Super Moderators Snoob Δημοσ. 30 Απριλίου Super Moderators Δημοσ. 30 Απριλίου Η εταιρία καταργεί και την ομάδα χάραξης δημόσιας πολιτικής, παρότι φιλοδοξεί να παρουσιάσει υπηρεσία ρομποτικών ταξί. Νέα αναστάτωση καταγράφεται αυτή την εβδομάδα στην Tesla. Σύμφωνα με ρεπορτάζ, χτες τη νύχτα ο Ίλον Μασκ, ο απρόβλεπτος διευθύνοντας σύμβουλος της εταιρίας, ενημέρωσε με email τους εργαζομένους ότι είχε απολύσει ένα σημαντικό δίδυμο στελεχών, με αρμοδιότητα την ανάπτυξη των ταχυφορτιστών της εταιρίες και την ανάπτυξη ενός νέου οχήματος. Η εταιρία ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα τα αποτελέσματα τριμήνου, τα οποία σκιαγραφούν μια αρνητική εικόνα, με συρρίκνωση των πωλήσεων και κάθετη πτώση των περιθωρίων κέρδους. Ενώ κάποτε η Tesla απολάμβανε ισχυρό προβάδισμα ως πρωτοπόρος, ενώ επωφελούταν από την έφεση του Μασκ στην προώθηση προϊόντων, η εταιρία κατ' επανάληψη έχει αγνοήσει πολλά μαθήματα που στοίχισαν ακριβά στη βιομηχανία των αυτοκινήτων. Οι πελάτες που δεν ενοχλούνται από την ιδιότροπη στάση του Μασκ, απλά χάνουν το ενδιαφέρον τους, έχοντας να επιλέξουν ανάμεσα σε δυο προτάσεις που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν "αρχαίες" με όρους της αγοράς αυτοκινήτων (τα Model S και X) και δύο άλλα ηλεκτρικά οχήματα τα οποία είναι απλώς παλιά (τα Model 3 και Y). Εντωμεταξύ, τα Model 3 και Υ είναι τα μόνα οχήματα που πουλά σε σημαντικούς αριθμούς η Tesla. Οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία θα είχε ήδη το επόμενης γενιάς Model 3 έτοιμο να περάσει στην παραγωγή φέτος ή του χρόνου, όμως η Tesla αυτή τη στιγμή δεν έχει τίποτε νέο στα σκαριά. Κι όμως, η Tesla δεν απολύει μόνο το Ντάνιελ Χο, διευθυντή του προγράμματος ανάπτυξης νέων οχημάτων, αλλά και ολόκληρη την ομάδα του. Ακόμη και οι αυστηρότεροι επικριτές της Tesla οφείλουν να αναγνωρίσουν ότι το δίκτυο ταχυφορτιστών της εταιρίας είναι το δυνατότερο χαρτί της. Η Tesla διαθέτει περισσότερους σταθμούς ταχείας φόρτισης σε λειτουργία από οποιαδήποτε άλλη αεταιρία, ενώ φέτος τους κατέστησε διαθέσιμους και σε άλλους κατασκευαστές που υιοθετούν το πρότυπο βύσματος φόρτισης J3400. Όλα αυτά, καθιστούν την απόφαση να απολυθεί η προϊσταμένη του δικτύου, Ρεμπέκα Τινούτσι -μαζί με ολόκληρη την ομάδα της- μάλλον δυσνόητη. Ο Μασκ, πάντως, στο μήνυμά του προς τους εργαζομένους ανέφερε ότι η Tesla "θα συνεχίσει να κατασκευάζει ορισμένους εκπληκτικούς σταθμούς φόρτισης, όπου αυτό είναι απολύτως απαραίτητο, ενώ θα ολοκληρώσει όσους βρίσκονται υπό κατασκευή". Πολλοί φίλοι της Tesla ήλπιζαν ότι ο Μασκ θα ανακοίνωνε κάποια στιγμή την κυκλοφορία ενός νέου, οικονομικότερου οχήματος, του Model 2. Αντίθετα, ο δισεκατομμυριούχος υποσχέθηκε πως τα ρομποτικά ταξί θα έσωζαν την εταιρία, παρότι τα συστήματα οδηγικής υποβοήθησης που έχει παρουσιάσει ήδη η εταιρία έρχονται αντιμέτωπα με ανακλήσεις, ενώ βρίσκονται στο στόχαστρο των ρυθμιστικών αρχών σε ΗΠΑ και Κίνα. Η επίτευξη του στόχου αυτού δεν συνιστά απλά τεχνική πρόκληση, καθώς θα απαιτηθεί η συνεργασία και έγκριση των πολιτειακών και ομοσπονδιακών αρχών. Ο Μασκ, όμως, εκτός από τις άλλες απολύσεις, έδειξε την πόρτα της εξόδου και στην ομάδα σχεδιασμού δημόσιας πολιτικής, που κανονικά θα συνεργαζόταν με τις κρατικές αρχές. Νωρίτερα αυτό το μήνα, η Tesla προχώρησε σε νέο γύρο απολύσεων, απομακρύνοντας πάνω από το 10% του συνόλου των εργαζομένων, ενώ στην έξοδο οδηγήθηκε και ο Ντρου Μπαλίνο, έμπειρο στέλεχος της εταιρίας, που ήταν αρμόδιος για το πρόγραμμα ανάπτυξης των μπαταριών της εταιρίας. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Devil9697 Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου (επεξεργασμένο) Οχι νεο model 2 και αύξηση στην αυτονομία σε καινούργια μοντελα, αλλα ταξι και CT. Είχε έμπνευση το αφεντικό. Επεξ/σία 30 Απριλίου από Devil9697 2 2
basilis_k6 Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου μην τα ξαναλέμε για το model 2. με το m3 στα 40 χιλιαρικα μεχρι και στην πανάκριβη ελλάδα ΣΗΜΕΡΑ, δεν εχει κανενα λογο να βγαλει ενα model 2 στα 25κ σε 2-3 χρόνια. μπορει απλα to 2026 να βγάλει μια πιο φθηνη εκδοση του 3 και να αφησει τους κινέζους στην αγορά των φθηνων που ουτως η αλλως δεν αφηνουν κανενα κερδος και οπως φαινεται θα χανουν σε πωλησεις οχι μονο απο hybrid αλλα και απο εσωτερικης καυσης. 1
Black Demis Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου 4 minutes ago, basilis_k6 said: μην τα ξαναλέμε για το model 2. με το m3 στα 40 χιλιαρικα μεχρι και στην πανάκριβη ελλάδα ΣΗΜΕΡΑ, δεν εχει κανενα λογο να βγαλει ενα model 2 στα 25κ σε 2-3 χρόνια. μπορει απλα to 2026 να βγάλει μια πιο φθηνη εκδοση του 3 και να αφησει τους κινέζους στην αγορά των φθηνων που ουτως η αλλως δεν αφηνουν κανενα κερδος και οπως φαινεται θα χανουν σε πωλησεις οχι μονο απο hybrid αλλα και απο εσωτερικης καυσης. μονο που στην ελλαδα και πολλές άλλες χώρες αυτά περισσότεροι τα 40 δεν μπορουν να τα δώσουν ουτε σε 180 δώσεις..... ενω τα 20 22 που εικάζεται το model 2 κάπως κατι θα κανουν ολα αυτα τα ατομα ουτε άλογα ψαχνουν ουτε τπτ εντυπωσιακό τον αντικαταστάτη του fiesta/ibiza/swift/polo κλπ ψαχνουν κοντα στα 20k που προσφερει οτι ακριβος αυτα τα αυτοκινιτα 7
basilis_k6 Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου 2 λεπτά πριν, Black Demis είπε μονο που στην ελλαδα και πολλές άλλες χώρες αυτά περισσότεροι τα 40 δεν μπορουν να τα δώσουν ουτε σε 180 δώσεις..... ενω τα 20 22 που εικάζεται το model 2 κάπως κατι θα κανουν ολα αυτα τα ατομα ουτε άλογα ψαχνουν ουτε τπτ εντυπωσιακό τον αντικαταστάτη του fiesta/ibiza/swift/polo κλπ ψαχνουν κοντα στα 20k που προσφερει οτι ακριβος αυτα τα αυτοκινιτα αν θέλει βγαζει το m3 2026 εκδοση με 30κ. 20κ αμαξι ηλεκτρικο δεν παιζει ουτε απο κινεζους πως θα το κανει η τεσλα? ονειρο ηταν και παει. 3
PadPoet Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου Το άρθρο του Insomnia είναι ουσιαστικά μια μετάφραση του original άρθρου στο link το οποίο παραείναι biased για είδηση. Μάλλον άποψη θα το έλεγε κανείς. Και όχι, δεν είμαι Musk fanboy. 8 2
filipprin Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου 2 λεπτά πριν, PadPoet είπε Το άρθρο του Insomnia είναι ουσιαστικά μια μετάφραση του original άρθρου στο link το οποίο παραείναι biased για είδηση. Μάλλον άποψη θα το έλεγε κανείς. Και όχι, δεν είμαι Musk fanboy. Τι ειναι βιασντ η απολυσεις η η εγκαταλείψει του δικτύου ταχυφορτιστων.
Nos20VT Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου περιμενα οταν σοβαρες αυτοκινητοβιομηχανιες μπουν για τα καλα στην ηλεκτροκινηση να παρει τον ακατονομαστο...οχι απο τωρα κατρακυλα.. 1
Black Demis Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου (επεξεργασμένο) 20 minutes ago, basilis_k6 said: αν θέλει βγαζει το m3 2026 εκδοση με 30κ. 20κ αμαξι ηλεκτρικο δεν παιζει ουτε απο κινεζους πως θα το κανει η τεσλα? ονειρο ηταν και παει. γιατι νωμιζεις 30κ μπορουν να σηκώσουν περισσότεροι? εδώ 20 το σπάνε μισά μαζεμένα με κόπο 10+ ετων και τα άλλα μισά δάνειο 72 δώσεις απο την στηγμη που θελουν να αντικαταστήσουν τα θερμικά θα πρέπει να δουν τι σηκώνει οικονομία η πλειοψηφία Επεξ/σία 30 Απριλίου από Black Demis 2
chek2fire Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου Που πας ρε καραμήτρο... Οι κινέζοι έχουν πάει ήδη πολύ μπροστά. Σαν να ξαναζούμε εποχές NOKIA και Erickson 2 1
Αντικειμενικός Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου και δύο άλλα ηλεκτρικά οχήματα τα οποία είναι απλώς παλιά (τα Model 3 και Y). Εντωμεταξύ, τα Model 3 και Υ είναι τα μόνα οχήματα που πουλά σε σημαντικούς αριθμούς η Tesla. Οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία θα είχε ήδη το επόμενης γενιάς Model 3 έτοιμο να περάσει στην παραγωγή φέτος ή του χρόνου, όμως η Tesla αυτή τη στιγμή δεν έχει τίποτε νέο στα σκαριά. Απο πότε ειναι αυτη η εφημεριδα:;;; Το model3 κυκλοφορησε στην Ελλαδα τον Δεκεμβρη! Τι γραφετε ρε 1 hour ago, basilis_k6 said: μην τα ξαναλέμε για το model 2. με το m3 στα 40 χιλιαρικα μεχρι και στην πανάκριβη ελλάδα ΣΗΜΕΡΑ, δεν εχει κανενα λογο να βγαλει ενα model 2 στα 25κ σε 2-3 χρόνια. μπορει απλα to 2026 να βγάλει μια πιο φθηνη εκδοση του 3 και να αφησει τους κινέζους στην αγορά των φθηνων που ουτως η αλλως δεν αφηνουν κανενα κερδος και οπως φαινεται θα χανουν σε πωλησεις οχι μονο απο hybrid αλλα και απο εσωτερικης καυσης. 32 με την επιδοτηση και συγκρινεται μονο με αυτοκινητα που κοστιζουν 50 1 1
fast8 Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου 59 λεπτά πριν, filipprin είπε Τι ειναι βιασντ η απολυσεις η η εγκαταλείψει του δικτύου ταχυφορτιστων. "Βιασντ" είναι το γεγονός ότι το άρθρο δεν ανέφερε γεγονότα αλλά άποψη όπως είπε ο φίλος. Στην πραγματικότητα όλο το άρθρο ήταν μια δικαιολογία για έναν μασκ χέιτερ απλά να κακοχαρακτηρίζει τον μασκ. Απρόβλεπτος, Ιδιότροπος, δυσνόητη απόφαση, κάνει λάθος εδώ, κάνει λάθος εκεί, δεν ξέρει τι κάνει κτλ. Τον κατακρίνει για την ύφεση που έχει Ολη η αγορά, όχι μόνο η Tesla, αλλά κάπως είναι πρόβλημα του Musk και αυτό κτλ. Με άλλα λόγια ο δημοσιογράφος/blogger ξέρει τι χρειάζεται η Tesla και πως λειτουργείς μια τέτοια εταιρεία, αλλά δεν ξέρει ο άσχετος Musk. Καλό θα ήταν να διαβάζουμε τα γεγονότα χωρίς τις "βιασντ" απόψεις τυχαίων. 7 1
Alani13 Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου 2 ώρες πριν, Devil9697 είπε Οχι νεο model 2 και αύξηση στην αυτονομία σε καινούργια μοντελα, αλλα ταξι και CT. Είχε έμπνευση το αφεντικό. Σίγουρα τον πιέζουν οι θεσμικοί επενδυτές. Μη ξεχνάμε πως δεν του ανήκει η τέσλα πλέον. 1
PadPoet Δημοσ. 1 Μαϊου Δημοσ. 1 Μαϊου 1 hour ago, filipprin said: Τι ειναι βιασντ η απολυσεις η η εγκαταλείψει του δικτύου ταχυφορτιστων. Ο τρόπος γραφής και οι χαρακτηρισμοί στο άρθρο. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα