V.I.Smirnov Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, ulalume είπε Ειναι "ληστρικό" 30κατι € τον χρονο; Αληθεια; Κανονικα δηλαδή θα έπρεπε να μας πληρωνουν κιολας. Ποσο θα ηταν λογικο δηλαδή; 1 ευρώ; Αν δεν έχεις 30€ τον χρόνο έχεις πιο σοβαρά προβλήματα από το να θελεις να έχεις κινητο Καταρχήν δεν αναφερόμουν στο ετήσιο κόστος αλλά στο γεγονός ότι σου παίρνουν τα λεφτά κοροϊδίστικα. Αυτό είναι το εξοργιστικό. Για βγες έξω στο δρόμο και ζήτα 1€ από κάποιον, θα σου δώσει κανείς; Πότε έδωσες τελευταία φορά ένα ευρώ σε κάποιον επαίτη (που πιθανόν να το είχε κι ανάγκη) ; άρα; Η εταιρεία γιατί ζητάει ακόμη και τα λεπτά του ευρώ και δεν τα χαρίζει στον πελάτη (π.χ. με στρογγυλοποίηση προς τα κάτω) ; Δεύτερον, δεν είναι 30€/έτος αλλά 12x13 > 150€/έτος, δηλ. πολύ παραπάνω. Ο περισσότερος κόσμος δεν χρειάζεται πραγματικά το κινητό, απλώς το έχει συνηθίσει - αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. Τη συνήθεια και την πολυτέλειά του πληρώνει λοιπόν, όχι την αναγκαιότητά του. Η πολυτέλεια κοστίζει. Ωστόσο, δεν είναι μόνον οι εταιρείες κιν. τηλεφωνίας που έχουν τέτοια πολιτική. Οι αεροπορικές εταιρίες, οι τράπεζες και πολλοί άλλοι οργανισμοί κάνουν τα ίδια και χειρότερα.... - Επεξ/σία 18 Μαΐου 2024 από V.I.Smirnov
ulalume Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 3 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε Καταρχήν δεν αναφερόμουν στο ετήσιο κόστος αλλά στο γεγονός ότι σου παίρνουν τα λεφτά κοροϊδίστικα. Αυτό είναι το εξοργιστικό. Για βγες έξω στο δρόμο και ζήτα 1€ από κάποιον, θα σου δώσει κανείς; Πότε έδωσες τελευταία φορά ένα ευρώ σε κάποιον επαίτη (που πιθανόν να το είχε κι ανάγκη) ; άρα; Η εταιρεία γιατί ζητάει ακόμη και τα λεπτά του ευρώ και δεν τα χαρίζει στον πελάτη; Δεύτερον, δεν είναι 30€/έτος αλλά 12x16 > 150€/έτος, δηλ. πολύ παραπάνω. Ο περισσότερος κόσμος δεν χρειάζεται πραγματικά το κινητό, απλώς το έχει συνηθίσει - αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. Τη συνήθεια και την πολυτέλειά του πληρώνει λοιπόν, όχι την αναγκαιότητά του. Και η πολυτέλεια κοστίζει. Ωστόσο, δεν είναι μόνον οι εταιρείες κιν. τηλεφωνίας που έχουν τέτοια πολιτική. Οι αεροπορικές εταιρίες, οι τράπεζες και πολλοί άλλοι οργανισμοί κάνουν τα ίδια και χειρότερα.... - Εσυ ανέφερες το 8χ4 γι αυτο μιλησα για 30€. Κατα τα αλλα συμφωνουμε, δεν χαριζω τίποτα σε κανέναν και φυσικα δεν περιμενω να μου χαρισουν τίποτα. Επισης συμφωνω οτι τα γουστα πληρώνονται, αρα δεν εχει νοημα να γκρινιαζω για κατι που κανω και δεν το εχω αναγκη αλλα απλα μου αρεσει. Και επισης φυσικα ετσι δουλεύει ο κοσμος γενικά, οποτε που διαφωνούμε; Θελεις αυτοκίνητο; Πληρωνεις τελη κυκλοφορίας, βενζίνες, διοδια κτλ κτλ. Το θεωρεις κλεψια; Παιρνεις τρένο/λεωφορείο. Θέλεις κινητο, πληρωνεις την μινιμουμ συνδρομή που σε βολεύει ( εγώ δινω 14,50 το μήνα, τα πάντα απεριόριστα με συμβολαιο). Το θεωρεις κλεψια; Δεν εχεις κινητο και μιλας με σταθερο/τηλεκαρτες 2
Ukforthemoment Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Τα απεριόριστα με 6,5€ ήταν οκ.Η ανανέωση με €13?δεν ήταν. 1
filipprin Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Κλεψια ειναι και οταν σου περνουν 3,5 ευρω κλεψια ειναι και οταν σου περνουν 100.000 .Και αυτο δεν αλλαζει ειτε εισαι μπατίρης ειτε εισαι πλουσιος.Ισα ισα για να γινεις πλουσιος πρωτα πρωτα μαθαίνεις οτι δεν πρεπει να χαριζεις τον κοπο σου στα λαμογια. Θα μου πειτε τωρα για να ερθουμε και στο δια ταυτα οτι ετσι εχουν τα πραγματα αμα θες να εχεις τηλεφωνο στην Ελλαδα.Και εγω θα απαντησω οτι ετσι εχουν τα πραγματα αλλα δεν θα τους πω και μπράβο που με κλεβουνε. Επεξ/σία 19 Μαΐου 2024 από filipprin 3
Jiakometi Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, poulinos είπε ειπα να μην πω 80 90.μου θυμιζει θεμα στο ινσομνια που ο αλλος με router του 10 ευρου ρωτουσε πως θα μοιρασει ιντερνετ σε 4 δωματια που ειχε σε ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΟ νησι.δηλαδη βγαζω 400 την ημερα αλλλα δεν δινω 100 ευρω για σοβαρο ιντερνετ Ελληνική «επιχειρηματικότητα» λέγεται…. Είναι οι άνθρωποι που «επενδύουν» στη δουλειά τους…./ Και μετά γκρινιάζουμε για την «ανάπτυξη» που λέει και ο @korakios Επεξ/σία 19 Μαΐου 2024 από Jiakometi 2
kalmik Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Μάλλον μερικοί εδώ μέσα δεν έχουν μάθει να διαβάζουν. Το πρόβλημα δεν είναι οι χρεώσεις της καρτοκινητής που καθορίζονται ελεύθερα από τους παρόχους (αν και με καρτελοειδείς συνεννοήσεις και ο νοών νοείτω...) αλλά το αδιάθετο και αχρησιμοποίητο υπόλοιπο που προκαταβάλεις. Αυτό το μηδενίζουν αυθαίρετα ανά δίμηνο. Νομικά αυτό είναι παράνομο λόγω καταχρηστικού όρου σε σύμβαση προσχώρησης (δηλ. τα λεγόμενα "ψιλά γράμματα" σε τυποποιημένη σύμβαση με μεγάλη εταιρία π.χ. τράπεζα, πάροχο κλπ.) Τα αδιάθετα υπόλοιπα λοιπόν αποτελούν πάγια προκαταβολή κατά κάποιο τρόπο ως καταβολή έναντι, και εφόσον δεν καταναλώθηκαν με κάποια υπηρεσία, παραμένουν κανονικά ως πίστωση. Δεν μπορούν να "απαλλοτριώνονται" με την επίκληση ενός όρου στη σύμβαση. Αλλιώς δεν θα υπήρχε η νομική έννοια του καταχρηστικού όρου που εννοείται ότι δέχονται τα δικαστήρια. Απλούστατα και τελείως κυνικά οι πάροχοι ποντάρουν στην (ύποπτη) απραξία της υποτιθέμενης ρυθμιστικής αρχής και στο γεγονός ότι η καταναλωτική συνείδηση των ελλήνων είναι χαμηλή και κανένας δεν θα ρίσκαρε δικαστικά έξοδα για να διεκδικήσει τα αχρεωστήτως καταβληθέντα και παρακρατηθέντα. Και ακόμη πιο δυστυχώς οι φορείς προστασίας του καταναλωτή είναι τελείως ανεπαρκείς και με ελάχιστη ως μηδενική χρηματοδότηση. Όποιος αμφιβάλλει ας ρωτήσει κάποιον δικηγόρο... 4
mechpanos Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Μιλάμε για μια συμφωνία μεταξύ ιδιωτών. Σου προσφέρει η εταιρεία μια παροχή υπηρεσίας χαμηλού κόστους χωρίς δεσμεύσεις, με κάποιες ρήτρες όμως για να είναι το προϊόν επικερδές. Εσύ όταν έκανες την σύνδεση, τους όρους αυτούς τους δέχτηκες χωρίς επιφύλαξη. Καμία κλεψιά λοιπόν. Οι ρήτρες και τα penalties, είναι κάτι αρκετά σύνηθες στις εμπορικές συμφωνίες. 1 1
kazantzidis Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, kalmik said: Μάλλον μερικοί εδώ μέσα δεν έχουν μάθει να διαβάζουν. Το πρόβλημα δεν είναι οι χρεώσεις της καρτοκινητής που καθορίζονται ελεύθερα από τους παρόχους (αν και με καρτελοειδείς συνεννοήσεις και ο νοών νοείτω...) αλλά το αδιάθετο και αχρησιμοποίητο υπόλοιπο που προκαταβάλεις. Αυτό το μηδενίζουν αυθαίρετα ανά δίμηνο. Νομικά αυτό είναι παράνομο λόγω καταχρηστικού όρου σε σύμβαση προσχώρησης (δηλ. τα λεγόμενα "ψιλά γράμματα" σε τυποποιημένη σύμβαση με μεγάλη εταιρία π.χ. τράπεζα, πάροχο κλπ.) Τα αδιάθετα υπόλοιπα λοιπόν αποτελούν πάγια προκαταβολή κατά κάποιο τρόπο ως καταβολή έναντι, και εφόσον δεν καταναλώθηκαν με κάποια υπηρεσία, παραμένουν κανονικά ως πίστωση. Δεν μπορούν να "απαλλοτριώνονται" με την επίκληση ενός όρου στη σύμβαση. Αλλιώς δεν θα υπήρχε η νομική έννοια του καταχρηστικού όρου που εννοείται ότι δέχονται τα δικαστήρια. Απλούστατα και τελείως κυνικά οι πάροχοι ποντάρουν στην (ύποπτη) απραξία της υποτιθέμενης ρυθμιστικής αρχής και στο γεγονός ότι η καταναλωτική συνείδηση των ελλήνων είναι χαμηλή και κανένας δεν θα ρίσκαρε δικαστικά έξοδα για να διεκδικήσει τα αχρεωστήτως καταβληθέντα και παρακρατηθέντα. Και ακόμη πιο δυστυχώς οι φορείς προστασίας του καταναλωτή είναι τελείως ανεπαρκείς και με ελάχιστη ως μηδενική χρηματοδότηση. Όποιος αμφιβάλλει ας ρωτήσει κάποιον δικηγόρο... Αφού είσαι τόσο σίγουρος εσύ γιατί δεν τους κάνεις αγωγή και να ζητήσεις αποζημίωση και να μας σώσεις όλους από αυτή την όντως αδικία; Επεξ/σία 19 Μαΐου 2024 από kazantzidis 3
Shinji ikari Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Ας κανει αγωγη ο νηματοθετης να δημιουργηθει προηγουμενο. Δε θα κανει ομως, σωατα; 1
punky Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 6 ώρες πριν, kalmik είπε Μάλλον μερικοί εδώ μέσα δεν έχουν μάθει να διαβάζουν. Το πρόβλημα δεν είναι οι χρεώσεις της καρτοκινητής που καθορίζονται ελεύθερα από τους παρόχους (αν και με καρτελοειδείς συνεννοήσεις και ο νοών νοείτω...) αλλά το αδιάθετο και αχρησιμοποίητο υπόλοιπο που προκαταβάλεις. Αυτό το μηδενίζουν αυθαίρετα ανά δίμηνο. Νομικά αυτό είναι παράνομο λόγω καταχρηστικού όρου σε σύμβαση προσχώρησης (δηλ. τα λεγόμενα "ψιλά γράμματα" σε τυποποιημένη σύμβαση με μεγάλη εταιρία π.χ. τράπεζα, πάροχο κλπ.) Τα αδιάθετα υπόλοιπα λοιπόν αποτελούν πάγια προκαταβολή κατά κάποιο τρόπο ως καταβολή έναντι, και εφόσον δεν καταναλώθηκαν με κάποια υπηρεσία, παραμένουν κανονικά ως πίστωση. Δεν μπορούν να "απαλλοτριώνονται" με την επίκληση ενός όρου στη σύμβαση. Αλλιώς δεν θα υπήρχε η νομική έννοια του καταχρηστικού όρου που εννοείται ότι δέχονται τα δικαστήρια. Απλούστατα και τελείως κυνικά οι πάροχοι ποντάρουν στην (ύποπτη) απραξία της υποτιθέμενης ρυθμιστικής αρχής και στο γεγονός ότι η καταναλωτική συνείδηση των ελλήνων είναι χαμηλή και κανένας δεν θα ρίσκαρε δικαστικά έξοδα για να διεκδικήσει τα αχρεωστήτως καταβληθέντα και παρακρατηθέντα. Και ακόμη πιο δυστυχώς οι φορείς προστασίας του καταναλωτή είναι τελείως ανεπαρκείς και με ελάχιστη ως μηδενική χρηματοδότηση. Όποιος αμφιβάλλει ας ρωτήσει κάποιον δικηγόρο... Εντάξει δεν αμφιβάλλει κανείς πως έχουμε καρτέλ στις τηλεπικοινωνίες. Δυστυχώς είναι ένα industry που έχει barriers to entry και υψηλά κόστη για να μπει κανείς οπότε τείνει προς το μονοπώλιο. Και στο σημερινό ολιγοπώλιο προφανώς έχουν κάθε κίνητρο να κάνουν collusion οι παίκτες από το να μπουν σε έναν πόλεμο τιμών. Από την άλλη, το γεγονός ότι υπάρχει η έννοια του καταχρηστικού όρου δεν είναι απόδειξη πως κάθε όρος είναι καταχρηστικός. Πάρε για παράδειγμα τις συνδρομές σε Netflix, Disney κλπ. Σου λέει με χ ευρώ το μήνα έχεις απεριόριστη πρόσβαση στις υπηρεσίες. Αν δε δεις τίποτα μέσα σε αυτό το μήνα, δε σου επιστρέφει κάποιο ποσό. Αντίστοιχα στην κινητή σου λέει πως με χ ευρώ έχεις ψ πρόσβαση στις υπηρεσίες εντός ενός μηνός ή όποιου χρονικού διαστήματος τέλος πάντων. Αντίστοιχη πρακτική είναι. 1
Ducatista Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 2 ώρες πριν, punky είπε Εντάξει δεν αμφιβάλλει κανείς πως έχουμε καρτέλ στις τηλεπικοινωνίες. Δυστυχώς είναι ένα industry που έχει barriers to entry και υψηλά κόστη για να μπει κανείς οπότε τείνει προς το μονοπώλιο. Και στο σημερινό ολιγοπώλιο προφανώς έχουν κάθε κίνητρο να κάνουν collusion οι παίκτες από το να μπουν σε έναν πόλεμο τιμών. Από την άλλη, το γεγονός ότι υπάρχει η έννοια του καταχρηστικού όρου δεν είναι απόδειξη πως κάθε όρος είναι καταχρηστικός. Πάρε για παράδειγμα τις συνδρομές σε Netflix, Disney κλπ. Σου λέει με χ ευρώ το μήνα έχεις απεριόριστη πρόσβαση στις υπηρεσίες. Αν δε δεις τίποτα μέσα σε αυτό το μήνα, δε σου επιστρέφει κάποιο ποσό. Αντίστοιχα στην κινητή σου λέει πως με χ ευρώ έχεις ψ πρόσβαση στις υπηρεσίες εντός ενός μηνός ή όποιου χρονικού διαστήματος τέλος πάντων. Αντίστοιχη πρακτική είναι. Όχι δεν είναι γιατί δεν συζητάμε για το αν ενεργοποιήσεις ένα πακέτο για ένα μήνα ας πούμε και δεν κάνεις χρήση του να σου επιστραφεί το πόσο η να έχεις κάποιο δικαίωμα επιστροφής τέλος πάντων μιλάμε για ένα ποσό του οποίου δεν έχει γίνει καμία χρηση- ενεργοποίηση πακέτου και απλά είναι υπόλοιπο στο λογαριασμό να έρχεται η κινητή και να στο παίρνει με το έτσι θέλω.. παράδειγμα αν πιστώσεις τον λογαριασμό σου με 1000 ευρώ γιατί έτσι θες αν δεν κάνεις καμιά κίνηση-ανανέωση αυτό θα χαθεί η καλύτερα θα λήξει όπως λένε οι κλόουν 3
kalmik Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 To αν ένας όρος είναι καταχρηστικός, μόνον τα δικαστήρια θα το κρίνουν. Απλά όπως προανέφερα, αν το ένα συμβαλλόμενο μέρος (δηλ. ο πάροχος, η εταιρία) έχει πολύ μεγαλύτερο οικονομικό μέγεθος από το άλλο (καταναλωτής) τότε ο δεύτερος θεωρείται ότι βρίσκεται σε εμφανώς δυσμενέστερη διαπραγματευτική θέση και γι αυτό μιλάμε για σύμβαση προσχώρησης όπου οι όροι δεν καθορίζονται ακριβώς "ελεύθερα". Σε αυτό προσθέστε ότι οι πάροχοι διαχειρίζονται μια κρίσιμη υπηρεσία (κινητή τηλεφωνία, παροχή internet) που είναι ζωτική για την καθημερινότητα, την επαγγελματική δραστηριότητα κλπ. και έτσι θα όφειλε να υπόκειται σε κρατική ρύθμιση. Όποιος είναι υπέρ της αρύθμιστης οικονομίας της αγοράς (laissez faire) ας ετοιμαστεί για οδυνηρές εκπλήξεις. Συν το ότι τελικά έχουμε καταλήξει σε μία περίεργη εκδοχή ρυθμιζόμενης καπιταλιστικής οικονομίας όπου οι ρυθμίσεις λειτουργούν μόνον υπέρ μεγάλων παικτών (διασώσεις τραπεζών, ειδικές νομοθεσίες για μεγάλες εταιρίες κλπ.) 4
Nabuko Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 "Όλο μέλι-μέλι κι από τηγανίτα τίποτα" Έχει κάνει κανένας καμιά ενέργεια ή μόνο θεωρία? Έχει δίκιο εδώ ο συμφορουμίτης 11 λεπτά πριν, kalmik είπε αν το ένα συμβαλλόμενο μέρος (δηλ. ο πάροχος, η εταιρία) έχει πολύ μεγαλύτερο οικονομικό μέγεθος από το άλλο (καταναλωτής) τότε ο δεύτερος θεωρείται ότι βρίσκεται σε εμφανώς δυσμενέστερη διαπραγματευτική θέση Και να προσθέσω ότι δεν υπάρχει και επιλογή εναλλακτικής λόγω καρτέλ. 1
dimiskav Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Θα μπορούσε όμως αφού πρέπει να γίνει ανανεώσει ώστε να συνεχίσει η απρόσκοπτη χρήσει των υπηρεσιών,να μην μπορείς μεν να συνεχίσεις την χρήσει αλλά σε μελλοντική ανανεώσει να προστίθενται τα χρήματα σε αυτά που θα βάλεις ώστε να τα χρησιμοποιήσεις. 1
gakost Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Δημοσ. 19 Μαΐου 2024 Τα 3.50 δεν τα κλέβει κανένας. Είναι δικά σου, πάρε τηλέφωνο, χρησιμοποίησε data και χρησιμοποίησε τα βάση ισχύοντος καταλόγου. Εναλλακτικά κάνε ανανέωση και θα. τα κρατήσεις. Σίγουρα για κάποιους φαίνονται πολλά τα 3.5 και μπορεί να είναι και ναι δεν υπάρχουν επιλογές. Το να χαλιέσαι όμως δεν βγάζει κάπου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα