Arkin Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου (επεξεργασμένο) Οταν το μερακι για αυτο που κανεις ξεπερναει καθε προσδοκια τοτε βγαινουν αυτες οι δημιουργιες που οταν παιζεις λες συνεχεια μπραβο για αυτο που εφτιαξαν. Ο λογος για το Severed Steel και το Greylock Studio μια ομαδα λιγων ανθρωπων που οταν εφτιαχναν το παιχνιδι πιστευω σκεφτοταν πως θα δημιουργησουμε το πιο γρηγορο first person στα χρονικα. Και για μενα το καταφεραν και με το παραπανω. Σελιδα στο Steam https://store.steampowered.com/app/1227690/Severed_Steel Δικη μου κριτικη για το παιχνιδι Spoiler Μιλαμε για καταιγιστικη δραση ατελειωτες σφαιρες να πεφτουν σαν βροχη πολλοι εχθροι με πολυ καλο AΙ μουσικαρα που απλα σε τονωνει και σε κανει να θες να συνεχισεις να δινεις πονο τρελα combo που οταν πετυχουν νομιζεις οτι τελειωσε ο καλυτερος μαεστρος τα κολπα του. Υπαρχει ενα μικρο campaign 3-4 ωρων οπου εχουμε μια γυναικα τη Steel η οποια μετα απο ενα πειραμα σε ενα εργαστηριο το σκαει με κομμενο χερι εξου και το Severed και ξεκιναμε το ταξιδι μας για εκδικηση των ανθρωπων που μας το εκανε αυτο. Σε καποιο chapter θα βρουμε το canon ενα κανονι που θα το κουμπωσουμε στο κομμενο μας χερι και θα μας βοηθησει περα απο τα οπλα στην εξοντωση των εχθρων. Η βιαια ειναι ατελειωτη το αιμα ρεει αφθονο ολοι θελουν να μας εξοντωσουν και με τη σειρα μας να φτασουμε στον προορισμο μας. Στα modes περα απο το βασικο campaign εχουμε το Firefight Μode οπου καλουμαστε να παιξουμε 42 levels οπου θα μπορουμε να βαζουμε η βγαζουμε παραμετρους στο παιχνιδι και περνουμε ποντους και μπαινουμε σε ενα παγκοσμιο rank με τους καλυτερους. Ταχυτητα εμπνευση μιας και το skill multiplier πρεπει να συνεχιζει ακαθεκτο μεχρι τον τελευταιο εχθρο για πολλους ποντους και S-Rank και η αδρεναλινη φτανει στα υψη. Επειτα εχουμε το Rogue Mode αποτελειται απο 8 η 10 levels συνεχομενα οπου στο καθενα μαζευουμε καρτες οι οποιες αλλοτε πολλαπλασιαζουν τους ποντους εχουν αρνητικο αντικτυπο ομως σε μας αλλοτε μας βοηθανε χωρις να ανεβαζουν το multiplier. Σε αυτα τα 2 Modes θα περασετε την περισσοτερη ωρα σας να χαρειτε το παιχνιδι. 4 ωρες το campaign αλλα το κοντερ εγραψε 32 ωρες χωρις να το καταλαβω και σιγουρα μπορει να προσφερει πολλες ακομα. Δεν λειπει και το workshop με levels φτιαγμενα απο τους παικτες αλλα και μερικα mini campaigns απο το δημιουργο αρκετα περιπλοκα κυριως στη διαμορφωση των levels και στο ολο lore. Τα γραφικα ειναι πανεμορφα πολυχρωμα και η κινηση οτι πιο fluid εχουμε δει ποτε σε παιχνιδι και μιλαμε για ενα τελειως sandbox σχεδιασμο μπορουμε δηλαδη να καταστρεψουμε τα παντα σε καθε level. Παναλαφρο παρολο το εξαιρετικο art design εισαι εσυ ο ελεγχος της Steel και οχι το αναποδο και ας μιλαμε για κατι τρομερα γρηγορο και γενικα απολαμβανεις καθε kill καθε combo ειδικα αν ειναι και δυσκολο. Πολλα οπλα τα οποια αρπαζουμε απο τους εχθρους εχουμε το kick με το ποδι εχουμε το κανονι η ταχυτητα της Steel ειναι απιστευτη μπορει να περπατησει πανω σε τοιχους και να κανει τρελα dives προς τους εχθρους. Η δυσκολια ειναι μεγαλη. Για οσους δεν ειστε εξοικειωμενοι με first person προτεινω να πατε στη δευτερη δυσκολια μιας και η μεσαια η τριτη θα σας φανει αρκετα δυσκολη ειδικα οσο πηγαινετε προς το τελος του campaign. Δεν ειναι ενα ευκολο παιχνιδι θελει skill τρελα αντανακλαστικα και εξυπνες κινησεις ειδικα με καποιους δυσκολους εχθρους. Το καλυτερο? Δεν υπαρχει ζουμ στα οπλα αντιθετως το δεξι κλικ κανει το χρονο να κυλαει πολυ αργα ωστε να βγαλουμε καποια πολυ δυσκολα κολπα οταν εχουμε πολλους εχθρους. Μιας και χωρις αυτο απλα δεν γινεται η ταχυτητα του παιχνιδιου ειναι τρομερη. Και το ακομα καλυτερο? Δεν υπαρχει ζωη. Πρεπει να σκοτωσουμε εχθρους και να ανεβει λιγο η ζωη μας. Μπραβο λοιπον στην Greylock Studio πρωτο τους παιχνιδι και απλα τα εδωσαν ολα εβγαλαν κατι ξεχωριστο με χαρακτηρα που ξερει τι θελει να δωσει στον παικτη και το κανει στο 10000% και με τρομερο replay value ειδικα αν πατε για τα modes που ανεφερα μπορειτε να περασετε μαζι του παρα πολλες ωρες. 9.5/10 Επεξ/σία 30 Απριλίου από Arkin 1
Arkin Δημοσ. 30 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 30 Απριλίου 3 ώρες πριν, valantis123 είπε @Arkin καλύτερο λες απο ghostrunner? Δεν το έχω παίξει το ghostrunner το οποίο σίγουρα έχει μεγαλύτερο budget από λίγο που έχω δει τώρα στα του gameplay μόνο όταν το παίξω θα βγάλω συμπέρασμα να γίνει μια σωστή σύγκριση. Είναι ξεκάθαρα πιο indie δημιουργία το severed steel χωρίς να είναι απαραίτητα αρνητικό η να κάνει αυτομάτως καλύτερο το ghostrunner. 1
valantis123 Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου 1 ώρα πριν, Arkin είπε Δεν το έχω παίξει το ghostrunner το οποίο σίγουρα έχει μεγαλύτερο budget από λίγο που έχω δει τώρα στα του gameplay μόνο όταν το παίξω θα βγάλω συμπέρασμα να γίνει μια σωστή σύγκριση. Είναι ξεκάθαρα πιο indie δημιουργία το severed steel χωρίς να είναι απαραίτητα αρνητικό η να κάνει αυτομάτως καλύτερο το ghostrunner. αα ελα ρε νόμιζα ότι το είχες παίξει γι'αυτό σε ρώτησα. comple θα το έχω υποψην γιατί το ghostrunner μου άρεσε.
gust Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου Το είχα καιρό στην βιβλιοθήκη. Με επεισες και το ρίχνω ένα install στο deck για Πάσχα.... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα