Nikospan92 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Καλησπέρα σε όλους Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι αν κάποιος ξέρει να μου απαντήσει. Μενω σε πολυκατοικία κ ο αριθμός παροχής είναι δικός μου καθώς ειμαι ιδιοκτήτης διαμερίσματος. Το σπίτι είναι ιδιόκτητο κ μένω εγώ μέσα. Επίσης ο αριθμός παροχής είναι στο όνομα μου όπου φαίνεται και στο Ε9. Κάποιος νοικαρης για "σπάσιμο" δηλώνει σε πάροχο ηλεκτρισμού τον αριθμό του μετρητή μου με το δικό του όνομα. Και έτσι εγω που είμαι στην ΔΕΗ ξαφνικά μια μέρα ανακαλύπτω ότι μ έχει σταλθεί τελικός λογαριασμός και πλέον ο μετρητής μου εχει μεταβιβαστεί σε άλλη εταιρεία με άλλο όνομα. Μετά από μια βδομάδα κόλαση στα τηλέφωνα με ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ και δεύτερο πάροχο καταφέρνω να αποδείξω πως ο μετρητής ειναι του διαμερίσματος μου κ γυρνάει στο όνομα μου. Όμως όλοι μου λένε ότι αν θέλει ο συγκεκριμένος άνθρωπος που το έκανε αυτό, μπορεί να το ξανακάνει και δεν υπάρχει κάποια δικλείδα ασφαλείας για να το αποτρέψω. Και αυτό συμβαίνει επειδή οι πάροχοι βλέπουν ενα συμβόλαιο στο Taxisnet και μεταβιβάζουν τον αριθμό παροχής στο συγκεκριμένο όνομα. Πως μπορώ να προστατευτώ από τον συγκεκριμένο τρελό; Ίδια απάντηση μου έδωσε ακόμα και ο ΔΕΔΔΗΕ. *Μόνο Ελλάδα συμβαίνουν αυτά.
korakios Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 3 λεπτά πριν, Nikospan92 είπε Όμως όλοι μου λένε ότι αν θέλει ο συγκεκριμένος άνθρωπος που το έκανε αυτό, μπορεί να το ξανακάνει και δεν υπάρχει κάποια δικλείδα ασφαλείας για να το αποτρέψω. ή λάθος έγινε (έχει ξανασυμβεί) ή το έκανε (πλαστογραφώντας έντυπο) για να πάρει ΚΕΑ και χρειαζόταν αριθμό παροχής το ποιο πιθανό έγινε λάθος , έχουν αναφερθεί 2-3 περιπτώσεις
takoulou Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 2 λεπτά πριν, Nikospan92 είπε Καλησπέρα σε όλους Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι αν κάποιος ξέρει να μου απαντήσει. Μενω σε πολυκατοικία κ ο αριθμός παροχής είναι δικός μου καθώς ειμαι ιδιοκτήτης διαμερίσματος. Το σπίτι είναι ιδιόκτητο κ μένω εγώ μέσα. Επίσης ο αριθμός παροχής είναι στο όνομα μου όπου φαίνεται και στο Ε9. Κάποιος νοικαρης για "σπάσιμο" δηλώνει σε πάροχο ηλεκτρισμού τον αριθμό του μετρητή μου με το δικό του όνομα. Και έτσι εγω που είμαι στην ΔΕΗ ξαφνικά μια μέρα ανακαλύπτω ότι μ έχει σταλθεί τελικός λογαριασμός και πλέον ο μετρητής μου εχει μεταβιβαστεί σε άλλη εταιρεία με άλλο όνομα. Μετά από μια βδομάδα κόλαση στα τηλέφωνα με ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ και δεύτερο πάροχο καταφέρνω να αποδείξω πως ο μετρητής ειναι του διαμερίσματος μου κ γυρνάει στο όνομα μου. Όμως όλοι μου λένε ότι αν θέλει ο συγκεκριμένος άνθρωπος που το έκανε αυτό, μπορεί να το ξανακάνει και δεν υπάρχει κάποια δικλείδα ασφαλείας για να το αποτρέψω. Και αυτό συμβαίνει επειδή οι πάροχοι βλέπουν ενα συμβόλαιο στο Taxisnet και μεταβιβάζουν τον αριθμό παροχής στο συγκεκριμένο όνομα. Πως μπορώ να προστατευτώ από τον συγκεκριμένο τρελό; Ίδια απάντηση μου έδωσε ακόμα και ο ΔΕΔΔΗΕ. *Μόνο Ελλάδα συμβαίνουν αυτά. Καλησπερα..Οι παροχοι δεν τα πολυ κοιταζουν αυτα...Θελουν πελατες...Να δουν αν σου ανηκει η παροχη.. Αν εχεις το Ε9.. Αν εχεις πραγματικο ενοικιαστηριο.. Και κυριως το κανουν οι πωλητες των εταιρειων... Γιατι πηγαινουν νεους πελατες να τσεπωσουν τα χρηματα!!! 1
korakios Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 Δημοσ. 29 Απριλίου 2024 7 λεπτά πριν, Nikospan92 είπε Κάποιος νοικαρης για "σπάσιμο" δηλώνει σε πάροχο ηλεκτρισμού τον αριθμό του μετρητή μου με το δικό του όνομα. άσε τα "σπασίματα" και ψάξε το όνομα και μίλα του
mariosnik_ Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Κάνε διόρθωση. Εάν ξαναγίνει κοιτάς να επικοινωνήσεις μαζί του, δεν βλάπτει η επικοινωνία να γίνει κατόπιν κλήσης δικηγόρου και να πληρώσεις κάτι στο δικηγόρο, για να καταλάβει ο τυπάς ότι δεν μπορεί να κάνει ότι του κατεβάζει η κούτρα του και την επόμενη φορά θα έχει πρόβλημα. 1
piccolino Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Είχα γράψει και χθες αλλά εξαφανίστηκε το μήνυμα, δεν ξέρω πώς έγινε... Αποδεικνύουμε οτι μια παροχή "μας ανήκει" έχουμε ή το Ε9 σαν ιδιοκτήτες ή το μισθωτήριο σαν ενοικιαστές ή το Ε1 για παραχώρηση/φιλοξενία. Ο συγκεκριμένος τι τους έδωσε από το taxisnet σαν αποδεικτικό; Διασταυρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικά κάπου και είδαν οτι ήταν οκ ή τους έδωσε ένα εκτυπωμένο μισθωτήριο (επεξεργασμένο προφανώς) και δεν ελέγχθηκε αν ήταν οκ; Αν μπορείς να μάθεις τι αποδεικτικό τους έδωσε για την παροχή, και να έχεις την απάντηση γραπτώς, θα πρότεινα κι εγώ να του κάνει ένας δικηγόρος ένα τηλέφωνο οτι σε επόμενο "λάθος" θα κινηθείτε νομικά. Όπως και σε προηγούμενο παρόμοιο θέμα, πιστεύω πως το έκανε για να πάρει κάποιο επίδομα και εκμεταλλεύτηκε εσένα μιας και έχει για όποιο λόγο "σπαστεί" μαζί σου. Τόση σύμπτωση να γίνει σε αυτόν το λάθος από τον πάροχο και να μπει ο δικός σου αριθμός δε νομίζω... Επίσης για τον φίλο που είπε για λάθος ταμπελάκια διαμερισμάτων στα ρολόγια...δεν έχω δει σε καμία πολυκατοικία απ όσες έχω μείνει ως τώρα (απ ότι βλέπω ούτε το δικό του μήνυμα υπάρχει σήμερα). Υπάρχει μόνο η μεταλλική ταμπελίτσα και επιβεβαιώνουμε τον αριθμό ή από το μισθωτήριο ή ζητώντας από τους ιδιοκτήτες έναν προηγούμενο λογαριασμό. Δεν έχω ακούσει κανέναν να στείλει σε πάροχο φωτογραφία του ρολογιού, για να κάνει λάθος. Έχουμε τόσα στο κεφάλι μας κάθε μέρα, τώρα πρέπει να τσεκάρουμε μη μας πάρει και την παροχή κανένας. Ίσως θα έπρεπε αν συμβεί σε κάποιον (ο οποίος δεν δικαιούται κάποιο επίδομα για να του δημιουργήσει πρόβλημα) να αφήσει την παροχή στο άλλο όνομα, να αφήσει να χρεωθεί στο άλλο ΑΦΜ την κατανάλωση για ένα τετράμηνο. Μετά να ενημερώσει οτι δεν πήρε εκκαθαριστικό και είδε οτι κάποιος άλλαξε τα στοιχεία στην παροχή του και να τη γυρίσει στο όνομα του ξανά, ζητώντας να μη χρεωθεί εγγύηση αφού η αλλαγή έγινε εν αγνοία του προφανώς χωρίς τα σωστά δικαιολογητικά. Να δούμε αν αυτοί που το κάνουν, θα το ξανατολμήσουν στη σκέψη οτι βρίσκονται χρεωμένοι.
mariosnik_ Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 1 ώρα πριν, piccolino είπε Είχα γράψει και χθες αλλά εξαφανίστηκε το μήνυμα, δεν ξέρω πώς έγινε... Αποδεικνύουμε οτι μια παροχή "μας ανήκει" έχουμε ή το Ε9 σαν ιδιοκτήτες ή το μισθωτήριο σαν ενοικιαστές ή το Ε1 για παραχώρηση/φιλοξενία. Ο συγκεκριμένος τι τους έδωσε από το taxisnet σαν αποδεικτικό; Διασταυρώνουν τα στοιχεία ηλεκτρονικά κάπου και είδαν οτι ήταν οκ ή τους έδωσε ένα εκτυπωμένο μισθωτήριο (επεξεργασμένο προφανώς) και δεν ελέγχθηκε αν ήταν οκ; Αν μπορείς να μάθεις τι αποδεικτικό τους έδωσε για την παροχή, και να έχεις την απάντηση γραπτώς, θα πρότεινα κι εγώ να του κάνει ένας δικηγόρος ένα τηλέφωνο οτι σε επόμενο "λάθος" θα κινηθείτε νομικά. Όπως και σε προηγούμενο παρόμοιο θέμα, πιστεύω πως το έκανε για να πάρει κάποιο επίδομα και εκμεταλλεύτηκε εσένα μιας και έχει για όποιο λόγο "σπαστεί" μαζί σου. Τόση σύμπτωση να γίνει σε αυτόν το λάθος από τον πάροχο και να μπει ο δικός σου αριθμός δε νομίζω... Επίσης για τον φίλο που είπε για λάθος ταμπελάκια διαμερισμάτων στα ρολόγια...δεν έχω δει σε καμία πολυκατοικία απ όσες έχω μείνει ως τώρα (απ ότι βλέπω ούτε το δικό του μήνυμα υπάρχει σήμερα). Υπάρχει μόνο η μεταλλική ταμπελίτσα και επιβεβαιώνουμε τον αριθμό ή από το μισθωτήριο ή ζητώντας από τους ιδιοκτήτες έναν προηγούμενο λογαριασμό. Δεν έχω ακούσει κανέναν να στείλει σε πάροχο φωτογραφία του ρολογιού, για να κάνει λάθος. Έχουμε τόσα στο κεφάλι μας κάθε μέρα, τώρα πρέπει να τσεκάρουμε μη μας πάρει και την παροχή κανένας. Ίσως θα έπρεπε αν συμβεί σε κάποιον (ο οποίος δεν δικαιούται κάποιο επίδομα για να του δημιουργήσει πρόβλημα) να αφήσει την παροχή στο άλλο όνομα, να αφήσει να χρεωθεί στο άλλο ΑΦΜ την κατανάλωση για ένα τετράμηνο. Μετά να ενημερώσει οτι δεν πήρε εκκαθαριστικό και είδε οτι κάποιος άλλαξε τα στοιχεία στην παροχή του και να τη γυρίσει στο όνομα του ξανά, ζητώντας να μη χρεωθεί εγγύηση αφού η αλλαγή έγινε εν αγνοία του προφανώς χωρίς τα σωστά δικαιολογητικά. Να δούμε αν αυτοί που το κάνουν, θα το ξανατολμήσουν στη σκέψη οτι βρίσκονται χρεωμένοι. Το Ε9 είναι για εμένα το καλύτερο αποδεικτικό. Διότι όταν πατήσεις τον αριθμό παροχής σου, είναι δισσυνδεμενο με ΔΕΔΔΗΕ και σε ρωτάει σε πινακάκι ότι η τάδε παροχή είναι σε ακίνητο της οδού τάδε, είσαι σύμφωνος; Βέβαια εσύ μου λες ότι είστε στο ίδιο ακίνητο οπότε και στους δύο την ίδια οδό θα εμφανίζει. Αλλά γενικώς το αποδεικτικό είναι το Ε9. Τώρα για το μισθωτήριο δεν θυμάμαι τι διαδικασία.
ekrepali Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 Δημοσ. 30 Απριλίου 2024 4 hours ago, piccolino said: Αν μπορείς να μάθεις τι αποδεικτικό τους έδωσε για την παροχή, και να έχεις την απάντηση γραπτώς Δεν απαντάει ο πάροχος λόγω προσωπικών δεδομένων (του άλλου), ακόμα κι αν αποδειχτεί ότι ο μετρητής δεν του ανήκει. Μόνο αν βάλει ο συμφορουμήτης δικηγόρο και γίνει παραγγελία από εισαγγελέα θα απαντήσει ο πάροχος με τι δικαιολογητικά προχώρησε την αίτηση. Εγώ αυτό που δε καταλαβαίνω είναι το κίνητρο. Τι θα πει για "σπάσιμο"; Για σπάσιμο πήρε τη παροχή στο όνομα του να την κάνει τι; Να την αφήσει απλήρωτη και να μείνει ο συμφορουμήτης χωρίς ρεύμα; Δε ξέρω τι να πω... μου φαίνεται περίεργο. Είσαι σίγουρο δηλαδή ότι δεν επρόκειτο για λάθος; Κάτι που συμβαίνει συχνά σε πολυκατοικίες της δεκαετίας 70' - 80'... είναι ότι τα μεταλλικά ταμπελάκια που έχει βάλει ο ΔΕΔΔΗΕ πάνω στα ρολόγια αναγράφουν λάθος διαμέρισμα. Πχ Α1 <---> Α2. Νοικιάζει δηλαδή κάποιος το Α1 όπου αντιστοιχεί ο αριθμός παροχής Χ (αναγράφεται στο μισθωτήριο). Πάει μετά να βγάλει φώτο του μετρητή... κι αντί να φωτογραφήσει τον μετρητή Χ (με το λάθος ταμπελάκι Α2), φωτογραφίζει τον μετρητή Ψ (με το λάθος ταμπελάκι Α1). Προσκομίζει στον πάροχο τα δικαιολογητικά... κι ο πάροχος αντί να αντιγράψει τον αριθμό παροχής του μισθωτηρίου, αντιγράφει τον αριθμό παροχής απ'το μεταλλικό ταμπελάκι στη φώτο του μετρητή.
piccolino Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 8 ώρες πριν, mariosnik_ είπε Το Ε9 είναι για εμένα το καλύτερο αποδεικτικό. Διότι όταν πατήσεις τον αριθμό παροχής σου, είναι δισσυνδεμενο με ΔΕΔΔΗΕ και σε ρωτάει σε πινακάκι ότι η τάδε παροχή είναι σε ακίνητο της οδού τάδε, είσαι σύμφωνος; Βέβαια εσύ μου λες ότι είστε στο ίδιο ακίνητο οπότε και στους δύο την ίδια οδό θα εμφανίζει. Αλλά γενικώς το αποδεικτικό είναι το Ε9. Τώρα για το μισθωτήριο δεν θυμάμαι τι διαδικασία. Μάλλον μπερδεύτηκες λίγο, πρώτον ο Nikospan92 είναι που έχει ανοίξει το θέμα και δεύτερον σαν ιδιοκτήτης έχεις το Ε9 και φυσικά το μισθωτήριο που υποβάλεις εσύ (από τα δυο εννοείται το Ε9 είναι καλύτερο αποδεικτικό). Ο ενοικιαστής όμως έχει το μισθωτήριο μόνο δε φαίνεται στο Ε9 του το ακίνητο (αφού δε του ανήκει), οπότε με αυτό αποδεικνύει που μένει (στη σελίδα 2 γράφει τον αριθμό παροχής). Η περιγραφή που κάνεις είναι υποθέτω η εικόνα που έχεις όταν συνδεθείς εσύ στο taxisnet ή ο πάροχος βλέπει κάτι παρόμοιο και διασταυρώνει να είναι σωστά τα δικαιολογητικά που έχει μπροστά του; Αυτό με μπέρδεψε λίγο γιατί δεν ξέρω κιόλας αν τα διασταυρώνουν ηλεκτρονικά. 5 ώρες πριν, ekrepali είπε Δεν απαντάει ο πάροχος λόγω προσωπικών δεδομένων (του άλλου), ακόμα κι αν αποδειχτεί ότι ο μετρητής δεν του ανήκει. Μόνο αν βάλει ο συμφορουμήτης δικηγόρο και γίνει παραγγελία από εισαγγελέα θα απαντήσει ο πάροχος με τι δικαιολογητικά προχώρησε την αίτηση. Εγώ αυτό που δε καταλαβαίνω είναι το κίνητρο. Τι θα πει για "σπάσιμο"; Για σπάσιμο πήρε τη παροχή στο όνομα του να την κάνει τι; Να την αφήσει απλήρωτη και να μείνει ο συμφορουμήτης χωρίς ρεύμα; Δε ξέρω τι να πω... μου φαίνεται περίεργο. Είσαι σίγουρο δηλαδή ότι δεν επρόκειτο για λάθος; Κάτι που συμβαίνει συχνά σε πολυκατοικίες της δεκαετίας 70' - 80'... είναι ότι τα μεταλλικά ταμπελάκια που έχει βάλει ο ΔΕΔΔΗΕ πάνω στα ρολόγια αναγράφουν λάθος διαμέρισμα. Πχ Α1 <---> Α2. Νοικιάζει δηλαδή κάποιος το Α1 όπου αντιστοιχεί ο αριθμός παροχής Χ (αναγράφεται στο μισθωτήριο). Πάει μετά να βγάλει φώτο του μετρητή... κι αντί να φωτογραφήσει τον μετρητή Χ (με το λάθος ταμπελάκι Α2), φωτογραφίζει τον μετρητή Ψ (με το λάθος ταμπελάκι Α1). Προσκομίζει στον πάροχο τα δικαιολογητικά... κι ο πάροχος αντί να αντιγράψει τον αριθμό παροχής του μισθωτηρίου, αντιγράφει τον αριθμό παροχής απ'το μεταλλικό ταμπελάκι στη φώτο του μετρητή. Α! Εσύ είσαι με το μήνυμα για τα ταμπελάκια, που είχε χαθεί. Όπως γράφω και σε προηγούμενο μήνυμα, δεν έχω δει ποτέ ταμπελάκια διαμερισμάτων στα ρολόγια, ο ΔΕΔΔΗΕ δε βάζει μόνο τα μεταλλικά με τον αριθμό; Κοίταξα τώρα το δικό μου από περιέργεια, μη και δε το είχα προσέξει, δεν έχει αριθμό διαμερίσματος. Το πολύ πολύ έχει τύχει ένας δυο ιδιοκτήτες να βάλουν αυτοκολλητάκι με το όνομα τους υποθέτω για να το βρίσκουν πιο εύκολα, στο ρολόι τους. Δε με εντυπωσιάζει πλέον τι βλακεία θα σκεφτεί να κάνει κάποιος για να δυσκολέψει κάποιον που δε χωνεύει. Πες με καχύποπτο άνθρωπο αλλά δεν πιστεύω πια σε τέτοια αθώα λάθη, τύπου μπέρδεψα το ρολόι. Εκτός οκ από περιπτώσεις δυο διαμερισμάτων ενός ιδιοκτήτη που μπέρδεψε ποιος αριθμός αντιστοιχούσε σε ποιο διαμέρισμα του (κάποιος είχε πρόσφατα τέτοια περίπτωση εδώ).
mariosnik_ Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 5 ώρες πριν, piccolino είπε Μάλλον μπερδεύτηκες λίγο, πρώτον ο Nikospan92 είναι που έχει ανοίξει το θέμα και δεύτερον σαν ιδιοκτήτης έχεις το Ε9 και φυσικά το μισθωτήριο που υποβάλεις εσύ (από τα δυο εννοείται το Ε9 είναι καλύτερο αποδεικτικό). Ο ενοικιαστής όμως έχει το μισθωτήριο μόνο δε φαίνεται στο Ε9 του το ακίνητο (αφού δε του ανήκει), οπότε με αυτό αποδεικνύει που μένει (στη σελίδα 2 γράφει τον αριθμό παροχής). Η περιγραφή που κάνεις είναι υποθέτω η εικόνα που έχεις όταν συνδεθείς εσύ στο taxisnet ή ο πάροχος βλέπει κάτι παρόμοιο και διασταυρώνει να είναι σωστά τα δικαιολογητικά που έχει μπροστά του; Αυτό με μπέρδεψε λίγο γιατί δεν ξέρω κιόλας αν τα διασταυρώνουν ηλεκτρονικά. Α! Εσύ είσαι με το μήνυμα για τα ταμπελάκια, που είχε χαθεί. Όπως γράφω και σε προηγούμενο μήνυμα, δεν έχω δει ποτέ ταμπελάκια διαμερισμάτων στα ρολόγια, ο ΔΕΔΔΗΕ δε βάζει μόνο τα μεταλλικά με τον αριθμό; Κοίταξα τώρα το δικό μου από περιέργεια, μη και δε το είχα προσέξει, δεν έχει αριθμό διαμερίσματος. Το πολύ πολύ έχει τύχει ένας δυο ιδιοκτήτες να βάλουν αυτοκολλητάκι με το όνομα τους υποθέτω για να το βρίσκουν πιο εύκολα, στο ρολόι τους. Δε με εντυπωσιάζει πλέον τι βλακεία θα σκεφτεί να κάνει κάποιος για να δυσκολέψει κάποιον που δε χωνεύει. Πες με καχύποπτο άνθρωπο αλλά δεν πιστεύω πια σε τέτοια αθώα λάθη, τύπου μπέρδεψα το ρολόι. Εκτός οκ από περιπτώσεις δυο διαμερισμάτων ενός ιδιοκτήτη που μπέρδεψε ποιος αριθμός αντιστοιχούσε σε ποιο διαμέρισμα του (κάποιος είχε πρόσφατα τέτοια περίπτωση εδώ). Στο δικό σου post απάντησα. Ο ενοικιαστής γράφει τον αριθμό παροχής στο μισθωτήριο, καθώς και στο Ε1 εκεί που είναι οι κατοικίες, εμφανίζεται μια ειδοποίηση από το σύστημα όπως έγραψα πριν και πατάς το Οκ ώστε να καταχωρηθεί ο αριθμός, σου γράφει και την οδό οπότε τσεκάρεις από εκεί. Ο ιδιοκτήτης δίνει το Ε9 του όταν θελήσει να μεταφέρει την παροχή στο όνομα του. Κάτι άλλο δεν υπάρχει. Με τους παροχους δεν ξέρω τι γίνεται και γιατί συμβαίνουν αυτά τα λάθη. Μια πιθανή αιτία δόθηκε πιο πριν με την φωτογραφία του μετρητή και το μπέρδεμα με τα διαμερίσματα από τους νοικαρηδες όταν στέλνουν την φώτο του ρολογιού στον παροχο.
takoulou Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Στις 29/4/2024 στις 10:24 ΜΜ, Nikospan92 είπε Καλησπέρα σε όλους Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι αν κάποιος ξέρει να μου απαντήσει. Μενω σε πολυκατοικία κ ο αριθμός παροχής είναι δικός μου καθώς ειμαι ιδιοκτήτης διαμερίσματος. Το σπίτι είναι ιδιόκτητο κ μένω εγώ μέσα. Επίσης ο αριθμός παροχής είναι στο όνομα μου όπου φαίνεται και στο Ε9. Κάποιος νοικαρης για "σπάσιμο" δηλώνει σε πάροχο ηλεκτρισμού τον αριθμό του μετρητή μου με το δικό του όνομα. Και έτσι εγω που είμαι στην ΔΕΗ ξαφνικά μια μέρα ανακαλύπτω ότι μ έχει σταλθεί τελικός λογαριασμός και πλέον ο μετρητής μου εχει μεταβιβαστεί σε άλλη εταιρεία με άλλο όνομα. Μετά από μια βδομάδα κόλαση στα τηλέφωνα με ΔΕΗ, ΔΕΔΔΗΕ και δεύτερο πάροχο καταφέρνω να αποδείξω πως ο μετρητής ειναι του διαμερίσματος μου κ γυρνάει στο όνομα μου. Όμως όλοι μου λένε ότι αν θέλει ο συγκεκριμένος άνθρωπος που το έκανε αυτό, μπορεί να το ξανακάνει και δεν υπάρχει κάποια δικλείδα ασφαλείας για να το αποτρέψω. Και αυτό συμβαίνει επειδή οι πάροχοι βλέπουν ενα συμβόλαιο στο Taxisnet και μεταβιβάζουν τον αριθμό παροχής στο συγκεκριμένο όνομα. Πως μπορώ να προστατευτώ από τον συγκεκριμένο τρελό; Ίδια απάντηση μου έδωσε ακόμα και ο ΔΕΔΔΗΕ. *Μόνο Ελλάδα συμβαίνουν αυτά. Καλημερα.... Εκανες κατι; Βρηκες κατι;
Joshua21 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 4 hours ago, mariosnik_ said: Στο δικό σου post απάντησα. Ο ενοικιαστής γράφει τον αριθμό παροχής στο μισθωτήριο, καθώς και στο Ε1 εκεί που είναι οι κατοικίες, εμφανίζεται μια ειδοποίηση από το σύστημα όπως έγραψα πριν και πατάς το Οκ ώστε να καταχωρηθεί ο αριθμός, σου γράφει και την οδό οπότε τσεκάρεις από εκεί. Ο ιδιοκτήτης δίνει το Ε9 του όταν θελήσει να μεταφέρει την παροχή στο όνομα του. Κάτι άλλο δεν υπάρχει. Με τους παροχους δεν ξέρω τι γίνεται και γιατί συμβαίνουν αυτά τα λάθη. Μια πιθανή αιτία δόθηκε πιο πριν με την φωτογραφία του μετρητή και το μπέρδεμα με τα διαμερίσματα από τους νοικαρηδες όταν στέλνουν την φώτο του ρολογιού στον παροχο. Κάπου τα έχεις μπερδέψει, τη δήλωση μίσθωσης (αυτή ζητάνε οι πάροχοι και όχι το μισθωτήριο) την κάνει ο ιδιοκτήτης (και όχι ο ενοικιαστής), ο οποίος στη δήλωση αυτή γράφει το ΑΤΑΚ (και όχι τον αριθμό παροχής) του ακινήτου και έτσι το σύστημα αντλεί όλα τα υπόλοιπα στοιχεία από το Ε9 (και όχι το Ε1) του. Επίσης το Ε9 δεν αποδεικνύει τίποτα, και αυτό γιατί όχι μόνο γιατί δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που ο αριθμός παροχής είναι γραμμένος λάθος στο Ε9, αλλά και επειδή τα pdf με Ε9 και δήλωση μίσθωσης μπορούν να διορθωθούν από οποιονδήποτε κακόπιστα. Για αυτό ακριβώς οι πάροχοι για να υπογράψεις σύμβαση σου ζητάνε απαραίτητα να τους προσκομίσεις έναν λογαριασμό της συγκεκριμένης παροχής, και έτσι απλά μειώνουν την πιθανότητα "λάθους", κάτι παραπάνω δεν μπορούν να κάνουν.
piccolino Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 Δημοσ. 1 Μαΐου 2024 8 ώρες πριν, mariosnik_ είπε Στο δικό σου post απάντησα. Ο ενοικιαστής γράφει τον αριθμό παροχής στο μισθωτήριο, καθώς και στο Ε1 εκεί που είναι οι κατοικίες, εμφανίζεται μια ειδοποίηση από το σύστημα όπως έγραψα πριν και πατάς το Οκ ώστε να καταχωρηθεί ο αριθμός, σου γράφει και την οδό οπότε τσεκάρεις από εκεί. Ο ιδιοκτήτης δίνει το Ε9 του όταν θελήσει να μεταφέρει την παροχή στο όνομα του. Κάτι άλλο δεν υπάρχει. Με τους παροχους δεν ξέρω τι γίνεται και γιατί συμβαίνουν αυτά τα λάθη. Μια πιθανή αιτία δόθηκε πιο πριν με την φωτογραφία του μετρητή και το μπέρδεμα με τα διαμερίσματα από τους νοικαρηδες όταν στέλνουν την φώτο του ρολογιού στον παροχο. Έγραψες αυτό "Βέβαια εσύ μου λες ότι είστε στο ίδιο ακίνητο οπότε και στους δύο την ίδια οδό θα εμφανίζει." γι αυτό υπέθεσα πως μπέρδεψες εμένα με το άτομο που άνοιξε το θέμα. Για το Ε9 και το μισθωτήριο και το Ε1 μάλλον τα ίδια λέμε με άλλα λόγια. Μόνο που δε γράφει ο ενοικιαστής στο μισθωτήριο, μόνο ο ιδιοκτήτης-εκμισθωτής μπορεί να γράψει στο μισθωτήριο. Το θέμα δεν είναι ο πολίτης τι δικαιολογητικό θα δώσει, ανάλογα την περίπτωση υπάρχει και το αντίστοιχο φυσικά. Οι πάροχοι αν τα επιβεβαιώνουν και σε κάποια πλατφόρμα ηλεκτρονικά εννοούσα εξ αρχής. Εγώ πχ θα κατεβάσω το μισθωτήριο μου σε pdf θα το εκτυπώσω/στείλω ηλεκτρονικά. Αυτός που θέλει να κάνει την απατεωνιά, θα κατεβάσει επίσης το μισθωτήριο του σε pdf θα το επεξεργαστεί να αλλάξει πχ τον αριθμό παροχής και θα το εκτυπώσει/στείλει και κανείς δε θα καταλάβει τίποτα, αν δε βάλει τα στοιχεία αυτού του ανθρώπου σε κάποια πλατφόρμα για επιβεβαίωση (αν το κάνει θα δει προφανώς οτι η παροχή βγαίνει σε άλλο όνομα). Για τη φωτογραφία τώρα, πραγματικά δεν ξέρω κανέναν να έχει βγάλει το ρολόι φωτογραφία και να το στείλει. Αφού και τα ταμπελάκια συνήθως στα μαύρα τους τα χάλια είναι, τι να φανεί.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα