Axlmon Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Ο αγώνας, παρότι δεν εξελίχτηκε ιδανική, ήταν μια ενδιαφέρουσα επίδειξη των αγωνιστικών δυνατοτήτων της αυτόνομης οδήγησης. O πρώτος αγώνας της A2RL πραγματοποιήθηκε στην πίστα Formula 1 του Άμπου Ντάμπι και το θετικό είναι ότι ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε. Το ενδιάμεσο, όμως, σημαδεύτηκε από διάφορα προβλήματα. Στη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, τα οχήματα, Dallara Super Racers, που κινούνται χωρίς οδηγούς, εφοδιασμένα με κάμερες και λογισμικό για να κινούνται στην πίστα, φάνηκαν να δυσκολεύονται πολύ να ολοκληρώσουν ένα γύρο. Στη διάρκεια των δοκιμών, τα αυτοκίνητα σε απρόβλεπτες στιγμές άλλαζαν κατεύθυνση, χωρίς προφανή λόγο: Ή κατέληγαν σε τετακέ: Ή έπεφταν πάνω σε τοίχους: Ή απλά σταματούσαν εκτός πίστας για ένα μικρό διάλειμμα: Με το θέαμα να επικεντρώνεται κυρίως σε πράγματα που καμία ομάδα δεν θα ήθελε να της συμβούν στη διάρκεια ενός αγώνα, χρειάστηκε μεγάλη υπομονή αλλά και ψυχραιμία από τους σχολιαστές που είχαν αναλάβει την περιγραφή του αγώνα και φρόντιζαν κάθε τόσο να υπενθυμίζουν ότι τα οχήματα αυτά "δοκιμάζουν τα όρια της επιστήμης". Όταν έφτασε η ώρα του επίσημου αγώνα, το προπορευόμενο όχημα, το Polimove, βρέθηκε εκτός πίστας στον τέταρτο από τους οκτώ γύρους. Το δεύτερο όχημα, το Tum, το προσπέρασε με ασφάλεια, όμως λίγο μετά οι αγωνοδίκες ύψωσαν κίτρινη σημαία. Και καθώς εδώ έχουμε να κάνουμε με υπάκουα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, τα δύο οχήματα πίσω από το Polimove σταμάτησαν, καθώς δεν ήθελαν να προσπεράσουν το κίτρινο όχημα που είχε βρεθεί εκτός πίστας. Κι αυτό γιατί τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που χειρίζονται τα οχήματα είναι προγραμματισμένα να μην προσπερνούν το ένα το άλλο στη διάρκεια γύρου υπό συνθήκες κίτρινης σημαίας. Περίπου μία ώρα αφότου ξεκίνησε ο πρώτος γύρος του A2RL, τα οχήματα ολοκλήρωσαν τους οκτώ γύρους. Πρώτο διέσχισε τη γραμμή του τερματισμού το Tum. Προφανώς βρισκόμαστε στα πρώτα βήματα των αγώνων ταχύτητας με αυτόνομα οχήματα και οπωσδήποτε στην πορεία τα πράγματα θα βελτιωθούν: σαφέστατα έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος από το 2017, όταν αυτόνομο όχημα ολοκλήρωσε για πρώτη φορά ένα γύρο πίστας. Ίσως, κάποια στιγμή, αυτά τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης να καταφέρουν να αποδώσουν καλύτερα κι από ανθρώπους. Κι αν αυτό ακούγεται απίθανο, εξίσου απίθανο ακουγόταν κάποτε πως ένας υπολογιστής θα μπορούσε να νικήσει άνθρωπο στο σκάκι ή στο Go. Για την ώρα, πάντως, βρισκόμαστε σαφώς σε νηπιακό στάδιο, οπότε συγχαίρουμε τις ομάδες και τα οχήματα για τη φιλότιμη προσπάθεια και περιμένουμε μια εντυπωσιακότερη συνέχεια. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
nepomuk Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Κατι τετοια ο Ελονας τα εχει για πρωινο , δεν συμμετειχε αγωνιστικο Τεσλα για να δειξει πως το τριβουν το πιπερι. Ο ανθρωπος σε λιγο θα βγαλει αυτονομο ταξι στους δρομους της Αθηνας , για πιστες ουτε συζητηση , με κλειστα τα ματια . 2
AtiX Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) 22 ώρες πριν, Axlmon είπε τα αυτοκίνητα σε απρόβλεπτες στιγμές άλλαζαν κατεύθυνση, χωρίς προφανή λόγο: Ή κατέληγαν σε τετακέ: Ή έπεφταν πάνω σε τοίχους: Ή απλά σταματούσαν εκτός πίστας για ένα μικρό διάλειμμα: υπερβολές, στην F1 με Latifi, Sargeant ή Mazepin τα ίδια βλέπουμε... Επεξ/σία 29 Απριλίου από AtiX 1 8
ghostrider Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Μαλλον θα ειχαν παρει προγραμματιστες απο την ομαδα στρατηγικης της φοράδας
ZELOMOTH Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου To Dallara μάλλον κάπου ακούει για Τζίμη Πανούση και αποπροσανατολίζεται🙂 1 7
chriskarta Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 1 hour ago, nepomuk said: Κατι τετοια ο Ελονας τα εχει για πρωινο , δεν συμμετειχε αγωνιστικο Τεσλα για να δειξει πως το τριβουν το πιπερι. Ο ανθρωπος σε λιγο θα βγαλει αυτονομο ταξι στους δρομους της Αθηνας , για πιστες ουτε συζητηση , με κλειστα τα ματια . https://www.forbes.com/sites/stevebanker/2023/12/18/tesla-has-the-highest-accident-rate-of-any-auto-brand/ 1
bill987 Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι ότι κάποιοι θέτουν σε λειτουργία ένα τέτοιο σύστημα και το ρίχνουν στον ύπνο ή παίζουν με το κινητό τους κτλ...
karma_nade Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου Ποιο αστείο δεν γίνεται. μηπως καλύτερα να έβαζαν πραγματικούς οδηγούς σε sim cockpit να τα οδηγάνε απομακρυσμένα για να μην κάνει η τεχνίτη νοημοσύνη ότι της καπνίσει ; 1 1
nepomuk Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 3 ώρες πριν, chriskarta είπε https://www.forbes.com/sites/stevebanker/2023/12/18/tesla-has-the-highest-accident-rate-of-any-auto-brand/ Απαιχτος !!! Deal Μασκ στην Κίνα για την αυτόνομη οδήγηση – Διψήφια άνοδος για τη μετοχή της Tesla Η εν λόγω έγκριση θα αποτελούσε σημαντική ώθηση για την Tesla, η οποία προέρχεται από την πρώτη ετήσια μείωση των τριμηνιαίων εσόδων της από το 2020 https://www.newmoney.gr/roh/bloomberg/deal-mask-stin-kina-gia-tin-aftonomi-odigisi-dipsifia-anodos-gia-ti-metochi-tis-tesla/
smpt Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου 4 ώρες πριν, AtiX είπε υπερβολές, στην F1 με Latifi, Sargeant ή Mazepin τα ίδια βλέπουμε... Goatifi, λείπεις .....
atheatos Δημοσ. 29 Απριλίου Δημοσ. 29 Απριλίου (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, nepomuk είπε Απαιχτος !!! Deal Μασκ στην Κίνα για την αυτόνομη οδήγηση – Διψήφια άνοδος για τη μετοχή της Tesla Η εν λόγω έγκριση θα αποτελούσε σημαντική ώθηση για την Tesla, η οποία προέρχεται από την πρώτη ετήσια μείωση των τριμηνιαίων εσόδων της από το 2020 https://www.newmoney.gr/roh/bloomberg/deal-mask-stin-kina-gia-tin-aftonomi-odigisi-dipsifia-anodos-gia-ti-metochi-tis-tesla/ https://x.com/elonmusk/status/1785004398793380294 απορώ γιατί δεν πήρε μέρος στον αγώνα , τουλάχιστον με το software του . Επεξ/σία 29 Απριλίου από atheatos 1
Vasilisxd Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου (επεξεργασμένο) Κλασικά, σε λίγα χρόνια κανένας οδηγός δε θα μπορεί να τα νικήσει. Το Software θα είναι δεμένο με οποιοδήποτε εξάρτημα του αυτοκίνητου και θα ξέρει ακριβώς τι να κάνει. Επεξ/σία 30 Απριλίου από Vasilisxd
georgiosmag Δημοσ. 30 Απριλίου Δημοσ. 30 Απριλίου Προτιμώ χειρισμό από άνθρωπο απομακρυσμένα σε συνδυασμό με ΤΝ να ελέγχει το επίπεδο δυσκολίας όπως στα πραγματικά παιχνίδια/εξομοιωτές. Δηλαδή να υπάρχουν κατηγορίες δυσκολίας. Έτσι και ατυχήματα δεν θα υπάρχουν και τις δυνατότητες του κάθε οδηγού να αναδεικνύονται. Φυσικά εκτός των επιπτώσεων δύναμης G που δε θα καταπονείται ο χειριστής. Όμως έτσι θα μπορεί ο καθένας να δείξει τις δυνατότητες του στην οδήγηση σε έναν αγώνα δίχως κίνδυνο και φυσικές ικανότητες καταπόνησης. Γαμάτο θα ήταν κάτι τέτοιο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα