Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, Nabuko είπε

Οπότε μια χαρά είσαι από ταχύτητα απ' ότι βλέπω. 

Μα  το ξέρω.. Δεν είναι θέμα ταχύτητας μια χαρά κατεβάζω ή μπαίνω σε σελίδες αλλά σε μερικές μου βγάζει το σφάλμα και δεν μπαίνει.. ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Είχα μια ελπίδα οτι με το νέο ρούτερ να λυθεί το πρόβλημα.

 

Επεξ/σία από pavloa
Δημοσ.

Οι σελίδες αυτές είναι οι "γνωστές" σελίδες ή είναι κάποιες απλές σελίδες; Ενδέχεται να είναι γενικό θέμα της vodafone.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, micos000 είπε

Οι σελίδες αυτές είναι οι "γνωστές" σελίδες ή είναι κάποιες απλές σελίδες; Ενδέχεται να είναι γενικό θέμα της vodafone.

Γνωστές είναι.. Για παράδειγμα ένα άλλο forum hlektronika.gr  μια μου το ανοίγει και μια όχι και άλλες σελίδες τυχαίες. Από το κινητό  ή απο το σπίτι των γονιών μου που έχουν το ίδιο ρούτερ ανοίγουν κανονικά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, kyriakidis είπε

Παραπλήσιο πρόβλημα είχα με inalan όπου η ip μου φαινόταν από Ουκρανία,  δες μια εδώ https://www.where-am-i.co/my-ip-location τι location σε βγάζει. Δοκίμασε μετά με κάποιο VPN και βάλε Ελλάδα σαν χώρα 

Όταν πάω στο σπίτι θα ελέγξω την ip να δω τι θα μου βγάλει. 

Με vpn δεν έχω ασχοληθεί, τι πρέπει να κάνω?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Κάνε ένα hard reset, αν δεν φτιάξει δωστο βλάβη 

Όπως είπα και πιο πάνω έχω κάνει hard reset, χθες παρέλαβα το καινούριο ρούτερ και κάνει το ίδιο. Οπότε δεν νομίζω να είναι θέμα του ρούτερ. Θα το δώσω βλάβη ξανά αλλά είπα μήπως είχε κάποιος το ίδιο πρόβλημα και το έλυσε με κάποιο τρόπο 

Επεξ/σία από pavloa
Δημοσ.

Είναι θεμα ρυθμίσεων παρόχου, δεν θυμάμαι τι πρέπει να ρυθμίσει γιαυτο δεν το αναφέρω για να μην γελάνε οι κομπιουτεράδες, που μάλλον έχουν εγκαταλείψει το ινσομνια.

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Είναι θεμα ρυθμίσεων παρόχου, δεν θυμάμαι τι πρέπει να ρυθμίσει γιαυτο δεν το αναφέρω για να μην γελάνε οι κομπιουτεράδες, που μάλλον έχουν εγκαταλείψει το ινσομνια.

Και εγώ εκεί καταλήγω ότι είναι θέμα του παρόχου. Θα τους πάρω τηλ ξανά το απόγευμα να δω μπας και βρω καμία λύση. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάξε με tracert σε ποιο σημείο παίρνεις timeout.

Λογικά είναι θέμα παρόχου, από εκεί που σε δρομολογεί, δεν έχει κάνει update τους dns του.

Δοκίμασε "ipconfig /displaydns" να δεις τι έχει κρατημένο και μετά ρίξε και ένα "ipconfig /flushdns" μπας και στρώσει.

Τελευταία λύση, ζήτα να μιλήσεις με T2 υποστήριξη, μήπως και βγάλεις άκρη (αλλά θα πρέπει να έχεις τις παραπάνω IP για να τους βοηθήσεις να εντοπίσουν το πρόβλημα). Αν περιμένεις να βγάλεις άκρη με το T1 (την κλασσική υποστήριξη που δεν καταλαβαίνει σχεδόν τίποτα), να σου πω 5+1 αριθμούς για το τζόκερ.

Επεξ/σία από csontheline
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, csontheline είπε

Ψάξε με tracert σε ποιο σημείο παίρνεις timeout.

Λογικά είναι θέμα παρόχου, από εκεί που σε δρομολογεί, δεν έχει κάνει update τους dns του.

Αλλιώς, δοκίμασε "ipconfig /displaydns" να δεις τι έχει κρατημένο και μετά ρίξε και ένα "ipconfig /flushdns" μπας και στρώσει.

Τελευταία λύση, ζήτα να μιλήσει με T2 υποστήριξη, μήπως και βγάλεις άκρη (αλλά θα πρέπει να έχεις τις παραπάνω IP για να τους βοηθήσεις να εντοπίσουν το πρόβλημα). Αν περιμένεις να βγάλεις άκρη με το T1 (την κλασσική υποστήριξη που δεν καταλαβαίνει σχεδόν τίποτα), να σου πω 5+1 αριθμούς για το τζόκερ.

Μπορείς να μου εξηγήσεις πως μπορώ να τα κάνω όλα αυτά με τις ip που ανέφερες?  

Δημοσ.

Φίλε μου το ίδιο πρόβλημα το είχε και η κόρη μου με άλλο πάροχο. Τους πήρε τηλέφωνο και το έλυσαν επί τόπου...παρτους τηλέφωνο 

Δημοσ.
20 minutes ago, pavloa said:

Μπορείς να μου εξηγήσεις πως μπορώ να τα κάνω όλα αυτά με τις ip που ανέφερες?  

Θα ανοίξεις το powershell (ή cmd, ότι σε βολεύει). Θα γράψεις "tracert <siteτάδε.com>" και αυτό θα ξεκινήσει να δείχνει νούμερα. Προρυθμισμένο είναι να ψάχνει μέχρι 30 hops (αυτό είναι το 1-2-3... που θα βλέπεις στην αριστερή στήλη). Οι επόμενες 3 στήλες είναι τα pings που κάνει σε κάθε hop (κάνει 3 Pings και μετράει πόσος χρόνος χρειάστηκε να πάει το αίτημα και να επιστρέψει η απάντηση). Τελευταία στήλη είναι η IP του hop που απαντάει (router/hop είναι μεταφορά του πακέτου από ένα δίκτυο σε ένα άλλο, άρα χρήση router για δρομολόγηση μεταξύ των δικτύων).

Αν δεις Request timed out. στην τελευταία στήλη σε κάποιο hop αλλά συνεχίσει και δείχνει παρακάτω κανονικά, το αγνοείς.

Το τελευταίο hop που θα δεις αποτελέσματα πριν ξεκινήσουν τα απανωτά Request timed out., σημαίνει ότι είναι εκείνος ο router που δεν ξέρει να δρομολογήσει παρακάτω. Αν το δοκιμάσεις από άλλο δίκτυο που μπορείς να μπεις στην σελίδα, θα δεις ότι φτάνει μέχρι την IP της σελίδας.

9 minutes ago, studiosakis said:

Φίλε μου το ίδιο πρόβλημα το είχε και η κόρη μου με άλλο πάροχο. Τους πήρε τηλέφωνο και το έλυσαν επί τόπου...παρτους τηλέφωνο 

Το αυτό. Απλά αν τους πάρεις έχοντας τα παραπάνω δεδομένα, πρώτον, το Τ1 θα σε ακούει σαν εξωγήινο και θα σε περάσει πιο εύκολα στο Τ2 και δεύτερον, θα έχεις στοιχεία ότι φταίει ο πάροχος.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Αυτής της μορφής τα προβλήματα πλέον έχουν να κάνουν με public IP assignment από τους παρόχους. Αν η public assigned ειναι IPv6, είναι πολύ πιθανό κάποιες σελίδες να μη δουλεύουν σωστά. Δεν έχει να κάνει με την λειτουργικότητα του router και τα hard reset, έχει να κάνει με τη διαθεσιμότητα των IPv4 public IP. Οπότε ένα τσεκ στο myip για το αν η public ειναι v4 η v6, και αν είναι v6, δυστυχώς δε μπορεί να γίνει τίποτα, μέχρι οι server που πάμε να κάνουμε access να έχουν assigned IPv6 και να απαντάνε σε αιτήματα IPv6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...