Delas.46 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Εναλλακτικός τίτλος: Η NHTSA προσπαθεί να χαντακώσει την Tesla ακόμη μια φορά.
andreww2211 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 1 ώρα πριν, SoullessRider είπε Υπάρχουν όμως και αυτοί που Δεν μπορούν να βγάλουν δίπλωμα (αναπηρία) ή ηλικιωμένοι που έχουν απομονωθεί καθώς δεν μπορούν να μετακινηθούν οι οποίοι πραγματικά θα οφεληθούν αν / όταν γίνει πια ασφαλές το σύστημα, όπως και άλλοι που Δεν μπορούν να βγάλουν ή τους κατάσχεσαν το δίπλωμα (γιατί είναι επικίνδυνοι να σκοτώσουν ή έχουν σκοτώσει κόσμο κατά την οδήγηση) Δεν γουστάρουν την οδήγηση αλλά ούτε τα ΜΜΜ και θέλουν απλά να τηλεμεταφερθούν από το Α στο Β. Αλλά αφού δεν υπάρχει η τηλεμεταφορά.... Επαγγελματίες που είναι αναγκασμένοι να ταξιδεύουν πολλά χιλιόμετρα κάθε φορά για να κάνουν τη δουλειά τους και το να εκμεταλευτούν τον χρόνο του ταξιδιού για ύπνο ή μελέτη αντί να κουραστούν με την οδήγηση από το "Α" στο "Β" ΚΑΙ με την άσκηση του επαγγέλματος με την άφιξη στο "Β" και με την οδήγηση από το "Β" στο "Α" (επιστροφή σπίτι / βάση) και οικογενειακές υποχρεώσεις (παιδιά κλπ) θα είναι "ευλογία" για αυτούς ΑΛΛΑ και τους ποζεράδες μικρού ή μεγάλου οικονομικού αντικρίσματος.... Φιλε μου αν καποιος για τον οποιοδηποτε λογο δεν ειναι σε θεση να καθισει στη θεση του οδηγου, δεν πρεπει να καθισει για κανενα λογο. Ο οδηγος πρεπει να ειναι σε θεση να παρεμβει αν κατι παει στραβα. Δεν συμφωνω ουτε στο ελαχιστο με αυτα που γραφεις. 4 1
dkstopo Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου ενδιαφερον θα ειχαμε κα μια μελετη με την οποια θα βλεπαμε ποσα ατυχηματα η δυστυχήματα έχουν αποφευχθεί επειδή τα συστήματα αυτά είναι ενεργά.
james01gr Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 4 ώρες πριν, cpc464 είπε "Εντωμεταξύ, μέσα στη χρονιά η εταιρία ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα ρομποτικό ταξί" Αν ποτέ κυκλοφορήσουν θα έχουν και kill count. ξέχασες να βάλεις γατάκια και σκυλάκια.
liberostelios Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 2 hours ago, Black Demis said: με λιγα λογια δεν ειναι θεμα οχηματος αλλα λαθος χρησης της τεχνολογιας που προσφερει εκει μετα....... η αλλιος παλι φταει ο καθε βλαμμενος 27 minutes ago, anax111 said: To ότι τα autopilot και FSD συνδέονται με εκατοντάδες ατυχήματα δεν σημαίνει ότι είναι υπεύθυνα και για αυτά. Και οι φωτεινοί σηματοδότες κυκλοφορίας συνδέονται με εκατομμύρια ατυχήματα αλλά δεν τα προξενεί η λειτουργία τους. Το θέμα είναι σε πόσα από αυτά είναι όντως αποκλειστικά υπεύθυνα τα συστήματα της TESLA. Θα πρέπει να περιμένουμε να ολοκληρωθεί η έρευνα για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Το Autopilot είναι πολύ ασφαλές. Το πρόβλημα είναι ότι η Tesla το προωθεί (μαζί με το FSD) ως κάτι παραπάνω από ενα οδηγικό βοήθημα και πείθει κόσμο ότι μπορεί να εμπιστευθεί το αμάξι σε αυτό σχεδόν αποκλειστικά. 2
for4 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 3 λεπτά πριν, liberostelios είπε Το Autopilot είναι πολύ ασφαλές. Το πρόβλημα είναι ότι η Tesla το προωθεί (μαζί με το FSD) ως κάτι παραπάνω από ενα οδηγικό βοήθημα και πείθει κόσμο ότι μπορεί να εμπιστευθεί το αμάξι σε αυτό σχεδόν αποκλειστικά. το κακό είναι ότι ακόμα και αν το κολλήσει με μεγάλο αυτοκόλλητο πάνω στο τιμόνι να το βλέπει κάθε μέρα ο οδηγός, αν είναι τόσο καλό όσο λένε και 99/100 φορές σε πάει τέλεια, κάποια στιγμή είναι δεδομένο ότι θα το εμπιστευθείς και θα χαλαρώσεις και αυτό το 1/100 δεν είναι καθόλου μικρό ποσοστό δυστυχώς για να συμβεί το κακό. 1
SoullessRider Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, SoullessRider είπε Υπάρχουν όμως και αυτοί που Δεν μπορούν να βγάλουν δίπλωμα (αναπηρία) ή ηλικιωμένοι που έχουν απομονωθεί καθώς δεν μπορούν να μετακινηθούν οι οποίοι πραγματικά θα οφεληθούν αν / όταν γίνει πια ασφαλές το σύστημα, 1 ώρα πριν, andreww2211 είπε Φιλε μου αν καποιος για τον οποιοδηποτε λογο δεν ειναι σε θεση να καθισει στη θεση του οδηγου, δεν πρεπει να καθισει για κανενα λογο. Ο οδηγος πρεπει να ειναι σε θεση να παρεμβει αν κατι παει στραβα. Δεν συμφωνω ουτε στο ελαχιστο με αυτα που γραφεις. Λογικό να μην συμφωνείς με αυτό που νομίζεις ότι είπα. Κι εγώ δεν συμφωνώ με αυτό που νομίζεις ότι είπα και έχω την ίδια γνώμη με εσενα. Μονο που αυτό που είπα, δεν είναι αυτό που νομίζεις ( για την ισχύουσα κατάσταση στην οποία βρίσκεται η τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης οχήματος), αλλά για ΟΤΑΝ και ΑΝ φτάσει η τεχνολογία σε ασφαλή πια επίπεδα. Γι αυτό και γράφω "αν / όταν γίνει πια ασφαλές το σύστημα" Όταν θα έχει φτάσει δηλαδή η τεχνολογία σε τόσο ασφαλή κατάσταση που θα μπορεί ο ανάπηρος συνάνθρωπός μας ή ο μη ικανός (μια γιαγιά - ένας παππούς ξεχασμένος από συγγενείς) να μπαίνει σε ένα όχημα και να παει για τα απαραίτητα ψώνια του για το ιατρικό του ραντεβού για μια κοινωνικη επίσκεψη Και γιατί όχι και για διασκέδαση, όποτε θέλει και όποτε χρειάζεται (πχ κάθε μέρα) χωρίς να παρακαλάει το θεό μπας και έρθει κάποιος άνθρωπος να τον πάει εκεί που θέλει 1 φορά το 15ήμερο ή και ποτέ Και όλα τα υπόλοιπα που γράφω από κάτω σε εκείνο το σχόλιο, πάλι τα συμπεριλαμβάνω στο "Όταν θα έχει φτάσει δηλαδή η τεχνολογία σε τόσο ασφαλή κατάσταση" Είχαν βγάλει ταξί στην Αμερική που κάνανε τα παραπάνω (αυτό-οδηγούμενα να τα πω), αλλά υπάρχουν ακόμα προβλήματα στα συστήματά τους. Υπήρξε και βίντεο με ένα που δεν υπάκουσε σε σήματα τροχονόμου / αστυνομικού και δεν άλλαξε πορεία σύμφωνα με τις υποδείξεις του, με αποτέλεσμα να μπει δρόμο που γινόταν παρέλαση.... Επεξ/σία 28 Απριλίου από SoullessRider 1
Armoral Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Έλα μωρέ τώρα πως κάνετε έτσι; Αμα δε γίνει και το beta testing πως θα ζήσουν οι εταιρίες. Μπουρλά, Έλον, Γκέιτς πως θα ζήσουν ρα; Έλα για πάμε μία να δούμε κάποιους κλασσικά να υπεραμύνονται, καπιταλισμός, προσφορά και ζήτηση, ελεύθερη αγορά (χα χα) κτλ κτλ το ξέρουμε το παραμύθι. 1
CoffeeDrink10 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 4 hours ago, oldnew said: Είναι κοινό μυστικό οτι ολοι οι υπεύθυνοι που δίνουν τις άδειες στις ΗΠΑ γνωρίζουν για τον αυξημένο κίνδυνο ατυχημάτων των τεσλα. Το θέμα όμως είναι ότι αν τα απαγορεψουν θα μείνουν πίσω στον ανταγωνισμό κυρίως με Κινα. Οπότε αθόρυβα έχουν αποδεχθεί οτι θα πεθάνουν και μερικοί στην πορεία δημιουργίας της τέλειας αυτόνομης οδήγησης. Μι νομίζετε και στην Κίνα το ίδιο κάνουν. Δε λέω αν είναι ηθικά σωστό ή λαθος αυτο, λέω τι γίνεται στην πραξη. Μη νομίζετε δηλαδή ότι δεν τα ξέρουν οι υπεύθυνοι εκει, και πέφτουν απ τα σύννεφα. Θα επρεπε όντως πάντως να αλλάξουν το όνομα όμως . Οταν ο άλλος ακούει "αυτόματος πιλότος", και το έχει τεστάρει και καμια 100ρα φορες στην πραξη και παει μια χαρά, κάποια στιγμή ξεχνιέται, οτι και να του εχεις πει, οτι δεν ειναι 100% έτοιμο και ασφαλές. Και κάποια στιγμή θα γίνει η στραβή. Και τώρα κινδυνεύετε έτσι και αλλιώς. Ξέρετε πόσοι 80+ χρονοι οδηγανε ενώ δυσκολεύονται να περπατήσουν αλλά άδεια παίρνουν κανονικά.. Με άλλα λόγια, καποιοι συνανθρωποι μας "βάζουν πλάτη" για να εχουμε όλοι κάποτε πραγματικά Αυτόνομα Οχήματα. Καπου το έχω ξαναούσει αυτό. Στη δευτερη παράφραφο, έχω να πω οτι υπάρχει το βιντεο (απο προηγουμενη έκδοση) από διάφορους που πήραν Βραβείο Δαρβίνου, που ξεγελούσαν το σύστημα οτι υπάρχει οδηγός στο τιμόνι, σκαρφάλωναν στο πίσω κάθισμα και φαντασιωνονταν οτι είχαν σωφέρ. Δεν πα να δώσουν όλες τις προειδοποιήσεις κι ας βάλουν και μια ταμπέλα λεντ στο τιμόνι... 1
anonymous999 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 4 hours ago, WaxOnWaxOff said: Χωρις να ειμαι υπερ του αυτονομου πιλοτου, μιας και πιστευω πως πρεπει να γινει τεραστια αλλαγη στις υποδομες ετσι ωστε να δουλευει οπως πρεπει . Το αρθρο δεν λεει παρα μονο την μιση αληθεια , μιας και ειναι ευκολο να μετρησει καποιος τα ατυχηματα οπου συνεβησαν Το ερωτημα ειναι ποσα ατυχημα αποφευχθηκαν χαριν του αυτοματου πιλοτου .... κατι που δεν μπορει να μετρηθει 3 hours ago, StavrosD said: Το άρθρο λέει την μισή αλήθεια. Θα πρέπει όμως να συγκρίνουμε το ποσοστό των ατυχημάτων που συμβαίνουν με ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το αντίστοιχο ποσοστό ατυχημάτων που οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα. https://wewin.com/how-many-car-accidents-does-the-average-person-have-in-a-lifetime/ Στην παραπάνω σελίδα αναφέρει ότι ένας οδηγός έχει 3 με 4 τροχαία στην διάρκεια της ζωής του. Το 2021 στην Καλιφόρνια είχαν 4.285 θανάτους από τροχαία, στο τέξας 4.498. Από μόνες τους οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι συγκρίσιμες. 2 hours ago, dkstopo said: ενδιαφερον θα ειχαμε κα μια μελετη με την οποια θα βλεπαμε ποσα ατυχηματα η δυστυχήματα έχουν αποφευχθεί επειδή τα συστήματα αυτά είναι ενεργά. Γιατί; Γιατί να συγκρίνουμε το FSD με το πόσα ατυχήματα θα είχαν γίνει από ανθρώπους; Γιατί να μην το συγκρίνουμε με το πόσα ατυχήματα θα είχαν γίνει με το καλύτερο υπάρχουν σύστημα υποβοήθησης πχ της Volvo ή της Mercedes (που από όσο ξέρω δεν έχουν ξεκληρίσει κόσμο)? Η με το πόσα ατυχήματα θα είχαν γίνει στην Ολλανδία που έχουν όλοι ποδήλατα; Χρωστάμε κάτι ως κοινωνία στην Τέσλα και τον κάθε ηλίθιο που αφήνει το αμάξι να πάει μόνο του με τη λογική ότι ο ίδιος ηλίθιος θα σκότωνε περισσότερους με άλλο αμάξι; Και τέλος πώς; Πώς θα γίνει η σύγκριση; Σε ένα παράλληλο σύμπαν; Με δεδομένα του FSD που τα δίνει ο πασιγνωστος ψευτακος, ο οποίος τυχαίνει και να το πουλάει; Η μήπως θα συγκριθούν οι πλούσιοι τεσλαρατοι που οδηγούν στις λεωφόρους του Χόλιγουντ με τους φτωχούς που οδηγούν σαπακια σε δρόμους καρμανιόλες (ναι υπάρχουν και στην Αμερική)? 1 2
mordred Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) Πως είναι δυνατόν κάποιοι να επιτρέπουν όλες αυτές τις παπάτζες, με φοβερά ζητήματα ασφάλειας, να κυκλοφορούν στο δρόμο; Κι οκ, ο κάτοχος Tesla είναι ηλίθιος, οι υπόλοιποι γιατί πρέπει να υπόκεινται σε τέτοιου είδους πρακτικές; Επεξ/σία 28 Απριλίου από mordred
SeNNinhA Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Εχει μπερδέψει η Tesla τα concept νομίζω. Α) Ο οδηγός οδηγεί και το λογισμικό είναι εκεί για να το βοηθήσει και να επέμβει όταν ξεχαστεί και αρχίσει να οδηγεί επικίνδυνα ώστε να προλάβει το ατύχημα Β) Το λογισμικό οδηγεί μονο του, ο οδηγός χαζεύει το κινητό του, το λογισμικό απενεργοποιειται στα δύσκολα, πολύπλοκα και περίεργα αφήνοντας τον οδηγό που δεν ασχολείται με την οδήγηση να πάρει την απόφαση! Η Tesla προφανώς επιλέγει το (Β) έχοντας απλά βάλει ένα ταμπελακι για "προειδοποίηση" για να καλυφθεί για νομικούς λόγους μόνο Και ποιος έχει ελέγξει το λογισμικό της Tesla για τις σωστές αποφάσεις σε περίπτωση ατυχήματος που δεν μπορεί να αποφευχθεί? Το Tesla θα προστατέψει τους επιβάτες του σε κάθε περίπτωση. Χωρίς αυτό να είναι και η πρέπουσα επιλογή κάθε φορά. Ο άνθρωπος οδηγός προσπαθεί αντίθετα να αποφύγει το ατύχημα και να προστατέψει όλους τους εμπλεκόμενους (άσχετα εάν αυτό είναι ή όχι εφικτό)
troi.g Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Ελλάδα 1986. Ας πάρει μαθήματα η Tesla για το πώς τα αυτοκίνητα πηγαίνουν μόνα τους. 1
logistoulis Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 7 ώρες πριν, papoys1 είπε μπορεί και οφτόπιτς (σε κάποιο άλλο φόρουμ είχα τον επίτιμο τίτλο "μετρ του οφτόπιτς" αλλά μπορεί να είναι και σχετικό. Πριν κάποια χρόνια πήγαινα σε κάποιο κατάστημα ΔΕΗ και πλήρωνα το λογαριασμό ποτέ δεν είχε λήξει διότι ήξερα πως εγώ πρέπει να κάνω τις ενέγειες που πρέπει. Πριν ενάμισυ χρόνο αποφάσισα και έβαλα την κάρτα ώστε να πληρώνεται αυτόματα ο λογαριασμός με τη λήξη του. Ξένοιασα από όλα απαλλάχτηκα από την ίδια φασαρία κάθε δύο μήνες να τρεχω να πληρώσω ,ούτε καν εμπαινα στο λογαριασμό να δω τι γίνεται. Πριν 15 μέρες μου έρχεται μήνυμα από ιδιωτική εταιρεία (κοινώς κοράκια) ότι υπάρχει ληξιπρόθεσμο χρέος και να επικοινωνήσω μαζί τους.Τους παίρνω τηλέφωνο ετοιμος για καυγά γιατί ποτέ και πουθενα δεν αφηνα κάποιος χρέος απλήρωτο τους ρωτάω τι και που χρωστάω κάτι τους ξέφυγε για ΔΕΗ αλλα μου λένε για να σου πούμε θα μας πεις τα τρία τελευταία ψηφία του ΑΦΜ σου μάλλον για να με έχουν δεμένο ενδεχομένως γιατί ηχογραφούσαν. Σιγά μη σας πω και τι εφαγα χτες το βράδυ τους λέω και τους κλείνω το τηλέφωνο. Μπαίνω στο λογαριασμό ΔΕΗ και τι είχε συμβεί;;Πριν 3-4 μήνες είχε λήξει η κάρτα , μου ήρθε καινούργια δεν δήλωσα την καινούργια στη ΔΕΗ και δεν πληρωνόταν ο λογαριασμός.Πλήρωσα αμεσα τον ληξιπρόθεσμο δήλωσα και τη νέα κάρτα μετα όπως μου είπαν από τη ΔΕΗ που πήρα τηλέφωνο και έληξε το συμβάν. Συμπέρασμα. Μπορεί να σας ζάλισα αλλά αυτά συμβαίνουν όταν τα αφήνουμε όλα στο αυτόματο πιλότο. Στις πιστωτικές δεν αλλάζει ο αριθμός της κάρτας ακριβώς για αυτό το λόγο 1
sv398 Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου 10 hours ago, techon1 said: Δεν ήταν ανάκληση - τα «τρακαρίσματα» ήταν μόνο κάποια ελαφρώς θανατηφόρα συμβάντα. Πως λέμε "πέθανε λίγο αλλά όλα καλά".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα