Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
11 minutes ago, shadowlike said:

νομίζω πως για να δουλέψει η αυτόνομη οδήγηση όπως πρέπει θα πρέπει 

1. να προσαρμοστεί το οδικό δίκτυο ανάλογα , με ειδικούς δρόμους , συσκευές κλπ

2. να είναι όλα τα αυτοκίνητα αυτόνομα 

αυτή την στιγμή προσπαθούνε να προβλέψουν σωρεία πιθανόν περιπτώσεων  που δεν θα συνέβαιναν αν όλο το σύστημα ήταν σχεδιασμένο εξαρχής γίαυτο το σκοπό. Μέχρι να γίνουν όλα αυτά θα γίνονται πολλά ατυχήματα. 

Αν βελτιωθεί ο κώδικας αυτόνομης οδήγησης τίποτα από αυτα δε θα χρειαστεί. Μέχρι τότε, ναι. 

Είναι κοινό μυστικό οτι ολοι οι υπεύθυνοι που δίνουν τις άδειες στις ΗΠΑ γνωρίζουν για τον αυξημένο κίνδυνο ατυχημάτων των τεσλα. Το θέμα όμως είναι ότι αν τα απαγορεψουν θα μείνουν πίσω στον ανταγωνισμό κυρίως με Κινα. Οπότε αθόρυβα έχουν αποδεχθεί οτι θα πεθάνουν και μερικοί στην πορεία δημιουργίας της τέλειας αυτόνομης οδήγησης. Μι νομίζετε και στην Κίνα το ίδιο κάνουν. Δε λέω αν είναι ηθικά σωστό ή λαθος αυτο, λέω τι γίνεται στην πραξη. Μη νομίζετε δηλαδή ότι δεν τα ξέρουν οι υπεύθυνοι εκει, και πέφτουν απ τα σύννεφα. 

Θα επρεπε όντως πάντως να αλλάξουν το όνομα όμως . Οταν ο άλλος ακούει "αυτόματος πιλότος", και το έχει τεστάρει και καμια 100ρα φορες στην πραξη και παει μια χαρά, κάποια στιγμή ξεχνιέται, οτι και να του εχεις πει, οτι δεν ειναι 100% έτοιμο και ασφαλές. Και κάποια στιγμή θα γίνει η στραβή. Και τώρα κινδυνεύετε έτσι και αλλιώς. Ξέρετε πόσοι 80+ χρονοι οδηγανε ενώ δυσκολεύονται να περπατήσουν αλλά άδεια παίρνουν κανονικά.. 

  • Like 4
Δημοσ.

Χωρις να ειμαι υπερ του αυτονομου πιλοτου, μιας και πιστευω πως πρεπει να γινει τεραστια αλλαγη στις υποδομες ετσι ωστε να δουλευει οπως πρεπει . 

Το αρθρο δεν λεει παρα μονο την μιση αληθεια , μιας και ειναι ευκολο να μετρησει καποιος τα ατυχηματα οπου συνεβησαν 

Το ερωτημα ειναι ποσα ατυχημα αποφευχθηκαν χαριν του αυτοματου πιλοτου .... κατι που δεν μπορει να μετρηθει 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς οι ευκολίες της τεχνολογίας έχουν κάνει το ανθρώπινο είδος πιο ηλίθιο....

Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις.....
Χαρακτηριστικά τα βιντεάκια στην Αμερική με ερωτήσεις σε νεαρούς/ρές που δεν ξέρουν
ποια είναι η προτεύουσα της αμερικής,
πόσες ηπείρους έχει η γη,
να ονομάσουν άλλες 5 χώρες πέρα των usa......
(Για να μην αναφερθώ στα δικά μας χάλια)

Είναι πλέον η περίοδος της ανθρωπότητας που είναι οκ το να είσαι χαζός
αρκεί να έχεις καλές "πλάτες"
να πετάς την εξυπνάδα (μακακία) σου με ύφος 10 καρδιναλίων και 50 επιστημόνων
και να έχεις πολλούς followers να κάνεις φασαρία αν κάποιος αμφισβητήσει την εξυπνάδα (μακακία) σου για να τον τιμωρήσεις ....

Έχει ξεχάσει η ανθρωπότητα τα βασικά...και πιθανολογώ πως μέρος της ευθύνης έχουν οι γονείς που επαναπαύτηκαν στην ευκολία του
"δώσε κινητό / ταμπλετ / υπολογιστή στο παιδί να απασχολείται με κάτι, αφού έτσι θα έχω εγώ ελεύθερο χρόνο (μηδέν ενασχόληση γονέα με την διαπαιδαγώγηση) και δεν θα έχω τα κλάματα και την γκρίνια του."

https://www.zougla.gr/automoto/automoto-news/apistefto-ilektriko-aftokinito-pire-brosta-mono-tou-kai-patise-kosmo-vinteo/
 

https://www.facebook.com/watch/?v=1210486892819743

Επεξ/σία από SoullessRider
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, maarinos είπε

Καλά έπιασες και εσύ το ποσoστό beta testers που πήρέ Vision Pro από το 1% των πιο ηλίθιων του 5-10% πλούσιων των ΗΠΑ. Δηλαδή μερικές δεκάδες χιλιάδες πανηλίθιοι.

Αυτοί έχουν καεί από το Cable TV και Fast Food(Fast Death)/MicroWave Meals εδώ και 10ετίες.

Το θέμα με το FSD είναι ότι αφού δεν κάνει αυτό που υπόσχεται θα έπρεπε να υπάρχουν πρώτα οι δικλείδες ασφαλείας (όπως το Driver Monitoring). Αν οι πανίβλακες τρώγανε μόνο το κεφάλι τους τότε ίσως να κάνανε και καλό στην ανθρωπότητα αλλά δυστυχώς παίρνουν κι άλλους στον λαιμό τους.

Επεξ/σία από Dimitris_1981
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πραγματα θεωρω ειναι πολυ πιο απλα απ οτι τα παρουσιαζουμε και το μονο σιγουρο ειναι οτι εχουμε χασει το νοημα. Η κυρια ευχαριστηση που σου δινει ενα αμαξακι ειναι να το οδηγησεις, να φτιαξεις το καθισματακι σου ωστε να εισαι ανετος , να βαλεις τη μουσικουλα σου να γουσταρεις και να πας εκει που θελεις. Αν καποιος θελει να κοιμαται ή να σερφαρει στο fb μπορει απλα να καθισει συνοδηγος ή να παρει ενα ταξακι ή ενα λεωφορειο και να κανει την δουλεια του. Και στη θεση του οδηγου και να κοιμασαι και να σερφαρεις χωρις να δινεις σημασια τι γινεται  ειναι λιγο καπως απο οποια οπτικη κι αν το δει κανεις.

Επεξ/σία από andreww2211
Δημοσ.

Το άρθρο λέει την μισή αλήθεια.

Θα πρέπει όμως να συγκρίνουμε το ποσοστό των ατυχημάτων που συμβαίνουν με ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το αντίστοιχο ποσοστό ατυχημάτων που οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα.

https://wewin.com/how-many-car-accidents-does-the-average-person-have-in-a-lifetime/

Στην παραπάνω σελίδα αναφέρει ότι ένας οδηγός έχει 3 με 4 τροχαία στην διάρκεια της ζωής του.

Το 2021 στην Καλιφόρνια είχαν 4.285 θανάτους από τροχαία, στο τέξας 4.498.

Από μόνες τους οι παραπάνω πληροφορίες δεν είναι συγκρίσιμες.

 

 

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, SoullessRider είπε

Δυστυχώς οι ευκολίες της τεχνολογίας έχουν κάνει το ανθρώπινο είδος πιο ηλίθιο....

Από που να το πιάσεις και που να το αφήσεις.....
Χαρακτηριστικά τα βιντεάκια στην Αμερική με ερωτήσεις σε νεαρούς/ρές που δεν ξέρουν
ποια είναι η προτεύουσα της αμερικής,
πόσες ηπείρους έχει η γη,
να ονομάσουν άλλες 5 χώρες πέρα των usa......
(Για να μην αναφερθώ στα δικά μας χάλια)

Είναι πλέον η περίοδος της ανθρωπότητας που είναι οκ το να είσαι χαζός
αρκεί να έχεις καλές "πλάτες"
να πετάς την εξυπνάδα (μακακία) σου με ύφος 10 καρδιναλίων και 50 επιστημόνων
και να έχεις πολλούς followers να κάνεις φασαρία αν κάποιος αμφισβητήσει την εξυπνάδα (μακακία) σου για να τον τιμωρήσεις ....

Έχει ξεχάσει η ανθρωπότητα τα βασικά...και πιθανολογώ πως μέρος της ευθύνης έχουν οι γονείς που επαναπαύτηκαν στην ευκολία του
"δώσε κινητό / ταμπλετ / υπολογιστή στο παιδί να απασχολείται με κάτι, αφού έτσι θα έχω εγώ ελεύθερο χρόνο (μηδέν ενασχόληση γονέα με την διαπαιδαγώγηση) και δεν θα έχω τα κλάματα και την γκρίνια του."

https://www.zougla.gr/automoto/automoto-news/apistefto-ilektriko-aftokinito-pire-brosta-mono-tou-kai-patise-kosmo-vinteo/
 

https://www.facebook.com/watch/?v=1210486892819743

Δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει μόνο στις ΗΠΑ. Έχω παρατηρήσει ότι και στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες προωθήθηκε η πτώση της σφαιρικής μόρφωσης, η μείωση της κριτικής σκέψης και η εξειδίκευση της σαν ρομποτάκια της αγοράς εργασίας. 
Στο εξωτερικό αυτό είναι πιο έντονο, όχι λόγω μειωμένου IQ αλλά ταχύτερης "ανάπτυξης". Ειδικά στις ΗΠΑ, η πλύση εγκεφάλου έχει ξεκινήσει εδώ και 60-70 χρόνια με την καλωδιακή. πχ Όταν βομβαρδίζουν την Σερβία πάρε βιντεάκια για Ρόσγουελ και το βρακί της Μαντόνα.

Τα Social media είναι κακά όταν τα χρησιμοποιούν άτομα με τάσεις συνοσιομολογιάς και χαμηλό επίπεδο μόρφωσης - κριτικής σκέψης. Όμως αν δεν ήταν τα Social Media θα ζούσαμε ήδη το 1984 του George Orwell με πιο πρόσφατα παραδείγματα τα Τέμπη και την γενοκτονία στην Παλαιστίνη.
σσ. Εκεί θεωρώ το ΑΙ ως επικίνδυνο. Θα ρωτάς κάτι και θα το αποδέχεσαι σαν αλήθεια. Τουλάχιστον η πλειοψηφία. 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

16 λεπτά πριν, andreww2211 είπε

Τα πραγματα θεωρω ειναι πολυ πιο απλα απ οτι τα παρουσιαζουμε και το μονο σιγουρο ειναι οτι εχουμε χασει το νοημα. Η κυρια ευχαριστηση που σου δινει ενα αμαξακι ειναι να το οδηγησεις, να φτιαξεις το καθισματακι σου ωστε να εισαι ανετος , να βαλεις τη μουσικουλα σου να γουσταρεις και να πας εκει που θελεις. Αν καποιος θελει να κοιμαται ή να σερφαρει στο fb μπορει απλα να καθισει συνοδηγος ή να παρει ενα ταξακι ή ενα λεωφορειο και να κανει την δουλεια του. Και στη θεση του οδηγου και να κοιμασαι και να σερφαρεις χωρις να δινεις σημασια τι γινεται  ειναι λιγο καπως απο οποια οπτικη κι αν το δει κανεις.


Υπάρχουν όμως και αυτοί που
Δεν μπορούν να βγάλουν δίπλωμα (αναπηρία) ή ηλικιωμένοι που έχουν απομονωθεί καθώς δεν μπορούν να μετακινηθούν
οι οποίοι πραγματικά θα οφεληθούν αν / όταν γίνει πια ασφαλές το σύστημα,

όπως και άλλοι που
Δεν μπορούν να βγάλουν ή τους κατάσχεσαν το δίπλωμα (γιατί είναι επικίνδυνοι να σκοτώσουν ή έχουν σκοτώσει κόσμο κατά την οδήγηση)
Δεν γουστάρουν την οδήγηση αλλά ούτε τα ΜΜΜ και θέλουν απλά να τηλεμεταφερθούν από το Α στο Β. Αλλά αφού δεν υπάρχει η τηλεμεταφορά....

Επαγγελματίες που είναι αναγκασμένοι να ταξιδεύουν πολλά χιλιόμετρα κάθε φορά για να κάνουν τη δουλειά τους
και το να εκμεταλευτούν τον χρόνο του ταξιδιού για ύπνο ή μελέτη
αντί να κουραστούν με την οδήγηση από το "Α" στο "Β"
ΚΑΙ με την άσκηση του επαγγέλματος με την άφιξη στο "Β"
και με την οδήγηση από το "Β" στο "Α" (επιστροφή σπίτι / βάση)
και οικογενειακές υποχρεώσεις (παιδιά κλπ)
θα είναι "ευλογία" για αυτούς

ΑΛΛΑ και τους ποζεράδες μικρού ή μεγάλου οικονομικού αντικρίσματος....

Επεξ/σία από SoullessRider
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, oldnew είπε

Αν βελτιωθεί ο κώδικας αυτόνομης οδήγησης τίποτα από αυτα δε θα χρειαστεί. Μέχρι τότε, ναι. 

Είναι κοινό μυστικό οτι ολοι οι υπεύθυνοι που δίνουν τις άδειες στις ΗΠΑ γνωρίζουν για τον αυξημένο κίνδυνο ατυχημάτων των τεσλα. Το θέμα όμως είναι ότι αν τα απαγορεψουν θα μείνουν πίσω στον ανταγωνισμό κυρίως με Κινα. Οπότε αθόρυβα έχουν αποδεχθεί οτι θα πεθάνουν και μερικοί στην πορεία δημιουργίας της τέλειας αυτόνομης οδήγησης. Μι νομίζετε και στην Κίνα το ίδιο κάνουν. Δε λέω αν είναι ηθικά σωστό ή λαθος αυτο, λέω τι γίνεται στην πραξη. Μη νομίζετε δηλαδή ότι δεν τα ξέρουν οι υπεύθυνοι εκει, και πέφτουν απ τα σύννεφα. 

Θα επρεπε όντως πάντως να αλλάξουν το όνομα όμως . Οταν ο άλλος ακούει "αυτόματος πιλότος", και το έχει τεστάρει και καμια 100ρα φορες στην πραξη και παει μια χαρά, κάποια στιγμή ξεχνιέται, οτι και να του εχεις πει, οτι δεν ειναι 100% έτοιμο και ασφαλές. Και κάποια στιγμή θα γίνει η στραβή. Και τώρα κινδυνεύετε έτσι και αλλιώς. Ξέρετε πόσοι 80+ χρονοι οδηγανε ενώ δυσκολεύονται να περπατήσουν αλλά άδεια παίρνουν κανονικά.. 

Και τα αεροπλάνα έχουν αυτόματο πιλότο αλλά δεν πετάνε χωρίς πιλότο ακόμα. 

Η πλήρως αυτόνομη οδήγηση γενικότερα και όχι μόνο στα αυτοκίνητα, θέλει αρκετό καιρό ακόμα να ολοκληρωθεί και μόνο με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης θα γίνει πραγματικότητα.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Thresh είπε

Fixed. 😛

εδώ συνεχίζουν και χρησιμοποιούν τον Τρνοσε...

Δημοσ.
24 minutes ago, atheatos said:

Και τα αεροπλάνα έχουν αυτόματο πιλότο αλλά δεν πετάνε χωρίς πιλότο ακόμα. 

Γιατί τα αυτοκίνητα με αυτόματο πιλότο, πανε χωρίς οδηγό? 

Δημοσ.

Όταν βάζεις κλόουν να κάνουν πουλάνε παπατζες και τους θεοποιούν τα πρόβατα, αυτά γίνονται...$$$ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, oldnew είπε

Γιατί τα αυτοκίνητα με αυτόματο πιλότο, πανε χωρίς οδηγό? 

Χωρίς πιλότο αεροπλάνου ή το αντίστοιχο σε οδηγό αυτοκινήτου , σίγουρα πάνε χωρίς...

Επεξ/σία από atheatos
Δημοσ.

To ότι τα autopilot και FSD συνδέονται με εκατοντάδες ατυχήματα δεν σημαίνει ότι είναι υπεύθυνα και για αυτά. Και οι φωτεινοί σηματοδότες κυκλοφορίας συνδέονται με εκατομμύρια ατυχήματα αλλά δεν τα προξενεί η λειτουργία τους. Το θέμα είναι σε πόσα από αυτά είναι όντως αποκλειστικά υπεύθυνα τα συστήματα της TESLA. Θα πρέπει να περιμένουμε να ολοκληρωθεί η έρευνα για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. 

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...