gakost Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) Νομίζω πετάς τα χρήματα σου. Η βενζίνη όπως και όλα τα καύσιμα έχει προδιαγραφές και με βάση αυτές ρυθμίζονται οι κινητήρες και βγαίνουν οι πιστοποιήσεις. Το ότι πλανισε το καπάκι 1 ή 2 δέκατα του χιλιοστού σιγά την διαφορά συν ότι μπορεί να σου έβαλε και πιο χοντρή φλάντζα και να είναι στα ίδια. Αν σου άλλαξε έδρες και είχες θέματα και στις βαλβίδες τότε ναι θα σου σηκώσει συμπίεση πιθανά άλλα στην καλύτερη αυτό που θα κάνει είναι να στην φέρει εκεί που ήταν καινούργια η μηχανή. Δεν είναι σημαντικό το νούμερο που γράφει η αντλία αλλά η ποιότητα του καυσίμου που μπαίνει στο ρεζερβουάρ. Πως θα βρεις καλή ποιότητα βενζίνης; Σίγουρος δεν μπορείς να είσαι αλλά πρατήρια που αλλάζουν σήματα και ιδιοκτήτες κάθε λίγους μήνες όπως και τα φθηνότερα καλά είναι να τα αποφεύγεις. Αν έχεις ένα πρατήριο στη γειτονιά που έχει κίνηση και το έχει ο ίδιος ή είναι οικογενειακή επιχείρηση προτίμησε το και ας είναι λίγο πιο ακριβό. Βαλε την απλή εκεί παρά την 98αρα ή 100αρα σούπερ πάουερ έξτρα στο φθηνό. Ακομη και να υποθέσουμε ότι είναι όντως περισσότερα οκτάνια που το μόνο που κάνει είναι να σου αδειάζει την τσέπη. Επεξ/σία 28 Απριλίου από gakost 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
babisgr Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου Δεν ανεβαίνει αναγκαστικά η συμπίεση μετά το πλανισμα αφού υπάρχουν φλάντζες σε διάφορα πάχη για να έρθει η συμπίεση στα ίδια σχεδόν επίπεδα.Αν έχεις μετρήσει συμπίεση και είναι αυξημένη όντως το συζητάμε,αν όχι και απλά είναι στα λόγια ίσως θα έπρεπε πρώτα να μετρήσεις και μετά να σκεφτείς το καύσιμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2 ώρες πριν, geopro είπε Οπότε (αν κατάλαβα καλά) εξισώνεις απόλυτα το RON και το ROZ ως μετάφραση του ίδιου πράγματος. Για να είμαι ειλικρινής ήμουν και εγώ της ιδίας άποψης έως ότου έπεσε το μάτι μου σε μια εκτενή ανάλυση η οποία έλεγε ότι RON & ROZ διαφέρουν και μάλιστα παρέθετε το τύπο : ROZ = 0.67*RON+0.33*MON Όπου RON --> Research Octane Number περιγράφει την συμπεριφορά του καυσίμου στις χαμηλές θερμοκρασίες και στροφές κινητήρα έτσι ώστε να προσομοιάζει την συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε υψηλότερες. Όπου MON --> Motor Octane Number όπου περιγράφει την συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες και θερμοκρασίες , όταν είμαστε τέρμα γκάζι στον αυτοκινητόδρομο. Αν ο τύπος ROZ = 0.67*RON+0.33*MON είναι σωστός τότε RON & ROZ δεν είναι το ίδιο πράγμα. Κοίτα, δεν είμαι ειδικός, χομπίστας είμαι που του αρέσει το διάβασμα. ναι λέω ότι είναι το ίδιο. Τον τύπο που λες πρώτη φορά τον βλέπω να αναφέρεται. Επίσης οι χαμηλές και υψηλές στροφές του RON και MON που λες είναι οι 600 και οι 900 στροφές... 2 ώρες πριν, tilaverboy είπε Υποτίθεται οτι όταν έχεις συμπίεση από 10 και επάνω θες 100αρα. Άρα έχεις πιο καθαρή καύση μέσα στο θάλαμο συνεπώς και όσο πιο τέλεια είναι η καύση της, τόσο λιγότερα κατάλοιπα θα έχει, κατάλοιπα τα οποία δεν απομακρύνονται εύκολα. Κάνω κάπου λάθος? Ε νομίζω οτι στα καινούργια που είναι και turbo η συμπίεση είναι πάνω από 10. Στο Golf του 21 με 1.0 tsi και 115 άλογα νυν 110 η συμπίεση αν δεν κάνω λάθος είναι 11.5 Οι κινητήρες στα υβριδικά, Toyota κ.τ.λ. έχουν φτάσει το 14:1. Τι βενζίνη χρειάζεται εκεί; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 7 λεπτά πριν, NT1G είπε Επίσης οι χαμηλές και υψηλές στροφές του RON και MON που λες είναι οι 600 και οι 900 στροφές.. Motor Octane Number (MON) είναι η συμπεριφορά σε "τέρμα γκάζι " και όχι στις 900.... ? στροφές. Παραθέτω λινκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DimitrisPaps Δημοσ. 28 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 28 Απριλίου 36 λεπτά πριν, babisgr είπε Δεν ανεβαίνει αναγκαστικά η συμπίεση μετά το πλανισμα αφού υπάρχουν φλάντζες σε διάφορα πάχη για να έρθει η συμπίεση στα ίδια σχεδόν επίπεδα.Αν έχεις μετρήσει συμπίεση και είναι αυξημένη όντως το συζητάμε,αν όχι και απλά είναι στα λόγια ίσως θα έπρεπε πρώτα να μετρήσεις και μετά να σκεφτείς το καύσιμο. Συμπίεση είχαμε μετρησει πριν γίνει το ρεκτιφιε.Βασικα με το συμπιεσομετρο πως καταλαβαίνω αν αυξήθηκε η όχι? Το κακό είναι ότι δεν σημείωσα πουθενά τις τιμές που έδειξε πριν γίνει η επισκευή,για να ξέρω τι να συγκρίνω... Η εργοστασιακή συμπίεση είναι 10.5:1...Τόσο λέει και στο βιβλίο που είχε μαζί του το αμάξι από καινούργιο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 1 ώρα πριν, geopro είπε Motor Octane Number (MON) είναι η συμπεριφορά σε "τέρμα γκάζι " και όχι στις 900.... ? στροφές. Παραθέτω λινκ αυτές είναι οι συνθήκες και των 2 τέστ. τώρα πως προσομοιάζουν «...την συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε υψηλότερες...» και «...την συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες και θερμοκρασίες , όταν είμαστε τέρμα γκάζι στον αυτοκινητόδρομο. ...» δεν ξέρω. και τα 2 τέστ γίνονται με τέρμα ανοικτή την πεταλούδα (δεν έχει βασικά νομίζω.) πάρε και το pdf με τις συνθήκες του MON test. https://www.kelid1.ir/FilesUp/ASTM_STANDARS_971222/D2700.PDF Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipprin Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, tilaverboy είπε Ε νομίζω οτι στα καινούργια που είναι και turbo η συμπίεση είναι πάνω από 10. Στο Golf του 21 με 1.0 tsi και 115 άλογα νυν 110 η συμπίεση αν δεν κάνω λάθος είναι 11.5 τα τουρμπο εχουν χαμηλότερη συμπίεση απο τα ατμοσφαιρικά αλλιώς θα λιωνανε ολα Προς νηματοθετη Στα ιδια ειναι η συμπιεση.Οτι προστέθηκε απο το πλανισμα χανεται απο τα φθαρμενα ελατηρια στον κυλινδρο.Βαλε απλη βενζινα και μη φοβασε τιποτα............ Επεξ/σία 28 Απριλίου από filipprin Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2 ώρες πριν, NT1G είπε αυτές είναι οι συνθήκες και των 2 τέστ. τώρα πως προσομοιάζουν «...την συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε υψηλότερες...» και «...την συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες και θερμοκρασίες , όταν είμαστε τέρμα γκάζι στον αυτοκινητόδρομο. ...» δεν ξέρω. και τα 2 τέστ γίνονται με τέρμα ανοικτή την πεταλούδα (δεν έχει βασικά νομίζω.) πάρε και το pdf με τις συνθήκες του MON test. https://www.kelid1.ir/FilesUp/ASTM_STANDARS_971222/D2700.PDF Εδώ λέει ότι το MON αναφέρεται σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής κινητήρα και υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος: To determine the MON the fuel is tested under the more stressful conditions of higher air temperature and engine speed Νομίζω ότι αυτό λέει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tilaverboy Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, filipprin είπε τα τουρμπο εχουν χαμηλότερη συμπίεση απο τα ατμοσφαιρικά αλλιώς θα λιωνανε ολα Προς νηματοθετη Στα ιδια ειναι η συμπιεση.Οτι προστέθηκε απο το πλανισμα χανεται απο τα φθαρμενα ελατηρια στον κυλινδρο.Βαλε απλη βενζινα και μη φοβασε τιποτα............ Μισό λεπτό γιατί από μαθηματικά δεν το καταλαβαίνω. Λες δηλαδή το vw up μου που έχει συμπίεση 1:10 και το Troc 1:11.5 ότι το Troc που είναι με Τούρμπο έχει χαμηλότερη συμπίεση από το ατμοσφαιρικό vw up? Άρα δηλαδή το 10 είναι μεγαλύτερο του 11.5 αν κατάλαβα σωστα; Επεξ/σία 28 Απριλίου από tilaverboy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 59 λεπτά πριν, geopro είπε Εδώ λέει ότι το MON αναφέρεται σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής κινητήρα και υψηλή θερμοκρασία περιβάλλοντος: To determine the MON the fuel is tested under the more stressful conditions of higher air temperature and engine speed Νομίζω ότι αυτό λέει. Το μηχάνημα που δοκιμάζεται ένα καύσιμο για του RON και MON φαίνεται στην εικόνα που έχει το link που έβαλες. Αυτό το μηχάνημα λειτουργεί στις 600 rpm για το RON τεστ και στις 900 rpm για το MON τεστ. Το 900 είναι μεγαλύτερο του 600 (higher engine speed). Δεν λέει πουθενά ότι γίνεται σε αληθινές στροφές λειτουργίας. Σου έβαλα και το PDF που σου λέει πως πρέπει να γίνεται το MON test. Στην σελίδα 5 έχει εικόνα του μηχανήματος, ίδια περίπου με αυτή του λίνκ σου. Στην παράγραφο 10.2.1 λέει τις στροφές δοκιμής. Ακόμα και ο τίτλος του pdf είναι: Standard Test Method for Motor Octane Number of Spark-Ignition Engine Fuel Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipprin Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 46 λεπτά πριν, tilaverboy είπε Μισό λεπτό γιατί από μαθηματικά δεν το καταλαβαίνω. Λες δηλαδή το vw up μου που έχει συμπίεση 1:10 και το Troc 1:11.5 ότι το Troc που είναι με Τούρμπο έχει χαμηλότερη συμπίεση από το ατμοσφαιρικό vw up? Άρα δηλαδή το 10 είναι μεγαλύτερο του 11.5 αν κατάλαβα σωστα; Τα μπλέκεις. Το ιδιο μοτερ ατμοσφαιρα αν θες να κανεις μετατροπή και να βαλεις τουρμπινα ριχνεις συμπιεση αλλιώς θα λιωσουν ολα .Το up σου και το τροκ δεν εχουν τον ιδιο κινητηρα...... Επεξ/σία 28 Απριλίου από filipprin Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 29 Απριλίου Share Δημοσ. 29 Απριλίου 6 ώρες πριν, NT1G είπε Επίσης οι χαμηλές και υψηλές στροφές του RON και MON που λες είναι οι 600 και οι 900 στροφές... Research octane number (RON)The research octane number (RON) describes the behavior of the fuel in the engine at lower temperatures and speeds, and is an attempt to simulate acceleration behavior. This octane number is posted on pumps in Germany. According to DIN EN 228, the RON of a Super gasoline must be at least 95.0 and at least 98.0 for a Super Plus gasoline. The RON is usually higher than the specified required minimum. Motor octane number (MON)The motor octane number (MON) describes the behavior of the fuel in the engine at high temperatures and speeds – a full-throttle range, comparable to driving fast on a highway. This octane number is not generally known to the public, as it is not specified at service stations. According to DIN EN 228, the MON for a Super gasoline must be at least 85.0 and at least 88.0 for a Super Plus gasoline. Due to the nature of the product, the MON is usually at the limit of the specification. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το MON περιγράφει την συμπεριφορά του καυσίμου όταν οδηγούμε “πατημένοι” σε αυτοκινητόδρομο σε συνθήκες μεγάλης ταχύτητας και υψηλής θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Οι 900rpm του tester σαφώς και δεν είναι οι πραγματικές στροφές ενός κλασσικού βενζινοκινητήρα, απλά το tester κάνει μια προσομοίωση καταστασης full throttle. Εσύ δεν ήσουν ήσουν αυτός που έγραψε σκέτα: “Επίσης οι χαμηλές και υψηλές στροφές του RON και MON που λες είναι οι 600 και οι 900 στροφές... “https://www.insomnia.gr/forums/topic/827640-ρεκτιφιε-και-βενζινη/?do=findComment&comment=60271756 Σε εκείνο το χρονικό σημείο της συζήτησης δεν είχε γίνει καμία μνεία σε μηχάνημα octane tester, συνεπώς μια αναφορά σου σε 600 και οι 900 στροφές, που παραπέμπει ; Τι κατάλαβαν αυτοί που παρακολουθούν το νήμα ; Επί της ουσίας τώρα , διαφωνείς η συμφωνείς ? ότι: Όπου RON --> Research Octane Number περιγράφει την συμπεριφορά του καυσίμου στις χαμηλές θερμοκρασίες και στροφές κινητήρα έτσι ώστε να προσομοιάζει την συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε υψηλότερες. Όπου MON --> Motor Octane Number όπου περιγράφει την συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες και θερμοκρασίες , όταν είμαστε τέρμα γκάζι στον αυτοκινητόδρομο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreaspA Δημοσ. 30 Απριλίου Share Δημοσ. 30 Απριλίου Στις 28/4/2024 στις 8:13 ΠΜ, tutuyo είπε Πώς ακριβώς αύξησαν την συμπίεση; πλαναρωντας το καπακι οταν εκαψε φλάντζα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 1 Μαϊου Share Δημοσ. 1 Μαϊου Για να του ειπε ο μαστορας βαζε 98αρα/100αρα , μαλλον του πλανισαν πολυ το καπακι . Για καποιο λογο το ειπε φανταζομαι Θα το ξαναπω....Βαζε 98αρα της μερες τις προσφορας και εισαι οκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 1 Μαϊου Share Δημοσ. 1 Μαϊου (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, 2MM είπε Για να του ειπε ο μαστορας βαζε 98αρα/100αρα , μαλλον του πλανισαν πολυ το καπακι . Για καποιο λογο το ειπε φανταζομαι Θα το ξαναπω....Βαζε 98αρα της μερες τις προσφορας και εισαι οκ Όπως προείπαν και άλλοι, αν ο μάστορας είναι σωστός, μετά το πλάνισμα και αναλόγως τα mm που θα αναγκαστεί να "φάει" για να ισιώσει το καπάκι (ή να "φάει" τα νεροφαγώματα), θα επιλέξει και την σωστή (σε πάχος) φλάτζα μετά για να φτάσει η συμπίεση εκεί που πρέπει. Έχω πλανήσει 3 φορές το ίδιο καπάκι (σε βαθμό που 4η δεν παίζει, δεν έχει να "φάω" άλλο) και η συμπίεσή μου είναι η εργοστασιακή. Και άντε να δεχτώ πως σε κάποιο "γρήγορο" gti δίνεις λίγο συμπίεση (και δύναμη) παραπάνω και λές στον κάτοχο "βάλε 100άρα". Το να πείς στον πελάτη που σου φέρνει ένα απλό καθημερινό αμάξι για επισκευή "βάζε 100άρα" μου ακούγεται λίγο κάπως. @Topicstarter Εγώ στην θέση σου, θα ξεκίναγα σιγά σιγά να το δουλεύω με απλή αμόλυβδη έχοντας το νού μου για πυράκια. Αν δεν τα ακούσεις (ειδικά αν σφίξουν και οι ζέστες) δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. Επεξ/σία 1 Μαϊου από Timour21 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα