Liverpool89 Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 30 με 40 λεπτα διαφορά δεν την λες και σιγα την διαφορα οταν η βεζνινη εχει κοντα στα 2€ στην καλυτερη το λίτρο και 2,4 η 100αρα. Αν ηταν 1,6 και 1.8€ τοτε ναι, μπορει και εγω να εβαζα 100αρα ανα διαστηματα. Μην κοιταμε μονο την διαφορα τιμης αλλα οταν θες ενα μεροκαματο μονο στην βεζινη για να πας στην δουλεια κάθε βδομαδα, τοτε το κοιτας αλλιως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CorsarioJoao Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου Βάζεις 95+/98 από κάποιο πρατήριο που ξέρεις ότι έχει κατανάλωση και ξεμπέρδεψες. Το ίδιο κόστος θα σου βγαίνει σε χιλιόμετρα/euro και θα είσαι και μέσα στις προδιαγραφές. Η 100 δεν είναι απαραίτητο ότι κάνει καλύτερη δουλειά (ειδικά σε παλιά μοτερ που είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν με 91/95) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipprin Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου Στα ιδια ειναι η συμπιεση.Οτι προστέθηκε απο το πλανισμα χανεται απο τα φθαρμενα ελατηρια στον κυλινδρο.Βαλε απλη βενζινα και μη φοβασε τιποτα............ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
2MM Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 4 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε Βάζεις 95+/98 από κάποιο πρατήριο που ξέρεις ότι έχει κατανάλωση και ξεμπέρδεψες. Κι αυτα που νοθευουν εχουν καταναλωση ομως 😁 @DimitrisPaps Βαζε 98αρα τις μερες που ειναι προσφορα και εισαι οκ 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CorsarioJoao Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 4 λεπτά πριν, 2MM είπε Κι αυτα που νοθευουν εχουν καταναλωση ομως 😁 Τι να σου πω; Εδώ που είμαι έχει 10 και ξέρω οτι και τα δέκα είναι κομπλέ. Μαζεύεις πληροφορίες, δοκιμάζεις και βγάζεις συμπεράσματα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannis808 Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 3 hours ago, tilaverboy said: Εγώ στο Vw Troc βάζω πάντα 100αρα σιγά την διαφορά από 95αρα στην τιμή. Ακούω να το λέτε συνέχεια και συνέχεια. 30 λεπτά έχουν διαφορά. Δηλαδή 55αρη τεπόζιτο θα γεμίσει στα 107 με 95αρα βενζίνη και με την 100αρα στα 116 ευρώ. Ωραία γλιτώσατε 9 ευρώ. Δυο καφέδες λιγότεροι κ θα σας βγάλουν παραπάνω χιλιόμετρα και καλύτερη μακροβιότητα για τον κινητήρα. Ζυγίζεις και επιλέγεις. Δεν ισχύει τίποτα από τα δύο. Καλύτερη καύση κάνει η 100αρα αν ο κινητήρας σου είναι στην συμπίεση που θα αξιοποιήσει την μεγαλύτερη αντοχή των 100 οκτανίων. Αν ο κατασκευαστής σου προτείνει 95αρα, το μόνο που κερδίζεις είναι έναν καινούριο φίλο, τον βενζίνα σου 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 3 hours ago, tilaverboy said: καλύτερη μακροβιότητα για τον κινητήρα. Πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό μέσω της βενζίνης; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε Όταν λες εταιρικό φαντάζομαι εννοείς Καλυψώ(BP-EKO),Μυρτεα(Shell) και Μακραιων(Avin)... Παρεμπιπτόντως μου είπαν ότι η καλύτερη επιλογή όσον αφορά τη βενζίνη είναι BP και ΕΚΟ... Το φίλτρο βενζίνης κανονικά αλλάζεται κάθε 4 χρόνια η 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά όπως μου είπαν καλό είναι πλέον να αλλάζεται κάθε 2 χρόνια η κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα.. Φίλτρο καυσιμου εγω αλλάζω κάθε 15000. Κόστος έχει 6-10€ , εμένα δε το έχει μέσα στην αντλία . Ετησίως κάνω 20000 χιλιόμετρα Προσωπικά προτιμω BP - ΕΛΙΝ και στα 3 συγκεκριμένα πρατήρια δε είχα θεμα όυτε στα λιτρα αλλά ούτε στα χιλιόμετρα διαφορά. Είναι διπλού καυσιμού εμένα Βενζίνη/ Lpg. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 2 ώρες πριν, NT1G είπε ROZ – Research-Oktanzahl Research=Research Oktan=Octane zahl=number Research-Oktanzahl (Γερμανικά) = Research Octane Number (Αγγλικά) Οπότε (αν κατάλαβα καλά) εξισώνεις απόλυτα το RON και το ROZ ως μετάφραση του ίδιου πράγματος. Για να είμαι ειλικρινής ήμουν και εγώ της ιδίας άποψης έως ότου έπεσε το μάτι μου σε μια εκτενή ανάλυση η οποία έλεγε ότι RON & ROZ διαφέρουν και μάλιστα παρέθετε το τύπο : ROZ = 0.67*RON+0.33*MON Όπου RON --> Research Octane Number περιγράφει την συμπεριφορά του καυσίμου στις χαμηλές θερμοκρασίες και στροφές κινητήρα έτσι ώστε να προσομοιάζει την συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε υψηλότερες. Όπου MON --> Motor Octane Number όπου περιγράφει την συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες και θερμοκρασίες , όταν είμαστε τέρμα γκάζι στον αυτοκινητόδρομο. Αν ο τύπος ROZ = 0.67*RON+0.33*MON είναι σωστός τότε RON & ROZ δεν είναι το ίδιο πράγμα. Κοίτα, δεν είμαι ειδικός, χομπίστας είμαι που του αρέσει το διάβασμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου Αυστραλία έχουν και 91οκτ.Θυμάμαι Βουλγαρία να έχουν 91οκτ πριν χρόνια. https://www.carexpert.com.au/car-news/premium-unleaded-whats-the-difference Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tilaverboy Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, tutuyo είπε Πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό μέσω της βενζίνης; Υποτίθεται οτι όταν έχεις συμπίεση από 10 και επάνω θες 100αρα. Άρα έχεις πιο καθαρή καύση μέσα στο θάλαμο συνεπώς και όσο πιο τέλεια είναι η καύση της, τόσο λιγότερα κατάλοιπα θα έχει, κατάλοιπα τα οποία δεν απομακρύνονται εύκολα. Κάνω κάπου λάθος? 2 ώρες πριν, giannis808 είπε Δεν ισχύει τίποτα από τα δύο. Καλύτερη καύση κάνει η 100αρα αν ο κινητήρας σου είναι στην συμπίεση που θα αξιοποιήσει την μεγαλύτερη αντοχή των 100 οκτανίων. Αν ο κατασκευαστής σου προτείνει 95αρα, το μόνο που κερδίζεις είναι έναν καινούριο φίλο, τον βενζίνα σου Ε νομίζω οτι στα καινούργια που είναι και turbo η συμπίεση είναι πάνω από 10. Στο Golf του 21 με 1.0 tsi και 115 άλογα νυν 110 η συμπίεση αν δεν κάνω λάθος είναι 11.5 Επεξ/σία 28 Απριλίου από tilaverboy Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 13 λεπτά πριν, tilaverboy είπε νομίζω οτι στα καινούργια που είναι και turbo η συμπίεση είναι πάνω από 10. Στο Golf του 21 με 1.0 tsi και 115 άλογα νυν 110 η συμπίεση αν δεν κάνω λάθος είναι 11.5 Όντως υπάρχουν κινητήρες που την χρειάζονται την κατοστάρα , όμως ποσοστιαία είναι πολύ λίγα. 18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Αυστραλία έχουν και 91οκτ.Θυμάμαι Βουλγαρία να έχουν 91οκτ πριν χρόνια. Η κατοστάρα που είναι διαθέσιμη στα πρατήρια της χώρας μας είναι ολίγον ελληνική "πατέντα" Η κατοστάρα (όχι 98) ανήκει στα ειδικά καύσιμα και δεν είναι κάν διαθέσιμη στις περισσότερες χώρες και στις λίγες χώρες που υπάρχει δεν διατίθεται σε όλα τα πρατήρια τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannis808 Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 37 minutes ago, tilaverboy said: Υποτίθεται οτι όταν έχεις συμπίεση από 10 και επάνω θες 100αρα. Άρα έχεις πιο καθαρή καύση μέσα στο θάλαμο συνεπώς και όσο πιο τέλεια είναι η καύση της, τόσο λιγότερα κατάλοιπα θα έχει, κατάλοιπα τα οποία δεν απομακρύνονται εύκολα. Κάνω κάπου λάθος? Ε νομίζω οτι στα καινούργια που είναι και turbo η συμπίεση είναι πάνω από 10. Στο Golf του 21 με 1.0 tsi και 115 άλογα νυν 110 η συμπίεση αν δεν κάνω λάθος είναι 11.5 Στα turbo αυτοκίνητα ενδεχομένως ανάλογα με την συμπίεση τους να έχει διαφορά να βάλεις 98αρα (αν πιστέψουμε ότι δεν μας παπατζωνουν στα βενζινάδικα μας). Η 100αρα είναι πρακτικά για ανεβασμένα αυτοκίνητα μιας και σε σχεδόν κανένα manual κατασκευαστή δεν βλέπεις απαίτηση για 100αρα. Υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις αλλά σπανίως στις απλές και μεσαίες εκδόσεις των μοντέλων βλέπεις υψηλές απαιτήσεις. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου (επεξεργασμένο) 52 minutes ago, tilaverboy said: Υποτίθεται οτι όταν έχεις συμπίεση από 10 και επάνω θες 100αρα. Άρα έχεις πιο καθαρή καύση μέσα στο θάλαμο συνεπώς και όσο πιο τέλεια είναι η καύση της, τόσο λιγότερα κατάλοιπα θα έχει, κατάλοιπα τα οποία δεν απομακρύνονται εύκολα. Κάνω κάπου λάθος? Seems legit Αλλά όπως λέει κι ο φίλος πιο πάνω, μάλλον στοχεύει σε πιο εξειδικευμένα μοτέρ που επωφελούνται από την καλύτερη καύση Στα αυτοκίνητα του κιλού, μάλλον δεν δίνει κάτι έξτρα. Αν έδινε, θα την προτιμούσε και ο κατασκευαστής πιθανότατα. Γιατί να μην το συστήνει; Επεξ/σία 28 Απριλίου από tutuyo Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
theopan Δημοσ. 28 Απριλίου Share Δημοσ. 28 Απριλίου 14 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε Καλα κάνω και βάζω μόνο ενισχυμένη η τσάμπα πετάω χρήματα ενώ μπορεί να δουλέψει μια χαρά με απλή?Μιλάμε πάντα για αμάξι 20ετιας. Πετάς χρήματα. Η διαφορά από το πλάνισμα της κεφαλής είναι ασήμαντη και σε κάθε περίπτωση αν πέσεις σε κακό καύσιμο κάποια φορά και είναι για να χτυπάει πυράκια θα "προσαρμοστεί" ο εγκέφαλος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα