Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

30 με 40 λεπτα διαφορά δεν την λες και σιγα την διαφορα οταν η βεζνινη εχει κοντα στα 2€ στην καλυτερη το λίτρο και 2,4 η 100αρα. Αν ηταν 1,6 και 1.8€ τοτε ναι, μπορει και εγω να εβαζα 100αρα ανα διαστηματα.

Μην κοιταμε μονο την διαφορα τιμης αλλα οταν θες ενα μεροκαματο μονο στην βεζινη για να πας στην δουλεια κάθε βδομαδα, τοτε το κοιτας αλλιως. 

 

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Βάζεις 95+/98 από κάποιο πρατήριο που ξέρεις ότι έχει κατανάλωση και ξεμπέρδεψες. Το ίδιο κόστος θα σου βγαίνει σε χιλιόμετρα/euro και θα είσαι και μέσα στις προδιαγραφές. Η 100 δεν είναι απαραίτητο ότι κάνει καλύτερη δουλειά (ειδικά σε παλιά μοτερ που είναι φτιαγμένα για να δουλεύουν με 91/95)

Δημοσ.

Στα ιδια ειναι η συμπιεση.Οτι προστέθηκε απο το πλανισμα χανεται απο τα φθαρμενα ελατηρια στον κυλινδρο.Βαλε απλη βενζινα και μη φοβασε τιποτα............

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, CorsarioJoao είπε

Βάζεις 95+/98 από κάποιο πρατήριο που ξέρεις ότι έχει κατανάλωση και ξεμπέρδεψες. 

Κι αυτα που νοθευουν εχουν καταναλωση ομως 😁

 

@DimitrisPaps Βαζε 98αρα τις μερες που ειναι προσφορα και εισαι οκ 

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, 2MM είπε

Κι αυτα που νοθευουν εχουν καταναλωση ομως 😁

Τι να σου πω; Εδώ που είμαι έχει 10 και ξέρω οτι και τα δέκα είναι κομπλέ. Μαζεύεις πληροφορίες, δοκιμάζεις και βγάζεις συμπεράσματα

 

Δημοσ.
3 hours ago, tilaverboy said:

Εγώ στο Vw Troc βάζω πάντα 100αρα σιγά την διαφορά από 95αρα στην τιμή. Ακούω να το λέτε συνέχεια και συνέχεια. 30 λεπτά έχουν διαφορά. Δηλαδή 55αρη τεπόζιτο θα γεμίσει στα 107 με 95αρα βενζίνη και με την 100αρα στα 116 ευρώ. Ωραία γλιτώσατε 9 ευρώ. Δυο καφέδες λιγότεροι κ θα σας βγάλουν παραπάνω χιλιόμετρα και καλύτερη μακροβιότητα για τον κινητήρα. Ζυγίζεις και επιλέγεις. 

Δεν ισχύει τίποτα από τα δύο. Καλύτερη καύση κάνει η 100αρα αν ο κινητήρας σου είναι στην συμπίεση που θα αξιοποιήσει την μεγαλύτερη αντοχή των 100 οκτανίων. Αν ο κατασκευαστής σου προτείνει 95αρα, το μόνο που κερδίζεις είναι έναν καινούριο φίλο, τον βενζίνα σου 

  • Like 8
Δημοσ.
3 hours ago, tilaverboy said:

 καλύτερη μακροβιότητα για τον κινητήρα. 

Πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό μέσω της βενζίνης;

Δημοσ.
2 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε

Όταν λες εταιρικό φαντάζομαι εννοείς Καλυψώ(BP-EKO),Μυρτεα(Shell) και Μακραιων(Avin)...

Παρεμπιπτόντως μου είπαν ότι η καλύτερη επιλογή όσον αφορά τη βενζίνη είναι BP και ΕΚΟ...

Το φίλτρο βενζίνης κανονικά αλλάζεται κάθε 4 χρόνια η 60 χιλιάδες χιλιόμετρα αλλά όπως μου είπαν καλό είναι πλέον να αλλάζεται κάθε 2 χρόνια η κάθε 30 χιλιάδες χιλιόμετρα..

 

Φίλτρο καυσιμου εγω αλλάζω κάθε 15000. Κόστος έχει 6-10€ , εμένα δε το έχει μέσα στην αντλία  . Ετησίως κάνω 20000 χιλιόμετρα 

Προσωπικά προτιμω BP - ΕΛΙΝ και στα 3 συγκεκριμένα πρατήρια δε είχα θεμα όυτε στα λιτρα αλλά ούτε στα χιλιόμετρα διαφορά.

Είναι διπλού καυσιμού εμένα Βενζίνη/ Lpg.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, NT1G είπε

ROZResearch-Oktanzahl

Research=Research

Oktan=Octane

zahl=number

Research-Oktanzahl (Γερμανικά) = Research Octane Number (Αγγλικά)

Οπότε (αν κατάλαβα καλά) εξισώνεις απόλυτα το RON και το ROZ ως μετάφραση του ίδιου πράγματος.

Για να είμαι ειλικρινής ήμουν και εγώ της ιδίας άποψης έως ότου έπεσε το μάτι μου σε μια εκτενή ανάλυση η οποία έλεγε ότι  RON &  ROZ διαφέρουν και μάλιστα παρέθετε το τύπο :

ROZ = 0.67*RON+0.33*MON

Όπου RON --> Research Octane Number περιγράφει την συμπεριφορά του καυσίμου στις χαμηλές θερμοκρασίες και στροφές κινητήρα έτσι ώστε να προσομοιάζει την συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση από χαμηλές στροφές σε υψηλότερες.

Όπου MON --> Motor Octane Number όπου περιγράφει την συμπεριφορά στις υψηλές ταχύτητες και θερμοκρασίες , όταν είμαστε τέρμα γκάζι στον αυτοκινητόδρομο.

Αν ο τύπος ROZ = 0.67*RON+0.33*MON είναι σωστός τότε RON &  ROZ δεν είναι το ίδιο πράγμα.

Κοίτα, δεν είμαι ειδικός, χομπίστας είμαι που του αρέσει το διάβασμα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό μέσω της βενζίνης;

Υποτίθεται οτι όταν έχεις συμπίεση από 10 και επάνω θες 100αρα. Άρα έχεις πιο καθαρή καύση μέσα στο θάλαμο συνεπώς και όσο πιο τέλεια είναι η καύση της, τόσο λιγότερα κατάλοιπα θα έχει, κατάλοιπα τα οποία δεν απομακρύνονται εύκολα. Κάνω κάπου λάθος?

2 ώρες πριν, giannis808 είπε

Δεν ισχύει τίποτα από τα δύο. Καλύτερη καύση κάνει η 100αρα αν ο κινητήρας σου είναι στην συμπίεση που θα αξιοποιήσει την μεγαλύτερη αντοχή των 100 οκτανίων. Αν ο κατασκευαστής σου προτείνει 95αρα, το μόνο που κερδίζεις είναι έναν καινούριο φίλο, τον βενζίνα σου 

Ε νομίζω οτι στα καινούργια που είναι και turbo η συμπίεση είναι πάνω από 10. Στο Golf του 21 με 1.0 tsi και 115 άλογα νυν 110 η συμπίεση αν δεν κάνω λάθος είναι 11.5

Επεξ/σία από tilaverboy
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, tilaverboy είπε

 νομίζω οτι στα καινούργια που είναι και turbo η συμπίεση είναι πάνω από 10. Στο Golf του 21 με 1.0 tsi και 115 άλογα νυν 110 η συμπίεση αν δεν κάνω λάθος είναι 11.5

Όντως υπάρχουν κινητήρες που την χρειάζονται την κατοστάρα , όμως ποσοστιαία είναι πολύ λίγα.

18 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αυστραλία έχουν και 91οκτ.Θυμάμαι Βουλγαρία να έχουν 91οκτ πριν χρόνια.

Fuel ratings explained: 91, 95, 98 RON and E10

Η κατοστάρα που είναι διαθέσιμη στα πρατήρια της χώρας μας είναι ολίγον ελληνική "πατέντα"

Η κατοστάρα (όχι 98) ανήκει στα ειδικά καύσιμα και δεν είναι κάν διαθέσιμη στις περισσότερες χώρες και στις λίγες χώρες που υπάρχει δεν διατίθεται σε όλα τα πρατήρια τους.

Δημοσ.
37 minutes ago, tilaverboy said:

Υποτίθεται οτι όταν έχεις συμπίεση από 10 και επάνω θες 100αρα. Άρα έχεις πιο καθαρή καύση μέσα στο θάλαμο συνεπώς και όσο πιο τέλεια είναι η καύση της, τόσο λιγότερα κατάλοιπα θα έχει, κατάλοιπα τα οποία δεν απομακρύνονται εύκολα. Κάνω κάπου λάθος?

Ε νομίζω οτι στα καινούργια που είναι και turbo η συμπίεση είναι πάνω από 10. Στο Golf του 21 με 1.0 tsi και 115 άλογα νυν 110 η συμπίεση αν δεν κάνω λάθος είναι 11.5

Στα turbo αυτοκίνητα ενδεχομένως ανάλογα με την συμπίεση τους να έχει διαφορά να βάλεις 98αρα (αν πιστέψουμε ότι δεν μας παπατζωνουν στα βενζινάδικα μας). Η 100αρα είναι πρακτικά για ανεβασμένα αυτοκίνητα μιας και σε σχεδόν κανένα manual κατασκευαστή δεν βλέπεις απαίτηση για 100αρα. Υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις αλλά σπανίως στις απλές και μεσαίες εκδόσεις των μοντέλων βλέπεις υψηλές απαιτήσεις. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 minutes ago, tilaverboy said:

Υποτίθεται οτι όταν έχεις συμπίεση από 10 και επάνω θες 100αρα. Άρα έχεις πιο καθαρή καύση μέσα στο θάλαμο συνεπώς και όσο πιο τέλεια είναι η καύση της, τόσο λιγότερα κατάλοιπα θα έχει, κατάλοιπα τα οποία δεν απομακρύνονται εύκολα. Κάνω κάπου λάθος?

Seems legit 

Αλλά όπως λέει κι ο φίλος πιο πάνω, μάλλον στοχεύει σε πιο εξειδικευμένα μοτέρ που επωφελούνται από την καλύτερη καύση 

Στα αυτοκίνητα του κιλού, μάλλον δεν δίνει κάτι έξτρα. Αν έδινε, θα την προτιμούσε και ο κατασκευαστής πιθανότατα. Γιατί να μην το συστήνει;

 

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ.
14 ώρες πριν, DimitrisPaps είπε

Καλα κάνω και βάζω μόνο ενισχυμένη η τσάμπα πετάω χρήματα ενώ μπορεί να δουλέψει μια χαρά με απλή?Μιλάμε πάντα για αμάξι 20ετιας.

Πετάς χρήματα. Η διαφορά από το πλάνισμα της κεφαλής είναι ασήμαντη και σε κάθε περίπτωση αν πέσεις σε κακό καύσιμο κάποια φορά και είναι για να χτυπάει πυράκια θα "προσαρμοστεί" ο εγκέφαλος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...