Rightman Δημοσ. 27 Απριλίου Share Δημοσ. 27 Απριλίου Ένα ωραίο άρθρο που βρήκα το οποίο αναφέρεται και στο version history του Chrome’s bookmark manager. Όπου όλη η ουσία συνοψίζεται στην κατακλείδα: <Google’s core business is still “search.” By neglecting UI and design for these products, Google corals user behavior into a “search-first” mentality. The more disorganized you become, the more reliant you become on search, and Google benefits. I’ve often heard people say they no longer use bookmarks and just rely on search. I wonder if that truly is the most practical solution for them or if it is the result of a self-serving dark pattern from Google.> Εξού και ο νεολογισμός Enshittification : <οι μεγάλες πλατφόρμες βρίσκονταν βαθιά σε αυτό που ο Cory Doctorow αποκαλεί «enshittification» – όρος ο οποίος περιγράφει το ότι στην αρχή είναι καλές με τους χρήστες τους, στη συνέχεια καταχρώνται την εμπιστοσύνη τους για να βελτιώσουν στη σχέση με τους επιχειρηματικούς πελάτες, μετά καταχρώνται τους επιχειρηματικούς πελάτες για να ανακτήσουν όλη την αξία για τον εαυτό τους και, στο τέλος, πεθαίνουν.> https://en.wikipedia.org/wiki/Enshittification Οπότε οι κάτοχοι Chromebook που είναι και πιο δεμένοι με το οικοσύστημα Google θα χρειαστεί να καταφύγουν σε τρίτες λύσεις για καλύτερη οργάνωση σελιδοδεικτών με tags π.χ. Raindrop. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα