Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας! Οδηγούσα στο δρόμο ένα δεκάλεπτο περίπου και ξαφνικά ανάβει το λαμπάκι στο καντράν της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου ενώ δεν έχει ξεπεράσει η βελόνα της θερμοκρασίας τους 90 βαθμούς. Σταθμευω, ανοίγω καπό, το παραφλου ήταν ανάμεσα από το μίν και το Μαξ και επίσης ο κινητήρας δεν είχε πολύ υψηλή θερμοκρασια( που υποδεικνύει ίσως ότι δεν υπερθερμανθηκε). Τι μπορεί να συμβαίνει;

Δημοσ.

μην μας πεις περισσοτερες λεπτομερειες φιλε, ουτε μοντελο, ουτε τιποτα

ακομη ενας λογος για να φτιαξουν επιτελους αυτο το addon μυρισματος νυχιων στο insomnia😉

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, salvador_ είπε

Μπορείς να μας δείξεις πιο λαμπάκι  ακριβώς  εννοείς;

Της θερμοκρασίας. Όταν υποτίθεται αυξάνεται η θερμοκρασία και ανάβει η προειδοποιητική λυχνία 

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, Vivi96 είπε

Της θερμοκρασίας. Όταν υποτίθεται αυξάνεται η θερμοκρασία και ανάβει η προειδοποιητική λυχνία 

στο  μανουαλ τι λεει να κάνεις όταν ανάψει το λαμπάκι;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

στο  μανουαλ τι λεει να κάνεις όταν ανάψει το λαμπάκι;

Να σταματησω και να ελέγξω το ψυκτικό υγρό και αν χρειαστεί συμπληρώνω, αλλά το υγρό είναι μια χαρά στα μέσα όρια 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Vivi96 είπε

Να σταματησω και να ελέγξω το ψυκτικό υγρό και αν χρειαστεί συμπληρώνω, αλλά το υγρό είναι μια χαρά στα μέσα όρια 

Τότε πέρνα μία και απο το συνεργείο να ρίξουν μια ματιά.

 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Vivi96 είπε

Γεια σας! Οδηγούσα στο δρόμο ένα δεκάλεπτο περίπου και ξαφνικά ανάβει το λαμπάκι στο καντράν της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου ενώ δεν έχει ξεπεράσει η βελόνα της θερμοκρασίας τους 90 βαθμούς. Σταθμευω, ανοίγω καπό, το παραφλου ήταν ανάμεσα από το μίν και το Μαξ και επίσης ο κινητήρας δεν είχε πολύ υψηλή θερμοκρασια( που υποδεικνύει ίσως ότι δεν υπερθερμανθηκε). Τι μπορεί να συμβαίνει;

Eαν είναι VW πολύ πιθανόν θέλει σύνδεση σε διαγνωστικό και reset . Παρόλο που είναι οκ η στάθμη αντιψυκτικου.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Vivi96 είπε

Seat Ibiza του 2002 είναι που νομιζω είναι παρόμοια έτσι;

Παρόμοιο είναι . Εγώ αναφέρομουν σε χρονολογίας > 2010.

Τότε πας συνεργείο που κάνει συντήρηση και γενικό έλεγχο όλο το κύκλωμα ψύξης .

Πιθανόν θερμοστάτης ή κάποιος αισθητήρας στάθμης υπολειτουργεί.

Δημοσ.

Θα ξεχάσουμε κι αυτά που ξέρουμε....Αφού σας λέει η βελόνα έδειχνε σταθερά 90 βαθμούς, τι δουλειά έχει ο θερμοστάτης. Εάν ήταν αυτό, θα είχε πάει η βελόνα στο κόκκινο.

Έχει μπρίζα πάνω στο δοχείο διαστολής; Κάποια ibiza εκείνης της γενιάς είχαν ενώ κάποια άλλα όχι.

  • Like 1
Δημοσ.

Στο seat ibiza top gun της αδερφής μου είχε το ίδιο πρόβλημα, άναβε λαμπάκι θερμοκρασίας χωρίς υπερθέρμανση, ήταν ελαττωματικό  το δοχείο διαστολής, γενικά όμως το αυτοκίνητο μετά από 20 χρόνια χρήσης όλο ζημιές τις έβγαζε και το απόσυρε.

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, Vivi96 είπε

Γεια σας! Οδηγούσα στο δρόμο ένα δεκάλεπτο περίπου και ξαφνικά ανάβει το λαμπάκι στο καντράν της θερμοκρασίας του αυτοκινήτου ενώ δεν έχει ξεπεράσει η βελόνα της θερμοκρασίας τους 90 βαθμούς. Σταθμευω, ανοίγω καπό, το παραφλου ήταν ανάμεσα από το μίν και το Μαξ και επίσης ο κινητήρας δεν είχε πολύ υψηλή θερμοκρασια( που υποδεικνύει ίσως ότι δεν υπερθερμανθηκε). Τι μπορεί να συμβαίνει;

Ελαττωματικός αισθητήρας στάθμης ψυκτικού.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...