nzeppos Δημοσ. 11 Ιουλίου Δημοσ. 11 Ιουλίου Για το συγκεκριμένο παιχνίδι μπαίνω περιοδικά στα Steam reviews και διαβάζω συνέχεια τα ίδια και τα ίδια: "Πολύ καλό για early access, έχει potential κλπ". Πάει να πει πάω πάσο για αγορά και τα ξαναλέμε αν/όταν βγει το final version. Μεγάλη πληγή αυτό το Early Access γενικά. Συνέχεια πετυχαίνω υποσχόμενα και ενδιαφέροντα παιχνίδια στο Youtube και πριν τσεκάρω στο Steam, βάζω στοίχημα με τον εαυτό μου ότι είναι early access. Δυστυχώς 9 στις 10 φορές πέφτω μέσα. Και το ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι τα ξανακοιτάω όλα αυτά μετά από 2-3 χρόνια και σχεδόν όλα είναι ακόμα early access. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 12 Ιουλίου Super Moderators Δημοσ. 12 Ιουλίου Το Early Access είναι εργαλείο. Το πώς το χειρίζεται ο κάθε dev/studio είναι άλλη ιστορία. Από Early Access έχω πιάσει το παιχνίδι που έχω τις περισσότερες ώρες από κάθε άλλο (Battle Brothers), εξελίχτηκε εκπληκτικά, πήρε και δωρεάν DLC, άκουσαν προτάσεις από την κοινότητα και γενικά ήταν υπόδειγμα. Υπάρχουν κι άλλα που κάθονται μια ζωή EA αλλά έχουν άφθονο υλικό και (στις ξεφτίλες τιμές που έχουν βγει κατά καιρούς) έχουν βγάλει τα λεφτά τους χίλιες φορές σε διασκέδαση και ώρες ενασχόλησης (Stellar Tactics για παράδειγμα). Αντίστοιχα, το We Who Are About to Die, επίσης σε Early Access, είναι απολύτως playable και μια χαρά διασκεδαστικό (πήρε και μεγάλο update τις προάλλες) και οδεύει προς την 1.0, δουλειά (όπως και το Stellar Tactics) πρακτικά ενός ανθρώπου. Και αντίστροφα (στο theme των μονομάχων) έχω το Gods of Sand που σου ψήνει το ψάρι στα χείλη, χάνεται ο τύπος επί μήνες και δεν επικοινωνεί καθόλου να δώσει στίγμα. Προφανώς, όπως σε κάθε τι στη ζωή, υπάρχουν κι αυτοί που πιάνουν ένα εργαλείο και το κάνουν σαν τα μούτρα τους. Αλλά δεν φταίει το Early Access γι' αυτό. Το Early Access είναι σπουδαίο εργαλείο για μικρότερα studio ή ένα-δυο ανθρώπους που παλεύουν να κυκλοφορήσουν μια καλή ιδέα, δεν θα το απαξίωνα σε καμία περίπτωση γενικά. Είναι σαν αυτούς που λένε "μην προπαραγγέλνεις" και (όπως κάθε τι που λέγεται έτσι απόλυτα) είναι ανοιχτή πρόσκληση σε διάψευση: προπαρήγγειλα το Banner Saga και οι άνθρωποι από ευγνωμοσύνη μας έδωσαν δωρεάν το δεύτερο και τρίτο παιχνίδι της σειράς, προπαρήγγειλα το Darkest Dungeon και αποτέλεσε θρίαμβο που δημιούργησε σχολή, προπαρήγγειλα το Baldur's Gate που θα μνημονεύεται μια ζωή ως υπόδειγμα RPG. Από περιπτώσεις που, αν δεν είχαμε βάλει οι "πρώτοι πιστοί" πλάτη μπορεί και να μην είχαν κυκλοφορήσει ποτέ, μέχρι τίτλους με άφθονη στήριξη που δεν είχαν ανάγκη το χρήμα αλλά είχαν ανάγκη να δείξουν πως το όραμά τους έχει κοινό. Πιάνει τώρα ο κάθε ένας που είναι "δημιουργός περιεχομένου" τη μίρλα και απαξιώνει ένα εργαλείο το οποίο έχει βοηθήσει να δημιουργηθούν ψηφιακά αριστουργήματα. Οκ, απόψεις είναι αυτές. O άλλος έστησε 17 λεπτά πάρλας για την άποψη ενός άλλου. Αυτό είναι πρόβλημα πολύ σοβαρότερο από το πώς πορεύεται το Manor Lords. Το άρμεγμα της άποψης του άλλου και το βάφτισμα της βδέλας σε "περιεχόμενο". Αλλά, αυτό είναι θέμα για μια άλλη συζήτηση. 5 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα