Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από αυτή την εβδομάδα, οι επιβάτες των λεωφορείων Express του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν ανέπαφες πληρωμές με τραπεζική κάρτα και ψηφιακό πορτοφόλι μέσω των ενεργοποιημένων συσκευών τους, όπως smartphone και smartwatch.

Το πιλοτικό αυτό πρόγραμμα αποτελεί το πρώτο βήμα για την επέκταση του συστήματος ανέπαφων συναλλαγών σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αρμοδιότητας ΟΑΣΑ (Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Μετρό, Τραμ) έως το τέλος του έτους. Το πρόγραμμα έρχεται ως συνέχεια της δυνατότητας ανέπαφων πληρωμών στα αστικά λεωφορεία ΚΤΕΛ 33 πόλεων της Ελλάδας, η οποία ξεκίνησε πριν περίπου 1 χρόνο

Η παρουσίαση της νέας υπηρεσίας πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση στο Ζάππειο Μέγαρο, παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, της Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών, και εκπροσώπων του Υπερταμείου, του ΟΑΣΑ, της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ, της Visa και της NBG Pay.

Η εισαγωγή της εναλλακτικής δυνατότητας χρήσης τραπεζικής κάρτας για επιβίβαση σε ΜΜΜ σηματοδοτεί την είσοδο των Συγκοινωνιών Αθηνών σε μια νέα ψηφιακή εποχή, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις των επιβατών. Πλέον, εκτός από το ATH.ENA Ticket ή την ATH.ENA Card, οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν την τραπεζική τους κάρτα ή τις κάρτες στις ενεργοποιημένες συσκευές τους (Android με Google Pay, iPhone με Apple Pay) για να επιβιβαστούν στα λεωφορεία των γραμμών Express του ΔΑΑ (Χ93, Χ95, Χ96, Χ97).

image.png.f6390269e2e95fafac194670caf2a9d8.png

Οι επιβάτες που κινούνται από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών μπορούν πλέον να πληρώνουν το εισιτήριό τους ανέπαφα, περνώντας την τραπεζική τους κάρτα πάνω από τα ειδικά επικυρωτικά μηχανήματα των λεωφορείων. Ο εξοπλισμός που έχει εγκατασταθεί στα επιλεγμένα λεωφορεία αναγνωρίζει την κάρτα ή το ψηφιακό πορτοφόλι και χρεώνει την αξία της διαδρομής στον λογαριασμό του επιβάτη.

Με την εφαρμογή του νέου συστήματος, η Αθήνα εντάσσεται στη λίστα των ευρωπαϊκών πόλεων που προσφέρουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να μετακινούνται με απλό, ασφαλή και άνετο τρόπο, συμβάλλοντας στην αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ. Όπως αναφέρθηκε, οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες αναμένεται να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των έξυπνων πόλεων, με τις ανέπαφες πληρωμές να προσφέρουν μια ασφαλή και ανεμπόδιστη εμπειρία για τους επιβάτες και τους διαχειριστές των συστημάτων μεταφοράς.

Τα οφέλη για τους επιβάτες είναι πολλαπλά, καθώς δεν θα χρειάζεται πλέον να προμηθεύονται εισιτήρια από εκδοτήρια ή μηχανήματα, να γνωρίζουν τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης, ή να αναζητούν σημεία πώλησης και να περιμένουν σε ουρές. Το σύστημα, στην πλήρη ανάπτυξή του, θα χρεώνει στον επιβάτη το πιο οικονομικό προϊόν κομίστρου, με βάση τις μετακινήσεις του, διευκολύνοντας ιδιαίτερα τους επισκέπτες και τους τουρίστες που δεν είναι εξοικειωμένοι με το σύστημα μετακινήσεων της Αθήνας.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, σε δήλωσή του, τόνισε ότι η υποστήριξη ανέπαφων πληρωμών στα ΜΜΜ αποτελεί μία από τις δέκα προτεραιότητες που είχε θέσει η Κυβέρνηση. Επιπλέον, ανέφερε ότι το έργο αυτό προσαρμόζει τις αστικές συγκοινωνίες στη σύγχρονη εποχή, προάγει την έξυπνη κινητικότητα, διευκολύνει τους επιβάτες, ενθαρρύνει τη χρήση των ΜΜΜ, περιορίζει το κόστος μετακινήσεων και συμβάλλει στην αύξηση των εσόδων των συγκοινωνιακών φορέων.1§


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 minutes ago, Charismo said:

Ελπίζω να έρθει και στο μετρό Θεσσαλονίκης γιατί τόσα χρόνια επέλεγα να μην το χρησιμοποιήσω, λόγω της έλλειψης της συγκεκριμένης ευκολίας.

Μαλλον σε σας θα εχει πιο ολοκληρωμενη εμπειρια. Ολο το μετρο θα λειτουργει σε VR

  • Haha 27
Δημοσ.

Η ψηφιοποίση γίνεται να λειτουργήσει με το ψηφιακό ευρώ και την ψηφιακή χούντα. Όταν οι πολίτες είχαν δουλειές και καθημερινή δραστηριότητα, κάνανε το παν για να αποφύγουν αυτές τις διευκολύνσεις.

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Confused 3
  • Sad 1
  • Haha 3
Δημοσ.
4 minutes ago, chillath said:

Η ψηφιοποίση γίνεται να λειτουργήσει με το ψηφιακό ευρώ και την ψηφιακή χούντα. Όταν οι πολίτες είχαν δουλειές και καθημερινή δραστηριότητα, κάνανε το παν για να αποφύγουν αυτές τις διευκολύνσεις.

Το προβλημα δεν ειναι μορφη του νομισματος αλλα η νομισματικη πολιτικη.

  • Like 7
  • Thanks 1
Δημοσ.

Εντάξει τώρα θα αποφεύγουν τις πληρωμές και ανέπαφα, κάνα διαδίκτυο στα μέσα που τέτοια τύχη, θα κάνουμε βάση στην σελήνη και τα τούνελ του μετρό και πολλοί σταθμοί δεν θα έχουν ακόμα ούτε κάλυψη τηλεφώνου.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, chillath είπε

Η ψηφιοποίση γίνεται να λειτουργήσει με το ψηφιακό ευρώ και την ψηφιακή χούντα. Όταν οι πολίτες είχαν δουλειές και καθημερινή δραστηριότητα, κάνανε το παν για να αποφύγουν αυτές τις διευκολύνσεις.

Ελεύθερος επαγγελματίας;

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Haha 12
Δημοσ.

Σώπα ρε γινόμαστε άνθρωποι, θα χρειαστούν αλλά 1000 χρόνια περίπου με αυτόν τον ρυθμό ανάπτυξης αλλά για τον Έλληνα αυτό δεν είναι πρόβλημα έχουμε υπομονή εμείς 👍

7 λεπτά πριν, herbalife3 είπε

Τόση ευτυχία σε λεωφορείο όπως της εικονιζόμενης κυρίας πρώτη φορά βλέπω 🤣

Πρώτη φορά μπήκε γιαυτο 😂 λογικό κάθε τι καινούργιο έχει την γοητεία του.  

  • Like 1
  • Haha 4
Δημοσ.

Ωραίο το δελτίο τύπου...

Αναφορά σε κείμενο

Ο εξοπλισμός που έχει εγκατασταθεί στα επιλεγμένα λεωφορεία

Είναι άλλος ο εξοπλισμός ή αναβαθμίστηκε ο υπάρχων;

Αναφορά σε κείμενο

Η εισαγωγή της εναλλακτικής δυνατότητας χρήσης τραπεζικής κάρτας για επιβίβαση σε ΜΜΜ σηματοδοτεί την είσοδο των Συγκοινωνιών Αθηνών σε μια νέα ψηφιακή εποχή, 

Η οποία υπήρχε σε άλλες χώρες εως και 10 χρόνια πριν, αλλά είπαμε να υλοποιήσουμε ένα άλλο σύστημα πρώτα, έτσι για το καλό, για να έχουμε να λέμε πως τώρα μπαίνουμε σε μια νέα ψηφιακή εποχή (λες και ήταν αναλογικά τα τωρινά εισιτήρια...)

Αναφορά σε κείμενο

Τα οφέλη για τους επιβάτες είναι πολλαπλά, καθώς δεν θα χρειάζεται πλέον να προμηθεύονται εισιτήρια από εκδοτήρια ή μηχανήματα, να γνωρίζουν τα διαθέσιμα προϊόντα μετακίνησης, ή να αναζητούν σημεία πώλησης και να περιμένουν σε ουρές.

'Ισως να μην χρειάζεται να ξέρουμε και τι θα χρεωθούμε; 

Καμία αναφορά στο πως τα προϊόντα της τωρινής κάρτας θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Το γιατί δεν μπορεί η κάρτα Ath.ena να είναι στο κινητό ακόμα δεν το έχω καταλάβει.

ΤΕΡΝΑ και ξερό ψωμί.

  • Like 5
Δημοσ.

"Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, σε δήλωσή του, τόνισε ότι η υποστήριξη ανέπαφων πληρωμών στα ΜΜΜ αποτελεί μία από τις δέκα προτεραιότητες που είχε θέσει η Κυβέρνηση."

 

Quiz : Ποιές είναι οι υπόλοιπες εννέα προτεραιότητες που είχε θέσει η κυβέρνηση ; 

  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ.
Quote

Με την εφαρμογή του νέου συστήματος, η Αθήνα εντάσσεται στη λίστα των ευρωπαϊκών πόλεων που προσφέρουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να μετακινούνται με απλό (;), ασφαλή (;!) και άνετο (;;;!!!) τρόπο, συμβάλλοντας στην αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ.

Τώρα μάλιστα!

Δημοσ.
30 minutes ago, SeaLion said:

 

Είναι άλλος ο εξοπλισμός ή αναβαθμίστηκε ο υπάρχων;

 

Από την αρχή που είχαν μπει τα μηχανήματα σε λεωφορεία και μετρό μπορούσαν να δεχτούν πληρωμές με κάρτες απλά δεν ήταν ενεργό το χαρακτηριστικό. Αυτό το είχα ανακαλύψει τυχαία ακουμπώντας το κινητό μου κοντά σε κάποιο μηχάνημα και πέταγε στην οθόνη προσπάθεια χρέωσης σαν POS και έπρεπε να διαλέξεις κάρτα. Τωρα προφανώς υλοποίησαν στο λογισμικό την λειτουργία και όλη τη ροή χρέωσης και υπολογισμού κόστους της διαδρομής αν έχεις χτυπήσει κι αλλού την ίδια κάρτα.

 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...