Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 minutes ago, nasvas said:

Μήπως ότι έβαλε όλες τις εταιρίες στο χώρο της ηλεκτροκίνησης;; Κάτι που δεν ήταν και δεν είναι ώριμο, και που περιβαλλοντικά συνολικά είναι πιο ρυπογόνο ακόμη και από ένα diesel Euro6;; Λέω μήπως;; 

References?

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 minutes ago, liberostelios said:

References?

trust me bro

10 minutes ago, Vasilisxd said:

Ρε πως την πάτησα έτσι, πήρα SUV 200 αλόγων που φουλάρει με 7€ από την πρίζα σούκο του σπιτιού μου, όταν δεν φορτιζω δωρεάν από πολυκατάστημα της περιοχής. 

Μου έχουν λείψει οι εποχές που πήγαινα στα βενζινάδικα να δώσω 100€ να φούλαρω.

Ναι αλλά κάνεις 25 στάσεις για να γεμίσεις στο Αθήνα - Θεσαλλονική ενώ με τα συμβατικά αμάξια δεν σε πιάνει ποτέ η ανάγκη για κατούρημα ή για να ξεπιαστείς, όλοι το ξέρουν αυτό.

  • Haha 9
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ρε πως την πάτησα έτσι, πήρα SUV 200 αλόγων που φουλάρει με 7€ από την πρίζα σούκο του σπιτιού μου, όταν δεν φορτιζω δωρεάν από πολυκατάστημα της περιοχής. 

Μου έχουν λείψει οι εποχές που πήγαινα στα βενζινάδικα να δώσω 100€ να φούλαρω.

Να το χαίρεσε φίλε μου και μακάρι να λες τα ίδια μετά από από 8-10 χρόνια. Όσο για τα έξοδα κάνε ένα ταξιδάκι Θεσσαλονίκη και μετά θα μου πεις πόσο θα πληρώσεις για φόρτιση , όπως και για καφέδες - σάντουιτς στην κάθε στάση να περάσει η ωρα μέχρι να φορτίσει.

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 6
Δημοσ.
10 minutes ago, papoys1 said:

όπως και για καφέδες - σάντουιτς στην κάθε στάση να περάσει η ωρα μέχρι να φορτίσει.

Μας κάνει και χοντρούς το ηλεκτρικό αμάξι, διαδώστε!

  • Haha 5
Δημοσ.
23 minutes ago, papoys1 said:

Να το χαίρεσε φίλε μου και μακάρι να λες τα ίδια μετά από από 8-10 χρόνια. Όσο για τα έξοδα κάνε ένα ταξιδάκι Θεσσαλονίκη και μετά θα μου πεις πόσο θα πληρώσεις για φόρτιση , όπως και για καφέδες - σάντουιτς στην κάθε στάση να περάσει η ωρα μέχρι να φορτίσει.

Έχετε φαγωθεί με το ταξίδι Θεσσαλονίκη. Τι στο καλό! Όλο το insomnia κάθε μέρα κάνει σούρτα-φέρτα Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Όλοι εμείς που κινούμαστε μέσα στην πόλη ή σε ακτίνα 100-200 χλμ το πολύ στο 99% του χρόνου μας είμαστε τόσο περίεργοι;

  • Like 2
  • Thanks 4
  • Haha 2
Δημοσ.
27 λεπτά πριν, liberostelios είπε

Έχετε φαγωθεί με το ταξίδι Θεσσαλονίκη. Τι στο καλό! Όλο το insomnia κάθε μέρα κάνει σούρτα-φέρτα Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Όλοι εμείς που κινούμαστε μέσα στην πόλη ή σε ακτίνα 100-200 χλμ το πολύ στο 99% του χρόνου μας είμαστε τόσο περίεργοι;

Φίλε όταν κινούμαι  μέσα σε πόλη μικρές διαδρομές , μικρούς δρόμους κίνηση στροφές πες μου για ποιο λόγο να δώσω 40-50κ και να αγοράσω ένα αυτοκίνητα 200 ίππων;;; Θα βγω τα μεσάνυχτα να κάνω παράνομες κόντρες στην παραλιακή;;;

Μελλοντικά και αφού δούμε εσάς που διαλέξατε να γίνετε πειραματιστές της ηλεκτροκίνησης και αφού μπουν οι Κινέζοι στην αγορά θα μπορούσα να δικαιολογήσω κάποιον που αγοράζει ένα μικρό και φτηνό ηλεκτρικό των 20-25κ για κίνηση στην πόλη λίγων ίππων γιατί δεν χρειάζεται και πολλούς και να φορτίζει από τη σούκο του σπιτιού του τζάμπα, θα έχει όμως στην οικογένεια και ένα συμβατικό μεγάλο για τυχόν ταξίδια ώστε να μην του βγάζει τα συκώτια το ηλεκτρικό που θα σταματήσει και που θα το φορτίσει. Έτσι δεν θα είμαστε σκλάβοι του κάθε Έλονα να χορεύει στο σκοπό που θέλει αυτός.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 hour ago, papoys1 said:

Να το χαίρεσε φίλε μου και μακάρι να λες τα ίδια μετά από από 8-10 χρόνια. Όσο για τα έξοδα κάνε ένα ταξιδάκι Θεσσαλονίκη και μετά θα μου πεις πόσο θα πληρώσεις για φόρτιση , όπως και για καφέδες - σάντουιτς στην κάθε στάση να περάσει η ωρα μέχρι να φορτίσει.

Στα 200κ χιλιομετρα, σε σχεση με ενα σχετικα οικονομικο βενζινοκινητο θα εχει γλιτωσει πανω απο 20 χιλιαδες ευρω, βαζοντας μεσα και το ταξιδακι που και που.

Θα προτιμουσα να εχω ενα τεσλα με 200k χιλιομετρα + 20k ευρω, παρα ενα βενζινοκινητο 200k χιλιομετρων. Αν θες και αν χρειαζεται, αλλαζεις μπαταρια και σου μενουν και χρηματα. Αν δεν θες εχεις 20k εξτρα για καινουριο.

  • Like 3
Δημοσ.

Porsche taycan turbo s. Εκάλη Ρέντης από 100% έφτασε με 20% και γύρισε με 50 μες στο άγχος. Βλαστημησε την ώρα και τη στιγμή που διάλεξε αυτό να έρθει αντί για τη vantage.

  • Like 1
  • Haha 3
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, primeragt είπε

Porsche taycan turbo s. Εκάλη Ρέντης από 100% έφτασε με 20% και γύρισε με 50 μες στο άγχος. Βλαστημησε την ώρα και τη στιγμή που διάλεξε αυτό να έρθει αντί για τη vantage.

Μιλάς γιαυτό εδώ που έχει 357 χιλιόμετρα αυτονομία? 

https://www.porsche.com/usa/models/taycan/taycan-models-1/taycan-turbo-s/

Εκάλη - Ρέντης τι είναι Αθήνα Καρδίτσα?

  • Haha 1
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, chek2fire είπε

Μιλάς γιαυτό εδώ που έχει 357 χιλιόμετρα αυτονομία? 

https://www.porsche.com/usa/models/taycan/taycan-models-1/taycan-turbo-s/

Εκάλη - Ρέντης τι είναι Αθήνα Καρδίτσα?

Η αυτονομία είναι για ιδανική οδήγηση 90 km/h χωρίς φρένα. Αν έχεις πάρει Porsche  θα πηγαίνεις στους κόφτες, όπου η κατανάλωση εκτοξεύεται. Τώρα αν πάρεις Porsche για να πηγαίνεις με το πολύ 90 km/h πάω πάσο. 

Πάντως στην εθνική που πηγαινοέρχομαι ΠΣΚ στο εξοχικό έχω δει το τελευταίο εξάμηνο 3 Tesla πάνω σε γερανό. Ή είναι προβληματικά ή πάνε ταξίδι εκτός Αττικής, ενθουσιάζονται με τις επιδόσεις τους και μένουν στο δρόμο. Και ή θα μείνουν το βράδυ δίπλα σε πρίζα στην επαρχία ή θα πάρουν την οδική βοήθεια να τους γυρίσει σπίτι.

Καταλήγοντας, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή αξίζουν μόνο για μικρά αυτοκίνητα πόλης. Να πάρεις το θηρίο, να το πληρώσεις πανάκριβα και να φοβάσαι να το πατήσεις δεν έχει νόημα.

  • Like 3
Δημοσ.
3 hours ago, papoys1 said:

Να το χαίρεσε φίλε μου και μακάρι να λες τα ίδια μετά από από 8-10 χρόνια. Όσο για τα έξοδα κάνε ένα ταξιδάκι Θεσσαλονίκη και μετά θα μου πεις πόσο θα πληρώσεις για φόρτιση , όπως και για καφέδες - σάντουιτς στην κάθε στάση να περάσει η ωρα μέχρι να φορτίσει.

Δε με πειράζει να κάνω στάση για φόρτιση. Δεν είναι κάτι τραγικό, σε αντίθεση με το να πηγαίνω να καταθέτω 20€ κάθε 3 μέρες στο βενζινάδικο.

Επίσης, τι φάση αυτό με τα 8-10 χρόνια ?   

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vegito είπε

Στα 200κ χιλιομετρα, σε σχεση με ενα σχετικα οικονομικο βενζινοκινητο θα εχει γλιτωσει πανω απο 20 χιλιαδες ευρω, βαζοντας μεσα και το ταξιδακι που και που.

Θα προτιμουσα να εχω ενα τεσλα με 200k χιλιομετρα + 20k ευρω, παρα ενα βενζινοκινητο 200k χιλιομετρων. Αν θες και αν χρειαζεται, αλλαζεις μπαταρια και σου μενουν και χρηματα. Αν δεν θες εχεις 20k εξτρα για καινουριο.

Δεν έχεις δώσει αυτά τα 20 χιλιάρικα (περισσότερο) κατα την αγορά ; Αυτό που γράφεις θα έβγαζε νόημα αν τα 2 αυτοκίνητα είχαν ίδια τιμή. 

Απο την άλλη οι φθορές θεωρητικά στο ηλεκτρικό θα είναι λιγότερες οπότε θα γλιτώσεις και απο εκεί κάποια χρήματα.

Απο την άλλη άλλη στα 200κ χιλιόμετρα και αναλόγως της χρήσης (φορτίσεις - τρόπο οδήγησης κλπ) δεν ξέρουμε σε τι κατάσταση θα είναι η μπαταρία της οποίας το κόστος είναι εξωφρενικά μεγάλο.200k χιλιόμετρα είναι θεωρητικά περίπου 20 χρόνια. Οι περισσότεροι κατασκευαστές δίνουν 10-20 στη μπαταρία (εκτίμηση) και 8-10 χρόνια εγγύηση.

Κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουμε δει και με 300κ-400κ χλμ

EV δεν έχουμε ακόμα απάντηση.

Τεσπα άλλα λόγια να αγαπιόμαστε είναι κάθε φορά αυτό το VS. 
 

Οποιος έχει χρήματα για αγορά ας το κάνει , δεν χρειάζεται να κρίνουμε τις επιλογές οποιουδήποτε.

Αυτο που εγώ κρίνω και στους μεν και στους δε είναι κάτι κακομοίρηδες που πάνε με δάνεια και leasing εκεί που δεν φτάνει η τσέπη τους….ξεχνώντας πως το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλή επένδυση..

Επεξ/σία από Chocobo
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, CChaps είπε

Η αυτονομία είναι για ιδανική οδήγηση 90 km/h χωρίς φρένα. Αν έχεις πάρει Porsche  θα πηγαίνεις στους κόφτες, όπου η κατανάλωση εκτοξεύεται. Τώρα αν πάρεις Porsche για να πηγαίνεις με το πολύ 90 km/h πάω πάσο. 

Πάντως στην εθνική που πηγαινοέρχομαι ΠΣΚ στο εξοχικό έχω δει το τελευταίο εξάμηνο 3 Tesla πάνω σε γερανό. Ή είναι προβληματικά ή πάνε ταξίδι εκτός Αττικής, ενθουσιάζονται με τις επιδόσεις τους και μένουν στο δρόμο. Και ή θα μείνουν το βράδυ δίπλα σε πρίζα στην επαρχία ή θα πάρουν την οδική βοήθεια να τους γυρίσει σπίτι.

Καταλήγοντας, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή αξίζουν μόνο για μικρά αυτοκίνητα πόλης. Να πάρεις το θηρίο, να το πληρώσεις πανάκριβα και να φοβάσαι να το πατήσεις δεν έχει νόημα.

Το αυτοκίνητο αυτό έχει 360 χιλιόμετρα αυτονομία. Εκάλη ρέντη είναι 24 χιλιόμετρα. Δηλαδή και με 300 να το πας πάλι θα πας και θα γυρίσεις και θα έχεις πάνω από 70% ακόμα μπαταρία.

Ελέoς με αυτή τη παπάτζα. Mη βιάζουμε και τη λογική γιατί έχουμε αισθητικό δεν ξέρω τι εσωτερικό μας ψυχο πρόβλημα με τα ηλεκτρικά. 

Οσο αυτό που λες για τα Tesla το αμφισβητώ και προφανώς λες ψέματα. Αυτοί που έχουν ηλεκτρικά σήμερα γνωρίζουν και τι θα πει αυτονομία συν ότι το αυτοκίνητο δεν θα σε αφήσει να μείνεις με τίποτα με τα συστήματα που έχει. 

Eντωμεταξύ την ίδια ώρα στην Κίνα οι Ευρωπαικές συναγωνίζονται η μια την άλλη στην έκθεση αυτοκινήτου που γίνεται αυτές τις μέρες πια θα παρουσιάσει το καλύτερο ηλεκτρικό. 

 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 2
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...