liberostelios Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου 3 hours ago, Just_travel_everywhere said: Και ξαναλέω σε μία χώρα που έχει 30 μέρες το χρόνο ήλιο εσύ μου μιλάς για ηλιακά και ηλιακή ενέργεια αν θα μείνουν ή δεν θα μείνουν εμένα δεν με αφορά όπως και εσύ είσαι τόσο μικρός και αδιάφορος για το συγκεκριμένο project άλλο τόσο είμαι και εγώ ό,τι και να λέμε εδώ μέσα είναι κουβέντα του καφενείου. Και από κει και μετά εάν το μυαλό σου δούλευε και λίγο περισσότερο θα άνοιγες στα μάτια σου να δεις πολύ απλά ότι η γερμανοί δεν τα γουστάρουνε και πάρα πολύ τα ηλεκτρικά για αυτό ένας μετά τον άλλον τα σπρώχνει πίσω για αυτό πηγαίνουνε στα δικαστήρια και κάνουν μην είσαι εταιρείες για να τα δώσουν πίσω γιατί πολύ απλά δεν είναι ικανοποιημένη εάν εσύ ζεις σε άλλη γερμανία τότε μάλλον έχεις φαντασίες . Μιλάμε για μία χώρα που συνέχεια έχει συννεφιά βροχές μου μιλάς για τον ήλιο τι να πω. Φίλε μου κοίταξε να δεις εσύ μπορείς να διαβάζεις όποια έρευνα θέλεις δεν σημαίνει φυσικά όμως ότι αυτή η έρευνα είναι και αληθοφανής ενώ στην πραγματική ζωή βλέπεις πραγματικά γεγονότα. Γιατί πολύ απλά δεν είναι χορηγούμενα σε αυτού του είδους τις εκθέσεις είναι πολύ εύκολο να γράψεις ό,τι θέλεις. Το πιο απλό πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να σκεφτεί ποιος πληρώνει αυτού του είδους της μελέτες. Άραγε θα είχε συμφέρον για να γράφει τέτοια πράγματα? Λέω εγώ τώρα. Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την ηλιακή ενέργεια και εγώ στο σπίτι μου στην ελλάδα μία χαρά θα έβαζε φωτοβολταϊκά αν έμενα εκεί πέρα. Αλλά άλλο φωτοβολταϊκά για οικιακή χρήση και άλλο για αυτοκίνηση. Δεν μπορούμε να λέμε ό,τι θέλουμε. Το αυτοκίνητο του αγοράζουμε σε υψηλές τιμές για να μας υπηρετεί και να μας κάνει τη δουλειά μας όχι για να υπηρετούμε εμείς το συγκεκριμένο μέσο. Αν είναι να πάρεις αυτοκίνητο και να μην ξέρεις αν θα σου φτάσει για να πας ένα ταξίδι καλύτερα πάρε τρένο ή λεωφορείο ή αεροπλάνο. Από τη στιγμή που δεν είναι βιώσιμο και δεν είναι κάτι που μακροπρόθεσμα θα παρουσιάζει σταθερή λειτουργική απόδοση τότε το κάνει άχρηστο για μεγάλες μετακινήσεις. Εγώ έχω εμπειρία από συγκεκριμένα καθημερινά γεγονότα. Και το επάγγελμά μου μου επιτρέπει να έχω άποψη για αυτά γιατί όλη μέρα είμαι στον δρόμο και όλη μέρα τα βλέπω. Έχω δει περισσότερο αυτοκίνητα από ότι θα δεις εσύ σε όλη τη ζωή σου. Και προσοχή δεν λέω ότι τα έχω οδηγήσει λέω ότι τα έχω δει. Και στη γερμανία ως γνωστό στις πινακίδες και μόνο καταλαβαίνεις εάν είναι ηλεκτρικό το αυτοκίνητο ή όχι. Φίλος μου φούρναρης αγόρασε ηλεκτρική porsche και πολύ απλά την πήγε πίσω γιατί άλλα νούμερα του είπε και άλλα χιλιόμετρα τελικά έβγαζε. Πέσαμε στις 30 μέρες ήλιο; Πριν έλεγες 60 (300 μέρες συννεφιά). Στο επόμενο ποστ φοβάμαι ότι η Γερμανία θα έχει 6 μήνες νύχτα 😅 Στο ξαναλέω πάντως, γιατί σου διέφυγε: δεν χρειάζεται ηλιοφάνεια για να παράξει το ηλιακό πάνελ. Και μερική συννεφιά είναι μια χαρά. Μπες weatherspark να δεις το solar potential κάθε περιοχής για να καταλάβεις. Θα μπορούσε, βεβαια, κάποιος να αναρωτηθεί και ποιος πληρώνει για να δημοσιευθούν οι συνεντεύξεις κάποιων Γερμανών που είναι δυσαρεστημένοι με τα ηλεκτρικά. Αλλά φαντάζομαι ότι οι ερευνητές που βγάζουν δημοσιεύσεις είναι διεφθαρμένοι και πληρωμένοι, ενώ οι δημοσιογράφοι που βγάζουν άρθρα και συνεντεύξεις είναι καθαροί και αδέκαστοι. Κατά σύμπτωση, τυγχάνει να δουλεύω στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οπότε μπορεί να μην βλέπω τόσα αμάξια στον δρόμο, αλλά γνωρίζω πως σχεδιάζουν και διαχειρίζονται την αγορά οι κατασκευαστές, καθώς είναι όλοι (σχεδόν) πελάτες μας. Οι Γερμανοί δεν ήταν ποτέ οι πιο ένθερμοι της ηλεκτροκίνησης. Η VW/CARIAD είναι μακράν η πιο συντηρητική εταιρεία στον τομέα της διοχέτευσης ηλεκτρικών (μετά την Toyota, προφανώς). Επενδύουν μεν, αλλά μόνο τόσο όσο απαιτεί η αγορά και για να μην μείνουν έξω από το παιχνίδι, επειδή θεωρούν ότι είναι το μέλλον, αλλά δεν τους συμφέρει η αλλαγή να γίνει γρήγορα. Τους συμφέρει ακόμα περισσότερο το να πουλάνε παραδοσιακά αυτοκίνητα, για αυτό και δεν είναι τόσο επιθετικοί στην στρατηγική τους (τιμές, διαθεσιμότητα κλπ). Και αυτό ισχύει για τις περισσότερους παραδοσιακούς κατασκευαστές. Όσο για τις προσωπικές εμπειρίες, τότε να υποθέσω ότι το ταξίδι Ολλανδία-Αγγλία που έκανα με ηλεκτρικό ήταν στον ύπνο μου; Ο φίλος μου που ήρθε από Ολλανδία προπερσι Ελλάδα και πέρυσι Ιταλία με Tesla, είναι φανταστικό πρόσωπο; Μήπως η άποψη του φούρναρη φίλου σου είναι πιο αξιόπιστη; Αλήθεια, το αμάξι που πήρε αντί για την ηλεκτρική Porsche είχε τόση κατανάλωση όσο έλεγε στα χαρτιά ή το γύρισε πίσω κι αυτό όταν είδε ότι καίει παραπάνω από ότι έλεγε η διαφήμιση; 1
Arkin Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου Ναι το ηλιακο που ειναι για ζεστο νερο αυτο θελει καθαρο ηλιο για να ζεστανει το νερο. Τα φωτοβολταικα και με συννεφια παραγουν κανονικα ρευμα ολη μερα απλα λιγο λιγοτερη απο οταν εχει νταλα ηλιο εξω. Δηλαδη και 360 μερες συννεφια να εχει παλι το ρευμα θα το παραγουν κανονικα. Μονο τη νυχτα δεν παραγουν τιποτα προφανως.
Ntinaras Δημοσ. 28 Απριλίου Δημοσ. 28 Απριλίου Στις 26/4/2024 στις 2:52 ΜΜ, mitsos_z είπε Δεν εννοούσα ακριβώς αυτό. Ο μέσος εργαζόμενος στην Ελλάδα έχει αυτοκίνητο >10ετίας που καίει βενζίνη. Αν σκεφτόταν να πάρει καινούριο ηλεκτρικό για να κάνει οικονομία στα καύσιμα θα πρέπει να ακουμπήσει πάνω από 25.000 για αυτά τα suv τέρατα. Η μόνη αναφορά που έκανα σε μάρκα / μοντέλο ήταν γι' αυτό : To Citroen Ami στην Ελλάδα – Τιμές (4troxoi.gr) Για τους δρόμους της Αθήνας μόνο αυτή η αγορά είναι εξυπνη κίνηση... αλλιώς κρατάς το παλιό σου Ο μέσος εργαζόμενος στην Ελλάδα που βαριέται να πάει με το μετρό και παίρνει το χρεπι του για να παρκάρει πάνω στο πεζοδρόμιο έξω από το οπαπ play και να παίξει 27 δις σε φρουτάκια. Αυτός μια ζωή φτωχός θα παραμείνει γιατί του φαίνεται πιο φτηνό και εύκολο να δίνει 20 ευρώ για βενζίνη κάθε 3 μέρες πάρα να διαχειριστεί σωστά τα οικονομικά του και να σκεφτεί μακροπρόθεσμα. Ελπίζω να εκλείψει το είδος του μπας και ησυχάσουμε.
Deathmace Δημοσ. 6 Μαϊου Δημοσ. 6 Μαϊου Στις 26/4/2024 στις 2:17 ΜΜ, Vasilisxd είπε ... Βαρέθηκε δηλαδή να κάνει μια στάση 15 λεπτά μέσα σε 300χλμ απόσταση ? Έχει ξαναπιάσει ηλεκτρικό στα χέρια του ή ήταν η πρώτη μέρα ? Και αφού έφτασε και έπρεπε αναγκαστικά να το φορτίσει και το φόρτισε φαντάζομαι, πως ξέμεινε και έπρεπε να πηγαίνει με 80 και κατεβασμένα παράθυρα ? 3 χρόνια το οδηγάει και αυτό το περιστατικό έγινε το περασμένο καλοκαίρι. Συνολικά έχει γράψει πάνω από 35.000 χλμ και σε συνθήκες επαρχίας και σε συνθήκες πόλης. Δεν ήμουν μέσα οπότε για τα άλλα που με ρωτάς δεν έχω απάντηση. Στις 26/4/2024 στις 2:47 ΜΜ, chek2fire είπε όλες αυτές οι ιστορίες που λένε αν έχεις παρατηρήσει είναι "ένας γνωστός" και είναι όλες μυθεύματα που τα συζητάνε μεταξύ τους και τα αναπαράγουν έτσι αμάσητα. Καταρχήν δεν έχουν καμια λογική βάση λές και το aircodition είναι σαν την βενζίνα στα ηλεκτρικά και σου τρώει καύσιμο αρκετά η λές και το Εκαλη - Ρεντης είναι σαν Αθήνα Καρδίτσα και τον άφησε τον άλλο στη μέση του δρόμου. Δεν βγάζεις άκρη. Στην δική μου ιστορία είναι φίλοι με τους οποίους κάνω παρέα 27 χρόνια όχι "γνωστοί". Ο οδηγός δε, είναι άρρωστος με τα αυτοκίνητα και έχει κάνει πάνω από 1 εκ. χλμ αθροιστικά στην ζωή του. Προσωπικά έχω διαμορφωμένη άποψη για τα ηλεκτρικά η οποία ειναι θετική στα περισσότερα σενάρια χρήσης. Για μεγάλες αποστάσεις, στην Ελλάδα, θα προτιμώ τα άλλα καύσιμα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα