Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ρε πως την πάτησα έτσι, πήρα SUV 200 αλόγων που φουλάρει με 7€ από την πρίζα σούκο του σπιτιού μου, όταν δεν φορτιζω δωρεάν από πολυκατάστημα της περιοχής. 

Μου έχουν λείψει οι εποχές που πήγαινα στα βενζινάδικα να δώσω 100€ να φούλαρω.

Το πρόβλημα της συλλογιστικής αυτής είναι πως αν είσαι υποψήφιος αγοραστής των αυτοκινήτων αυτών έχεις γερή πορτοφόλα και αν έχεις γερή πορτοφόλα δε σε πολυ-νοιάζει πόσο πάει να γεμίσεις βενζίνη...

Αντίθετα αν είσαι ο μέσος εργαζόμενος που σε καίει η τιμή των καυσίμων, θα σε κατακάψει να πας να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο...

Ίσως και εξαιτίας της Tesla έχει περάσει το trend τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που πωλούνται να είναι 9 στα 10 πανάκριβα θηρία. Προσωπικά πιστεύω ότι ο σκοπός των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (= οικονομία και μηδενικοί ρύποι) εξυπηρετείται μόνο από μικρά φθηνα αυτοκίνητα πόλης όπως το Citroen ami - αλλά πόσα τέτοια βλέπετε στους δρόμους ?

  • Like 2
Δημοσ.

 

Aπό την έκθεση που γίνεται αυτές τις μέρες στο Πεκίνο μιλάμε για έκρηξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων που η αγορά της Κίνας δείχνει να οδηγεί την ηλεκτροκίνηση με σταδιακή πλήρη μετάβαση σε αυτήν.

Αυτή την στιγμή το 60% των παγκόσμιων πωλήσεων σε ηλεκτρικά είναι στην Κϊνα.

 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/4/2024 στις 11:07 ΜΜ, Aprile είπε

Μόνο η Tesla δεν πουλάει ;

Οι Κινέζοι να δεις τί έπαθα στην Ευρώπη.

Παραπλανητικο. Σε προσφατη επαγγελματικη μου συναντηση με μεγαλο ναυτιλιακο πρακτορα της Ολλανδιας μου ανεφερε οτι οι οδηγοι σε λιμανια οπως του Ροτερνταμ αρνουνται να παραλαβουν και να διακινησουν ηλεκτρικα αυτοκινητα Κινεζικων εταιρειων καθοτι λαμβανουν οικονομικα αντικινητρα κατω απο το τραπεζι απο τα συνδικατα τους που προερχονται απο μεγαλες Ευρωπαικες και Αμερικανικες αυτοκινητοβιομηχανιες. Καμια φορα η εικονα δεν λεει απολυτως τιποτα. Παρομοια κατασταση επικρατει και σε λιμανια της Γαλλιας/Ισπανιας/Ιταλιας/Γερμανιας κτλ.  Κοινως ενας βρωμικος πολεμος ειναι σε εξελιξη. Η BYD εχει φτασει να θελει να προσλαμβανει δικους της οδηγους για την διακινηση διοτι οι καθυστερησεις σαμποταρουν τις πωλησεις.Τους ποναει πολυ που ερχονται ποιοτικοι Κινεζοι με γιηνες τιμες αντι για τα υπερτιμολογημενα σαπακια τους.

Επεξ/σία από Bluedive
  • Like 3
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Deathmace είπε

Για commuting μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά.

Φίλος απο Καστοριά (Model Y) ήθελε να πάει Χαλκιδική δεύτερο πόδι και έπρεπε αναγκαστικά με το που φτάσει να πάει να φορτίσει.

Απόγευμα αφού άλλαξε το πλάνο της ημέρας με έξτρα προορισμό και φοβούμενοι την χαμηλή μπαταρία, πήγαιναν 5 ατομα με 80 και κατεβασμένα παράθυρα για να μην ανοίξουν κλίμα και πέσει κι άλλο η μπαταρία. Με 36 βαθμούς..

Θα βλαστημούσε την ώρα και τη στιγμή που έδωσε το συμβατικό να πάει στις απολαύσεις ένός σύγχρονου ηλετρικου.🤣Για πλάκα κοίταξα tesla car και δεν περίμενα να δω τέσσερις σελίδες για πώληση διαφόρων μοντέλων φυσικά τα περισσότερα πολύ κάτω από την τιμή αγοράς.

Και μη μου πεί κάποιος πως όλοι αυτοί είναι ευχαριστημένοι πελάτες

Δημοσ.
19 hours ago, chek2fire said:

Μιλάς γιαυτό εδώ που έχει 357 χιλιόμετρα αυτονομία? 

https://www.porsche.com/usa/models/taycan/taycan-models-1/taycan-turbo-s/

Εκάλη - Ρέντης τι είναι Αθήνα Καρδίτσα?

Δεν έχω ιδέα τι είναι και τι δεν είναι πέρα από ένα δύο διαφημιστικά. Έλα Κυριακή Ρέντη κ ρωτά τον. 

  • Like 1
  • Confused 1
  • Haha 1
Δημοσ.

απο περιεργεια, εψαξα να δω κοστος αντικαταστασης του μοτερ και των μπαταριων του model 3, γυρω στα 10 χιλιαρικα για το μοτερ και γυρω στα 20 χιλιαρικα για τις μπαταριες.

ναι, ναι ξερω δε θα χαλασουν ποτε. εγω σου λεω, στα 10 χρονια τα παιρνεις στο χερι

αξιζει να εχεις δωσει τοσα χρηματα συν αλλα τοσα? μη μιλησουμε για τα κινεζικα με τι προδιαγραφες και παπατζες για διαρκεια ζωης των παραπανω θα πωλουνται..

χιλιες φορες να συντηρω τον πολυπλοκο μεν, επισκευασιμο συμβατικο κινητηρα, παρα να πληρωσω το μισο αμαξι ξανα...

  • Like 5
Δημοσ.

Απίστευτο ρε παιδί μου πώς γίνεται αυτό αφού είναι το μέλλον όπως λένε πάρα πολύ. Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα και σε λίγο θα έρθει σιγά-σιγά το τέλος γιατί καλό το παραμύθι αλλά κανέναν δεν αρέσει το χειμώνα να μην έχει ένα αυτοκίνητο να πάει να κάνει τη δουλειά του να είναι με την θέρμανση του την σήμερον ημέρα. Όλα τ άλλα είναι κουβέντες του καφενείου και να χαμε να λέγαμε. 

15 ώρες πριν, Deathmace είπε

Για commuting μια χαρά είναι τα ηλεκτρικά.

Φίλος απο Καστοριά (Model Y) ήθελε να πάει Χαλκιδική δεύτερο πόδι και έπρεπε αναγκαστικά με το που φτάσει να πάει να φορτίσει.

Απόγευμα αφού άλλαξε το πλάνο της ημέρας με έξτρα προορισμό και φοβούμενοι την χαμηλή μπαταρία, πήγαιναν 5 ατομα με 80 και κατεβασμένα παράθυρα για να μην ανοίξουν κλίμα και πέσει κι άλλο η μπαταρία. Με 36 βαθμούς..

Φίλος ξεκίνησε να πάει στουτγκάρδη δύο ώρες δρόμος και τελικά έκαναν πέντε ώρες ήταν 4 άτομα στο tesla μέσα χειμώνα και απλά ήθελαν καλοριφέρ στα πρώτα 100 km τελείως η μπαταρία γεμάτη μπαταρία. Ποιότητα μόνο στα ηλεκτρικά τηλεκατευθυνόμενα

23 ώρες πριν, liberostelios είπε

Έχετε φαγωθεί με το ταξίδι Θεσσαλονίκη. Τι στο καλό! Όλο το insomnia κάθε μέρα κάνει σούρτα-φέρτα Αθήνα-Θεσσαλονίκη; Όλοι εμείς που κινούμαστε μέσα στην πόλη ή σε ακτίνα 100-200 χλμ το πολύ στο 99% του χρόνου μας είμαστε τόσο περίεργοι;

Στα 200κμ καίω με τ πετρέλαιο μου 4.5λιτρα σύνολο 9. 9χ 1.70 =15€ μιλάμε για τρομερή οικονομία. Όταν έρθει η ώρα για αλλαγή μπαταρίας ή κάποιας αποτυχημένης αναβάθμισης όπως έτυχε στον εργοδότη μου και άλλα πολλά ή όταν έρθει ο χειμώνας το ξανασυζητάμε η κανένας αποκλεισμός

  • Like 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, JailbrokenDiesel είπε

εκαλη - ρεντη, που διαολο την παει στους κοφτες ρε συ;;;;;;

εδω πχ με πανω απο 1Μ ηλεκτρικα χλμ καλα ειναι;;;;
https://www.motortrend.com/news/heres-a-million-mile-tesla-model-s-owners-advice-for-ev-reliability/

με 13 φορές αλλαγή κινητήρα και 3 φορές αλλαγή μπαταρίας ;; Δεν θα το έλεγα και φοβερό κατόρθωμα! Και κάθε αλλαγή μπαταρίας κανένα 20Κ;; Γλέντια! Να δω όλους τους ηλεκτροκίνητους στην αλλαγή μπαταρίας , που θα ψάχνουν στον ηλεκτρολόγο της γειτονιάς να αλλάξουν  "το χαλασμένο στοιχείο"..   

  • Like 1
Δημοσ.
24 minutes ago, duende said:

απο περιεργεια, εψαξα να δω κοστος αντικαταστασης του μοτερ και των μπαταριων του model 3, γυρω στα 10 χιλιαρικα για το μοτερ και γυρω στα 20 χιλιαρικα για τις μπαταριες.

ναι, ναι ξερω δε θα χαλασουν ποτε. εγω σου λεω, στα 10 χρονια τα παιρνεις στο χερι

αξιζει να εχεις δωσει τοσα χρηματα συν αλλα τοσα? μη μιλησουμε για τα κινεζικα με τι προδιαγραφες και παπατζες για διαρκεια ζωης των παραπανω θα πωλουνται..

χιλιες φορες να συντηρω τον πολυπλοκο μεν, επισκευασιμο συμβατικο κινητηρα, παρα να πληρωσω το μισο αμαξι ξανα...

Προφανος όχι, αν χαλάσει πες σε 12 χρόνια μπαταρία σε καμία περίπτωση δεν αξίζεις αλλαγή της καθος για να χάλασε θα έχει κάνει 200 και χιλιάδες και το άλλο το όχημα θα είναι ήδη απαρχαιωμενο τεχνολογικά σε σχέση με οχήματα μετς από 12 χρόνια. Οποίος παίρνει κάτι με αυτά τα λεφτά προφανος δεν θα το κρατήσει καν τόσο ούτε τον νοιάζει αν θα αλλάξει αμάξι η μπαταρία.

Εμάς που δίνουμε 17 18 χιλιάρικα για καινούργιο με 72 δώσεις και πλυρωνουμε μια ζωή (η πλειοψηφία της Ελλάδα) η και ανακοικλωνουμε παλιά αμάξια 20 χρονών θα έχουμε θέμα για έναν και μοναδικό λόγο καθος δεν παίζει μια

Δημοσ.
Στις 25/4/2024 στις 10:33 ΠΜ, Vasilisxd είπε

Ρε πως την πάτησα έτσι, πήρα SUV 200 αλόγων που φουλάρει με 7€ από την πρίζα σούκο του σπιτιού μου, όταν δεν φορτιζω δωρεάν από πολυκατάστημα της περιοχής. 

Μου έχουν λείψει οι εποχές που πήγαινα στα βενζινάδικα να δώσω 100€ να φούλαρω.

Μάλιστα! Να το χαίρεσαι!

 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Bluedive είπε

Παραπλανητικο. Σε προσφατη επαγγελματικη μου συναντηση με μεγαλο ναυτιλιακο πρακτορα της Ολλανδιας μου ανεφερε οτι οι οδηγοι σε λιμανια οπως του Ροτερνταμ αρνουνται να παραλαβουν και να διακινησουν ηλεκτρικα αυτοκινητα Κινεζικων εταιρειων καθοτι λαμβανουν οικονομικα αντικινητρα κατω απο το τραπεζι απο τα συνδικατα τους που προερχονται απο μεγαλες Ευρωπαικες και Αμερικανικες αυτοκινητοβιομηχανιες. Καμια φορα η εικονα δεν λεει απολυτως τιποτα. Παρομοια κατασταση επικρατει και σε λιμανια της Γαλλιας/Ισπανιας/Ιταλιας/Γερμανιας κτλ.  Κοινως ενας βρωμικος πολεμος ειναι σε εξελιξη. Η BYD εχει φτασει να θελει να προσλαμβανει δικους της οδηγους για την διακινηση διοτι οι καθυστερησεις σαμποταρουν τις πωλησεις.Τους ποναει πολυ που ερχονται ποιοτικοι Κινεζοι με γιηνες τιμες αντι για τα υπερτιμολογημενα σαπακια τους.

Ενδιαφέρον γιατί μου έκανε εντύπωση πως μένουν όταν είναι ανταγωνιστικά σε τιμές και ποιότητα. Γιατί ως γνωστόν οι blade  μπαταρίες της BYD είναι ασφαλέστερες σε σχέση με της Tesla αφού περνάνε το τεστ του καρφιού χωρίς ανάφλεξη. Από την άλλη ως γνωστόν και οι Κινέζοι παίζουν βρώμικα κάνοντας ντάμπινγκ στις τιμές που πουλάνε σε Ευρώπη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/4/2024 στις 10:39 ΠΜ, liberostelios είπε

References?

Αγαπητέ @liberstelios ,

μίλησα για Κάτι που δεν ήταν και δεν είναι ώριμο, και που περιβαλλοντικά συνολικά είναι πιο ρυπογόνο

ώριμο δεν είναι , γιατί δεν υπάρχουν (και σύντομα δεν θα υπάρξουν ) φορτιστές που να καλύψουν τόσα εκατομμύρια οχήματα, και συνολικά ρυπογόνο γιατί πρέπει να κοιτάμε εκτός από τον π@πό μας , και τη συνολική περιβαλλοντική επιβάρυνση, από την παραγωγή μπαταριών και ηλεκτρικού αυτοκινήτου, την ανακύκλωση των μπαταριών του, μέχρι και την παραγωγή του ηλεκτρικού ρεύματος για να φορτίσουν τα ηλεκτρικά στην πρίζα σούκο.. και μην νομίζετε ότι έχουμε "καθαρό" ρεύμα ..

 

Επεξ/σία από nasvas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...