Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ε δεν είναι και ότι καλύτερο να φοράς αυτό το πράμα στο κεφάλι για να κάνεις πράγματα τα οποία έτσι κι αλλιώς τα κάνεις το ίδιο εύκολα και πιο γρήγορα χωρίς διάφορες συσκευές στο κεφάλι σου

  • Like 5
Δημοσ.

Όχι μόνο είναι πτωτικά το ενδιαφέρον. Αλλά και όσοι το αγόρασαν, ειδικά οι “influencers και YouTubers” μόλις έκαναν την δουλειά τους το επέστρεψαν.

  • Like 2
Δημοσ.
  • To Vision Pro είναι beta συσκευή.
  • Είναι βαρύ με εξωτερική μπαταρία και μικρή διάρκεια. Δεν είναι εύκολο κάποιος να βγει έξω με αυτό.  (To form factor γυαλιά AR ίσως να το καταφέρει).
  • Δεν έχει κάτι ακόμα που να σε κάνει να πεις ότι τρομερό. (προσπαθούν με τα αθλητικά γεγονότα αλλά δεν φτάνει)
  • Αντί να κάνει κοινωνικοποίηση αποξενώνει.

             Πχ να έβλεπες ταινία ή αγώνα και να νιώθεις ότι την βλέπεις στον ίδιο χώρο μαζί με άλλους. (Social next level)

  • Το κόστος είναι μεγάλο για να πεις ότι είσαι early adopter
  • Απευθύνεται στο 1%--5% των ΗΠΑ και μάλλον δεν ενδιαφέρονται τόσο.

Αν δεν το κάψει σαν προϊόν, σε μελλοντικές εκδόσεις που θα έχουν λυθεί τα προβλήματα και θα ωριμάσει ίσως να γίνει Hit. Τώρα λαμβάνει το σωστό feedback.

  • Like 3
Δημοσ.

Τι πιο λογικο....

AR/VR τοσα χρονια ολοι προσπαθουν αλλα τιποτα απο την Meta μέχρι την Sony.

Ο κοσμος δεν τα θελει ειναι τοσο απλό.

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν προσφερουν τιποτα, δεν ειναι βολικα και ακομα δεν μπορω να καταλαβω τον λόγο ύπαρξης.

  • Like 6
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, kostakis_gr said:

Τι πιο λογικο....

AR/VR τοσα χρονια ολοι προσπαθουν αλλα τιποτα απο την Meta μέχρι την Sony.

Ο κοσμος δεν τα θελει ειναι τοσο απλό.

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι δεν προσφερουν τιποτα, δεν ειναι βολικα και ακομα δεν μπορω να καταλαβω τον λόγο ύπαρξης.

Επειδή είμαι "παλιός", σκέψου ότι έκανα VR chat (δηλαδή με 3D avatars σε 3D world) το 1996. Από τόσο παλιά θυμάμαι γίνονται προσπάθειες. Υπήρχε και μια ειδική έκδοση της HTML. H VRML (true story). 

https://www.pcmag.com/news/meet-vrml-how-people-made-vr-websites-in-the-90s

Επεξ/σία από antirix024
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

δεν είναι ένα προϊόν μαζικής κατανάλωσης , και λόγω τιμής και λόγω τρόπου χρήσης, δεν είναι πρακτικό όπως ένα κινητό ή ένα ταμπλετ και δεν είναι ένα "κλασσικό" wearable.

  • Like 1
Δημοσ.

Εκπλήσσομαι που δεν είχε απήχηση στον κόσμο, καθώς αυτή η τεχνολογία υπήρχε από παλιά....

Spoiler

image.jpeg.e804f5399fc9b14117c56d20bf256857.jpeg

 

  • Haha 4
Δημοσ.

Δυστυχώς η βιομηχανία VR/AR δεν έχει πείσει το καταναλωτικό κοινό , ούτε τα φθηνά "τσουλανε". Ηδη έχει περάσει μια 10ετία και έχουν προσπαθήσει κολοσσοί APPLE , SONY , META ........ μάλλον θέλει "ξεκούραση&επαναπροσδιορισμό"

  • Like 2
Δημοσ.

This is shit, δεν είναι φυσιολογικό το μάτι να κάνει προσαρμογή από τόσο μικρή απόσταση, δηλαδή η εκπομπή του φωτός να είναι μόλις λίγα χιλιοστά, ο φακός θα πρέπει να κάνει συνέχεια προσαρμογή. Δνε φτάνει το κινητό που κοιτάμε όλη την ώρα, που απέχει λίγα εκατοστά, τώρα θα έχουμε και οθόνες ακριβώς μπροστά στο μάτι? Είναι τρελό 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...