Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

αν έχω καταλάβει σωστά το πρόβλημα ήταν στο αλουμινένιο κάλυμμα του πεντάλ, και όχι σε όλο το σύστημα. Οπότε στην ουσία έπιασαν με πριτσίνι το αλουμίνιο επάνω στο πεντάλ, και γιατί δεν έκαναν το ίδιο και με το φρένο να τελειώνουν μια και καλή? αφού σε λίγο θα εμφανιστεί και εκεί το ίδιο πρόβλημα! 

Τώρα φαντάσου να το είχε κάνει αυτό κανένας μηχανικός σε κάνα χωριό της Αμερικής και να το είχε ανεβάσει σε κάνα sosial media, και να έλεγε, βρήκα τη λύση, και λεω χωριό της Αμερικής καθώς το αυτοκίνητο δεν έχει κυκλοφορίσει ακόμα στην Ελλάδα γιατί αν είχε κυκλοφορίσει τότε η πατέντα σίγουρα θα είχε βρεθεί απο Έλληνα μηχανικό!

 

σημείωση: μήπως θα έπρεπε να βάλετε και ένα πριτσίνι ακόμα στο πάνω μέρος? Ακούει κανείς εκεί στη Tesla??

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Γι' αυτό λέμε τόσα χρόνια να μην αγοράζετε καινούρια αυτοκίνητα παραγωγής πρώτου 6μήνου. Περιμένετε από το 2ο και μετά που διορθώνονται τα τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται. 

Δημοσ.
3 hours ago, Nabuko said:

Γι' αυτό λέμε τόσα χρόνια να μην αγοράζετε καινούρια αυτοκίνητα παραγωγής πρώτου 6μήνου. Περιμένετε από το 2ο και μετά που διορθώνονται τα τυχόν προβλήματα που παρουσιάζονται. 

Ε καλά τώρα μην συγκρίνουμε σοβαρές εταιρείες με τις καρναβαλοεταιρειες του Μασκ

Δημοσ.
8 ώρες πριν, gchatzo είπε

αν έχω καταλάβει σωστά το πρόβλημα ήταν στο αλουμινένιο κάλυμμα του πεντάλ, και όχι σε όλο το σύστημα. Οπότε στην ουσία έπιασαν με πριτσίνι το αλουμίνιο επάνω στο πεντάλ, και γιατί δεν έκαναν το ίδιο και με το φρένο να τελειώνουν μια και καλή? αφού σε λίγο θα εμφανιστεί και εκεί το ίδιο πρόβλημα! 

Τώρα φαντάσου να το είχε κάνει αυτό κανένας μηχανικός σε κάνα χωριό της Αμερικής και να το είχε ανεβάσει σε κάνα sosial media, και να έλεγε, βρήκα τη λύση, και λεω χωριό της Αμερικής καθώς το αυτοκίνητο δεν έχει κυκλοφορίσει ακόμα στην Ελλάδα γιατί αν είχε κυκλοφορίσει τότε η πατέντα σίγουρα θα είχε βρεθεί απο Έλληνα μηχανικό!

 

σημείωση: μήπως θα έπρεπε να βάλετε και ένα πριτσίνι ακόμα στο πάνω μέρος? Ακούει κανείς εκεί στη Tesla??

Δεν κατάλαβες καλά.

Βίδα-αποστάτη έβαλαν στο κάτω μέρος του πεταλ για να μην τερματίζει και μπλοκάρει από την πλαστική μοκέτα και δεν επανέρχεται.

Οργασμός επιστημονικής σκέψης!!!

 

Έχω πάθει κι εγώ το ίδιο. Κόλλησε το πεταλ του γκαζιού στο παλιό πατακι που διπλωνε στην άκρη.

Πέταξα το πατακι και πήρα άλλο κοντύτερο. Δεν πήρα το τρυπάνι να ανοίγω τρύπες στο πεταλ.

 

Και γιατί είναι τόσο μακρόστενο το πεταλ του Tesla? Τι εξυπηρετεί εκτός από βλακεια στον εγκέφαλο του σχεδιαστή?

Και πόση ώρα θα κάνει ένα CNC μηχάνημα να κόψει ένα καινούργιο επανασχεδιασμενο?

Εδώ δεν ντρέπονται να δίνουν σε κυκλοφορία το βίντεο της πατέντας.

 

Προσωπικά σε μάστορα που θα μου επισκευαζε το αυτοκίνητο με τέτοια πατέντα δεν θα ξαναπήγαινα γιατί θα τον θεωρούσα είτε χαζό είτε τεμπέλη.

Δημοσ.

Όταν δεν μπορείς να φτιάξεις και να τοποθετήσεις ούτε ένα μηχανισμό ασφαλείας που ακόμη και η ΚΙΑ έχει άψογο τότε τι να πεις....

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...