Προς το περιεχόμενο

Η Meta ανοίγει το λειτουργικό σύστημα του Quest σε κατασκευαστές άλλων συσκευών


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η απόφαση αποτελεί μέρος της προσπάθειας της εταιρίας να καταστήσει το λειτουργικό σημαντικότερη παράμετρο στην ανάπτυξη της νέας γενιάς τεχνολογιών εικονικής και μεικτής πραγματικότητας.

Το Meta Horizon OS είναι ένα μετονομασμένο λειτουργικό σύστημα που θα συνοδεύεται από δυνατότητες όπως η αναγνώριση χειρονομιών, προβολή της εικόνας του περιβάλλοντος χώρου, κατανόηση σκηνών και χωρικά σημεία αναφοράς για τις συσκευές που λειτουργούν με αυτό.

Η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι συνεργάστηκε με εταιρίες όπως η ASUS και η Lenovo, οι οποίες θα προχωρήσουν στην κατασκευή συσκευών που χρησιμοποιούν το λειτουργικό σύστημα Meta Horizon. Παράλληλα, η Meta εργάζεται πάνω σε μια νέα συσκευή Quest με έμφαση στο gaming, "εμπνευσμένη από το Xbox", σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας.

Η κίνηση αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει τις φιλοδοξίες του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, διευθύνοντα συμβούλου της Meta, να θέσει υπό τον έλεγχό του την υπολογιστική πλατφόρμα που υποστηρίζει συσκευές εικονικής και μεικτής πραγματικότητας, αντίστοιχα με τον τρόπο που η Google εξελίχτηκε σε βασικό παράγοντα της αγοράς κινητών τηλεφώνων, καθιστώντας το Android λειτουργικό ανοιχτού κώδικα.

Σε βίντεο που αναρτήθηκε στο λογαριασμό του Ζάκερμπεργκ στο Instagram, παρουσιάστηκαν παραδείγματα εξειδικευμένων συσκευών που θα μπορούσαν να συνεργαστούν οι νέοι εταίροι προκειμένου να κατασκευάσουν, όπως για παράδειγμα μια ελαφριά συσκευή που ενσωματώνει απορροφητικά υλικά, για άσκηση, μια πρόταση υψηλής ανάλυσης για διασκέδαση και μια τρίτη, εφοδιασμένη με απτικές αναδράσεις, για παιχνίδια.

Η ASUS, στην κατηγορία συσκευών Republic of Gamers, αναπτύσσει ένα gaming headset, ενώ η Lenovo ετοιμάζει μια αντίστοιχη συσκευή με έμφαση στην παραγωγικότητα, τη μάθηση και τη διασκέδαση, ενσωματώνοντας το Horizon OS.

Ο Ζάκερμπεργκ επισήμανε, πάντως, ότι ενδέχεται να μεσολαβήσουν κάποια χρόνια μέχρι την κυκλοφορία αυτών των συσκευών.

Μέχρι στιγμής, οι συσκευές εικονικής και μεικτής πραγματικότητας δεν έχουν κατορθώσει να διεισδύσουν ιδιαίτερα στην αγορά, με τα υψηλότερα ποσοστά υιοθέτησης να καταγράφονται από την κοινότητα του gaming και κάποιες εταιρίες που τις χρησιμοποιούν για εκπαιδευτικούς σκοπούς ή τηλεδιασκέψεις.

Η Apple εισήλθε στην κατηγορία αυτή το Φεβρουάριο του 2024, με το κόστους 3.499 δολαρίων Vision Pro, όμως αναλυτές κάνουν λόγο για μείωση του ενδιαφέροντος ήδη μέσα στους λίγους μήνες που μεσολάβησαν από την κυκλοφορία του.

Εντωμεταξύ, φήμες θέλουν την Alphabet, μητρική της Google, να ετοιμάζει μια πλατφόρμα Android για συσκευές εικονικής και μεικτής πραγματικότητας.

Η Meta ανακοίνωσε πως το Meta Horizon OS περιλαμβάνει και το Horizon Store, όπως μετονομάστηκε το Quest Store, από όπου μπορούν οι χρήστες να κατεβάζουν εφαρμογές. Η πλατφόρμα θα συνεργάζεται με μια συνοδευτική εφαρμογή για κινητά, η οποία πλέον ονομάζεται Meta Horizon app.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα κάνω μια πρόβλεψη και εύχομαι να βγω ψεύτης! Το VR θα γίνει mainstream, την ίδια χρονιά που το Star Citizen θα γίνει official release (άσχετο - σχετικό) 

😅😂🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 minutes ago, seithan said:

Θα κάνω μια πρόβλεψη και εύχομαι να βγω ψεύτης! Το VR θα γίνει mainstream, την ίδια χρονιά που το Star Citizen θα γίνει official release (άσχετο - σχετικό) 

😅😂🤣

Star Citizen μόνο  copit λέει  για VR ... FPS είναι  το υπόλοιπο  οπότε  δεν παίζει  σωστά... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, panther_512 είπε

To VR χρειάζεται τεχνολογικό breakthrough.

Αλλιώς θα παραμείνει novelty για περιορισμένο κοινό.

"περιορισμένο κοινό" ... αντρες μεταξυ 18 και 45 χρονων...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, panther_512 said:

To VR χρειάζεται τεχνολογικό breakthrough.

Αλλιώς θα παραμείνει novelty για περιορισμένο κοινό.

Πιο πολυ σε software μερια χρειαζεται breakthrough παρα τοσο σε τεχνολογικο . Οποιος εχει παιξει half life alyx καταλαβαινει οτι αυτο χρειαζεται να γινει mainstream  

Επεξ/σία από noFEARgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την ίδια τύχη με αυτό θα έχουν 

The Virtual Reality Year | 2016 Virtual Reality Goes Mainstream

κάθε δεκαετία το ξαναφέρνουν εφαρμόζοντας τις υψηλότερες κλίμακες λιθογραφαφίας και φορτώνοντας hype τον κόσμο, κάποιοι εδώ κάνουν γυμναστική φορώντας το κράνος! :)

Επεξ/σία από MetaTech
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 minutes ago, noFEARgr said:

Πιο πολυ σε software μερια χρειαζεται breakthrough παρα τοσο σε τεχνολογικο . Οποιος εχει παιξει half life alyx καταλαβαινει οτι αυτο χρειαζεται να γινει mainstream  

Για να γίνει mainstream, το hardware πρέπει να μικρύνει σε μέγεθος, σε επίπεδο γυαλιών πισίνας.

Και ακόμα και έτσι δεν είμαι σίγουρος.

Βλέπε 3D γυαλιά.

Εννοείται ότι το software έχει τεράστια σημασία.

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, MetaTech είπε

Την ίδια τύχη με αυτό θα έχουν 

The Virtual Reality Year | 2016 Virtual Reality Goes Mainstream

κάθε δεκαετία το ξαναφέρνουν εφαρμόζοντας τις υψηλότερες κλίμακες λιθογραφαφίας και φορτώνοντας hype τον κόσμο, κάποιοι εδώ κάνουν γυμναστική φορώντας το κράνος! :)

Την οθόνη τι την χρειάζεται ο τύπος στη φωτογραφία; χαχαχα!

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...