Προς το περιεχόμενο

Σε μείωση τιμών για τα Model Y, X, S κατά δύο χιλιάδες δολάρια προχωρά η Tesla στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη


nchatz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, MrRush είπε

Το Amsterdam δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα γιατί ο περισσότερος κόσμος δεν έχει λόγο να πάρει αμάξι μιας που είναι ποδηλατούπολη με φοβερή δημόσια συγκοινωνία

Προφανως , το σχολιο μου ομως πηγαινε στο ΟΛΗ η ευρωπη. Κοπεγχαγη σε μια παραμοια κατασταση ηταν το 2023 που ειχα παει. Δεν βρισκω το λογο να μην πας σε ηλεκτρικο να εχεις τα λεφτα και υπαρχουν φορτιστες παντου και εννοειται το κρατος να σου δινει κινητρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 minutes ago, dhm21911 said:

Προφανως , το σχολιο μου ομως πηγαινε στο ΟΛΗ η ευρωπη. Κοπεγχαγη σε μια παραμοια κατασταση ηταν το 2023 που ειχα παει. Δεν βρισκω το λογο να μην πας σε ηλεκτρικο να εχεις τα λεφτα και υπαρχουν φορτιστες παντου και εννοειται το κρατος να σου δινει κινητρο.

Θα σου πω για την Αγγλία που μένω ποιός είναι ο λόγος. Οι επιδοτήσεις που δίνονται για ηλεκτρικά είναι για καινούργια αυτοκίνητα, οπότε η αγορά μεταχειρισμένου είναι νεκρή. Πχ οι Porsche Taycan που είναι κοινό αυτοκίνητο στο Λονδίνο κάθονται στις αντιπροσωπείες και πιάνουν σκόνη με αστρονομικές τιμές (150+ χιλιάδες λίρες) την στιγμή που μεταχειρισμένες είναι κάτω από τις μισές τιμές.

Βλέπω μεταχειρισμένα Tesla model 3 με 14 χιλιάδες λίρες την στιγμή που καινούργια είναι +50%.

Είναι συχνό φαινόμενο να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο και σε μερικά χρόνια να θέλει να το πουλήσει και να βγάλει πίσω αρκετά μεγάλο ποσοστό αυτού που έδωσε, κάτι που στα ηλεκτρικά εδώ στην Αγγλία είναι αδύνατο.

Δεν μπορώ να πω πως στις Ευρωπαϊκές πόλεις που έχω πάει έχω δει μεγάλο αριθμό ηλεκτρικών, εκτός ίσως από την Βαρκελώνη.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, MrRush είπε

Θα σου πω για την Αγγλία που μένω ποιός είναι ο λόγος. Οι επιδοτήσεις που δίνονται για ηλεκτρικά είναι για καινούργια αυτοκίνητα, οπότε η αγορά μεταχειρισμένου είναι νεκρή. Πχ οι Porsche Taycan που είναι κοινό αυτοκίνητο στο Λονδίνο κάθονται στις αντιπροσωπείες και πιάνουν σκόνη με αστρονομικές τιμές (150+ χιλιάδες λίρες) την στιγμή που μεταχειρισμένες είναι κάτω από τις μισές τιμές.

Βλέπω μεταχειρισμένα Tesla model 3 με 14 χιλιάδες λίρες την στιγμή που καινούργια είναι +50%.

Είναι συχνό φαινόμενο να αγοράσει κάποιος αυτοκίνητο και σε μερικά χρόνια να θέλει να το πουλήσει και να βγάλει πίσω αρκετά μεγάλο ποσοστό αυτού που έδωσε, κάτι που στα ηλεκτρικά εδώ στην Αγγλία είναι αδύνατο.

Δεν μπορώ να πω πως στις Ευρωπαϊκές πόλεις που έχω πάει έχω δει μεγάλο αριθμό ηλεκτρικών, εκτός ίσως από την Βαρκελώνη.

Στην Αγγλια ολα τα μεταχειρισμενα εχουν λογικες τιμες, καμια σχεση με την Ελλαδα που βλεπεις 10ετιας μοντελα να τα πουλανε απλα 15% κατω απο τη τιμη που τα πηρανε γιατι "ειναι αριστο και εχει πολλα εξτρα"

Επεξ/σία από Ntinaras
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, dhm21911 είπε

Προφανως , το σχολιο μου ομως πηγαινε στο ΟΛΗ η ευρωπη. Κοπεγχαγη σε μια παραμοια κατασταση ηταν το 2023 που ειχα παει. Δεν βρισκω το λογο να μην πας σε ηλεκτρικο να εχεις τα λεφτα και υπαρχουν φορτιστες παντου και εννοειται το κρατος να σου δινει κινητρο.

Κόπηκαν τα κίνητρα στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης και οι πωλήσεις βούλιαξαν. Όταν τους επιδοτούσε το κράτος, ναι αγόραζαν ηλεκτρικά. Επίσης η Κοπεγχάγη δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα. Είναι σα να λες "ναι πηγα Άμστερνταμ και Κοπεγχάγη και όλοι ηταν σε ποδήλατο, άρα όλη η Ευρώπη κυκλοφορεί με το ποδήλατο"...

Και ως επισκέπτεις κυκλοφορείς κυρίως στο κέντρο, δηλαδή σε ζώνες ήπιας κυκλοφορίας με χαμηλά όρια ταχύτητας και πυκνή συγκοινωνία. Δε ζει ο κόσμος έτσι βέβαια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, dhm21911 είπε

Στο Άμστερνταμ πάντως όλοι ηλεκτρικά έχουν.

Επίσης στο Μόναχο δεν έχει κανένας, και μάλιστα τα diesel αφθονούν 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, BELL είπε

Επίσης στο Μόναχο δεν έχει κανένας, και μάλιστα τα diesel αφθονούν 

Λογικο μου ακουγεται ειναι και θεμα παιδειας , στην ελλαδα για παραδειγμα ποτε δεν θα γινει κατι τετοιο. Οπως και να εχει αργα η γρηγορα τα ηλεκτρικα θα αυξηθουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, BELL είπε

Επίσης στο Μόναχο δεν έχει κανένας, και μάλιστα τα diesel αφθονούν 

Οι γερμανοι γενικα μονο γερμανικα παιρνουν, οποτε λιγο δυσκολο να γεμισουν Tesla και κινεζικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οι γερμανοι γενικα μονο γερμανικα παιρνουν, οποτε λιγο δυσκολο να γεμισουν Tesla και κινεζικα.

Μια χαρά αγοράζουν απο όλα. Και Τέσλα κυκλοφορούν πολλά, και MG καθώς και αρκετά γαλλικά και κορεάτικα. Μόνο Ιάπωνες κυκλοφορούν λίγοι και συνήθως τους αγοράζουν συνταξιούχοι ή ταξιτζήδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η όλη πτώση των πωλήσεων της Tesla έχει να κάνει αποκλειστικά με την Κίνα που εκεί είναι και το target group όλων των EV που κυκλοφορούν.

Σίγουρα και παγκόσμια υπάρχουν πωλήσεις EV αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν με τίποτα με αυτές της Κίνας. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...