nchatz Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου Η κίνηση καταγράφεται λίγο καιρό μετά την ανακοίνωση αρνητικών αποτελεσμάτων ως προς τις παραδόσεις νέων οχημάτων για το πρώτο τρίμηνο του έτους και εν μέσω εντεινόμενου ανταγωνισμού από κινεζικές εταιρίες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων. Παρότι η Tesla εξακολουθεί να έχει την υψηλότερη αποτίμηση μεταξύ των εταιριών του κλάδου, τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ήταν ακόμη χειρότερα ακόμη και από τις -ήδη απαισιόδοξες- προβλέψεις. To γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τις πιέσεις που δέχεται η εταιρία από τον κινεζικό ανταγωνισμό, φαίνεται πως οδήγησαν την Tesla στην απόφαση να περιορίσει ελαφρά τις τιμές μιας σειράς μοντέλων. Πλέον, η βασική έκδοση του Model Y τιμάται στα 42.990 δολάρια, ενώ η έκδοση με μεγαλύτερη αυτονομία και εκείνη με υψηλές επιδόσεις κοστολογούνται πλέον στα 47.990 και 51.490 δολάρια, αντίστοιχα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρίας. Η βασική έκδοση του Model S πλέον στοιχίζει 72.990 δολάρια, ενώ η έκδοση plaid ανέρχεται στα 87.990 δολάρια. Η βασική έκδοση του Model X πλέον κοστολογείται στα 77.990 δολάρια και η έκδοση plaid στα 92.900 δολάρια. Στην Ευρώπη, οι μειώσεις κυμαίνονται από 2 έως 3.000 ευρώ, με την τιμή του βασικού μοντέλου του Model 3, της οικονομικότερης πρότασης της εταιρείας, να έχει οριστεί στα 39,990 ευρώ. Ταυτόχρονα, η Tesla Βορείου Αμερικής ανακοίνωσε, μέσω ανάρτησης στο X, ότι πρόκειται να τερματιστούν τα οφέλη που συνόδευαν τις συστάσεις νέων πελατών, σε όλες τις αγορές, από 30 Απριλίου. Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει επιπλέον κίνητρα στους αγοραστές εφόσον έχει προηγηθεί σύσταση νυν πελάτη, στρατηγική η οποία χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια από τις κλασικές αυτοκινητοβιομηχανίες για την τόνωση των πωλήσεων. Εντωμεταξύ, ο Ίλον Μασκ ανέβαλε το προγραμματισμένο ταξίδι του στην Ινδία, όπου επρόκειτο να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό της χώρας, Ναρέντρα Μόντι, και να ανακοινώσει τα σχέδια της εταιρίας για την είσοδό της στην αγορά της πολυπληθέστερης, από το 2023, χώρας του πλανήτη. Στις αρχές της εβδομάδας, δημοσιογραφικές πληροφορίες ανέφεραν ότι η Tesla προχωρούσε στην απόλυση του 10% των εργαζομένων της παγκοσμίως. Νωρίτερα τον Απρίλιο η εταιρία φέρεται να αποφάσισε τον τερματισμό της ανάπτυξης ενός οικονομικότερου μοντέλου, το κόστος του οποίου αναμενόταν να κυμαίνεται στα 25.000 δολάρια και στο οποίο εδώ και καιρό πόνταραν οι επενδυτές της εταιρίας, προκειμένου να αποκτήσει η εταιρία δυναμική παρουσία στη μαζική αγορά. Στη σειρά αρνητικών εξελίξεων για την Tesla ήρθε να προστεθεί προ ημερών η απόσυρση και των 3.878 Cybertruck που έχουν παραδοθεί, καθώς εντοπίστηκε αστοχία στο πεντάλ επιτάχυνσης. Η εταιρία αναμένεται να ανακοινώσει επίσημα τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2024 την Τρίτη. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
menthol1979 Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου Οι κακοήθεις (όχι εγώ) θα πουν "το σκατό στην κάλτσα". Όπου κάλτσα βάλε BYD. 2 1 3
alexpap Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου (επεξεργασμένο) Ναι αλλά αφού δεν θα το πάρω, όσο οικονομική χασούρα θα έχω εγώ από τη μείωση τιμής άλλο τόσο οικονομικό όφελος θα έχει ο κύριος Ίλον Μασκ μόνο από εμένα. Με πιάνεις ; Σημείωση: Την επόμενη φορά που θα έχει μείωση τιμής και δεν θα το ξαναπάρω πόσο οικονομική χασούρα λέτε να ξαναέχω ; Με ξαναπιάνεις; Σημείωση 2: Μάλλον όσο οικονομικό όφελος θα έχει ο Κύριος Μασκ μόνο από εμένα. Κοίτα να μην μ'αφήσεις. Επεξ/σία 22 Απριλίου από alexpap 10 1 2
geomrk Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 12 λεπτά πριν, alexpap είπε Ναι αλλά αφού δεν θα το πάρω, όσο οικονομική χασούρα θα έχω εγώ από τη μείωση τιμής άλλο τόσο οικονομικό όφελος θα έχει ο κύριος Ίλον Μασκ. Με πιάνεις ; Σημείωση: Την επόμενη φορά που θα έχει μείωση τιμής και δεν θα το ξαναπάρω πόσο οικονομική χασούρα λέτε να ξαναέχω ; Με ξαναπιάνεις; Σημείωση 2: Μάλλον όσο οικονομικό όφελος θα έχει ο Κύριος Μασκ. Κοίτα να μην μ'αφήσεις. τι; 3 3 7
dhm21911 Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 1 ώρα πριν, Tetrabitos είπε Όλη η Ευρώπη ερωτευμένη με τα ηλεκτρικά. #ΝΟΟΟΤ Στο Άμστερνταμ πάντως όλοι ηλεκτρικά έχουν. 1 2
tzavardin Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, alexpap είπε Ναι αλλά αφού δεν θα το πάρω, όσο οικονομική χασούρα θα έχω εγώ από τη μείωση τιμής άλλο τόσο οικονομικό όφελος θα έχει ο κύριος Ίλον Μασκ. Με πιάνεις ; Σημείωση: Την επόμενη φορά που θα έχει μείωση τιμής και δεν θα το ξαναπάρω πόσο οικονομική χασούρα λέτε να ξαναέχω ; Με ξαναπιάνεις; Σημείωση 2: Μάλλον όσο οικονομικό όφελος θα έχει ο Κύριος Μασκ. Κοίτα να μην μ'αφήσεις. Δεν θα μπορούσε να είναι αυτός επικός διάλογος περαστικού - μορφής των '90s με ρεπόρτερ τύπου Μπουγιουκλάκη - Φερεντίνου; Πχ Μπουγιουκλάκης να λέει: Εδώ, να μιλήσουμε με τον απλό κόσμο του μεροκάματου. Κύριέ μου, ο Ίλον Μασκ έριξε την τιμή των Τέσλα μισό εκατομμύριο δραχμές, ενώ ο κόσμος δεν έχει να φάει ψωμάκι και ψυχορραγεί, εσείς τι λέτε για όλα αυτά; Και να έρχεται η παραπάνω απάντηση. Η ζωή παιδιά είναι ένας κύκλος, όλα τριγύρω αλλάζουνε, κι όλο τα ίδια μένουν. Να 'χαμε να λέγαμε και να 'χαμε να πούμε είναι οι ανθρώποι κλπ Προσωπικά εμένα μου άρεσε το σχόλιο, αυτά καλό είναι να γίνονται. Επεξ/σία 22 Απριλίου από tzavardin 1
MrRush Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 38 minutes ago, dhm21911 said: Στο Άμστερνταμ πάντως όλοι ηλεκτρικά έχουν. Το Amsterdam δεν είναι αντιπροσωπευτικό παράδειγμα γιατί ο περισσότερος κόσμος δεν έχει λόγο να πάρει αμάξι μιας που είναι ποδηλατούπολη με φοβερή δημόσια συγκοινωνία 2 1
Vasilisxd Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου (επεξεργασμένο) Come to Papa. Και τώρα περιμένουμε υπομονετικά το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3". Επεξ/σία 22 Απριλίου από Vasilisxd 2
Nabuko Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 1 ώρα πριν, alexpap είπε Ναι αλλά αφού δεν θα το πάρω, όσο οικονομική χασούρα θα έχω εγώ από τη μείωση τιμής άλλο τόσο οικονομικό όφελος θα έχει ο κύριος Ίλον Μασκ μόνο από εμένα. Με πιάνεις ; Σημείωση: Την επόμενη φορά που θα έχει μείωση τιμής και δεν θα το ξαναπάρω πόσο οικονομική χασούρα λέτε να ξαναέχω ; Με ξαναπιάνεις; Σημείωση 2: Μάλλον όσο οικονομικό όφελος θα έχει ο Κύριος Μασκ μόνο από εμένα. Κοίτα να μην μ'αφήσεις. Ψαγμένο σχόλιο. Σε έπιασα 2
SoullessRider Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου (επεξεργασμένο) Θέλω να δω πόσο οικολογικά θα διαχειριστούν όλες οι εταιρίες και οι αντιπροσωπίες όλα τα απούλητα όταν το πάρουν πια χαμπάρι / αποφασίσουν πως δεν θα πουληθούν..... Από σασί, μέχρι μπαταρίες και ηλεκτρονικά.... Και να δω πόσο θα...φωνάζουν αφθονία πια σε υλικά με την ανακύκλωσή τους ή για έλλειψη σε υλικά για chip οι εταιρείες και θα ανεβάσουν πάλι τιμές.. https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/kaka-mantata-gia-tis-poliseis-ilektrikon-aytokiniton-stin-eyropi/ Επεξ/σία 22 Απριλίου από SoullessRider 1
butters Δημοσ. 23 Απριλίου Δημοσ. 23 Απριλίου Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Οι τιμές σε όλα τα αυτοκίνητα ανέβηκαν δραματικά πολύ από το 2019 και έπειτα (σε μας π.χ. και πάνω από 30%). Η αύξηση τιμής δεν δικαιολογείται από την αξία που δίνουν τα νέα gadget τύπου infotainment (τα μισά είναι για μούτζες) και τα νέα συστήματα ασφαλείας (lane assist κτλ). Τα νέα αυτοκίνητα έχουν σταματήσει να απευθύνονται στο mainstream κοινό. Τα ηλεκτρικά είναι μια υποκατηγορία που έχουν ακόμη υψηλότερο κόστος απόκτησης, οπότε αν δεν έχει επιδότηση, οι καταναλωτές το σκέφτονται αν θα δώσουν τα επιπλέον χρήματα. Αν οι τιμές αλλάξουν, θα υπάρξει και αντίστοιχη ανταπόκριση. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα