HomoEranus Δημοσ. 22 Απριλίου Share Δημοσ. 22 Απριλίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας. Στο σπίτι έχω 2 γραμμές στη Vodafone. Μια κοινόχρηστη 50άρα και μία 200άρα που χρησιμοποιώ εδώ και 3 χρόνια στο γραφείο λόγω δουλειάς (με νέα καλωδίωση). Το ρούτερ κλειδώνει στα 216Mbps. Από την Πέμπτη και μετά που δημιουργήθηκε το πρόβλημα με τις DNS το ρούτερ κλειδώνει στα 1,5 - 3Mbps. Δηλώνω τη βλάβη στη vodafone και μου κλείνουν Παρασκευή πρωί ραντεβού για τεχνικό. Ξυπνάω την Παρασκευή και βλέπω ότι το πρόβλημα έχει λυθεί από μόνο του. Το ρούτερ συγχρόνιζε στα 216 και πάλι. Προσπαθώ να ακυρώσω το ραντεβού με τον τεχνικό και με βάζουν σε αναμονή με χρόνο 45 λεπτά. Λέω γάμα το. Μετά από κανένα 20λεπτο σκάει ο τεχνικός. Του λέω μεγάλε έφτιαξε μόνο του είμαστε κομπλέ και μου απαντάει δεν χάνουμε τίποτα να το δω. Μετράει τη γραμμή 216mbps. Αποσυνδέει το ρουτερ, το ξανασυνδέει, το μηχάνημα δείχνει 216 το ρουτερ 1,5Mbps Μου λέει ότι φταίει η πρίζα στον τοίχο, μου την αλλάζει, τα ίδια. Μου λέει φταίει το καλώδιο από την πρίζα και φέυγει. Αγοράζω νέο καλώδιο ταχύτητα ρούτερ 1,5Mbps. Από εκείνη τη στιγμή όσα restart, reset και να κάνω το ρουτερ κλειδώνει στο 1,5Mbps και όταν συνδέω τον υπολογιστή με LAN το ρουτερ αποσυγχρονίζει και κάνει restart. Τι μπορεί να φταίει? Επεξ/σία 22 Απριλίου από HomoEranus Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filipprin Δημοσ. 23 Απριλίου Share Δημοσ. 23 Απριλίου (επεξεργασμένο) Το ρουτερ μπορει να εχει προβλημα.Δεν ειχε ο τεχνικος μαζι του να δοκιμασει?Κανα ρεσετ του εκανες? Επεξ/σία 23 Απριλίου από filipprin Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα