tzotzo Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου Για τον TS. Ευγενιου Καραβια και Αχαρνων εχει ενα Απολλωνιον. Κατσε ενα πρωινο και πιες ενα καφεδακι μια ωριτσα, και δες αρχικα πόσοι το περνανε με κοκκινο, στη συνέχεια δες αν ειναι γυναικες ή αντρες. Και ξαναμιλαμε.
GodzillaCover Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 11 minutes ago, tzotzo said: Για εμένα θα επρεπε να λογιζεται ως φονος εκ προμελέτης. Οταν βλεπεις το κοκκινο και το περνάς εσκεμμενα. Ναι, και να επαναφέρουμε τη θανατική ποινή ειδικά για αυτήν την παράβαση 😂 1
BadIndian Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 30 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Εχεις δίκιο. Ο ΚΟΚ είναι σαφής. Στο πορτοκαλί σταματάμε. Αν προλαβαίνουμε. Αν δεν προλαβαίνεις να σταματήσεις στο πορτοκαλί, τότε μάλλον έχεις παραβιάσει και τα όρια ταχύτητας.... Επειδή όμως ούτε έξυπνος θέλω να το παίξω, ούτε φυσικά αναμάρτητος, το μόνο που μπορώ να δεχτώ (που και πάλι ισχύει η ανωτέρω πρόταση μου) είναι για τις μηχανές, όπου σίγουρα ένα απότομο φρενάρισμα μπορεί να έχει τραγική κατάληξη, επομένως ίσως να είναι προτιμότερη η επιτάχυνση, από την προσπάθεια φρεναρίσματος. Για τα αυτοκίνητα, όπου είσαι εντελώς προστατευμένος, αυτό βεβαίως δεν ισχύει. 1 2
tzotzo Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου (επεξεργασμένο) 14 minutes ago, GodzillaCover said: Ναι, και να επαναφέρουμε τη θανατική ποινή ειδικά για αυτήν την παράβαση 😂 Η υποχρεώση ενος οδηγου οταν δει το κοκκινο ειναι να σταματησει. Αυτη η υποχρεωση ειναι γνωστη στον οδηγο την ωρα που ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ να περασει με κοκκινο, και φυσικά γνωριζει και τις συνεπειες που ενδεχομένως αποφέρει η παραβαση αυτη.Αν λοιπον προκυψει θανατηφορο τροχαιο εξαιτιας της παραβασης αυτής, ο οδηγος που εσκεμμενα παραβιασε κοκκινο φανάρι (οχι καποιος που δεν το ειδε ή αφαιρέθηκε) θα πρεπει να λογιζεται ως δολοφονος. Επεξ/σία 22 Απριλίου από tzotzo
N3M3SiS Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 1 λεπτό πριν, BadIndian είπε Αν δεν προλαβαίνεις να σταματήσεις στο πορτοκαλί, τότε μάλλον έχεις παραβιάσει και τα όρια ταχύτητας.... Επειδή όμως ούτε έξυπνος θέλω να το παίξω, ούτε φυσικά αναμάρτητος, το μόνο που μπορώ να δεχτώ (που και πάλι ισχύει η ανωτέρω πρόταση μου) είναι για τις μηχανές, όπου σίγουρα ένα απότομο φρενάρισμα μπορεί να έχει τραγική κατάληξη, επομένως ίσως να είναι προτιμότερη η επιτάχυνση, από την προσπάθεια φρεναρίσματος. Για τα αυτοκίνητα, όπου είσαι εντελώς προστατευμένος, αυτό βεβαίως δεν ισχύει. Πως προκύπτει οτι αν δε προλαβαίνεις να φρενάρεις στο πορτοκαλί, έχεις παραβιάσει τα όρια ταχύτητας; Το πορτοκαλί μπορεί να ανάψει 10 μέτρα πριν φτάσεις στο φανάρι. Συνήθως πριν το πορτοκαλί, προηγείται το πράσινο, δε γνωρίζεις πότε θα γυρίσει σε πορτοκαλι.. 1
BadIndian Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 2 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Πως προκύπτει οτι αν δε προλαβαίνεις να φρενάρεις στο πορτοκαλί, έχεις παραβιάσει τα όρια ταχύτητας; Το πορτοκαλί μπορεί να ανάψει 10 μέτρα πριν φτάσεις στο φανάρι. Συνήθως πριν το πορτοκαλί, προηγείται το πράσινο, δε γνωρίζεις πότε θα γυρίσει σε πορτοκαλι.. Αν δεν μπορείς να σταματήσεις το αυτοκίνητο σου στα 10 μέτρα από το φανάρι (εντός πόλης δηλαδή) μάλλον δεν πας με 50χλμ/ώρα. Τα φανάρια, οι χρόνοι και τα όρια ταχύτητας είναι σχεδιασμένα από συγκοινωνιολόγους βάσει κάποιων επιστημονικών και μηχανολογικών δεδομένων. Τόσο απλά. 3
BLiTzER Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 22 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε Πως προκύπτει οτι αν δε προλαβαίνεις να φρενάρεις στο πορτοκαλί, έχεις παραβιάσει τα όρια ταχύτητας; Το πορτοκαλί μπορεί να ανάψει 10 μέτρα πριν φτάσεις στο φανάρι. Συνήθως πριν το πορτοκαλί, προηγείται το πράσινο, δε γνωρίζεις πότε θα γυρίσει σε πορτοκαλι.. Τρικλοποδιά στον εαυτό σου. Μπορούσες να γράψεις "3 μέτρα πριν φτάσεις στο φανάρι". 😛 1
dkstopo Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 1 ώρα πριν, N3M3SiS είπε Πως προκύπτει οτι αν δε προλαβαίνεις να φρενάρεις στο πορτοκαλί, έχεις παραβιάσει τα όρια ταχύτητας; Το πορτοκαλί μπορεί να ανάψει 10 μέτρα πριν φτάσεις στο φανάρι. Συνήθως πριν το πορτοκαλί, προηγείται το πράσινο, δε γνωρίζεις πότε θα γυρίσει σε πορτοκαλι.. σε ποια χώρα οδηγείς?
sstratos Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου Διάβασα μόνο τις 2 πρώτες σελίδες. Εμένα η γυναίκα μου οδηγεί πολύ νευρικά , και έχει παραβιάσει κάποιες φορές το κόκκινο , το οποίο οδήγησε σε τρικούβερτο καυγά μετά. Και όταν οδηγώ εγω και ανάβει πορτοκαλί στα 150 μέτρα και κόβω , μου φωνάζει "γιατί κόβεις , προλαβαίναμε να περάσουμε" Δεν πιστεύω όμως οτι είναι στο φύλλο του ανθρώπου. Είναι στην ιδιοσυγκρασία του καθενός. Ενας ήπιος και συνειδητοποιημένος οδηγός θα σταματήσει στο πορτοκαλί. Ενας νευρικός θα χωθεί 4
tasoe Δημοσ. 22 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2 hours ago, N3M3SiS said: Δεδομένο α) 1 στους 3 οδηγους που βλέπεις να τρώνε το κόκκινο είναι γυναίκες. Δεδομένο β) 2 στους 3 οδηγους που βλέπεις να τρώνε το κόκκινο, είναι άντρες. Συμπέρασμα : Η πλειοψηφία που βλέπεις να περνάει τα κόκκινα (και μάλιστα συντριπτική) είναι γυναίκες. Logic has left the building. Δεν είναι μόνο αυτά τα δεδομένα, έχεις αγνοήσει ένα ακόμα, εξίσου σημαντικό. Την αναλογία γυναικών-αντρών οδηγών γενικότερα, η οποία είναι πολύ μικρότερη του 1 προς 2 που εικάζω πως είναι στα κόκκινα. Μπορείς να αμφισβητήσεις φυσικά αυτά την εικασία που είναι καθαρά μέσω της εμπειρίας μου αλλά δεν υπάρχει λόγος να με προσβάλεις λέγοντας ότι αυτά που λέω δεν έχουν λογική. 6 hours ago, BadIndian said: Να πω και το τελευταίο. Δεν υπάρχουν οριακά κόκκινα, βαθιά πορτοκαλί κτλ. Ο ΚΟΚ είναι σαφής. Στο πορτοκαλί επιβραδύνουμε και αν είναι παλλόμενο παραχωρούμε προτεραιότητα. Στο κόκκινο σταματάμε. Όπως φυσικά και στις διαβάσεις πεζών χωρίς φανάρι, προτεραιότητα έχουν οι πεζοί. Έλεος πια! Οδηγούμε σαν άνθρωποι με σεβασμό στους κανόνες και στους άλλους χρήστες πεζούς και εποχούμενους. Αυτά τα ξέρουμε μέχρι και στο μικρό ινδιάνικο χωριό μου. Διαφωνώ. Άλλο το κόκκινο που περνούσες τη στιγμή της αλλαγής από πορτοκαλί σε κόκκινο και άλλο αυτό που θα το περάσεις 1,5 δευτερόλεπτο μετά την αλλαγή. Και άλλο το κόκκινο στις 3 τη νύχτα με 100% ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις που δεν κινδυνεύει κανείς, αλλά άμα σε δουν θα σε γράψουν. Προφανώς ο ΚΟΚ τα εξισώνει, αλλά ρεαλιστικά δεν είναι το ίδιο επικίνδυνα. 1 hour ago, tzotzo said: Για τον TS. Ευγενιου Καραβια και Αχαρνων εχει ενα Απολλωνιον. Κατσε ενα πρωινο και πιες ενα καφεδακι μια ωριτσα, και δες αρχικα πόσοι το περνανε με κοκκινο, στη συνέχεια δες αν ειναι γυναικες ή αντρες. Και ξαναμιλαμε. Ξέρω που λες. Ο δρόμος που βγαίνει προς την Αχαρνών κρατάει πολύ λίγο το φανάρι. Καλώς ή κακώς έχει αρκετή ορατότητα εκείνος ο κόμβος όπου και με κόκκινο να περάσεις θα σε δουν οι άλλοι. Φυσικά και δεν το επικροτώ αλλά συνήθως γίνεται συνειδητά. Θα αντιπαραθέσω τα φανάρια κάτω από την Εθνική, στην Πέτρου Ράλλη, Ιερά οδό, στην έξοδο για Μπουρνάζι κλπ. Δηλαδή αυτά που η ορατότητα είναι περιορισμένη, υπάρχουν οι τεράστιες κολώνες, η απόσταση είναι πολύ μεγάλη για να διασχίσεις τον κόμβο κλπ κλπ. Πραγματικά σε αυτά τα φανάρια ΠΑΝΤΑ κάποιος περνάει με κόκκινο. Όταν ανάβει πράσινο για μένα με το που ξεκινάω βλέπω πάντα ένα αμάξι κάθετα μπροστά μου. Δεν το μετράω αυτό, γιατί φεύγει και περνάω μετά. Μετράω το επόμενο αμάξι που αν δε μου κόψει να το κοιτάξω θα πέσω πάνω του ή αυτό θα πέσει πάνω μου. Σε αυτό το αμάξι ο οδηγός είναι γυναίκα πολύ περισσότερες από τις μισές φορές. Τις υπόλοιπες είναι γέρος. 1
tzotzo Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 22 minutes ago, tasoe said: Δεν είναι μόνο αυτά τα δεδομένα, έχεις αγνοήσει ένα ακόμα, εξίσου σημαντικό. Την αναλογία γυναικών-αντρών οδηγών γενικότερα, η οποία είναι πολύ μικρότερη του 1 προς 2 που εικάζω πως είναι στα κόκκινα. Μπορείς να αμφισβητήσεις φυσικά αυτά την εικασία που είναι καθαρά μέσω της εμπειρίας μου αλλά δεν υπάρχει λόγος να με προσβάλεις λέγοντας ότι αυτά που λέω δεν έχουν λογική. Διαφωνώ. Άλλο το κόκκινο που περνούσες τη στιγμή της αλλαγής από πορτοκαλί σε κόκκινο και άλλο αυτό που θα το περάσεις 1,5 δευτερόλεπτο μετά την αλλαγή. Και άλλο το κόκκινο στις 3 τη νύχτα με 100% ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις που δεν κινδυνεύει κανείς, αλλά άμα σε δουν θα σε γράψουν. Προφανώς ο ΚΟΚ τα εξισώνει, αλλά ρεαλιστικά δεν είναι το ίδιο επικίνδυνα. Ξέρω που λες. Ο δρόμος που βγαίνει προς την Αχαρνών κρατάει πολύ λίγο το φανάρι. Καλώς ή κακώς έχει αρκετή ορατότητα εκείνος ο κόμβος όπου και με κόκκινο να περάσεις θα σε δουν οι άλλοι. Φυσικά και δεν το επικροτώ αλλά συνήθως γίνεται συνειδητά. Θα αντιπαραθέσω τα φανάρια κάτω από την Εθνική, στην Πέτρου Ράλλη, Ιερά οδό, στην έξοδο για Μπουρνάζι κλπ. Δηλαδή αυτά που η ορατότητα είναι περιορισμένη, υπάρχουν οι τεράστιες κολώνες, η απόσταση είναι πολύ μεγάλη για να διασχίσεις τον κόμβο κλπ κλπ. Πραγματικά σε αυτά τα φανάρια ΠΑΝΤΑ κάποιος περνάει με κόκκινο. Όταν ανάβει πράσινο για μένα με το που ξεκινάω βλέπω πάντα ένα αμάξι κάθετα μπροστά μου. Δεν το μετράω αυτό, γιατί φεύγει και περνάω μετά. Μετράω το επόμενο αμάξι που αν δε μου κόψει να το κοιτάξω θα πέσω πάνω του ή αυτό θα πέσει πάνω μου. Σε αυτό το αμάξι ο οδηγός είναι γυναίκα πολύ περισσότερες από τις μισές φορές. Τις υπόλοιπες είναι γέρος. Εντάξει είναι λίγο ηλίθια η συζήτηση αλλά στο ίδιο φανάρι είδες έναν ή μια που το έκαψε, αλλά έχουν περάσει από το συγκεκριμένο σημείο αλλά 2000 αυτοκίνητα με κόκκινο. Εσύ όμως είδες μόνο ένα περιστατικό. Ασφαλές συμπέρασμα δεν βγαίνει.
tasoe Δημοσ. 22 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 22 Απριλίου 2 minutes ago, tzotzo said: Εντάξει είναι λίγο ηλίθια η συζήτηση αλλά στο ίδιο φανάρι είδες έναν ή μια που το έκαψε, αλλά έχουν περάσει από το συγκεκριμένο σημείο αλλά 2000 αυτοκίνητα με κόκκινο. Εσύ όμως είδες μόνο ένα περιστατικό. Ασφαλές συμπέρασμα δεν βγαίνει. Δεν είδα έναν/μία. Βλέπω 4-5 φορές τη μέρα και ο σφάχτης συνήθως είναι γυναίκα. Δε νομίζω ότι συμβαίνει μόνο τις στιγμές που περνάω εγώ.
G.TH. Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 6 ώρες πριν, tasanton είπε Το φοβερό είναι ότι, όταν βρεθεί κάποιος Έλληνας να οδηγεί στο εξωτερικό, είναι τύπος και υπογραμμός. Ο φόβος φυλάει τα έρμα. Κάθε τόσο εδώ μέσα ανοίγει θέμα, ΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΜΠΟΥΡΔΟΥΡΙΑ με θέμα το φέσωμα ή όχι
dkstopo Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 47 λεπτά πριν, sstratos είπε ................ Και όταν οδηγώ εγω και ανάβει πορτοκαλί στα 150 μέτρα και κόβω , μου φωνάζει "γιατί κόβεις , προλαβαίναμε να περάσουμε" Δεν πιστεύω όμως οτι είναι στο φύλλο του ανθρώπου. Είναι στην ιδιοσυγκρασία του καθενός. ......................... Δεν είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας, είναι θέμα αντίληψης, και μαλλον δεν έχει την σωστή αίσθηση βάθους - χρόνου, υπάρχουν εργομετρικα τεστ που κανονικά θα έπρεπε να τα περνάνε όλοι οι οδηγοί και κυρίως οι επαγγελματίες. ψιλά γράμματα.
tzotzo Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου 36 minutes ago, tasoe said: Δεν είδα έναν/μία. Βλέπω 4-5 φορές τη μέρα και ο σφάχτης συνήθως είναι γυναίκα. Δε νομίζω ότι συμβαίνει μόνο τις στιγμές που περνάω εγώ. 4-5 φορές στις χιλιάδες. Έχει κυλήσει καλά η συζήτηση, η ρημαδα η λογική δεν μας φταίει όμως κάπου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα