Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τρία εκατομμύρια Honda Accord και CR-V φέρουν το Σύστημα Πέδησης Μετριασμού Πρόσκρουσης.

Η ομοσπονδιακή Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων (NHTSA) αποφάσισε να διευρύνει το πλαίσιο έρευνας που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, σχετικά με την ανησυχητική τάση που εκδηλώνουν ορισμένα σύγχρονα μοντέλα της Honda να ενεργοποιούν χωρίς λόγο το σύστημα αυτόματης πέδησης που διαθέτουν. Μελέτες έχουν δείξει ότι αυτά τα αυτοματοποιημένα συστήματα έχουν μειώσει τους θανάτους από τροχαία στις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα, όμως τα περιστατικά ενεργοποίησης των συστημάτων χωρίς να υφίσταται λόγος ταλαιπωρούν οδηγούς που έχουν επιλέξει μοντέλα τόσο της Tesla, όσο και της Honda.

Το πρόβλημα δημοσιοποιήθηκε αρχικά το 2022, όταν η NHTSA ανακοίνωσε τη διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας για το ζήτημα αυτό, καθώς είχαν προηγηθεί 278 καταγγελίες. Πλέον, η Υπηρεσία Διερεύνησης Αστοχιών της NHTSA έχει λάβει συνολικά 1.294 καταγγελίες, από οδηγούς Honda CR-V (μοντέλα 2017-2022) και Honda Accord (μοντέλα 2018-2022), με τους καταγγέλλοντες να ισχυρίζονται ότι τα αυτόματα συστήματα πέδησης προκάλεσαν την απότομη ακινητοποίηση των οχημάτων τους, ενώ δεν υπήρχε κανένα προφανές εμπόδιο στο δρόμο.

Η Honda από την πλευρά της ανέφερε ότι είναι ενήμερη για ακόμη περισσότερα περιστατικά -1.991 στο σύνολο- ενώ η NHTSA ανακοίνωσε πως, εξαιρώντας τις περιπτώσεις όπου έχουν κατατεθεί καταγγελίες που αφορούν το ίδιο όχημα, έχει ενημερωθεί για 2.976 περιστατικά αδικαιολόγητης ενεργοποίησης του αυτόματου συστήματος πέδησης, τα οποία οδήγησαν σε 93 τραυματισμούς και 47 προσκρούσεις μέχρι στιγμής.

Πλέον, η Υπηρεσία Διερεύνησης Αστοχιών αποφάσισε η έρευνα να περάσει σε επίπεδο πλήρους ανάλυσης και να συμπεριλάβει τα μοντέλα 2018-2022 του Honda Accord, τα μοντέλα 2018-2022 του Honda Accord Hybrid, τα μοντέλα 2017-2022 του Honda CR-V και τα μοντέλα 2020-2022 του Honda CR-V Hybrid. Συνολικά, οι κατηγορίες αυτές αφορούν περίπου τρία εκατομμύρια οχήματα τα οποία κινούνται στους δρόμους των Ηνωμένων Πολιτειών.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.
2 hours ago, menthol1979 said:

Μπα, γιαπωνέζικο δε σπάει δε χαλάει ε; Τι λέτε...

Καποιο λάθος κάνεις. Η Honda ειναι σοβαρή εταιρία, όχι VW.

  • Like 8
Δημοσ.

Τα έβγαλε όλα στη φόρα, μεγάλη κατινιτσα αυτή η NHTSA , η μεγαλύτερη κουτσομπολα του χωριού. Χαχαχα.

Πέρα από την πλάκα όμως, δεν έχω καταλάβει, οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να μπαίνουμε στο πίσω κάθισμα και το αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του; 

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 hour ago, troi.g said:

Τα έβγαλε όλα στη φόρα, μεγάλη κατινιτσα αυτή η NHTSA , η μεγαλύτερη κουτσομπολα του χωριού. Χαχαχα.

Πέρα από την πλάκα όμως, δεν έχω καταλάβει, οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να μπαίνουμε στο πίσω κάθισμα και το αυτοκίνητο να πηγαίνει μόνο του; 

Σύστημα ασφαλείας είναι για αποφυγή συγκρούσεων. Ένα από αυτά που θα γίνουν υποχρεωτικά στο μέλλον σαν αυτό για την ανίχνευση της υπνηλίας που όλα τα οχήματα θα το έχουν από τον Ιούλιο

Για να απαντήσω και στην ερώτηση σου, ναι οι περισσότεροι θα θέλαμε να πηγαίνει μόνο του το αυτοκίνητο

  • Like 3
Δημοσ.
11 hours ago, menthol1979 said:

Μπα, γιαπωνέζικο δε σπάει δε χαλάει ε; Τι λέτε...

Τα στατιστικά μιλάνε από μόνα τους.

Παρε BMW και ελα να μας πεις πως θα σε φροντίσουν τα ελληνικά συνεργεία.

  • Like 1
  • Haha 2
Δημοσ.
8 ώρες πριν, endeavour είπε

Καποιο λάθος κάνεις. Η Honda ειναι σοβαρή εταιρία, όχι VW.

Εχεις δίκιο. Για αυτό πληρώνει κανείς 30.000 ευρώ το σκατό της Honda.

(To μικρότερο μοντέλο εννοώ, βαριέμαι να ψάξω καν πως το λένε)

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, endeavour είπε

Καποιο λάθος κάνεις. Η Honda ειναι σοβαρή εταιρία, όχι VW.

Φυσικά είναι όλα τα γιαπωνέζικα από τη μια και μόνο η VW από την άλλη. Είναι γνωστά αυτά.

1 ώρα πριν, dstilio είπε

Τα στατιστικά μιλάνε από μόνα τους.

Παρε BMW και ελα να μας πεις πως θα σε φροντίσουν τα ελληνικά συνεργεία.

Και η προσωπικά πείρα του καθενός μιλάει πιο καλά από τα πουλημένα στατιστικά. Είχα Toyota και τώρα BMW. 120€ αλλαγή λαδιών η Toyota, 135€ της BMW. Σε επίσημα εξουσιοδοτημένα και τα δύο. Το Auris πήγε παλιοσίδερα τελικά με ραγισμένη μηχανή, σπασμένο σασμάν και ένα σκασμό άλλα που βαριέμαι να γράψω. Πάλιωσε η καραμέλα που μασάνε τα μπαρμπάδια και το Auto Τρίτη.

1 ώρα πριν, satsok2 είπε

Εχεις δίκιο. Για αυτό πληρώνει κανείς 30.000 ευρώ το σκατό της Honda.

(To μικρότερο μοντέλο εννοώ, βαριέμαι να ψάξω καν πως το λένε)

Τι εννοείς Βίρνα; Δεν αξίζει 31.000 το Jazz Cross Star, αμάξι κατηγορίας Yaris (και βγάλε) με εσωτερικό του 1998 και βαπορίσια υβριδική τεχνολογία που πλέον δεν ασχολείται κανείς; Ε όχι 🤡

Επεξ/σία από menthol1979
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, menthol1979 said:

 

Και η προσωπικά πείρα του καθενός μιλάει πιο καλά από τα πουλημένα στατιστικά… Πάλιωσε η καραμέλα που μασάνε τα μπαρμπάδια και το Auto Τρίτη.

όχι 🤡

Όποτε βάζεις την προσωπική σου εμπειρία πάνω από τα στατιστικά; Δεν λειτουργεί έτσι.

Οι πιθανότητες είναι που μας ενδιαφέρουν που βγαίνουν με βάση τη στατιστική.

Δεν είναι μπαρμπαδια στα καφενεία όλα τα reports που βγαίνουν διεθνώς.

https://www.motortrend.com/features/most-reliable-dependable-car-brands/

https://www.jdpower.com/business/press-releases/2022-us-vehicle-dependability-study

Επεξ/σία από dstilio
Δημοσ.

Απο ολα τα μοντελα honda μονο cr-v η hr.v και jazz φτιαχνονται ιαπωνια ολα τα υπολοιπα τουρκια,οποτε το δν σπαει δν χαλαει εχει πεθανει χρονια τωρα απο το 2000-2004 κ μετα αν δν κανω λαθος.Σε ολα τα συστηματα αυτα υπαρχουν προβληματα και σε αλλες εταιριες ομως μεγαλη συζητηση αυτη....

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dstilio είπε

Όποτε βάζεις την προσωπική σου εμπειρία πάνω από τα στατιστικά; Δεν λειτουργεί έτσι.

Οι πιθανότητες είναι που μας ενδιαφέρουν που βγαίνουν με βάση τη στατιστική.

Δεν είναι μπαρμπαδια στα καφενεία όλα τα reports που βγαίνουν διεθνώς.

https://www.motortrend.com/features/most-reliable-dependable-car-brands/

https://www.jdpower.com/business/press-releases/2022-us-vehicle-dependability-study

Συμφωνούμε ότι δεν λειτουργεί έτσι. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι υπάρχει τεράστια διαφορά από μια κατάταξη όπως αυτές που παραθέτεις (και που πάλι επιδέχονται αμφισβήτησης, υπάρχουν αναφορές για manipulation ειδικά στην περίπτωση της JP Morgan) και με την επικρατούσα από (ειδικά) τα σάπια ελληνικά μμε αυτοκίνησης ότι τα μεν είναι διαμάντια και τα δε άχρηστα παντελώς και είστε ηλίθιοι όσοι τα παίρνετε.

Επίσης, για τη μάζα θέλει μυαλό να καταλάβει ότι ο αριθμός 150 στην κατάταξη ναι μεν είναι πάνω από τον 160 π.χ. αλλά αυτό δεν καθιστά το 150 αστέρι και το 160 κουβά. Εκεί κολλάει το "μπαρμπάδια".

Επεξ/σία από menthol1979
Δημοσ.
2 hours ago, gurgurant said:

Απο ολα τα μοντελα honda μονο cr-v η hr.v και jazz φτιαχνονται ιαπωνια ολα τα υπολοιπα τουρκια,οποτε το δν σπαει δν χαλαει εχει πεθανει χρονια τωρα απο το 2000-2004 κ μετα αν δν κανω λαθος.Σε ολα τα συστηματα αυτα υπαρχουν προβληματα και σε αλλες εταιριες ομως μεγαλη συζητηση αυτη....

Ναι, υπάρχουν προβλήματα σε όλες τις μάρκες. Απλά σε κάποιες κυκλοφορείς με 1 λιτρο λάδι στην τσέπη .... μέχρι την Λάρισα ή αλλάζεις το turbo καθε λιγο και λιγάκι γιατι ΣΠΑΝΕ. ΣΠΑΝΕ τα ατιμα, ΣΠΑΝΕ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...