zafiriws_99 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 2 ώρες πριν, akoinonitos είπε δεν εχω παρατηρησει κατι ,με τι hw εισαι? τελικα ηταν θεμα drivers ολα κομπλε 1
enable_your_mind Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 2 hours ago, akoinonitos said: για το fsr3 fg λεμε ,σε εμενα τουλαχιστον εχει θεμα γενικα ,οχι μονο στα cinematics ισχυει , αν το ενεργοποιησω μεσα απο τον driver , δεν εχει κανενα θεμα εκει..
John_on_PC Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Το παιχνίδι έχει κάποιο fps limiter, είτε από το μενού είτε σε config file? Επίσης όταν ανοίγετε το FSR 3 frame gen έχετε απενεργοποιημένο το Steam overlay έτσι; Επεξ/σία 18 Μαΐου 2024 από John_on_PC
zafiriws_99 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 υπαρχει πληκτρο για να κανουμε skip τους διαλογους?
seithan Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 32 minutes ago, zafiriws_99 said: υπαρχει πληκτρο για να κανουμε skip τους διαλογους? Spoiler ALT + F4 x2 🙃🙃🙃 1
akoinonitos Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 7 ώρες πριν, John_on_PC είπε Το παιχνίδι έχει κάποιο fps limiter, είτε από το μενού είτε σε config file? Επίσης όταν ανοίγετε το FSR 3 frame gen έχετε απενεργοποιημένο το Steam overlay έτσι; Δεν εχω δει κατι στο menu , ωστοσο το παιχνιδι απο μονο του εχει limit τα hz της οθονης ,εμενα δεν παει ποτε πανω απο 360. Steam overlay δεν εχω ποτε.
John_on_PC Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 5 hours ago, akoinonitos said: Δεν εχω δει κατι στο menu , ωστοσο το παιχνιδι απο μονο του εχει limit τα hz της οθονης ,εμενα δεν παει ποτε πανω απο 360. Steam overlay δεν εχω ποτε. Κρίμα, χωρίς fps limiter το frame generation δεν λέει στην AMD.
just_a_dude Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 33 λεπτά πριν, John_on_PC είπε Κρίμα, χωρίς fps limiter το frame generation δεν λέει στην AMD. αν βαλεις limiter από τον driver δεν γίνεται; 1
akoinonitos Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, John_on_PC είπε Κρίμα, χωρίς fps limiter το frame generation δεν λέει στην AMD. αν βαλεις απο τον adrenaline δεν κανει? Επεξ/σία 18 Μαΐου 2024 από akoinonitos
liakinen Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Επειδή γράφετε για Fps limiter, το Dynamic Resolution Scaling τι κάνει;
Arkin Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 2 λεπτά πριν, liakinen είπε Επειδή γράφετε για Fps limiter, το Dynamic Resolution Scaling τι κάνει; Προσαρμοζει την αναλυση on the fly ωστε να κρατησει τα fps πανω απο τα 60. Δηλαδη αν παει σε καποιο σημειο να πεσει απο τα 60 θα ριξει λιγο αναλυση και θα δωσει το boost ωστε να μην εχεις stuttering. 1
akoinonitos Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 4 ώρες πριν, John_on_PC είπε Κρίμα, χωρίς fps limiter το frame generation δεν λέει στην AMD. εβαλα limit 160 fps και παιζει μπομπα!
John_on_PC Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) 6 hours ago, just_a_dude said: αν βαλεις limiter από τον driver δεν γίνεται; 5 hours ago, akoinonitos said: αν βαλεις απο τον adrenaline δεν κανει? Το fps limiter από τα drivers ή το RTSS (και AMD και Nvidia) έχουν 1 έξτρα frame latency. Αν έχει in-engine fps limiter το παιχνίδι, τότε αυτό έχει 0 frames latency και αν το κάνει cap ώστε να έχεις κάτω από 95% GPU usage, γίνεται CPU bottlenecked το παιχνίδι και πέφτει πολύ το latency σε σχέση με το να έχεις unlimited fps και 99% GPU usage. Για παράδειγμα, στα unlimited 126 fps στο Fortnite, με unlimited fps έχει ~50ms latency, ενώ με cap στα 120 fps και 95% GPU usage έχει 33ms. Το frame generation προσθέτει άλλα 20-40ms, οπότε με unlimited πας στα ~70-80ms, ενώ με τα limited πας πάλι ~50-60ms, που είναι σχεδόν ίδιο με το latency με unlimited fps και χωρίς frame generation. Με driver ή RTSS fps cap, δεν βελτιώνεται το latency. Αυτό ακριβώς κάνει το Nvidia reflex. Είναι δυναμικό engine level fps cap, που κρατάει το GPU usage κάτω από 95% και τα fps μερικά ms κάτω από το refresh rate, ώστε να είσαι πάντα CPU bound και μέσα στο adaptive sync range, δίνοντας το ελάχιστο latency χωρίς tearing. Για αυτό λένε όταν ανοίγεις frame generation, να ανοίγεις και το reflex, ώστε να πολεμά το έξτρα latency του frame generation. Για την AMD το κάνει αυτό το Antilag+ που δίνει παρόμοιο latency reduction με το reflex, αλλά δεν βλέπω να ξαναβγαίνει. Για αυτό λέω, αν έχει engine fps cap το παιχνίδι, το frame generation ουσιαστικά δεν προσθέτει latency σε σχέση με τα unlimited fps, αλλά αν δεν έχει το έξτρα latency το καταλαβαίνω πολύ προσωπικά. Εδώ τα εξηγεί ο Battle(non)sense: Επεξ/σία 18 Μαΐου 2024 από John_on_PC 2
spanian Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 Δημοσ. 18 Μαΐου 2024 (επεξεργασμένο) Το RTSS έχει πια συγκεκριμμένη επιλογή για το reflex το οποίο δουλεύει μια χαρά χωρίς να προθέτει latency αν χρησιμοποιείς το fps limiter του. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2024 από spanian 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα