PadPoet Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου On 19/04/2024 at 18:57, GamingMaster424 said: Ξέρουμε από παλαιότερα σχόλια που έχεις αφήσεις πως για δικούς σου λόγους σε "τσούζει" το WFH, αλλά πίστεψέ με, πέρα από μερικές εταιρείες που καίγονται να γυρίσει ο κόσμος πίσω στο γραφείο ώστε να μην χάσει αξία ή μείνει ανεκμετάλλευτη η επένδυσή τους (commercial real estate), δεν είναι ούτε για πλάκα λόγος απόλυσης, έχετε μείνει μερικοί στον προηγούμενο αιώνα. Επίσης όπως σου ανέφερε και άλλο μέλλος ήδη, η Take-Two δεν υποστηρίζει το WFH εδώ και πολύ καιρό. Στα του άρθρου τώρα, σχεδόν πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις μαζικών απολύσεων πρόκειται για άτομα που δουλεύουν ως customer support, στο marketing ή στο λογιστήριο, σπανίως μιλάμε για developers, εκτός και αν ακυρώθηκε το project στο οποίο δούλευαν και δεν μπορούν να απορροφηθούν αλλού, που και εκεί οι καλοί τουλάχιστον θα τη γλιτώσουν. 100% accurate. Έτσι είναι, συνήθως απολύεται προσωπικό από το support, marketing/PR. Σπανίως developers εκτός και αν το project τους ματαιώθηκε - κάτι σύνηθες στο mobile gaming αν το παιχνίδι δεν αποδειχτεί καλό γρήγορα - και δεν μπορούν να τους απορροφήσουν αλλού. 1
ikaruga24 Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου Κλασσικά. Προλαμβάνουν κόσμο κατά τη διάρκεια του development, μετά τους στέλνουν σπίτι τους λίγο πριν την κυκλοφορία μεγάλου τίτλου. Win - win, και μεγάλο bonus για τον CEO και μάξιμουμ κέρδος για την κυκλοφορία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα