Crash24 Δημοσ. 17 Απριλίου Δημοσ. 17 Απριλίου H μητρική εταιρία της Rockstar Games και της 2Κ θα περικόψει περίπου 579 θέσεις εργασίας, ενώ τερματίζει "διάφορους" τίτλους που βρίσκονταν σε στάδιο ανάπτυξης. Η παραγωγός εταιρία πίσω από τίτλους όπως το Grand Theft Auto, το NBA 2K και η σειρά Bioshock ανακοίνωσε ότι προχωρά σε σειρά μέτρων με σκοπό την περικοπή των δαπανών, απολύοντας "περίπου το πέντε τοις εκατό" του προσωπικού της σε ολόκληρο τον κόσμο, ενώ τερματίζει και την ανάπτυξη αρκετών τίτλων που βρίσκονταν ήδη σε εξέλιξη. Σε έγγραφο που κατέθεσε στην αμερικανική επιτροπή κεφαλαιαγοράς και δημοσιεύτηκε την Τρίτη, η εταιρία αναφέρει πως σκοπεύει να "βελτιστοποιήσει τις οργανωτικές δομές της, περιορίζοντας τον αριθμό των εργαζομένων και μειώνοντας μελλοντικές ανάγκες πρόσληψης προσωπικού". Η Take-Two αναφέρει πως θα δαπανήσει ποσά της τάξης των 200 εκατομμυρίων δολαρίων προκειμένου να εφαρμόσει το "πρόγραμμα περικοπής δαπανών", που στόχο έχει να εξοικονομεί στην εταιρία ποσά τα οποία θα υπερβαίνουν τα 165 εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Οι ενέργειες αυτές αναμένονται να έχουν "ολοκληρωθεί εν πολλοίς" έως την 31η Δεκεμβρίου του 2024. Μια μείωση της τάξης του 5% μεταφράζεται σε περίπου 579 θέσεις εργασίας επί συνόλου 11.580 εργαζομένων, σύμφωνα με τα στοιχεία που είχε δημοσιοποιήσει στην τελευταία της έκθεση η Take-Two. Η εταιρία δεν έχει διευκρινίσει ποιες ομάδες θα επηρεαστούν ή ποιων τίτλων τερματίζεται η ανάπτυξη. Το Grand Theft Auto VI, ο πολυαναμενόμενος τίτλος που αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στην επόμενη χρονιά, λογικά δεν πρόκειται να επηρεαστεί. Η ανακοίνωση αυτή, προερχόμενη από μία εκ των μεγαλυτέρων εταιριών στην αγορά, καταφέρνει νέο χτύπημα στη βιομηχανία, η οποία μαστίζεται από μαζικές απολύσεις, ήδη από το 2023. Την ίδια στιγμή, η Take-Two βρίσκεται σε διαδικασία εξαγοράς της Gearbox, δημιουργού της σειράς Borderlands, από τον Όμιλο Embracer, έναντι 460 εκατομμυρίων δολαρίων. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
alexzzz Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου Πάντα σε τέτοια άρθρα αναρωτιέμαι τι θέση έχουν οι απολυμένοι εργαζόμενοι. Έχουν άμεση σχέση με το δημιουργικό ή είναι τύπου support; Υπάρχει καμία λίστα; 3
micos000 Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου Φαίνεται ότι η ΑΙ μπήκε και στο game development. 3 1 1
micos000 Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου (επεξεργασμένο) 58 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Μάλλον δούλευαν WFH WFH??? : "World Federation of Hemophilia"??? Αιμορροφυλικοί δούλευαν; 😆😅🤣 P.S. Φυσικά και τρολάρω γιατί μου φάνηκε αστείο και όχι για να σε κοροϊδέψω. No hard feelings. Επεξ/σία 19 Απριλίου από micos000 1
PadPoet Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου 1 hour ago, Dinos1973 said: Μάλλον δούλευαν WFH όποτε μια χαρά …. Επειδή δούλευα για την Socialpoint, η οποία ανήκει στην Take Two Interactive, είχαμε γύρισε ΟΛΟΙ στα γραφεία από το 2022. Οπότε όχι. Οι τύποι ήταν κάθετοι με το να γυρίσουν όλοι στο γραφείο εξού και γιατί μετά παραιτήθηκαν πολλοί εργαζόμενοι αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Οπότε όχι, καμία σχέση. 1
kgkaudi Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου Κάτι που δεν αναφέρθηκε. Ο Strauss Zelnick θα πάρει διπλάσιο μπόνους σε σχέση με πέρσι. Αυτά για το ότι οι εταιρίες δεν βγαίνουν οικονομικά. 6
fasttam Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου 3 hours ago, kgkaudi said: Κάτι που δεν αναφέρθηκε. Ο Strauss Zelnick θα πάρει διπλάσιο μπόνους σε σχέση με πέρσι. Αυτά για το ότι οι εταιρίες δεν βγαίνουν οικονομικά. Και γιατί δε του τρως τη θεσουλα να τα κονομας εσύ; 2
PadPoet Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου (επεξεργασμένο) 4 hours ago, kgkaudi said: Κάτι που δεν αναφέρθηκε. Ο Strauss Zelnick θα πάρει διπλάσιο μπόνους σε σχέση με πέρσι. Αυτά για το ότι οι εταιρίες δεν βγαίνουν οικονομικά. Είχα καλή γνώμη για τον τύπο πριν αρχίσω να δουλεύω στην εταιρεία που ανάφερα προηγουμένως αλλά οκ ο τύπος είναι ο κλασσικός αδίστακτος wallstreet επιχειρηματίας φάση. Όσο και να ακούγαμε για το "ενδιαφερόμαστε για τους υπαλλήλους μας και το well being τους" αλλά τόσο οι πράξεις δείχνανε το αντίθετο. Γενικώς ο συγκεκριμένος έχει χέσει από το χρήμα το οποίο κακό δεν είναι από την μια αλλά η προσέγγιση τους με τους ανθρώπους και το πως τους μεταχειρίζεται είναι όμως. Επεξ/σία 19 Απριλίου από PadPoet 2
GamingMaster424 Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου (επεξεργασμένο) 8 hours ago, Dinos1973 said: Μάλλον δούλευαν WFH όποτε μια χαρά …. Ξέρουμε από παλαιότερα σχόλια που έχεις αφήσεις πως για δικούς σου λόγους σε "τσούζει" το WFH, αλλά πίστεψέ με, πέρα από μερικές εταιρείες που καίγονται να γυρίσει ο κόσμος πίσω στο γραφείο ώστε να μην χάσει αξία ή μείνει ανεκμετάλλευτη η επένδυσή τους (commercial real estate), δεν είναι ούτε για πλάκα λόγος απόλυσης, έχετε μείνει μερικοί στον προηγούμενο αιώνα. Επίσης όπως σου ανέφερε και άλλο μέλλος ήδη, η Take-Two δεν υποστηρίζει το WFH εδώ και πολύ καιρό. Στα του άρθρου τώρα, σχεδόν πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις μαζικών απολύσεων πρόκειται για άτομα που δουλεύουν ως customer support, στο marketing ή στο λογιστήριο, σπανίως μιλάμε για developers, εκτός και αν ακυρώθηκε το project στο οποίο δούλευαν και δεν μπορούν να απορροφηθούν αλλού, που και εκεί οι καλοί τουλάχιστον θα τη γλιτώσουν. Επεξ/σία 19 Απριλίου από GamingMaster424 1
bugsbunnie Δημοσ. 19 Απριλίου Δημοσ. 19 Απριλίου Δεν καταλαβαίνω κάτι καλά ή είναι ιδέα μου... λέει "θα δαπανήσει ποσά της τάξης των 200 εκατομμυρίων δολαρίων προκειμένου να εφαρμόσει το "πρόγραμμα περικοπής δαπανών", που στόχο έχει να εξοικονομεί στην εταιρία ποσά τα οποία θα υπερβαίνουν τα 165 εκατομμύρια δολάρια ετησίως" δηλαδή θα δώσει 200 για να γλυτώσει 165? Και αυτά σαν στόχο όχι σίγουρα...
Tronis20 Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 2 ώρες πριν, bugsbunnie είπε Δεν καταλαβαίνω κάτι καλά ή είναι ιδέα μου... λέει "θα δαπανήσει ποσά της τάξης των 200 εκατομμυρίων δολαρίων προκειμένου να εφαρμόσει το "πρόγραμμα περικοπής δαπανών", που στόχο έχει να εξοικονομεί στην εταιρία ποσά τα οποία θα υπερβαίνουν τα 165 εκατομμύρια δολάρια ετησίως" δηλαδή θα δώσει 200 για να γλυτώσει 165? Και αυτά σαν στόχο όχι σίγουρα... δίνεις 200 και μειώνεις κάθε χρόνο 165 σε κόστη. Σε βάθος 5αετίας έχεις δώσει 200 και έχεις γλιτώσει 825 άρα καθαρός κέρδος 625. Σε θεωρητικό επίπεδο πάντα...
poulinos Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου (επεξεργασμένο) On 19/04/2024 at 10:22, Dinos1973 said: Μάλλον δούλευαν WFH όποτε μια χαρά …. την θεση σου εφαγαν? τι σε κοβει εσενα αν ο κοσμος δουλευει απο το σπιτι?καφετερια εχεις απεναντι απο μεγαλη εταιρεια? εμπρος πισω Επεξ/σία 20 Απριλίου από poulinos 1 4
bugsbunnie Δημοσ. 20 Απριλίου Δημοσ. 20 Απριλίου 12 ώρες πριν, Tronis20 είπε δίνεις 200 και μειώνεις κάθε χρόνο 165 σε κόστη. Σε βάθος 5αετίας έχεις δώσει 200 και έχεις γλιτώσει 825 άρα καθαρός κέρδος 625. Σε θεωρητικό επίπεδο πάντα... Όπως το είπες... θεωρητικά, από το δεύτερο χρόνο αρχίζεις να βλέπεις κάτι αν όλα πάνε καλά, αλλά δεν είναι μόνο τα 200 , πολλά μπορούν να γίνουν σε μια 3ετία που θα πιστεύεις ότι θα έχεις κέρδος, βασικά όχι κέρδος , μείωση εξόδων, εντάξει εμένα μου φαίνονται τρελά τα λεφτά αυτά αλλά για αυτούς είναι ψίχουλα για αυτό και διώχνουν κόσμο...
kgkaudi Δημοσ. 22 Απριλίου Δημοσ. 22 Απριλίου On 19/04/2024 at 15:58, fasttam said: Και γιατί δε του τρως τη θεσουλα να τα κονομας εσύ; Γιατί είναι εκ διαμέτρου αντίθετα να διώχνεις κόσμο όταν εσύ παίρνεις βαρβάτο μπόνους; Κοίτα την Nintendo, που στο WiiU ο Satoru Iwata για να μην απολύσει κόσμο, έκοψε τον μισθό του. Και τώρα μάντεψε, η Nintendo πάει τάπα. Είχες το άλλο το γκαργκάλι τον Ybarra να λέει να κάνει tip ο κόσμος τους devs. Όχι Ybarra, να τους πληρώνετε και να τους φροντίζετε σαν άνθρωποι. Χαρτογιακάδες της οκκάς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα