Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές και απορίες για κλιματιστικά -Part 3


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, tu-luba είπε

 

Αν οι απώλειες σου είναι μεγάλες κι δεν επαρκεί το μηχανημα για τον χώρο είναι λογικό να δουλεύει στο χαμηλότερο επιτρεπόμενο όριο στροφών του ανεμιστηρα ώστε να μην παγώσουν οι σωλήνες.

Λογικα όταν πιασει την θερμοκρασία που θέλει και κατέβει στο ρελαντί θα χαμηλώσει και ο ανεμιστηρας του

Βλέπεις καταναλωσεις για να δεις αν πέφτει χαμηλά;

Δοκίμασε να το δουλέψεις όλη την ημέρα να δεις αν κάποια στιγμή ρίχνει στροφές και ο εσωτερικός ανεμιστηρας 

Εφοσον στο fan δουλεύει χαμηλά λογικά και στο cool θα δουλέψει .

εκτος αν έχει επιπλέον θόρυβο από το εξωτερικό μηχανημα και ακούγεται μαζί με τον ανεμιστηρα

Δεν εχω θεμα μεγαλων απωλειων. Το μηχανημα το δουλεύω για πολλες ωρες καθε φορα και κατεβαζει άνετα θερμοκρασία και μετά ο συμπιεστής δουλεύει ρελαντί, τραβαει 135-145 watt. Εχει υπαρξει και περίπτωση που κατεβασε τη θερμοκρασια του χωρου πολυ πιο κατω απο το ζητουμενο και συνεχιζε να κατεβάζει (λογω του τραγικου offset +-2 C που εχει) διότι η ελαχιστη αποδοση υπερκαλυπτε τις απώλειες του χωρου, αλλα ο ανεμιστηρας ακομα δουλευε ψηλα ειτε το εβαζα σε silent ειτε σε auto. (Για την ακριβεια στο auto οταν κατεβαινει τοσο χαμηλα η κατανάλωση ο ανεμιστηρας φαινεται να δουλευει σε παρομοια ταχύτητα με το silent)

Επισης, οι μετρησεις παραπανω ειναι σε silent και fix speed. Γενικα δεν το βαζω auto διοτι εκει γινεται χαμος απο θορυβο μεχρι να πιασει θερμοκρασια, λειτουργει τοσο ψηλά που ενοχλει πολύ απο θόρυβο και ρεύματα αέρα. 

Δυστυχώς οπως φαίνεται και στο πινακα στο αρχικο post ενω στην λειτουργια FAN ο ανεμιστήρας μπορεί να δουλεψει σε ταχυτητες απο 1-10 οταν δουλευει σε ψυξη φαίνεται να μπορεί να δουλεψει μονο μεταξυ 3-10 και δεν κατεβαινει πιο κατω, ακομα και βαζοντας το χειροκινητα στο 1% απο την εφαρμογή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, liakjim είπε

Το lhuv έχει μια αντίσταση στην εξωτερική μονάδα. Θα το απέφευγα μιας και τον χειμώνα σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες, θα την ανάβει και θα σου καίει τσάμπα ( νομίζω κάπου 25W ). Εκτός αν τον χειμώνα θα το έχεις εκτός ρεύματος ή αν όντως θα το έχεις και για θέρμανση και μένεις κάπου με πολλά κρύα.

Ζώνη Θέρμανσης σε Εξωτερική Μονάδα

Η εξελιγμένη κατασκευή της εξωτερικής μονάδας με την ειδική ζώνη θέρμανσης εμποδίζει τον σχηματισμό πάγου, διασφαλίζοντας τη σωστή λειτουργία του κλιματιστικού ακόμη και σε χαμηλές θερμοκρασίες και δυσχερείς καιρικές συνθήκες. Με αυτό τον τρόπο, ακόμη και σε ορεινές περιοχές που πλήττονται από ακραίες θερμοκρασίες κάτω των 0°C, θα απολαμβάνεις ζεστασιά στον χώρο σου. Με τη κλιματιστική μονάδα να λειτουργεί χωρίς διακοπές, η απόδοσή της διατηρείται σε υψηλό επίπεδο, προσφέροντας οικονομία και συνθήκες άνεσης, ακόμα και τους χειμερινούς μήνες.

 

Κατατοπιστικότατος, ευχαριστώ, Αθήνα Γλυφάδα είμαι οπότε πολλά κρύα δεν υπάρχουν και ούτε θα χρησιμοποιείται για θέρμανση.

To LEON (το απλό, όχι το LHUV) ή το Neo N2UV ?

80 ευρώ πιο οικονομικό το NEO (με λίγο χειρότερη ενεργειακή κλάση), κυρίως όμως η εσωτερική του μονάδα είναι πιο όμορφη (!) και έχει αρκετές πολύ καλές κριτικές, ενώ για το LEON δεν βρήκα κάτι.

 

Επεξ/σία από iparou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, iparou είπε

Κατατοπιστικότατος, ευχαριστώ, Αθήνα Γλυφάδα είμαι οπότε πολλά κρύα δεν υπάρχουν και ούτε α χρησιμοποιείται για θέρμανση.

To LEON (το απλό, όχι το LHUV) ή το Neo N2UV ?

80 ευρώ πιο οικονομικό το NEO (με λίγο χειρότερη ενεργειακή κλάση), κυρίως όμως η εσωτερική του μονάδα είναι πιο όμορφη (!) και έχει αρκετές πολύ καλές κριτικές, ενώ για το LEON δεν βρήκα κάτι.

 

Εννοείται το leon. Έχει πολύ μεγαλύτερο seer.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Το ενδιαφέρον είναι για 2 κλιματιστικά.

1. Ανώτατο διαθέσιμο ποσό 450-550€ το ενα

  1. Νέα αγορά ή αντικατάσταση παλιού. Στη 2η περίπτωση αναφέρουμε το μοντέλο του παλιού κλιματιστικού και αν ήταν επαρκές / μάλλον οριακό / ανεπαρκές: Νέα αγορά 
  2. Επιθυμητό κατάστημα ή τύπος καταστήματος (πχ μεγάλη αλυσίδα που συνήθως έχουν αυξημένες τιμές αλλά έχουν ευκολίες πχ τρόπος πληρωμής με δόσεις, ανακύκλωση παλιού κλιματιστικού , δωρεάν εγκατάσταση κτλ): αναγκαστικά για κάποιον λόγο από εδώ: https://klimosystem.gr/product
  3. Χρήση κλιματιστικού προσδιορίζοντας αν είναι για αποκλειστική ψύξη, θέρμανση ή και τα δύο (πχ 20% ψύξη / 80% θέρμανση): 90% ψύξη /10 θέρμανση 
  4. Συχνότητα χρήσης πχ περιστασιακή πηγή ψύξης ή αποκλειστική πηγή ψύξης και θέρμανσης κτλ: Αποκλειστική πηγή ψύξης. Θέρμανση φυσικό αέριο. Μόνο σε περίπτωση βλάβης θα χρειαστώ το κλιματιστικό.
  5. Αναφέρουμε αν έχουμε και αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και εναλλακτικό τρόπο θέρμανσης πχ λέβητας πετρελαίου : Ύπαρξη λειτουργικού λέβητα φυσικού αερίου.
  6. Χώρος που θα τοποθετηθεί με προσδιορισμό αν θα είναι ενιαίος πχ σαλονοκουζίνα, υπνοδωμάτιο, τραπεζαρία κτλ : Ενιαίος χώρος 30m σαλονι-χωλ για το ένα, διαιρούμενος χώρος 2 δωμάτια με ενδιάμεσα διάδρομο στην ίδια ευθεία (χωρίς τοίχο να εμποδίζει) περίπου 33m
  7. Τοποθεσία (πόλη και περιοχή αν είναι Αθήνα) , προσδιορίζοντας ελάχιστες και μέγιστες θερμοκρασίες (αν έχουμε κοντά μετεωρολογικό σταθμό από το https://meteo.gr/Gmap.cfm το λέμε), υψόμετρο και τυχόν ιδιαιτερότητες (πχ πάνω στη θάλασσα, ξηρό κλίμα κτλ): Θεσσαλονίκη Α.Τουμπα 37-39 καλοκαίρι 8-12  χειμώνα,  πλησίον Σέιχ σου, χαμηλό υψόμετρο, ανατολικος προσανατολισμός, ήπια θερμοκρασία με υγρασία το χειμώνα, ζεστό καλοκαίρι, η εξωτερική μονάδα θα είναι εκτεθειμένη ανατολικά.
  8. Απαραίτητα, επιθυμητά και αδιάφορα features πχ wifi, ιονιστής,  μεγάλη εγγύηση, αθόρυβο κτλ:  φίλτρα καθαρισμού αέρα, μεγάλη εγγύηση, wi-fi , αθόρυβο, οικονομικο
  9. Πληροφορίες περί μονώσεων, κουφώματα, ιδιαιτερότητες χώρου, προσανατολισμό, (πχ έντονη ηλιοφάνεια, ψηλοτάβανο, μαγαζί με ανοιχτές πόρτες κτλ): μηδαμινες μονώσεις, ανατολικος προσανατολισμός, κουφώματα αλουμινίου με διπλά τζάμια. Το σπίτι προστατεύεται πάνω κάτω αριστερά δεξιά από άλλα διαμερίσματα. Βαράει ήλιος όλη μέρα στην πρόσοψη. Καλή τέντα και φιμε τα τζάμια για να μην περνάει ο ήλιος εσωτερικά όσο γίνεται.
  10. Τέλος για να δοθεί μια αίσθηση του χώρου, αναφέρουμε τις απώλειες του χώρου μας με χρήση του παρακάτω εργαλείου ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ . 

IMG_20240621_215939.jpg

Επεξ/σία από Vrossi46
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παιδιά 

Έχω Toshiba arata 16αρι 

Έχω παρατηρήσει ότι όταν κατεβάζω τις περσιδες κάτω μετά από λίγο ανεβαίνει και η κατανάλωση. 

Τι να παίζει ρόλο?

Ευχαριστώ. 

Επεξ/σία από johnnyman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/6/2024 στις 10:34 ΠΜ, liakjim είπε

Τα καλά κλιματιστικά της αγοράς πάνε κάτω από 70W αλλά κλαιν, τι 100 τι 80 τι 70. Αλλά δεν είναι τα ελάχιστα το θέμα μόνο, είναι η συνολικότερη απόδοση και το atxc-d είναι από τα χειρότερα στα επώνυμα ( βλέπε τα διαγράμματα με τα αληθινά seers που έχω βάλει στις προηγούμενες σελίδες).

Αν δεν έχεις homeassistant, όχι. Μόνο οι tapo έχουν διαγράμματα στο κινητό.

Η μόνη λύση είναι να παρεμβάλλεις μια tapo στο καλώδιο της εξωτερικής μονάδας.

Κάπως έτσι, σε κουτάκι, αλλά εσύ θα έχεις και τα αντίστοιχα σουκο βύσματα ( φις/ θηλυκό).

καλησπέρα κ πάλι το son off απ ότι είδα μέτρηση ανα 1 ΄ ώρα, το shelly μηπως ειναι πιο καταλληλο? ξερουμε καθε πότε παίρνςι μέτρηση. Δέν έχω πρίζα οπότε πρέπει να παρεμβάλω κάποιο απ αυτά στο καλώδιο τροφοδοσίας.

Επεξ/σία από GEORGES81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 12/06/2024 at 15:42, MikhailBakurin said:

Ο δαηκίνος (ATXC25D) λειτούργησε φουλ χειμώνα και τώρα βρωμάει ποδαρίλα. Υπήρξα σχολαστικότατος με τα φίλτρα του όλη τη σεζόν.

Πέραν του να φωνάξω κάποιον για συντήρηση, όπου θα πρέπει να ταλαιπωρηθώ πολύ κουνώντας γραφείο και βιβλιοθήκη, πώς μπορώ να το καθαρίσω μόνος μου; Πιεστικό, διάλυμα για ερκον, ψέκα και αναμονή στεγνώματος; Ή μπορώ να τη γλιτώσω με κάποιο σπρέη εμπορίου (κι ας είναι ακριβότερη λύση) ;

Τελικά έλυσα μόνος μου με αυτοσχεδιασμό και ΥΤ το ζήτημα:

Πήρα ένα καθαριστικό, το οποίο διέλυσα σε αναλογία 1:8  (η συσκευασία έλεγε νομίζω από 1:3 ως 1:15).

Πήρα και μία χειροκίνητη αντλία πίεσης (μην κοιτάτε σχόλια, είναι από άμπαλους που δεν ξέρουν να βιδώνουν εξαρτήματα μεταξύ τους, κυριολεκτικά).

Καθάρισα 3 συσκευές.

1) Ένα πανάρχαιο 9άρι μιτσουμπίσι του 1999, το οποίο είχε να καθαριστεί χρόνια και του οποίου ο ήχος, η μυρωδιά, η απόδοση και η ολική συμπεριφορά, άλλαξε τελείως. Είχε μόνο μετωπιαία πρόσβαση στο στοιχειο, το οποίο είναι τοποθετημένο κάθετα. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ποιότητα κατασκευής Ιαπωνίας, με μασίφ πλαστικά και μέταλλα. Το 1 (από τα 2) αφαιρούμενο φίλτρο του, ζυγίζει όσο το μετωπιαίο καπάκι μίας haier/tcl/midea εσωτερικής μονάδας. Με λίγη δόση υπερβολής, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Ψέκασα μετωπικά πολλές περασιές και άφησα να στεγνώσει. Από την απορροή έβγαινε μαύρο νερό. Πλέον, μυρίζει ο άερας του σαν παγωμένο αεράκι του βουνού, απίστευτη διαφορά.

2) Ένα 12άρι μιτσουμπίσι του 2010, από τα τελευταία ον/οφφ. Αυτό καθαρίστηκε πολύ διεξοδικά πέρσι από επαγγελματία, οπότε του έκανα χαλαρή περασιά με παραπάνω αραίωση στο διάλυμα (1:10). Επειδή είναι κακώς εγκατεστημένο (κλίση ανάποδη από της απορροής) και έχει κατεβάσει πολλές φορές νερά στον τοίχο, ήμουν πολύ προσεκτικός με την ποσότητα και δεν το κάθαρισα άψογα. Η λίγη μυρωδιά που είχε συσσωρεύσει σε 11 μήνες βελτιώθηκε, αλλά δεν έγινε σαν καινούριο.

3) Ένα 9άρι ATXC25D που μου είχε σπάσει τα νεύρα, καθώς παρότι μόλις ενός έτους σε ηλικία, βρώμαγε όπως περιγράφω ανωτέρω. Με διάλυμα 1:10/1:12, καθότι καινούριο, έριξα πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα, ξεπλένοντας διεξοδικά κάθε σημείο του στοιχείου και ψιλο-πυροβολώντας και τη φτερωτή από κάτω (καθώς έχει 1 περσείδα. Τα ανωτέρω 2 κλιματιστικά, έχουν διπλή, οπότε ήταν σαφώς δυσκολότερη η πρόσβαση). Πλήρης εξαφάνιση κάθε οσμής. Το έβαλα επίτηδες στο...28 για να κοιμηθώ, για να κάνει διαρκή ον/οφφ και να το τεστάρω. Εκπληκτικό αποτέλεσμα.

 

Εν κατακλείδι, με 20 ευρώ έκανα τρεις καθαρισμούς που θα κόστιζαν τουλάχιστον 30 ευρώ. Κι έχω σάπωνα για τουλάχιστον άλλους 27 καθαρισμούς. Οπότε κάντε τα μαθηματικά. 

 

Πρώτη και κύρια συνταγή επιτυχίας: καλό και διεξοδικό ψέκασμα, κάθε σημείου του στοιχείου, με υπομονή. Μια φορά με ευθεία ροή και μία φορά με νεφέλωμα (περιστρέφετε το ακροφύσιο του ψεκαστήρα αναλόγως). Είμαι πολύ (έως εξαιρετικά) ικανοποιημένος και θα χρησιμοποιήσω την ίδια μέθοδο και στα υπόλοιπα μηχανήματα της οικογένειας σε σπίτια - εξοχικά.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, johnnyman said:

Καλημέρα παιδιά 

Έχω Toshiba arata 16αρι 

Έχω παρατηρήσει ότι όταν κατεβάζω τις περσιδες κάτω μετά από λίγο ανεβαίνει και η κατανάλωση. 

Τι να παίζει ρόλο?

Ευχαριστώ. 

Ο κρύος αέρας πάει κάτω, ο θερμός αέρας πάει πάνω. Ο αισθητήρας είναι πάνω δεξιά στη μονάδα.

Το καλοκαίρι το σωστό είναι να έχεις ψηλά της θυρίδες ώστε να κρυώσει ο αέρας στο ταβάνι και μετά κρυώνει και το κάτω μέρος του δωματίου. Έτσι έχεις μειωμένη κατανάλωση. Φυσικά για να γίνει αυτό θα πρέπει να επαρκεί το κλιματιστικό για τον χώρο που το έχεις εγκαταστήσει. Δε γίνεται να έχεις πχ 12άρι σε 50τμ. Ή άμα είναι πολύ κλειστό το δωμάτιο κι έχεις τις θυρίδες πάνω... θα κόβει πολύ γρήγορα ο αισθητήρας και δε θα ζεσταίνεται κρυώνει ο χώρος κάτω.

Τώρα αν εσύ βάλεις τις θυρίδες να σημαδεύουν κάτω, τότε έχεις κρύο δωμάτιο κάτω και το ταβάνι είναι ζεστό. Άρα ο αισθητήρας αντιλαμβάνεται πως έχει ζέστη, οπότε δε κόβει ποτέ...

Αν θες να έχεις κάτω τις θυρίδες και να μη δουλεύει το κλιματιστικό ασταμάτητα (αυξημένη κατανάλωση) θα πρέπει να το δουλέψεις με ifeel (αισθητήρας τηλεκοντρόλ) αλλά πρέπει να βρεις το κατάλληλο σημείο να αφήσεις το τηλεκοντρόλ. Ούτε πολύ κοντά (θα κόβει συνέχεια), ούτε πολύ μακριά (θα δουλεύει λάθος) και θα πρέπει επίσης να σημαδεύει μονίμως τη μοναδα γιατί αν χαθεί η επικοινωνία θα γυρίσει στη κανονική λειτουργία.

Άλλη επιλογή με τις θερμίδες θυρίδες κάτω είναι όταν αρχίσεις και ψυλοκρυώνεις, να ανεβάζεις τη θερμοκρασία 1-2 βαθμούς.

Παράδειγμα εγώ που έχω 12άρι σε μεγάλο χώρο με θυρίδες κάτω, το ξεκινάω το πρωί στους 27, το μεσημέρι το βάζω στους 28, το απόγευμα και το βράδυ στους 29.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ο κρύος αέρας πάει κάτω, ο θερμός αέρας πάει πάνω. Ο αισθητήρας είναι πάνω δεξιά στη μονάδα.

Το καλοκαίρι το σωστό είναι να έχεις ψηλά της θυρίδες ώστε να κρυώσει ο αέρας στο ταβάνι και μετά κρυώνει και το κάτω μέρος του δωματίου. Έτσι έχεις μειωμένη κατανάλωση. Φυσικά για να γίνει αυτό θα πρέπει να επαρκεί το κλιματιστικό για τον χώρο που το έχεις εγκαταστήσει. Δε γίνεται να έχεις πχ 12άρι σε 50τμ. Ή άμα είναι πολύ κλειστό το δωμάτιο κι έχεις τις θυρίδες πάνω... θα κόβει πολύ γρήγορα ο αισθητήρας και δε θα ζεσταίνεται ο χώρος κάτω.

Τώρα αν εσύ βάλεις τις θυρίδες να σημαδεύουν κάτω, τότε έχεις κρύο δωμάτιο κάτω και το ταβάνι είναι ζεστό. Άρα ο αισθητήρας αντιλαμβάνεται πως έχει ζέστη, οπότε δε κόβει ποτέ...

Αν θες να έχεις κάτω τις θυρίδες και να μη δουλεύει το κλιματιστικό ασταμάτητα (αυξημένη κατανάλωση) θα πρέπει να το δουλέψεις με ifeel (αισθητήρας τηλεκοντρόλ) αλλά πρέπει να βρεις το κατάλληλο σημείο να αφήσεις το τηλεκοντρόλ. Ούτε πολύ κοντά (θα κόβει συνέχεια), ούτε πολύ μακριά (θα δουλεύει λάθος) και θα πρέπει επίσης να σημαδεύει μονίμως τη μοναδα γιατί αν χαθεί η επικοινωνία θα γυρίσει στη κανονική λειτουργία.

Άλλη επιλογή με τις θερμίδες κάτω είναι όταν αρχίσεις και ψυλοκρυώνεις, να ανεβάζεις τη θερμοκρασία 1-2 βαθμούς.

Παράδειγμα εγώ που έχω 12άρι σε μεγάλο χώρο με θυρίδες κάτω, το ξεκινάω το πρωί στους 27, το μεσημέρι το βάζω στους 28, το απόγευμα και το βράδυ στους 29.

Σε ευχαριστώ πολύ για την λεπτομερή απάντηση. 

Το Toshiba δυστυχώς δεν έχει ifeel. 

Οπότε θα το κάνω όπως λες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Vrossi46 είπε

 

Το ενδιαφέρον είναι για 2 κλιματιστικά.

1. Ανώτατο διαθέσιμο ποσό 450-550€ το ενα

  1. Νέα αγορά ή αντικατάσταση παλιού. Στη 2η περίπτωση αναφέρουμε το μοντέλο του παλιού κλιματιστικού και αν ήταν επαρκές / μάλλον οριακό / ανεπαρκές: Νέα αγορά 
  2. Επιθυμητό κατάστημα ή τύπος καταστήματος (πχ μεγάλη αλυσίδα που συνήθως έχουν αυξημένες τιμές αλλά έχουν ευκολίες πχ τρόπος πληρωμής με δόσεις, ανακύκλωση παλιού κλιματιστικού , δωρεάν εγκατάσταση κτλ): αναγκαστικά για κάποιον λόγο από εδώ: https://klimosystem.gr/product
  3. Χρήση κλιματιστικού προσδιορίζοντας αν είναι για αποκλειστική ψύξη, θέρμανση ή και τα δύο (πχ 20% ψύξη / 80% θέρμανση): 90% ψύξη /10 θέρμανση 
  4. Συχνότητα χρήσης πχ περιστασιακή πηγή ψύξης ή αποκλειστική πηγή ψύξης και θέρμανσης κτλ: Αποκλειστική πηγή ψύξης. Θέρμανση φυσικό αέριο. Μόνο σε περίπτωση βλάβης θα χρειαστώ το κλιματιστικό.
  5. Αναφέρουμε αν έχουμε και αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και εναλλακτικό τρόπο θέρμανσης πχ λέβητας πετρελαίου : Ύπαρξη λειτουργικού λέβητα φυσικού αερίου.
  6. Χώρος που θα τοποθετηθεί με προσδιορισμό αν θα είναι ενιαίος πχ σαλονοκουζίνα, υπνοδωμάτιο, τραπεζαρία κτλ : Ενιαίος χώρος 30m σαλονι-χωλ για το ένα, διαιρούμενος χώρος 2 δωμάτια με ενδιάμεσα διάδρομο στην ίδια ευθεία (χωρίς τοίχο να εμποδίζει) περίπου 33m
  7. Τοποθεσία (πόλη και περιοχή αν είναι Αθήνα) , προσδιορίζοντας ελάχιστες και μέγιστες θερμοκρασίες (αν έχουμε κοντά μετεωρολογικό σταθμό από το https://meteo.gr/Gmap.cfm το λέμε), υψόμετρο και τυχόν ιδιαιτερότητες (πχ πάνω στη θάλασσα, ξηρό κλίμα κτλ): Θεσσαλονίκη Α.Τουμπα 37-39 καλοκαίρι 8-12  χειμώνα,  πλησίον Σέιχ σου, χαμηλό υψόμετρο, ανατολικος προσανατολισμός, ήπια θερμοκρασία με υγρασία το χειμώνα, ζεστό καλοκαίρι, η εξωτερική μονάδα θα είναι εκτεθειμένη ανατολικά.
  8. Απαραίτητα, επιθυμητά και αδιάφορα features πχ wifi, ιονιστής,  μεγάλη εγγύηση, αθόρυβο κτλ:  φίλτρα καθαρισμού αέρα, μεγάλη εγγύηση, wi-fi , αθόρυβο, οικονομικο
  9. Πληροφορίες περί μονώσεων, κουφώματα, ιδιαιτερότητες χώρου, προσανατολισμό, (πχ έντονη ηλιοφάνεια, ψηλοτάβανο, μαγαζί με ανοιχτές πόρτες κτλ): μηδαμινες μονώσεις, ανατολικος προσανατολισμός, κουφώματα αλουμινίου με διπλά τζάμια. Το σπίτι προστατεύεται πάνω κάτω αριστερά δεξιά από άλλα διαμερίσματα. Βαράει ήλιος όλη μέρα στην πρόσοψη. Καλή τέντα και φιμε τα τζάμια για να μην περνάει ο ήλιος εσωτερικά όσο γίνεται.
  10. Τέλος για να δοθεί μια αίσθηση του χώρου, αναφέρουμε τις απώλειες του χώρου μας με χρήση του παρακάτω εργαλείου ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ . 

IMG_20240621_215939.jpg

Επανάληψη σύμφωνα με τις οδηγίες -> Ερωτηματολόγιο Αγοράς Κλιματιστικού

Στην περίπτωσή σου θα βοηθούσε και μια πρόχειρη κάτοψη.

2 ώρες πριν, GEORGES81 είπε

καλησπέρα κ πάλι το son off απ ότι είδα μέτρηση ανα 1 ΄ ώρα, το shelly μηπως ειναι πιο καταλληλο? ξερουμε καθε πότε παίρνςι μέτρηση. Δέν έχω πρίζα οπότε πρέπει να παρεμβάλω κάποιο απ αυτά στο καλώδιο τροφοδοσίας.

Χωρίς Homeassistant την καλύτερη εποπτεία (ανά 5΄διάγραμμα ) θα την έχεις με μια tapo.

41 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Το Toshiba δυστυχώς δεν έχει ifeel.

Είναι σοβαρά μηχανήματα, δεν το χρειάζονται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, MikhailBakurin said:

Τελικά έλυσα μόνος μου με αυτοσχεδιασμό και ΥΤ το ζήτημα:

Πήρα ένα καθαριστικό, το οποίο διέλυσα σε αναλογία 1:8  (η συσκευασία έλεγε νομίζω από 1:3 ως 1:15).

Πήρα και μία χειροκίνητη αντλία πίεσης (μην κοιτάτε σχόλια, είναι από άμπαλους που δεν ξέρουν να βιδώνουν εξαρτήματα μεταξύ τους, κυριολεκτικά).

Καθάρισα 3 συσκευές.

1) Ένα πανάρχαιο 9άρι μιτσουμπίσι του 1999, το οποίο είχε να καθαριστεί χρόνια και του οποίου ο ήχος, η μυρωδιά, η απόδοση και η ολική συμπεριφορά, άλλαξε τελείως. Είχε μόνο μετωπιαία πρόσβαση στο στοιχειο, το οποίο είναι τοποθετημένο κάθετα. ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ποιότητα κατασκευής Ιαπωνίας, με μασίφ πλαστικά και μέταλλα. Το 1 (από τα 2) αφαιρούμενο φίλτρο του, ζυγίζει όσο το μετωπιαίο καπάκι μίας haier/tcl/midea εσωτερικής μονάδας. Με λίγη δόση υπερβολής, αλλά καταλαβαίνετε τι εννοώ. Ψέκασα μετωπικά πολλές περασιές και άφησα να στεγνώσει. Από την απορροή έβγαινε μαύρο νερό. Πλέον, μυρίζει ο άερας του σαν παγωμένο αεράκι του βουνού, απίστευτη διαφορά.

2) Ένα 12άρι μιτσουμπίσι του 2010, από τα τελευταία ον/οφφ. Αυτό καθαρίστηκε πολύ διεξοδικά πέρσι από επαγγελματία, οπότε του έκανα χαλαρή περασιά με παραπάνω αραίωση στο διάλυμα (1:10). Επειδή είναι κακώς εγκατεστημένο (κλίση ανάποδη από της απορροής) και έχει κατεβάσει πολλές φορές νερά στον τοίχο, ήμουν πολύ προσεκτικός με την ποσότητα και δεν το κάθαρισα άψογα. Η λίγη μυρωδιά που είχε συσσωρεύσει σε 11 μήνες βελτιώθηκε, αλλά δεν έγινε σαν καινούριο.

3) Ένα 9άρι ATXC25D που μου είχε σπάσει τα νεύρα, καθώς παρότι μόλις ενός έτους σε ηλικία, βρώμαγε όπως περιγράφω ανωτέρω. Με διάλυμα 1:10/1:12, καθότι καινούριο, έριξα πάρα πολύ μεγάλη ποσότητα, ξεπλένοντας διεξοδικά κάθε σημείο του στοιχείου και ψιλο-πυροβολώντας και τη φτερωτή από κάτω (καθώς έχει 1 περσείδα. Τα ανωτέρω 2 κλιματιστικά, έχουν διπλή, οπότε ήταν σαφώς δυσκολότερη η πρόσβαση). Πλήρης εξαφάνιση κάθε οσμής. Το έβαλα επίτηδες στο...28 για να κοιμηθώ, για να κάνει διαρκή ον/οφφ και να το τεστάρω. Εκπληκτικό αποτέλεσμα.

 

Εν κατακλείδι, με 20 ευρώ έκανα τρεις καθαρισμούς που θα κόστιζαν τουλάχιστον 30 ευρώ. Κι έχω σάπωνα για τουλάχιστον άλλους 27 καθαρισμούς. Οπότε κάντε τα μαθηματικά. 

 

Πρώτη και κύρια συνταγή επιτυχίας: καλό και διεξοδικό ψέκασμα, κάθε σημείου του στοιχείου, με υπομονή. Μια φορά με ευθεία ροή και μία φορά με νεφέλωμα (περιστρέφετε το ακροφύσιο του ψεκαστήρα αναλόγως). Είμαι πολύ (έως εξαιρετικά) ικανοποιημένος και θα χρησιμοποιήσω την ίδια μέθοδο και στα υπόλοιπα μηχανήματα της οικογένειας σε σπίτια - εξοχικά.

Η ποδαριλα που λες ειναι υγρασια που δεν εχει στεγνωσει και εχει δημιουργησει μουχλα/μυκητες και βρωμανε.

Πολυ καλος ο καθαρισμος που εκανες αλλα αυτη ειναι αντιμετωπιση εκ των υστερων. Προτιμοτερη κατ'εμε ειναι η αποτροπη.

Οπερ σημαινει οτι οπως πρεπει να γινεται σε καθε κλιματιστικο, ακομα και στο αυτοκινητο, το κλιμα οταν δεν το θελουμε αλλο δεν το σταματαμε οφ τελειως αλλα το γυριζουμε στον ανεμιστηρα για τουλαχιστον μιση ωρα ωστε ο απλος αερας να στεγνωσει το στοιχειο, και την φτερωτη και τα πλαστικα μεσα.

Εχω δει Toyotomi 15ετιας τα οποια δεν ειχαν ποτέ θεμα, μολις δουλεψαν 1+ χρονο σερι με τον κοβιδ χωρις καθαρισμο στο ενδιαμεσο να εχουν γεμισει μαυρες μουχλες μεχρι και τα πλαστικα μεσα απο τις περσιδες απο κατω μεχρι επανω προ  τη φτερωτη γεματια μαυρα μπιμπικια παντου. Και 2 ανθρωποι στο σπιτι να εχουν αποκτησει αναπνευστικα προβληματα και να απορουν γιατι.

Τα καθαρισα εξονυχιστικα μεν και εκτοτε τους τα καθαριζω 2 φορες το χρονο αλλα αν δεν κανουν αυτο που αναφερω δηλαδη πριν καθε κλεισιμο γυρισμα μιση ωρα απλο ανεμιστηρα, δεν βοηθας την κατασταση.

Το Toshiba λχ που εχω αυτο το κανει αυτοματα μονο του, μολις πατησω οφ, για μιση ωρα δουλευει μονο του απλο αερα και μετα κλεινει τελειως.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, liakjim είπε

Είναι κανείς με inventor leon ή legend και να έχει δει αν παίζουν με το Homeassistant;

Leon 9αρι που έχω άνοιξα request στο Tuya Local (https://github.com/make-all/tuya-local) και πλέον παίζει. Βέβαια όχι όλες οι λειτουργίες, αλλά οι βασικές παίζουν απο τον Απρίλη. Ένα πολύ βασικό (θεωρώ) που δεν παίζει, είναι ότι δεν μπορείς να ρυθμίσεις τον ανεμιστήρα στο αυτόματο. Περισσότερες πληροφορίες εδώ https://github.com/make-all/tuya-local/issues/1513. Ένα άλλο που δεν παίζει είναι το follow me.

Spoiler

image.png.6d2a087e5eee166415e457f98af80d83.png

image.png.8f06eb36638ce2dedc20f5e2d983e0d4.png

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, Sebu said:

Η ποδαριλα που λες ειναι υγρασια που δεν εχει στεγνωσει και εχει δημιουργησει μουχλα/μυκητες και βρωμανε.

Πολυ καλος ο καθαρισμος που εκανες αλλα αυτη ειναι αντιμετωπιση εκ των υστερων. Προτιμοτερη κατ'εμε ειναι η αποτροπη.

Οπερ σημαινει οτι οπως πρεπει να γινεται σε καθε κλιματιστικο, ακομα και στο αυτοκινητο, το κλιμα οταν δεν το θελουμε αλλο δεν το σταματαμε οφ τελειως αλλα το γυριζουμε στον ανεμιστηρα για τουλαχιστον μιση ωρα ωστε ο απλος αερας να στεγνωσει το στοιχειο, και την φτερωτη και τα πλαστικα μεσα.

Εχω δει Toyotomi 15ετιας τα οποια δεν ειχαν ποτέ θεμα, μολις δουλεψαν 1+ χρονο σερι με τον κοβιδ χωρις καθαρισμο στο ενδιαμεσο να εχουν γεμισει μαυρες μουχλες μεχρι και τα πλαστικα μεσα απο τις περσιδες απο κατω μεχρι επανω προ  τη φτερωτη γεματια μαυρα μπιμπικια παντου. Και 2 ανθρωποι στο σπιτι να εχουν αποκτησει αναπνευστικα προβληματα και να απορουν γιατι.

 

Δεν έχεις άδικο, αλλά έχω γενική αρχή στη ζωή μου ότι συσκευές παίρνεις για να σε υπηρετούν, κι όχι για να τις υπηρετείς.

Αυτά με τα αναπνευστικά, τα ακούω ψιλοβερεσέ, εφόσον υπάρχει ετήσια πλήρης συντήρηση και 6μηνιαίο πλύσιμο. Έχουμε γεμίσει μυγιάγγιχτους. Ξέρω κάθε εποχή τι λουλούδι βγαίνει, από τις αλλεργίες των χτικιάρηδων αθηνέζων φίλων μου.

Όταν βγαίνουν τα κυκλάμινα, φυσάει τη μύτη του ο Νίκος, όταν βγαίνουν τα κεράσια, ο Κώστας, και σαν έρθει η ώρα της Ελιάς, τη φυσάει ο Δημήτρης.

Εντωμεταξύ, οι παππούδες όλων αυτών ανέπνεαν 24/7 χώμα και σκόνη, δε σκούπιζαν ποτέ το σπίτι τους και πέθαναν στα 92.

Τούτοι εδώ μεγάλωσαν αναπνέοντας κλινέξ σε γλυμμένα πατώματα κι ανάθεμά με, αν φτάσουν με το καλό τα 70-75, τόσες αρρώστιες κι αυτοάνοσα που έχουν μαζέψει από την υπερβολική σχολαστικότητα - καθαριότητα.

Δεν είπαμε να ζούμε μέσα στις μούχλες και σε περιττώματα ζώων, αλλά μη γίνουμε υποχόνδριοι. Ο άνθρωπος είναι ανθεκτικό ον, όσο κι αν ζούμε πλέον σε κοινωνίες του φόβου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/6/2024 στις 7:16 ΜΜ, liakjim είπε

Ψύξη μόνο; Αν ναι, κοίτα παρακάτω (με τις γνωστές επιφυλάξεις)

pubchart?oid=1677580743&format=image

και

pubchart?oid=1558716294&format=image

Αν θέλεις να δούμε κάποιο άλλο μοντέλο πες (αρκεί να έχει eurovent ή pdesign τιμές)

Είμαι μεταξύ αυτών:

https://www.airconenergy.gr/gr/el/products/etherea-cs-z71vkew-cu-z71vke-me-wifi-standard-se-18-atokes-doseis

https://www.airconenergy.gr/gr/el/products/mszmuz-ap71vgk-se-13-atokes-doseis

https://www.airconenergy.gr/gr/el/products/perfera-ftxm71r-rxm71r-se-13-atokes-doseis

https://www.airconenergy.gr/gr/el/products/srk-71zr-w-src-71zr-w-inverter-seira-zr-diamond-r32-se-13-atokes-doseis (ή το 80zr, θα δείξει)

https://www.airconenergy.gr/gr/el/products/edge-white-ras-b24g3kvsg-eras-24j2avsg-e1-se-18-atokes-doseis

Ποιο από αυτά έχει τη καλύτερη ποιότητα κατασκευής/αξιοπιστία/αντοχή κατά τη γνώμη σου; (όχι μόνο στην εξωτερική μονάδα/συμπιεστη, αλλά και στα ηλεκτρονικά τους)

To MHI SRK / SRC 71 ZTL-W,  το ME MSZ/MUZ-LN60VG2(V), το Ururu Satara και το Daisekai 10 δεν έχουν αρκετή δύναμη στη ψύξη δυστυχώς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...