Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές και απορίες για κλιματιστικά -Part 3


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μπηκε και το Toshiba χθες.

IMG_20230907_191804.jpg.ea40d693e526dd2791599ef013ea3570.jpg

 

Ηθελα μεσα στο μηνα να παρω και το Haori το 13αρι, αλλα το ανεβασαν παντου.Ειχε ξεκινησει απο τα 900,πηγε 970 και τωρα 1000+. Θα αναζητησω εναλλακτικη αν δεν πεσει μεχρι μεσα Οκτωμβρη που ληγει το κουπονι.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, Dantε είπε

Μπηκε και το Toshiba χθες.

IMG_20230907_191804.jpg.ea40d693e526dd2791599ef013ea3570.jpg

 

Ηθελα μεσα στο μηνα να παρω και το Haori το 13αρι, αλλα το ανεβασαν παντου.Ειχε ξεκινησει απο τα 900,πηγε 970 και τωρα 1000+. Θα αναζητησω εναλλακτικη αν δεν πεσει μεχρι μεσα Οκτωμβρη που ληγει το κουπονι.

Παντως εγω δε θα το αγόραζα το haori εαν ισχύει αυτό το ενεργειακό ταμπελάκι που έχει με το φορτιο σχεδιασμου στο θερμό να είναι παρα πολύ μεγαλύτερο από τη μέση ζώνη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά, ήρθε ο "επίσημος" συνεργάτης daikin Ηρακλείου,το ελενξε, δυστυχώς δεν έκανε τον θόρυβο που κάνει άλλες φορές (κλασική περίπτωση βλάβης) του έδειξα και το βίντεο που είχα στείλει Αθήνα,έβαλε θερμόμετρο ψευτοκαθαρισε τα σχεδόν καθαρά φίλτρα μέσα,και τελικό αποτέλεσμα είναι ότι δεν έχει κάτι,είναι λογικό λέει,θέλει 2 συντηρήσεις το χρόνο λόγω ότι το δουλεύω πολλές ώρες και ότι είναι μικρό για το 35αρι σαλόνι.(,18 η 24 έπρεπε λέει να βάλω) πήρε και 20€ χατηρικα,μετά από Μανουρά αντί για 50€ που παίρνουν (αστείο) επειδή είμαι παλιός πελάτης και είναι στα 20μετρα το μαγαζάκι τούς (ήρθε με τα πόδια και μια βαλίτσα με δική μου σκάλα για 20 λεπτά) θεωρήθηκε άσκοπη μετακίνηση αφού δεν έχει ζημιά.αυτά έδειξε η νεκροψία.

Μετά από αυτό και μόνο πότε ξανά νταικιν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ DAIKIN

Εχει κανει κανενας εδω;

Μιλουσα με την εταιρεια που περιμενω να μου οριστικοποιησει την προσφορα, και μου ειπε -επι τροχαδην-οτι την κανεις, αν καταλαβα καλα, μονος σου; Ο πελατης μονος του; Ή στο κανει και η εταιρια που το αγοραζεις, γινεται και ετσι, ή ο καθε πελατης μονος του;

Εκανα και ενα google search , βρηκα αυτη τη σελιδα.

https://standbyme.daikin.gr/el/package/amesi-ypostiriksi

Απο εδω γινεται;

Θελω να ξερω, γιατι αν μου λεει η εν λογω εταιρια το κανεις μονος, μετα για καποιο λογο δεν γινεται-δεν μπορω-εσφαλμενη πληροφορια, και εχει και παρελθει χρονος απο την αγορα ενω επρεπε/μπορουσε να μου το κανει η εταιρια που μου προμηθευσε και εγκατεστησε τα κλιματιστικα, τοτε μπορει και να την πατησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mindreader είπε

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ DAIKIN

Εχει κανει κανενας εδω;

Μιλουσα με την εταιρεια που περιμενω να μου οριστικοποιησει την προσφορα, και μου ειπε -επι τροχαδην-οτι την κανεις, αν καταλαβα καλα, μονος σου; Ο πελατης μονος του; Ή στο κανει και η εταιρια που το αγοραζεις, γινεται και ετσι, ή ο καθε πελατης μονος του;

Εκανα και ενα google search , βρηκα αυτη τη σελιδα.

https://standbyme.daikin.gr/el/package/amesi-ypostiriksi

Απο εδω γινεται;

Θελω να ξερω, γιατι αν μου λεει η εν λογω εταιρια το κανεις μονος, μετα για καποιο λογο δεν γινεται-δεν μπορω-εσφαλμενη πληροφορια, και εχει και παρελθει χρονος απο την αγορα ενω επρεπε/μπορουσε να μου το κανει η εταιρια που μου προμηθευσε και εγκατεστησε τα κλιματιστικα, τοτε μπορει και να την πατησεις.

Με την ίδια την daikin έχεις δοκιμάσει να μιλήσεις και σου εξηγήσουν ακριβώς πώς θα γίνει η διαδικασία;

Εγώ το δικό μου κλιματιστικό το πήρα από Blue dealer, οπότε με έβαλαν εκείνοι στο stand by me και μετά μέσα από τη σελίδα έκανα την επέκταση μόνος μου.

Από εδώ μέσα μας έχουν πει άτομα ότι πήραν τα κλιματιστικά τους από αλυσίδες και μετά μίλησαν απευθείας με την daikin και πήραν την επέκταση εγγύησης, υποθέτω απλά τους φτιάχνουν λογαριασμό στο stand by me και μετά κάνουν την επέκταση μόνοι τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mindreader είπε

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ DAIKIN

Εχει κανει κανενας εδω;

Μιλουσα με την εταιρεια που περιμενω να μου οριστικοποιησει την προσφορα, και μου ειπε -επι τροχαδην-οτι την κανεις, αν καταλαβα καλα, μονος σου; Ο πελατης μονος του; Ή στο κανει και η εταιρια που το αγοραζεις, γινεται και ετσι, ή ο καθε πελατης μονος του;

Εκανα και ενα google search , βρηκα αυτη τη σελιδα.

https://standbyme.daikin.gr/el/package/amesi-ypostiriksi

Απο εδω γινεται;

Θελω να ξερω, γιατι αν μου λεει η εν λογω εταιρια το κανεις μονος, μετα για καποιο λογο δεν γινεται-δεν μπορω-εσφαλμενη πληροφορια, και εχει και παρελθει χρονος απο την αγορα ενω επρεπε/μπορουσε να μου το κανει η εταιρια που μου προμηθευσε και εγκατεστησε τα κλιματιστικα, τοτε μπορει και να την πατησεις.

Πάνω που ετοιμαζόμουν να γράψω την εμπειρία μου σε αυτό το θέμα! Συνοπτικά: μην κάνεις επέκταση, δεν αξίζει!

Αναλυτικά: Εγώ πήρα πέρυσι (06/2022) ένα 18άρι Siesta Sensira από Κόκοτα (δεν είναι ούτε master ούτε blue dealer της Daikin). Δεν μου είπαν τίποτα περί εγγύησης, διαπίστωσα ότι έχει 3 χρόνια (ούτε καν 5 που δίνουν οι Blue). Φέτος λίγες μέρες πριν παρέλθει 1 έτος έψαξα στο site της Daikin και είδα ότι μπορούσα να κάνω εγγραφή το μηχάνημα και είχε περιθώριο λίγες μέρες πριν συμπληρωθεί ο 1 χρόνος ώστε να έχω δυνατότητα επέκτασης στα 10 χρόνια με το stand by me. Βλακωδώς (όπως αποδεικνύεται) την πλήρωσα και την έκανα online. Ξεκινάω τέλη Ιουνίου διαδικασία να βρω διαθέσιμο ραντεβού για συντήρηση γιατί έχει και προαπαιτούμενη την πραγματοποίηση μιας συντήρησης το χρόνο από πιστοποιημένο τεχνικό. Καλά ως εδώ και αναμενόμενα ούτως ή άλλως είχα σκοπό να κάνω γιατί παρά το ότι είχε προλάβει να δουλέψει λίγο μόνο καλοκαίρι μύριζε υπό κάποιες συνθήκες. Στον Κόκοτα που κάλεσα ουσιαστικά με ...γείωσαν. "Δεν γνωρίζουμε, άγνωστο πότε θα έχουμε διαθέσιμο ραντεβού, έχουμε μεγάλο φόρτο" κλπ. απαράδεκτα. Περνάει ο καιρός μεσολάβησαν διακοπές, τέλη Αυγούστου (φέτος πριν λίγες μέρες δηλαδή) λαμβάνω "απειλητικό" email από τη Daikin Greece ότι "η επέκταση εγγύησης θα ακυρωθεί αν δεν προβώ σε συντήρηση της μονάδας μέχρι 10/9". Εν τω μεταξύ στους όρους πουθενά δεν θυμάμαι να όριζε συγκεκριμένα 12 μήνες+3 μήνες ακριβώς από την επέκταση την υποχρέωση για service. Νέα επικοινωνία με τον πωλητή "ναι θα το δούμε", "πότε μπορείτε" νέα γείωση. Απευθύνομαι σε Master Dealer (Leomat) μου δίνουν 2 τηλέφωνα συμβεβλημένων dealers να επικοινωνήσω καταλήξαμε μετά από μέρες "διαπραγματεύσεων" με τον έναν ότι επειδή πρόκειται για επέκταση στη 10ετία την οποία έκανα μόνος μου και το μηχάνημα δεν είχε αγοραστεί από αυτόν, μπορούσε μεν να κάνει τη συντήρηση, δεν μπορούσε όμως να καταχωρήσει το παραστατικό και το "πιστοποιητικό" στο σύστημα ώστε να καλυφθεί η υποχρέωση για την εγγύηση! Τι ακριβώς συμβαίνει δεν κατάλαβα ομολογώ. Με τον άλλο μείναμε στο ότι "ναι μπορούμε να το καταχωρήσουμε" αλλά ακόμα περιμένω να με καλέσουν για ραντεβού. Τελικά η λύση ήταν κατόπιν νέας επικοινωνίας με τη Daikin Greece αυτή τη φορά, να αγοράσω μια συντήρηση μέσω του site της Daikin και να στείλουν αυτοί συνεργάτη τους τεχνικό. Έναντι 69€. Και αυτό μάλλον θα πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο για τα επόμενα 9 χρόνια. Δηλαδή 99€ το κόστος της επέκτασης + 10Χ69€ (αν δεν ανέβει) γύρω στα 800€. Σχεδόν 1 κλιματιστικό ακόμα.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, theopan είπε

Πάνω που ετοιμαζόμουν να γράψω την εμπειρία μου σε αυτό το θέμα! Συνοπτικά: μην κάνεις επέκταση, δεν αξίζει!

Αναλυτικά: Εγώ πήρα πέρυσι (06/2022) ένα 18άρι Siesta Sensira από Κόκοτα (δεν είναι ούτε master ούτε blue dealer της Daikin). Δεν μου είπαν τίποτα περί εγγύησης, διαπίστωσα ότι έχει 3 χρόνια (ούτε καν 5 που δίνουν οι Blue). Φέτος λίγες μέρες πριν παρέλθει 1 έτος έψαξα στο site της Daikin και είδα ότι μπορούσα να κάνω εγγραφή το μηχάνημα και είχε περιθώριο λίγες μέρες πριν συμπληρωθεί ο 1 χρόνος ώστε να έχω δυνατότητα επέκτασης στα 10 χρόνια με το stand by me. Βλακωδώς (όπως αποδεικνύεται) την πλήρωσα και την έκανα online. Ξεκινάω τέλη Ιουνίου διαδικασία να βρω διαθέσιμο ραντεβού για συντήρηση γιατί έχει και προαπαιτούμενη την πραγματοποίηση μιας συντήρησης το χρόνο από πιστοποιημένο τεχνικό. Καλά ως εδώ και αναμενόμενα ούτως ή άλλως είχα σκοπό να κάνω γιατί παρά το ότι είχε προλάβει να δουλέψει λίγο μόνο καλοκαίρι μύριζε υπό κάποιες συνθήκες. Στον Κόκοτα που κάλεσα ουσιαστικά με ...γείωσαν. "Δεν γνωρίζουμε, άγνωστο πότε θα έχουμε διαθέσιμο ραντεβού, έχουμε μεγάλο φόρτο" κλπ. απαράδεκτα. Περνάει ο καιρός μεσολάβησαν διακοπές, τέλη Αυγούστου (φέτος πριν λίγες μέρες δηλαδή) λαμβάνω "απειλητικό" email από τη Daikin Greece ότι "η επέκταση εγγύησης θα ακυρωθεί αν δεν προβώ σε συντήρηση της μονάδας μέχρι 10/9". Εν τω μεταξύ στους όρους πουθενά δεν θυμάμαι να όριζε συγκεκριμένα 12 μήνες+3 μήνες ακριβώς από την επέκταση την υποχρέωση για service. Νέα επικοινωνία με τον πωλητή "ναι θα το δούμε", "πότε μπορείτε" νέα γείωση. Απευθύνομαι σε Master Dealer (Leomat) μου δίνουν 2 τηλέφωνα συμβεβλημένων dealers να επικοινωνήσω καταλήξαμε μετά από μέρες "διαπραγματεύσεων" με τον έναν ότι επειδή πρόκειται για επέκταση στη 10ετία την οποία έκανα μόνος μου και το μηχάνημα δεν είχε αγοραστεί από αυτόν, μπορούσε μεν να κάνει τη συντήρηση, δεν μπορούσε όμως να καταχωρήσει το παραστατικό και το "πιστοποιητικό" στο σύστημα ώστε να καλυφθεί η υποχρέωση για την εγγύηση! Τι ακριβώς συμβαίνει δεν κατάλαβα ομολογώ. Με τον άλλο μείναμε στο ότι "ναι μπορούμε να το καταχωρήσουμε" αλλά ακόμα περιμένω να με καλέσουν για ραντεβού. Τελικά η λύση ήταν κατόπιν νέας επικοινωνίας με τη Daikin Greece αυτή τη φορά, να αγοράσω μια συντήρηση μέσω του site της Daikin και να στείλουν αυτοί συνεργάτη τους τεχνικό. Έναντι 69€. Και αυτό μάλλον θα πρέπει να γίνεται κάθε χρόνο για τα επόμενα 9 χρόνια. Δηλαδή 99€ το κόστος της επέκτασης + 10Χ69€ (αν δεν ανέβει) γύρω στα 800€. Σχεδόν 1 κλιματιστικό ακόμα.

Κάνε την συντήρηση από οποιοδήποτε αδειούχο ψυκτικό και στείλε την απόδειξη στη daikin ώστε να περαστεί στο σύστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, manousos34 είπε

Καλημέρα παιδιά, ήρθε ο "επίσημος" συνεργάτης daikin Ηρακλείου,το ελενξε, δυστυχώς δεν έκανε τον θόρυβο που κάνει άλλες φορές (κλασική περίπτωση βλάβης) του έδειξα και το βίντεο που είχα στείλει Αθήνα,έβαλε θερμόμετρο ψευτοκαθαρισε τα σχεδόν καθαρά φίλτρα μέσα,και τελικό αποτέλεσμα είναι ότι δεν έχει κάτι,είναι λογικό λέει,θέλει 2 συντηρήσεις το χρόνο λόγω ότι το δουλεύω πολλές ώρες και ότι είναι μικρό για το 35αρι σαλόνι.(,18 η 24 έπρεπε λέει να βάλω) πήρε και 20€ χατηρικα,μετά από Μανουρά αντί για 50€ που παίρνουν (αστείο) επειδή είμαι παλιός πελάτης και είναι στα 20μετρα το μαγαζάκι τούς (ήρθε με τα πόδια και μια βαλίτσα με δική μου σκάλα για 20 λεπτά) θεωρήθηκε άσκοπη μετακίνηση αφού δεν έχει ζημιά.αυτά έδειξε η νεκροψία.

Μετά από αυτό και μόνο πότε ξανά νταικιν.

Ο τεχνικός έλεγξε το μηχάνημα και το βρήκε εντάξει.

Κακός τεχνικός ή περίεργος πελάτης;

(προσωπικά δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιο είναι το θέμα).

ΥΓ αυτά περί λάθους μεγέθους πες του να τα βάλει στον πωπό του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ο τεχνικός έλεγξε το μηχάνημα και το βρήκε εντάξει.

Κακός τεχνικός ή περίεργος πελάτης;

(προσωπικά δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιο είναι το θέμα).

ΥΓ αυτά περί λάθους μεγέθους πες του να τα βάλει στον πωπό του.

Η εσωτερική μονάδα κανει έξτρα θόρυβο σαν να δουλεύει αχρονιστα ο ανεμιστήρας,(σαν να ζοριζεται φάση)όταν το κανει βγαζει μόνο από την μέση αέρα και όχι όλο το πτερύγιο,και μια ψιλομουχλιλα μυρωδιά,που δεν με απασχόλει αυτό αλλά ότι όταν το κάνει δεν παγώνει το ίδιο το σπίτι στις ίδιες συνθήκες προφανώς. Αυτός είπε ότι όταν το κάνει ινβεταρει και καλά.

Τον έλεγχο τον έκανε ναι αλλά δυστυχώς χωρίς να κάνει το σύμπτωμα αύτο. Τώρα το ότι έβαλε θερμόμετρο στις περσίδες και είδε 9βαθμους στο powerful εμένα δεν μου λέει κάτι σαν περίεργος πελάτης αλλά ότι δεν παγώνει όπως πρέπει όταν το κάνει. Ο θόρυβος δεν με απασχολεί ούτε ότι η έξω μονάδα μαζεύει υγρασία σε όλο το πάτωμα και στάζει,απλά να δουλεύει σωστά.

Τώρα ότι θέλει 2 συντηρήσεις το χρόνο λόγω ότι είμαι 3 τετράγωνα από τον παραλιακό και ότι δουλεύει 10ωρες την ημέρα μου φενεται τραβηγμένο ίσως? 

ο μάστορας απλά κόλλησε στο ότι είχα ανοιχτές πόρτες διαδρόμου και αποθήκης και σου λέει έτσι βέβαια και δωστα δεν επαρκεί το 12αρι περί btu.

Τον άλλο μήνα που θα φέρω τον δικό μου ψυκτικό να τα κάνει βαρύ καθαρισμό μέσα έξω θα δω αν αλλάξει κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, manousos34 είπε

Η εσωτερική μονάδα κανει έξτρα θόρυβο σαν να δουλεύει αχρονιστα ο ανεμιστήρας,(σαν να ζοριζεται φάση)όταν το κανει βγαζει μόνο από την μέση αέρα και όχι όλο το πτερύγιο,και μια ψιλομουχλιλα μυρωδιά,που δεν με απασχόλει αυτό αλλά ότι όταν το κάνει δεν παγώνει το ίδιο το σπίτι στις ίδιες συνθήκες προφανώς. Αυτός είπε ότι όταν το κάνει ινβεταρει και καλά.

Τον έλεγχο τον έκανε ναι αλλά δυστυχώς χωρίς να κάνει το σύμπτωμα αύτο. Τώρα το ότι έβαλε θερμόμετρο στις περσίδες και είδε 9βαθμους στο powerful εμένα δεν μου λέει κάτι σαν περίεργος πελάτης αλλά ότι δεν παγώνει όπως πρέπει όταν το κάνει. Ο θόρυβος δεν με απασχολεί ούτε ότι η έξω μονάδα μαζεύει υγρασία σε όλο το πάτωμα και στάζει,απλά να δουλεύει σωστά.

Τώρα ότι θέλει 2 συντηρήσεις το χρόνο λόγω ότι είμαι 3 τετράγωνα από τον παραλιακό και ότι δουλεύει 10ωρες την ημέρα μου φενεται τραβηγμένο ίσως? 

ο μάστορας απλά κόλλησε στο ότι είχα ανοιχτές πόρτες διαδρόμου και αποθήκης και σου λέει έτσι βέβαια και δωστα δεν επαρκεί το 12αρι περί btu.

Τον άλλο μήνα που θα φέρω τον δικό μου ψυκτικό να τα κάνει βαρύ καθαρισμό μέσα έξω θα δω αν αλλάξει κάτι.

Ποιο έχεις και πόσο καιρό αγορασμένο;

9C στο powerful είναι μια χαρά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ποιο έχεις και πόσο καιρό αγορασμένο;

9C στο powerful είναι μια χαρά.

Σιεστα 12αρι Μαλαισία εργοστάσιο atx35c νομίζω. Η αγορά έγινε τον 2ο μήνα του 23

Άμα δουλεύει σωστά δεν έχω παράπονο αλήθεια.

Επεξ/σία από manousos34
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!

  1. Ποσό που διαθέτουμε: ~600€
  2. Νέα αγορά
  3. Επιθυμητό κατάστημα: Αδιάφορο
  4. Χρήση κλιματιστικού: 90% ψύξη / 10% θέρμανση
  5. Συχνότητα χρήσης: Αποκλειστική πηγή ψύξης - καθημερινή χρήση τους ζεστούς μήνες
  6. Εναλλακτικός τρόπος θέρμανσης: Ύπαρξη λειτουργικού λέβητα πετρελαίου
  7. Χώρος που θα τοποθετηθεί: Γραφείο 12τμ
  8. Τοποθεσία: Γέρακας
  9. Απαραίτητα: Wi-Fi, αθόρυβο
  10. Πληροφορίες: Εξωτερική μόνωση, διπλά τζάμια
  11. Για 18C:
    1620.09Watt
    1393.28KCal/h
    135.01Watt/m2
    116.11KCal/h/m2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, manousos34 είπε

Σιεστα 12αρι Μαλαισία εργοστάσιο atx35c νομίζω. Η αγορά έγινε τον 2ο μήνα του 23

Άμα δουλεύει σωστά δεν έχω παράπονο αλήθεια.

Του έχεις κάποιο πριζάκι που να μετράει watts ; Ιδανικά μια tplink tapo p110;

Επίσης έχεις στη διάθεσή σου καλά ψηφιακά θερμόμετρα που να δείχνουν μέχρι πρώτο δεκαδικό; Ιδανικά θέλουμε 2 αλλά και ένα κάνει. Για να κάνουμε ένα τεστάκι.

Το μηχάνημα είναι ολοκαίνουργιο. Όσο και να έχει δουλέψει, δεν θα έχει πιάσει βρώμα.

Προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς σε αυτό που λες ότι δεν βγάζει αέρα από όλη την έκταση των περσίδων. Δεν παίζει αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tomtoub είπε

Καλησπέρα σε όλους!

  1. Ποσό που διαθέτουμε: ~600€
  2. Νέα αγορά
  3. Επιθυμητό κατάστημα: Αδιάφορο
  4. Χρήση κλιματιστικού: 90% ψύξη / 10% θέρμανση
  5. Συχνότητα χρήσης: Αποκλειστική πηγή ψύξης - καθημερινή χρήση τους ζεστούς μήνες
  6. Εναλλακτικός τρόπος θέρμανσης: Ύπαρξη λειτουργικού λέβητα πετρελαίου
  7. Χώρος που θα τοποθετηθεί: Γραφείο 12τμ
  8. Τοποθεσία: Γέρακας
  9. Απαραίτητα: Wi-Fi, αθόρυβο
  10. Πληροφορίες: Εξωτερική μόνωση, διπλά τζάμια
  11. Για 18C:
    1620.09Watt
    1393.28KCal/h
    135.01Watt/m2
    116.11KCal/h/m2

Με 10 χρόνια εγγύηση https://www.alphaclimagr.gr/product/1420606/tcl-miracle-iii-09chsd-tpg21i-klimatistiko-inverter.html

Εναλλακτικά σε μιντεοειδές https://www.alphaclimagr.gr/product/1417858/inventor-legend-ldvi-09wfi-ldvo-09-inverter-a.html

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...