Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές και απορίες για κλιματιστικά -Part 3


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω στο ένα υπνοδωμάτιο ένα Midea RF New 9άρι, τι οποίο τον τελευταίο καιρό όταν λειτουργεί με τον ανεμιστήρα ακόμα και στο low, ακούγεται όπως ακούγεται περίπου όταν φυσάει δυνατός αέρας που αλλάζει συνεχώς κατεύθυνση.

Έβαλα το χέρι μπροστά απ' την περσίδα και διαπίστωσα ότι η ροή αέρα έχει "κενά", δηλαδή δεν είναι συνεχής.

Τι μπορεί να συμβαίνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλημέρα παιδιά, περιμένω τεχνικό από daikin για το siesta, για το πρόβλημα του εναλαγομενου θορύβου,λογικά δεν θα γίνει αντικατάσταση αλλά επίσκευη.θα σας ενημερώσω για επόμενο άτυχο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, Klausx είπε

 

Με μία τέτοια αντλία είχε πολεμήσει ο παππούς μου στην Κορέα 🤣 

Εφόσον βλέπουμε δύο καλώδια στις εξωτερικές μονάδες έχει παροχή από έξω και απλά έστειλε το καλώδιο εσωτερικά στην πρίζα.

Νομίζω πως έπρεπε να βάλουν καλύτερες και μεγαλύτερες βάσεις να έχουν αρκετό αέρα από πίσω, αν το μετρήσεις πρέπει να είσαι οριακά εντός ορίων κατασκευαστή.

Το εσωτερικό 18αρι φαίνεται λες και ακουμπάει από την μία μεριά στην κάσα, πιστεύω να είναι απλά τρικ της φωτογραφίας, λογικά το παράθυρο βρίσκει πάνω στο μηχάνημα κατά το άνοιγμα.

Όπως είπα λάθος βάσεις και στο εξωτερικό 18αρι με αποτέλεσμα να αρχίσουν οι πατέντες. Δες με ένα αλφάδι αν είναι οκ. Αφού τρίζει δεν θα είναι αλφαδιά.

Όπου βλέπουμε σωλήνες με άσπρη μόνωση σε 18+++btu αυτόματα σημαίνει μη χρήση κουρμπαδόρου ή ελατηρίου στις καμπύλες που αυξάνει τις πιθανότητες για τσάκισμα/περιορισμό.
 

το εσωτερικό 18αρι έχει 6cm αριστερά από τον τοίχο, 5cm απαιτεί ο κατασκευαστής. Και μάλιστα επέμενα αρκετά στο συγκεκριμένο θέμα και τους έβαλα και ανοίξανε νέες τρύπες γιατί στη θέση του παλιού 12αριού (WINIA για τους παλιούς) δεν χώραγε.

Βασικά ήταν ένας κύριος λόγος που πήρα το συγκεκριμένο Daikin διότι είχε τις πιο μαζεμένες διαστάσεις (και τιμή σε σχέση με ένα MHI). Το παράθυρο δεν θα ακουμπάει το μηχάνημα λόγω καναπέ.

Κουρμπαδόρο βάλανε τουλάχιστον στο 18αρι που το είδα, βεβαια έτσι όπως το καμπυλώσανε το χαλκοσωλήνα τρόμαξα λίγο ότι θα τον τσακίσουν..

τώρα για τις βάσεις τι να πω, αυτές είχαν ..

Πάντως γενικά για επαρχιακό μέρος και από τοπικό συνεργείο - που ήμουν βέβαια και εγώ από πάνω - σχετικά καλά πήγε..

Τους περιμένω βέβαια να διορθώσουν το θέμα του συντονισμού της βάσης-ράγας του 18αριου και να μονώσουν αυτά τα δύο κομματάκια χαλκού που είναι εκτεθειμένα...

Στην επόμενη εγκατάσταση μου θα είμαι πιο έμπειρος 😋

Πάντως χωρίς πλάκα, και θέτοντας και ένα φιλοσοφικό ερώτημα (=χωρίς απάντηση),

έχει γίνει πλέον απαραίτητο να τα ψάχνουμε όλα τόσο πολύ αφιερώνοντας ώρες και να έχουμε τεχνικές γνώσεις για τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα  ?

ή κάνουμε υπερανάλυση σε όλα εις βάρος της ξεγνοιασιάς μας και του ελεύθερου χρόνου μας ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, red66phone είπε

Πάντως χωρίς πλάκα, και θέτοντας και ένα φιλοσοφικό ερώτημα (=χωρίς απάντηση),

έχει γίνει πλέον απαραίτητο να τα ψάχνουμε όλα τόσο πολύ αφιερώνοντας ώρες και να έχουμε τεχνικές γνώσεις για τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα  ?

ή κάνουμε υπερανάλυση σε όλα εις βάρος της ξεγνοιασιάς μας και του ελεύθερου χρόνου μας ?

Κοίτα κάποιος που έχει την οικονομική άνεση και δε τον νοιάζει να αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα κλιματιστικά τότε ίσως να μην χρειάζεται να ενημερωθεί για τα προϊόντα που πληρώνει και να είναι ξέγνοιαστος πως λες ,επειδή όμως θα τολμήσω να πω από αυτά που βλέπω εδώ μέσα δεν υπάρχει πολύς κόσμος που μπορεί να πεταει διχιλιαρα για αντικατάσταση κάθε δύο τρία χρόνια από τα λαθη των εγκαταστατων καλό είναι να έχουμε μια σφαιρική άποψη του προϊόντος που πληρώνουμε αδρά 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 minutes ago, dimostr said:

δεν υπάρχει πολύς κόσμος που μπορεί να πεταει διχιλιαρα για αντικατάσταση κάθε δύο τρία χρόνια από τα λαθη των εγκαταστατων

και ΚΥΡΙΩΣ αυτοι που εχουν, δεν τα πετουν...αλλα και να τα πετουσαν, την ιδια τυχη με τους μη εχοντας θα ειχαν, ο ψυκτικος ειπαμε ειναι ο αδυναμος κρικος της αλυσιδας που θα την σπασει η οχι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, phanispal είπε

Έχω στο ένα υπνοδωμάτιο ένα Midea RF New 9άρι, τι οποίο τον τελευταίο καιρό όταν λειτουργεί με τον ανεμιστήρα ακόμα και στο low, ακούγεται όπως ακούγεται περίπου όταν φυσάει δυνατός αέρας που αλλάζει συνεχώς κατεύθυνση.

Έβαλα το χέρι μπροστά απ' την περσίδα και διαπίστωσα ότι η ροή αέρα έχει "κενά", δηλαδή δεν είναι συνεχής.

Τι μπορεί να συμβαίνει;

 

3 ώρες πριν, manousos34 είπε

Καλημέρα παιδιά, περιμένω τεχνικό από daikin για το siesta, για το πρόβλημα του εναλαγομενου θορύβου,λογικά δεν θα γίνει αντικατάσταση αλλά επίσκευη.θα σας ενημερώσω για επόμενο άτυχο.


Και το δικό μου Midea το κάνει αλλά πολύ σπάνια, συνήθως όταν θέλει καθάρισμα ο ανεμιστήρας ή τα φίλτρα.
 

1 ώρα πριν, red66phone είπε

το εσωτερικό 18αρι έχει 6cm αριστερά από τον τοίχο, 5cm απαιτεί ο κατασκευαστής. Και μάλιστα επέμενα αρκετά στο συγκεκριμένο θέμα και τους έβαλα και ανοίξανε νέες τρύπες γιατί στη θέση του παλιού 12αριού (WINIA για τους παλιούς) δεν χώραγε.

Βασικά ήταν ένας κύριος λόγος που πήρα το συγκεκριμένο Daikin διότι είχε τις πιο μαζεμένες διαστάσεις (και τιμή σε σχέση με ένα MHI). Το παράθυρο δεν θα ακουμπάει το μηχάνημα λόγω καναπέ.

Κουρμπαδόρο βάλανε τουλάχιστον στο 18αρι που το είδα, βεβαια έτσι όπως το καμπυλώσανε το χαλκοσωλήνα τρόμαξα λίγο ότι θα τον τσακίσουν..

τώρα για τις βάσεις τι να πω, αυτές είχαν ..

Πάντως γενικά για επαρχιακό μέρος και από τοπικό συνεργείο - που ήμουν βέβαια και εγώ από πάνω - σχετικά καλά πήγε..

Τους περιμένω βέβαια να διορθώσουν το θέμα του συντονισμού της βάσης-ράγας του 18αριου και να μονώσουν αυτά τα δύο κομματάκια χαλκού που είναι εκτεθειμένα...

Στην επόμενη εγκατάσταση μου θα είμαι πιο έμπειρος 😋

Πάντως χωρίς πλάκα, και θέτοντας και ένα φιλοσοφικό ερώτημα (=χωρίς απάντηση),

έχει γίνει πλέον απαραίτητο να τα ψάχνουμε όλα τόσο πολύ αφιερώνοντας ώρες και να έχουμε τεχνικές γνώσεις για τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα  ?

ή κάνουμε υπερανάλυση σε όλα εις βάρος της ξεγνοιασιάς μας και του ελεύθερου χρόνου μας ?

Από δεξιά είναι το θέμα, αν ακουμπάει το μηχάνημα στην κάσα παράγωνα θα έχεις θέματα μελλοντικά.

Όταν την έχεις πατήσει αρκετές φορές από τεχνικούς μετά αναγκαστικά το ψάχνεις μέχρι να βρεις κάποιον αξιόπιστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, red66phone είπε

Πάντως χωρίς πλάκα, και θέτοντας και ένα φιλοσοφικό ερώτημα (=χωρίς απάντηση),

έχει γίνει πλέον απαραίτητο να τα ψάχνουμε όλα τόσο πολύ αφιερώνοντας ώρες και να έχουμε τεχνικές γνώσεις για τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα  ?

ή κάνουμε υπερανάλυση σε όλα εις βάρος της ξεγνοιασιάς μας και του ελεύθερου χρόνου μας ?

Δεν θα έπρεπε να ασχολείται ο πελάτης ούτε εμείς. Θα έπρεπε να έρχεται ο εκάστοτε τεχνικός και να ακολουθεί κάποια στάνταρντς. Δυστυχώς δεν συμβαίνει και δεν μπορώ να φανταστώ πως θα αλλάξει όλο αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, liakjim είπε

δεν μπορώ να φανταστώ πως θα αλλάξει όλο αυτό.

Αυτό θα αλλάξει όταν σταματήσετε να υποστηρίζετε αυτό ου λες παρακάτω 

 

46 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν θα έπρεπε να ασχολείται ο πελάτη

Άμα δεν ασχοληθεί αυτός που πληρώνει και κάνει χρήση ποιος θα ασχοληθεί ο γείτονας ?

Άμα πάει η μαστοραντζα σε ενημερωμένους καταναλωτές και φάει δέκα άκυρα σε ισάριθμες εγκαταστάσεις και γυρίσει χωρίς μεροκάματο θα το σκεφτεί δίπλα να κάνει τη μαλακια που τον αφήνουν οι υπόλοιποι 

Επεξ/σία από dimostr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dimostr είπε

 Άμα δεν ασχοληθεί αυτός που πληρώνει και κάνει χρήση ποιος θα ασχοληθεί ο γείτονας ?

Όχι, δεν θα έπρεπε ποτέ να ασχολείται και να διαβάζει εγχειρίδια εγκατάστασης παρά μόνο το εγχειρίδιο χρήσης. Η συσκευή θα έπρεπε να είχε εξαρχής εγκατασταθεί σύμφωνα με το εγχειρίδιο του κατασκευαστή από αυτόν που υποτίθεται έχει την τεχνική κατάρτιση για αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Klausx είπε

Και το δικό μου Midea το κάνει αλλά πολύ σπάνια, συνήθως όταν θέλει καθάρισμα ο ανεμιστήρας ή τα φίλτρα.

Θα καθαρίσω τα φίλτρα, αν και δε μπορώ να πω πως είναι ιδιαίτερα βρώμικα.

Είχε καθαριστεί και ο ανεμιστήρας πέρσι, δεν είναι ότι έχει αφεθεί στην τύχη του δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, liakjim είπε

Όχι, δεν θα έπρεπε ποτέ να ασχολείται και να διαβάζει εγχειρίδια εγκατάστασης παρά μόνο το εγχειρίδιο χρήσης. Η συσκευή θα έπρεπε να είχε εξαρχής εγκατασταθ

συμφωνώ

2 ώρες πριν, dimostr είπε

Κοίτα κάποιος που έχει την οικονομική άνεση και δε τον νοιάζει να αλλάζει ανά τακτά χρονικά διαστήματα κλιματιστικά τότε ίσως να μην χρειάζεται να ενημερωθεί για τα προϊόντα που πληρώνει και να είναι ξέγνοιαστος πως λες ,επειδή όμως θα τολμήσω να πω από αυτά που βλέπω εδώ μέσα δεν υπάρχει πολύς κόσμος που μπορεί να πεταει διχιλιαρα για αντικατάσταση κάθε δύο τρία χρόνια από τα λαθη των εγκαταστατων καλό είναι να έχουμε μια σφαιρική άποψη του προϊόντος που πληρώνουμε αδρά 

δεν διαφωνώ γενικά με τον συλλογισμό, εξ άλλου κ γω το ίδιο κάνω.

συνεπάγεται απαραίτητα ότι αν δεν "εμπλακείς" προσωπικά σε μια εγκατάσταση θα πετάς διχίλιαρα κάθε 2-3 χρόνια ?

νομίζω όχι.. δλδ δεν σημαίνει ότι όλοι κάνουν τόσα χοντρά λάθη/κοροϊδεύουν... anyway..

Μην μένετε μόνο στα air-condition, έχουμε "καταντήσει" (κάποιοι, προφανώς όχι όλοι) να ψάχνουμε υπερ-αναλυτικά τα πάντα και για την αγορά ενός προϊόντος και για τεχνικές εργασίες με τον "φόβο" μην μας κοροϊδέψουν / χάσουμε τα λεφτά μας, αφιερώνοντας το πιο πιο πολύτιμο αγαθό μας, τον χρόνο.

εγώ για παράδειγμα, επειδή έφερα ηλεκτρολόγο να μου ρίξει 2.5αρι καλώδιο για το 18αρι απευθείας στον πίνακα και να μου εγκαταστήσει και αντικεραυνικό, (ψυχ)-αναγκάστηκα να διαβάζω συνδεσμολογίες κτλ γιατί δεν του είχα εμπιστοσύνη, θυσιάζοντας χρόνο από τα παιδιά μου κ την γυναίκα μου αλλά και προσωπικό ..

τελικά, όντως έκανε λάθος, εγώ δεν το κατάλαβα (δεν εμβάθυνα αρκετά μάλλον😁) και τον ξαναέφερα ... μου έβαλε και καπέλο €20-€30 στα ανταλλακτικά (ελέω επαρχία και μονοπωλίου)

Παραδείγματα υπερ-ανάλυσης μπορεί να σκεφτεί ο καθένας πολλά για τον εαυτό του υποθέτω ...

"Overthinking is the biggest cause of unhappiness" ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα

  1. Ανώτατο διαθέσιμο ποσό : 1300
  2. Νέα αγορά ή αντικατάσταση παλιού. Στη 2η περίπτωση αναφέρουμε το μοντέλο του παλιού κλιματιστικού και αν ήταν επαρκές / μάλλον οριακό / ανεπαρκές: ΝΕΟ
  3. Επιθυμητό κατάστημα ή τύπος καταστήματος (πχ μεγάλη αλυσίδα που συνήθως έχουν αυξημένες τιμές αλλά έχουν ευκολίες πχ τρόπος πληρωμής με δόσεις, ανακύκλωση παλιού κλιματιστικού , δωρεάν εγκατάσταση κτλ): ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ
  4. Χρήση κλιματιστικού προσδιορίζοντας αν είναι για αποκλειστική ψύξη, θέρμανση ή και τα δύο (πχ 20% ψύξη / 80% θέρμανση): ΘΕΡΜΑΝΣΗ / ΨΥΞΗ
  5. Συχνότητα χρήσης πχ περιστασιακή πηγή ψύξης ή αποκλειστική πηγή ψύξης και θέρμανσης κτλ: ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΞΗ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΝΟΙΞΕΙ Η ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ Ή ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΡΥΕΣ ΜΕΡΕΣ
  6. Αναφέρουμε αν έχουμε και αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και εναλλακτικό τρόπο θέρμανσης πχ λέβητας πετρελαίου. ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ
  7. Χώρος που θα τοποθετηθεί με προσδιορισμό αν θα είναι ενιαίος πχ σαλονοκουζίνα, υπνοδωμάτιο, τραπεζαρία κτλ : ΣΑΛΟΝΟΚΟΥΖΙΝΑ
  8. Τοποθεσία (πόλη και περιοχή αν είναι Αθήνα) , προσδιορίζοντας ελάχιστες και μέγιστες θερμοκρασίες (αν έχουμε κοντά μετεωρολογικό σταθμό από το https://meteo.gr/Gmap.cfm το λέμε), υψόμετρο και τυχόν ιδιαιτερότητες (πχ πάνω στη θάλασσα, ξηρό κλίμα κτλ) ΚΟΖΑΝΗ
  9. Απαραίτητα, επιθυμητά και αδιάφορα features πχ wifi, ιονιστής,  μεγάλη εγγύηση, αθόρυβο κτλ: ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΘΟΡΥΒΟ
  10. Πληροφορίες περί μονώσεων, κουφώματα, ιδιαιτερότητες χώρου, προσανατολισμό, (πχ έντονη ηλιοφάνεια, ψηλοτάβανο, μαγαζί με ανοιχτές πόρτες κτλ). ΟΧΙ ΜΟΝΩΣΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΔΙΠΛΑ, ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, 
  11. Τέλος για να δοθεί μια αίσθηση του χώρου, αναφέρουμε τις απώλειες του χώρου μας με χρήση του παρακάτω εργαλείου ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ ΘΕΡΜΙΚΩΝ ΑΠΩΛΕΙΩΝ . 

Σκέφτομαι για αυτό

https://www.skroutz.gr/s/18977716/Mitsubishi-Heavy-Industries-SRK-SRC-63ZR-W-Klimatistiko-Inverter-22000-BTU-A-A.html

τώρα με το 10% του public βγαίνει 1250 με δωρεάν τοποθέτηση

Οι ερωτήσεις μου

α) θα αξίζει η δωρεάν τοποθέτηση ή μήπως θα πέσω σε κανα συνεργείο που θα κάνουν ότι να είναι;

β) είναι καλή η προσφορά ή να περιμένω για πιο μετά ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, newnick είπε

α) θα αξίζει η δωρεάν τοποθέτηση ή μήπως θα πέσω σε κανα συνεργείο που θα κάνουν ότι να είναι;

από τα Public εγώ δεν κατάφερα (προσπάθησα 4 φορές) να μάθω ποιο συνεργείο θα το αναλάβει, παρά μόνο όταν ήρθαν. (βέβαια εγώ ήμουν με το προγ/μα Ανακυκλώνω, δεν ξέρω αν παίζει ρόλο..)

Ιδέα. Μάθε ποιο συνεργείο θεωρείται το πιο καλό στην περιοχή σου και πάρτους ρώτα τους αν συνεργάζονται με τα Public και αν μπορούν να αναλάβουν αυτοί την περίπτωση τους.

4 λεπτά πριν, newnick είπε

β) είναι καλή η προσφορά ή να περιμένω για πιο μετά ;

για εμένα πάρτο τώρα, το πιο πιθανό είναι να ακριβύνουν, τώρα είναι οι τελευταίες προσφορές του καλοκαιριού, κομμάτια που μείναν (τα πιο ακριβά συνήθως, κτλ). Εξάλλου πόσο πιο πολύ να πέσει?

Πάρτο τώρα που μπορείς οικονομικά αλλά και χρονικά (δεν ξέρεις τι δουλειά/μπλέξιμο μπορεί να προκύψει στο μέλλον...🙃)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Klausx είπε

Και το δικό μου Midea το κάνει αλλά πολύ σπάνια, συνήθως όταν θέλει καθάρισμα ο ανεμιστήρας ή τα φίλτρα

Μετά από επικοινωνία με τον τεχνικό επου είπε το ίδιο καθάρισα φίλτρα, έπλυνα με λάστιχο την έξω μονάδα αλλά πάλι το ίδιο κάνει,πέρα το θόρυβο βέβαια είναι ότι δεν παγώνει το ίδιο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...