Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές και απορίες για κλιματιστικά -Part 3


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 13k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, liakjim είπε

Περιστασιακή χρήση τύπου ΣΚ ή θα λιώνει το καλοκαίρι; Τι άλλο θα ήθελες να έχει σαν χαρακτηριστικό;

περιστασιακη χρηση ωραριο 11:00-16:00 τις μισες μερες καθε καλοκαιρινου μηνα, χωρις γουιφι αν ειναι δυνατον η με στικακι για να μην το ενεργοποιησω ποτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, yiannis_1 said:

Για όσα mitsubishi - toshiba - fujitsu είναι made in china και γενικότερα σε χώρες χαμηλού κόστους παραγωγής.

Θεωρεις οτι παιζει ρολο στην ποιοτητα η χωρα κατασκευης ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, yiannis_1 είπε

Για όσα mitsubishi - toshiba - fujitsu είναι made in china και γενικότερα σε χώρες χαμηλού κόστους παραγωγής.

Αν κάποια είναι made in china, δεν σημαίνει ότι είναι κινεζάκια ( πχ είδα asyg24klca PRC, αλλά καμία σχέση με Κίνα σαν υλοποίηση).

8 λεπτά πριν, koproli8os είπε

περιστασιακη χρηση ωραριο 11:00-16:00 τις μισες μερες καθε καλοκαιρινου μηνα, χωρις γουιφι αν ειναι δυνατον η με στικακι για να μην το ενεργοποιησω ποτε

Με μπέρδεψες με το wifi. Θέλουμε ή όχι;

Σε κάθε περίπτωση :

https://www.alphaclimagr.gr/product/1420607/tcl-miracle-iii-12chsd-tpg21i-klimatistiko-inverter.html

Αν το θέλεις από αλυσίδα με εγκατάσταση στην τιμή:

https://www.public.gr/product/thermansi-klimatismos/air-condition/klimatistika/tcl-miracle-iii-12chsdtpg21i-klimatistiko-inverter-12000-btu-aa-me-wifi/1820670

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, yiannis_1 είπε

Για όσα mitsubishi - toshiba - fujitsu είναι made in china και γενικότερα σε χώρες χαμηλού κόστους παραγωγής.

Οποιαδήποτε χώρα εκτός Ε.Ε , Η.Β , ΙΑΠΩΝΙΑΣ, ΝΟΤΙΑΣ ΚΟΡΕΑΣ ΚΑΙ Β.ΑΜΕΡΙΚΗΣ  είναι χαμηλού κόστους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, liakjim είπε

Αν κάποια είναι made in china, δεν σημαίνει ότι είναι κινεζάκια ( πχ είδα asyg24klca PRC, αλλά καμία σχέση με Κίνα σαν υλοποίηση).

Με μπέρδεψες με το wifi. Θέλουμε ή όχι;

Σε κάθε περίπτωση :

https://www.alphaclimagr.gr/product/1420607/tcl-miracle-iii-12chsd-tpg21i-klimatistiko-inverter.html

Αν το θέλεις από αλυσίδα με εγκατάσταση στην τιμή:

https://www.public.gr/product/thermansi-klimatismos/air-condition/klimatistika/tcl-miracle-iii-12chsdtpg21i-klimatistiko-inverter-12000-btu-aa-me-wifi/1820670

 

 

 

οκ, σε ευχαριστω πολυ για τις προτασεις, οχι δε το θελω το γουιφι με τιποτα αλλα επειδη ειναι μοδα το τελευταιο καιρο και δεν μπορω να το αποφυγω γιαυτο ειπα στικακι για να ειναι μονιμα απενεργοποιημενο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φανταζομαι, αφου δεν ειδα κανενα σχολιο απο κανεναν οταν ρωτησα αν εχει χρησιμοποιησει καποιος τη φορμα της daikin 'ζητειστε εγκατασταση', οτι δεν θα γνωριζει και κανεις να μου πει πως χειριζεται η daikin την διαδικασια αναθεσης σε συνεργατη της.

Πχ εγω χτες μιλησα με αυτον που του ανεθεσαν το αιτημα μου. Μου ειπε τηλεφωνικα καποιες πληροφοριες. Εγω εστειλα email, γιατι 'τα γραπτα μενουν' και απο προφορικες διαβεβαιωσεις εχω καει, mail λοιπον στο συνεργατη-επισημο αντιπροσωπο, με κοινοποιηση στη daikin, να μου τα γραψει και στο email και να μου πει δυο-τρεις ακομη λεπτομερειες.

Η daikin αραγε ριχνει ενα ματι στο αιτημα του πελατη, τι απεγινε, ή απλα αναθετει καπου κι οτι θελει ας βγει;

Επεξ/σία από mindreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαβαζοντας εδω για τα θεματα με τις εγκαταστασεις, υπαρχει αποψη για τα συνεργεια απο παμπλικ;

η να ψαξω σε εξωτερικο τεχνικο/ψυκτικο;

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν επειδή γίνεται συνεχώς θέμα με τα συνεργεία τοποθέτησης και επειδή έχει ειπωθεί πολλές φορές αλλά κάπου χάνεται η πληροφορία ας την ξαναπούμε 

Καμία αλυσίδα ηλεκτρικών δεν έχει δικά της συνεργεία ,έχουν συμβάσεις με ανεξάρτητους ψυκτικούς ,οπότε η η αλυσίδα σου στείλει για τοποθέτηση κάποιο μάστορα η εσύ ανοίξεις το χρυσό οδηγό και διαλέξεις κάποιον ρίχνοντας τα κουκιά είναι το ίδιο πράγμα 

Η ΜΟΝΗ ΛΎΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΗΜΕΡΩΜΈΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ για την διαδικασία τοποθέτησης ώστε ο εγκατάστατης να μη κάνει μαιμουδιες και για να προλάβω κάποιους που θα πουν που να το ξέρω εγώ αυτό και δεν είναι δουλειά μου και άλλα τέτοια ωραία ,όλα αυτά έχουν ειπωθεί εκατοντάδες φορές και επιπλέον υπάρχει στη κορυφή κάθε σελίδας ένα υπόμνημα που τα λέει ΟΛΑ 

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 hours ago, mindreader said:

Παλια βγαζανε ειδικα φυλλαδια για καθε σειρα.

Τωρα ψαχνω κλασικη μπροσουρα, pdf, για τα daikin sensira, δεν βρισκω τιποτε. 

Αν καποιος εχει το λινκ, γιατι ή η daikin δεν έχει ή εγω δεν ψαχνω καλα, ας το πει σας παρακαλω.

Είναι αυτά τα φυλλάδια αυτό που ψάχνεις;

Daikin-Brochure-FTXC-D.pdf (torn-climatizare.ro)

FTXC-C-RXC-C_Product-flyer_ECPEN21-045_English.pdf (torn-climatizare.ro)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, amotida said:

Ναι, ευχαριστω!!!

1 hour ago, dimostr said:

Λοιπόν επειδή γίνεται συνεχώς θέμα με τα συνεργεία τοποθέτησης και επειδή έχει ειπωθεί πολλές φορές αλλά κάπου χάνεται η πληροφορία ας την ξαναπούμε 

Καμία αλυσίδα ηλεκτρικών δεν έχει δικά της συνεργεία ,έχουν συμβάσεις με ανεξάρτητους ψυκτικούς ,οπότε η η αλυσίδα σου στείλει για τοποθέτηση κάποιο μάστορα η εσύ ανοίξεις το χρυσό οδηγό και διαλέξεις κάποιον ρίχνοντας τα κουκιά είναι το ίδιο πράγμα 

Η ΜΟΝΗ ΛΎΣΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΗΜΕΡΩΜΈΝΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ για την διαδικασία τοποθέτησης ώστε ο εγκατάστατης να μη κάνει μαιμουδιες και για να προλάβω κάποιους που θα πουν που να το ξέρω εγώ αυτό και δεν είναι δουλειά μου και άλλα τέτοια ωραία ,όλα αυτά έχουν ειπωθεί εκατοντάδες φορές και επιπλέον υπάρχει στη κορυφή κάθε σελίδας ένα υπόμνημα που τα λέει ΟΛΑ 

Συζητουσα χτες με φιλο το θεμα, μου λεει 'ετσι κι αλλιως κι ο κωτσοβολος με πιστοποιημενο ψυκτικο θα εχει συμβαση, ψυκτικο θα σου στειλει'. (τωρα τι κανουν ειναι αλλο ζητημα, αλλα ειδα και 'επαγγελματισμο' απο λεγομενους 'επαγγελματιες'....να δω εναν να τιμησει τα λεφτα που ζηταει, ρε ελλαδα της αρπαχτης και της μαιμουδιας...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 hours ago, mindreader said:

Φανταζομαι, αφου δεν ειδα κανενα σχολιο απο κανεναν οταν ρωτησα αν εχει χρησιμοποιησει καποιος τη φορμα της daikin 'ζητειστε εγκατασταση', οτι δεν θα γνωριζει και κανεις να μου πει πως χειριζεται η daikin την διαδικασια αναθεσης σε συνεργατη της.

Πχ εγω χτες μιλησα με αυτον που του ανεθεσαν το αιτημα μου. Μου ειπε τηλεφωνικα καποιες πληροφοριες. Εγω εστειλα email, γιατι 'τα γραπτα μενουν' και απο προφορικες διαβεβαιωσεις εχω καει, mail λοιπον στο συνεργατη-επισημο αντιπροσωπο, με κοινοποιηση στη daikin, να μου τα γραψει και στο email και να μου πει δυο-τρεις ακομη λεπτομερειες.

Η daikin αραγε ριχνει ενα ματι στο αιτημα του πελατη, τι απεγινε, ή απλα αναθετει καπου κι οτι θελει ας βγει;

Αν γνωριζει καποιος απο τα τοσα μελη αυτου του νηματος...

:(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, mindreader είπε

Αν γνωριζει καποιος απο τα τοσα μελη αυτου του νηματος...

:(

Η daikin το αναθέτει σε έναν blue dealer όπου για εκείνη είναι όλοι το ίδιο , ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς θέλεις να διαπιστώσεις 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 minutes ago, dimostr said:

Η daikin το αναθέτει σε έναν blue dealer όπου για εκείνη είναι όλοι το ίδιο , ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω τι ακριβώς θέλεις να διαπιστώσεις 

Θελω να διαπιστωσω, αν η daikin 'keep an eye' στον καθε dealer.

Εγω ζητησα κατι απο τον dealer που του ανεθεσε το αιτημα μου η daikin. Η daikin περα απο την αναθεση, κοιτα καθολου πως τα παει ο dealer με οτι του στελνουν, ή οχι;

Εγω ζητησα καποια πραγματα απο τον dealer. Ο dealer πες οτι ηθελε 'ευκολοδουλεια' ή 'ευκολα λεφτα' και δεν θελησει να ασχοληθει. Η daikin το δεχεται αυτο, δεν την νοιαζει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, mindreader είπε

Εγω ζητησα καποια πραγματα απο τον dealer. Ο dealer πες οτι ηθελε 'ευκολοδουλεια' ή 'ευκολα λεφτα' και δεν θελησει να ασχοληθει. Η daikin το δεχεται αυτο, δεν την νοιαζει;

Λοιπόν τώρα θα σε προσγειωσω στη πραγματικότητα 

Εσύ μπορεί να ζήτησες ότι θες ακόμα και πχ να έρθει ο εγκατάστατης ξυρισμένος γιατί έχεις βίτσιο ΟΜΩΣ όπως σου είπα και πριν η daikin αναθέτει σε blue dealer που γιαυτην είναι ΟΛΟΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΆΝΤΑΡ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, οπότε οι θεωρίες συνομωσίας του εκάστοτε καταναλωτή που ζήτησε άκουσε έγραψε νόμισε η οτιδήποτε άλλο λίγο την αφορά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...