Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
30 minutes ago, giannakis777 said:

Νομίζω η apple είπε ότι τα παράτησε,  δεν θα φτιάξει 

Mε τέτοια περιθώρια κέρδους

Δεν αξίζει να φτιάξει ..

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Bil79 είπε

MIUI και hyperOS να μην έχει μόνο...😝

Κι ομως HyperOS θα εχει χαχαχχαχαχ

  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 hours ago, ethereum said:

είναι γνωστό ότι τα λάστιχα των αμιγώς ηλεκτρικών έχουν μεγάλη και γρήγορη φθορά λόγω του βάρους των μπαταριών.

Άγνωστο είναι, το π.χ Skoda Enyaq ζυγίζει 1965 kg και το αντίστοιχο θερμικό, το kodiaq 1774 kg. Δε νομίζω να τα χαλάσουμε για 190 κιλά. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Dimitris_1981 είπε

Πολύ φτηνιαδούρα το εσωτερικό. Φωνάζει από χιλιόμετρα. Κρίμα για την Xiaomi που σταμάτησε η Apple και δεν έχουν να την αντιγράψουν στο Design....

ΑΛΛΑ!!! ΑΝΤΙΓΡΑΨΑΝΕ ΤΗΝ PORSCHE!!! ΕΥΓΕ!!!

Η Xiaomi την παίρνει να βγάζει "budget" copycat cars.

H Apple δεν μπορεί να μην είναι Premium και τελικά δεν μπορεί να ανταγωνιστεί στο Premium. Για αυτό και σταμάτησε. Στην κατηγορία Premium υπάρχουν εταιρίες που το έχουν τερματίσει σε ποιότητα / Design/ Εργονομία. Δεν βρέθηκε χώρος για την Apple.

Αυτό που θα κάνει η Apple είναι να γεμίσει τις ΗΠΑ με CarPlay και όσο μπορεί τις άλλες αγορές.

Μάλλον δεν έβγαλε άκρη με την αυτόνομη οδήγηση που ήθελε να πουλήσει (ηλεκτρικά φτιάχνει ο καθένας πια).

2 ώρες πριν, giannakis777 είπε

Νομίζω η apple είπε ότι τα παράτησε,  δεν θα φτιάξει 

Έτσι είναι…

2 ώρες πριν, dimitrins είπε

Mε τέτοια περιθώρια κέρδους

Δεν αξίζει να φτιάξει ..

Θα πάρει την Tesla αργότερα έτοιμη αν χρειαστεί…

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 hours ago, farcry33 said:

Αν δεν βρουν τρόπο να φορτίζουν σε δευτερόλεπτα όπως όταν γεμίζω πετρέλαιο, μόνο όταν θα με αναγκάσουν με νομοθεσίες κλπ θα πάρω ηλεκτρικό.

Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, το diesel σου γεμίζει με 80 ευρώ και το Xiaomi με 8 ευρώ. 

Εντωμεταξύ, κάνετε λες και είσαστε Αυστραλία που θέλει Σίδνεϊ - Πέρθ 3.900 χιλιόμετρα. Μια Θεσσαλονίκη θα πάτε βρε κακομοίρηδες και θα κάνετε στάση 20 λεπτά για φόρτιση. 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 5
  • Thanks 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, το diesel σου γεμίζει με 80 ευρώ και το Xiaomi με 8 ευρώ. 

Εντωμεταξύ, κάνετε λες και είσαστε Αυστραλία που θέλει Σίδνεϊ - Πέρθ 3.900 χιλιόμετρα. Μια Θεσσαλονίκη θα πάτε βρε κακομοίρηδες και θα κάνετε στάση 20 λεπτά για φόρτιση. 

Φιλαράκι μου έχει Τεσλα χειμώνα πάνω από 400 χιλιόμετρα ούτε για πλάκα δεν βγάζει, για κοντινές αποστάσεις είναι οκ αλλά αν δεν είχε φορτιστή στο σπίτι θα το πετούσε εχτές λέει. Η επιτάχυνση είναι απίστευτη και το ότι είναι αθόρυβο αυτα είναι σούπερ, αλλά θα παραμείνω στα diesel για όσο βγαίνουν. 

Επεξ/σία από farcry33
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, farcry33 είπε

Φιλαράκι μου έχει Τεσλα χειμώνα πάνω από 400 χιλιόμετρα ούτε για πλάκα δεν βγάζει, για κοντινές αποστάσεις είναι οκ αλλά αν δεν είχε φορτιστή στο σπίτι θα το πετούσε εχτές λέει. Η επιτάχυνση είναι απίστευτη και το ότι είναι αθόρυβο αυτα είναι σούπερ, αλλά θα παραμείνω στα diesel για όσο βγαίνουν. 

Εγώ έχω πάρει της συζύγου το ID4 εδώ και 2,5+ χρόνια και ετοιμάζομαι και εγώ να πάρω ηλεκτρικό σχετικά σύντομα.

Να πω την αλήθεια αν δεν είχα που να το φορτίζω δεν νομίζω ότι θα το αγόραζα ούτε θα σκεφτόμουν να αγοράσω. Οπότε δεν είναι για όλους τουλάχιστον ακόμα. Πραγματική αυτονομία γύρω στα 300 χλμ το χειμώνα, σε αστικό περιβάλλον με το μεγαλύτερο ποσοστό των χιλιομέτρων στην Αττική οδό με την μπαταρία να φορτίζει στο 80%, κάντε την αναγωγή για φόρτιση στο 100%. Ταχυφορτιστή δεν αξιωθήκαμε να βάλουμε ακόμα, κάθε βράδυ στην πρίζα την σούκο με τα 10 Amper ασφάλεια το φορτίζουμε. Πρόσφατα αλλάξαμε λάστιχα στο ID4 στα περίπου 50000 χλμ και το κουστούμι ήταν κανένα 1200άρι.

Στο δια ταύτα δεν ξαναγυρνάω σε θερμικό που να μου το χαρίζουνε. Είναι τέτοια η αίσθηση της οδήγησης του ηλεκτρικού και τόσο μεγάλη η οικονομία του καυσίμου(με φόρτιση στο σπίτι) αν κάνεις χιλιόμετρα που δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτόμουν να μην είναι το επόμενο μου αυτοκίνητο ηλεκτρικό. Ούτε να σκέφτομαι δεν θέλω, τακάκια, λάδια, ξύδια, μπουζί, φίλτρα, αντλίες, πιστόνια, ελατήρια, επισκέψεις στα συνεργεία κάθε λίγο κλπ.

Για το diesel που γκαζώνεις και παθαίνουν 10 αμάξια πίσω καρκίνο του πνεύμονα όλοι οι επιβαίνοντες αυτό που έχω να πω είναι ότι έπρεπε να είχαν απαγορευτεί δια ροπάλου και ισόβιας φυλάκισης σε αυτούς που τα επιτρέψανε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 'Αμεση κατάσχεση και βαρύ πρόστιμο επίσης σε όσους ξηλώνουν τα φίλτρα μικροσωματιδίων και βάζουν προγράμματα. Και δυστυχώς αυτοί οι ασυνείδητοι είναι πάρα πολλοί. Το αντίθετο είναι εξαίρεση δείγμα για το που πάμε σαν κοινωνία. Εμείς και τα βανάκια στην δουλειά τα έχουμε όλα βενζίνη-υγραέριο.

Επεξ/σία από SV1EOD
  • Like 7
Δημοσ.

Άραγε από ευρωπαϊκή αποθήκη μπορεί κανείς να παραγγείλει? Αν ναι θα έχει μηδέν μεταφορικά? Γιατί αν έρθει Ελλάδα μέσω infoquest θα είναι πολύ πιο ακριβό.

  • Haha 2
Δημοσ.
15 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Η Xiaomi κατάφερε να φτιάξει αυτοκίνητο…

Η Apple ακόμα να τα καταφέρει;

Δεν είναι και τόσο εύκολο να βρεις ανθρώπους που θα αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα κοστίζει κανα 300(;) χιλιάρικα.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, SV1EOD είπε

Εγώ έχω πάρει της συζύγου το ID4 εδώ και 2,5+ χρόνια και ετοιμάζομαι και εγώ να πάρω ηλεκτρικό σχετικά σύντομα.

Να πω την αλήθεια αν δεν είχα που να το φορτίζω δεν νομίζω ότι θα το αγόραζα ούτε θα σκεφτόμουν να αγοράσω. Οπότε δεν είναι για όλους τουλάχιστον ακόμα. Πραγματική αυτονομία γύρω στα 300 χλμ το χειμώνα, σε αστικό περιβάλλον με το μεγαλύτερο ποσοστό των χιλιομέτρων στην Αττική οδό με την μπαταρία να φορτίζει στο 80%, κάντε την αναγωγή για φόρτιση στο 100%. Ταχυφορτιστή δεν αξιωθήκαμε να βάλουμε ακόμα, κάθε βράδυ στην πρίζα την σούκο με τα 10 Amper ασφάλεια το φορτίζουμε. Πρόσφατα αλλάξαμε λάστιχα στο ID4 στα περίπου 50000 χλμ και το κουστούμι ήταν κανένα 1200άρι.

Στο δια ταύτα δεν ξαναγυρνάω σε θερμικό που να μου το χαρίζουνε. Είναι τέτοια η αίσθηση της οδήγησης του ηλεκτρικού και τόσο μεγάλη η οικονομία του καυσίμου(με φόρτιση στο σπίτι) αν κάνεις χιλιόμετρα που δεν υπάρχει περίπτωση να σκεφτόμουν να μην είναι το επόμενο μου αυτοκίνητο ηλεκτρικό. Ούτε να σκέφτομαι δεν θέλω, τακάκια, λάδια, ξύδια, μπουζί, φίλτρα, αντλίες, πιστόνια, ελατήρια, επισκέψεις στα συνεργεία κάθε λίγο κλπ.

Για το diesel που γκαζώνεις και παθαίνουν 10 αμάξια πίσω καρκίνο του πνεύμονα όλοι οι επιβαίνοντες αυτό που έχω να πω είναι ότι έπρεπε να είχαν απαγορευτεί δια ροπάλου και ισόβιας φυλάκισης σε αυτούς που τα επιτρέψανε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 'Αμεση κατάσχεση και βαρύ πρόστιμο επίσης σε όσους ξηλώνουν τα φίλτρα μικροσωματιδίων και βάζουν προγράμματα. Και δυστυχώς αυτοί οι ασυνείδητοι είναι πάρα πολλοί. Το αντίθετο είναι εξαίρεση δείγμα για το που πάμε σαν κοινωνία. Εμείς και τα βανάκια στην δουλειά τα έχουμε όλα βενζίνη-υγραέριο.

Ανάλογα το diesel ρε σύ εγώ πχ δεν πληρώνω καν τέλη επίσης με ένα τεπόζιτο βγάζω κοντά 1000km. Καταλαβαίνω τι λες και ίσως να έχεις δίκαιο όπως πχ εγώ όταν πήγα σε αυτόματο δεν ξανά παίρνω με ταχύτητες για κανέναν λόγο. Αλλά πρέπει να σκεφτείς ότι το να έχει ηλεκτρικό ο καθένας και να τον συμφέρει είναι πρακτικά αδύνατο, στο κέντρο πχ Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι αδύνατο να έχεις φορτιστή στο σπίτι, ακόμα οι μισοί συμπολίτες μας δεν έχουν καν τα βασικά ποσό μάλλον ένα καινούριο ηλεκτρικό αμάξι που στο ελάχιστο θα θέλει μια 20ρα πλέον για να το αποκτήσεις, και μένα δεν μου αρέσει που κυκλοφορούν ακατάλληλα ρυπογόνα αμάξια αλλά αν τα καταργούσαν όπως ορίζει ο νόμος οι μισοί θα πήγαιναν με τα πόδια γιατί τα ΜΜΜ στην Ελλάδα είναι χρόνια πίσω.
 

εμενα προσωπικά στις ΜΕΚ δεν μου αρέσει ο θόρυβος και δεν μιλάω για super car εκεί φυσικά και θα ήθελα ΜΕΚ.

  • Like 2
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, το diesel σου γεμίζει με 80 ευρώ και το Xiaomi με 8 ευρώ. 

Εντωμεταξύ, κάνετε λες και είσαστε Αυστραλία που θέλει Σίδνεϊ - Πέρθ 3.900 χιλιόμετρα. Μια Θεσσαλονίκη θα πάτε βρε κακομοίρηδες και θα κάνετε στάση 20 λεπτά για φόρτιση. 

Το έχω πει και σε άλλο θέμα. Οι περισσότεροι δεν πάνε ούτε εκεί αλλά συνεχίζουν να μας κοπανάνε το παραπάνω επιχείρημα.

 

10 ώρες πριν, farcry33 είπε

Φιλαράκι μου έχει Τεσλα χειμώνα πάνω από 400 χιλιόμετρα ούτε για πλάκα δεν βγάζει, για κοντινές αποστάσεις είναι οκ αλλά αν δεν είχε φορτιστή στο σπίτι θα το πετούσε εχτές λέει. Η επιτάχυνση είναι απίστευτη και το ότι είναι αθόρυβο αυτα είναι σούπερ, αλλά θα παραμείνω στα diesel για όσο βγαίνουν. 

Είμαι της ίδιας άποψης ότι αν δεν φορτίζεις σπίτι το Ηλεκτρικό δεν είναι η τέλεια λύση. Και πάλι όμως αν έχεις στην περιοχή σου ένα ταχυφορτιστή και κάνεις διαδρομές μέσα στην πόλη τα 400km είναι υπέρ αρκετά και οικονομικά πάλι συμφέρει. Απλώς πρεπει να κάτσεις 20 με 40 λεπτά να γεμίσεις.

 

7 ώρες πριν, SV1EOD είπε

...........

Για το diesel που γκαζώνεις και παθαίνουν 10 αμάξια πίσω καρκίνο του πνεύμονα όλοι οι επιβαίνοντες αυτό που έχω να πω είναι ότι έπρεπε να είχαν απαγορευτεί δια ροπάλου και ισόβιας φυλάκισης σε αυτούς που τα επιτρέψανε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. 'Αμεση κατάσχεση και βαρύ πρόστιμο επίσης σε όσους ξηλώνουν τα φίλτρα μικροσωματιδίων και βάζουν προγράμματα. Και δυστυχώς αυτοί οι ασυνείδητοι είναι πάρα πολλοί. Το αντίθετο είναι εξαίρεση δείγμα για το που πάμε σαν κοινωνία. Εμείς και τα βανάκια στην δουλειά τα έχουμε όλα βενζίνη-υγραέριο.

Θα έπρεπε να έχουν πάρει τις άδειες όσων βγάζουν DPF και να μην τους αφήσουν να ανοίξουν ξανά συνεργείο. Θα έπρεπε να παίρνουν τις άδειες και στα ΚΤΕΟ επίσης. Φυσικά θα έπρεπε να υπάρχουν και κάποιες δικλείδες όσον αφορά τις υποχρεώσεις των εταιρειών στην αλλαγή και την συντήρηση DPF. Αν θες 5χιλ+ να αλλάξεις ένα DPF σε ένα κακοκατασκευασμένο Yarris που δεν έχει καν λαμπάκι για αναγέννηση, σου περνάει απ' το μυαλό να το βγάλεις.

Πρέπει οι ευθύνες να πηγαίνουν και στον Οδηγό, και στο συνεργείο και στον ελεγκτή και οι ποινές να είναι τέτοιες που να λειτουργούν αποτρεπτικά.

 

3 ώρες πριν, dhm21911 είπε

Δεν είναι και τόσο εύκολο να βρεις ανθρώπους που θα αγοράσουν ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα κοστίζει κανα 300(;) χιλιάρικα.

Το ίδιο έλεγαν την εποχή που η Apple έβγαζε κινητά στα 500€ και οι άλλοι ήταν στα 200€. Η Apple έχει πελατολόγιο που μπορεί και πουλάει ροδάκια 400€ για το σταθερό τους υπολογιστή και δεν θα βρει πελάτες για αυτοκίνητο;

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, farcry33 είπε

Ανάλογα το diesel ρε σύ εγώ πχ δεν πληρώνω καν τέλη επίσης με ένα τεπόζιτο βγάζω κοντά 1000km. Καταλαβαίνω τι λες και ίσως να έχεις δίκαιο όπως πχ εγώ όταν πήγα σε αυτόματο δεν ξανά παίρνω με ταχύτητες για κανέναν λόγο. Αλλά πρέπει να σκεφτείς ότι το να έχει ηλεκτρικό ο καθένας και να τον συμφέρει είναι πρακτικά αδύνατο, στο κέντρο πχ Αθήνα - Θεσσαλονίκη είναι αδύνατο να έχεις φορτιστή στο σπίτι, ακόμα οι μισοί συμπολίτες μας δεν έχουν καν τα βασικά ποσό μάλλον ένα καινούριο ηλεκτρικό αμάξι που στο ελάχιστο θα θέλει μια 20ρα πλέον για να το αποκτήσεις, και μένα δεν μου αρέσει που κυκλοφορούν ακατάλληλα ρυπογόνα αμάξια αλλά αν τα καταργούσαν όπως ορίζει ο νόμος οι μισοί θα πήγαιναν με τα πόδια γιατί τα ΜΜΜ στην Ελλάδα είναι χρόνια πίσω.
 

εμενα προσωπικά στις ΜΕΚ δεν μου αρέσει ο θόρυβος και δεν μιλάω για super car εκεί φυσικά και θα ήθελα ΜΕΚ.

νομίζεις ότι μπορεί να καταλάβει ο άλλος από την οικολογική του φούσκα ότι ο κόσμος ζορίζεται να συντηρεί ακόμα και το υπάρχον 20ετιας? πόσο μάλλον να πάρει καινούριο 30-40Κ ηλεκτρικό.....

φάτε παντεσπάνι κύριοι.

εγώ θέλω δικαίωμα στην επιλογή ΜΕΚ ή ηλεκτρικού. Δεν θέλω με το στανιό και με εκβιασμό να με ωθήσεις στο ηλεκτρικό. Αν είναι τόσο καλό και φοβερό θα πουλά μόνο του. Οχι να δίνουν επιδοτήσεις.

 

Επεξ/σία από dtk-386
  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...