Jim skou Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Καλησπέρα παιδιά! Είμαι ερασιτέχνης φωτογράφος τα τελευταία 5 χρόνια. Έχω τραβήξει χιλιάδες φωτογραφίες οι οποίες κάποιες από αυτές είναι εντυπωσιακές. Μετά την έκθεση φωτογραφίας που παρακολούθησα την προηγούμενη εβδομάδα μου μπήκε το μικρόβιο της εκτύπωσης των φωτογραφιών μου, όχι βέβαια σε τόσο μεγάλα μεγέθη όπως στις εκθέσεις αλλά τουλάχιστον σε φωτογραφικό χαρτί Α4 - Α3. Έχω μια dslr με ανάλυση σε Megapixels: 24.2 MP. Πιστεύετε ότι σε τέτοια μεγέθη θα χαθεί η ποιότητα της φωτογραφίας??? Παρακάτω σας παραθέτω δύο από τους φωτογραφικους εκτυπωτές που έχω βάλει στο μάτι ώστε να μου πείτε τη γνώμη σας. Epson L8050 Inkjet. (Αυθεντικά μελάνια 60€) Canon Pixma Pro-200 Inkjet. ( Αυθεντικά μελάνια 144€)
highpriest Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Τα μεγαπίξελ σου είναι μια χαρά για εκτύπωση Προτείνω τον G540 της Canon
pallisi Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Η ανάλυση που έχεις είναι πολύ καλή για αυτά τα μεγέθη εκτύπωσης. Για να μην απογοητευτείς θα σου έλεγα να δεις όλο το workflow σου και ειδικά το καλιμπράρισμα της οθόνης σου. Η ποιότητα του χαρτιού είναι επίσης βασικό. Θα πρέπει να τυπώνεις κάπως συχνά γιατί κολλάνε τα μελάνια, οι canon δεν είναι τόσο επιρρεπής στο βούλωμα. Δες μερικά βίντεο από το κανάλι του KeithCooper για να πάρεις μια πιο καλή άποψη.
gatos74 Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Δημοσ. 17 Απριλίου 2024 Καλησπέρα και σε σένα.Εάν σου αρκεί το α4 μέγεθος ο g540 είναι πολύ καλός για να ξεκινήσεις. Ο L8050 θα σου δώσει παρόμοια αποτελέσματα (καλύτερα σε glossy χαρτί) αλλά με τριπλάσια τιμή αγοράς. Εάν θέλεις α3+ τότε πάρε αυτον. Ο pro 200 είναι καλύτερος αλλά για να καταλάβεις την διαφορά και να εκμεταλλευτείς το λίγο παραπάνω που θα σου δώσει πρέπει να αποκτήσεις εμπειρία. Οπως ειπώθηκε παραπάνω να τυπώνεις σε καλό χαρτί.