anrim27 Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου Καλησπέρα. Πριν λίγες ημέρες μου ήρθε ένα email που ανέφερε ότι παρατηρήθηκε μια ύποπτη δραστηριότητα του λογαριασμού μου(στην Ινδία νομίζω...) και για αυτό να αλλάξω κωδικό. (ο λογαριασμός και η χρέωση αφορούν Ελλάδα, δεν έχω καμία μαγκιά με VPN) Αλλαξα κωδικο, αλλά από τότε δεν γίνεται να συνδεθώ από την TV με τον καινούργιο κωδικό.Μου εμφανίζεται συνεχώς το παρακάτω μήνυμα. Η σύνδεση από tablet,pc,smartphone γίνεται κανονικά. Η τηλεόραση είναι η Samsung ue46f8000. Εχω δοκιμάσει επανεκκίνηση του ρούτερ,επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στην tv,χρήση διαφορετικού ρούτερ,αλλαγή του κωδικού του Netflix δυο-τρεις φορές. Έχετε καμία ιδέα;
Petros Electron Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου Καλησπερα, Για πρόβλημα της εφαρμογής της TV μου κανει, εφόσον δοκίμασες στο pc/tablet και συνδέεσαι κανονικά. Δοκίμασες να διαγράψεις την εφαρμογή απο την TV και να την εγ/σεις ξανα ?
anrim27 Δημοσ. 10 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου Δυστυχώς, η τηλεόραση έρχεται με προεγκατεστημένο το netflix. Έκανα factory reset αλλά η εφαρμογή netflix παρέμεινε.
Petros Electron Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου 1 λεπτό πριν, anrim27 είπε Δυστυχώς, η τηλεόραση έρχεται με προεγκατεστημένο το netflix. Έκανα factory reset αλλά η εφαρμογή netflix παρέμεινε. Δεν εχει επιλογή για διαγραφεί και μετά να τη κατεβάσεις απο το εκάστοτε "store" της samsung?. Η έστω κάποια επιλογη αναβάθμισης? Πχ στην LG ειχε επιλογη για έλεγχο νεας εκδοσης και κατεβαζε την νεα (αν ειχε καποια αναβάθμιση). Δεν εχω samsung οποτε δεν ξερω πως ειναι ακριβως το menu της
anrim27 Δημοσ. 11 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 11 Απριλίου Μπαααα. Δεν υπάρχει επιλογή αναβάθμισης της εφαρμογής. Αν βρω την εφαρμογή στο store της Samsung,μου εμφανίζεται μόνο η επιλογή "εκκίνηση" γιατί είναι ήδη εγκατεστημένη
Petros Electron Δημοσ. 11 Απριλίου Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) Περιεργο. Στην Lg εχει. Μήπως εχει απο τις ρυθμίσεις της ιδιας της εφαρμογής? Η πρέπει να συνδεθείς πρώτα για να τις δεις? Για ριξε μια ματια στον παρακάτω οδηγο, γράφει πως να σβήσεις την εφαρμογή : https://www.androidauthority.com/netflix-samsung-smart-tv-1201429/ Αναφορά σε κείμενο How to uninstall Netflix on your Samsung smart TV: Press the Home button on your remote. Find and select Netflix using the cursor, then press the down button. Highlight Remove, then press the enter button on the remote. A pop-up window will appear. Use the remote to highlight Remove and press the enter button again. To reinstall the app, head back to the Smart Hub screen and navigate to the magnifying glass. Search Netflix either with the keyboard or voice button and select Install. 8 λεπτά πριν, anrim27 είπε Μπαααα. Δεν υπάρχει επιλογή αναβάθμισης της εφαρμογής. Αν βρω την εφαρμογή στο store της Samsung,μου εμφανίζεται μόνο η επιλογή "εκκίνηση" γιατί είναι ήδη εγκατεστημένη Επεξ/σία 11 Απριλίου από Petros Electron
Λύση anrim27 Δημοσ. 12 Απριλίου Μέλος Λύση Δημοσ. 12 Απριλίου Να ενημερώσω ότι επικοινώνησα με το customer service του netflix και μου είπαν ότι η τηλεόραση μου είναι του 2013 και πλέον δεν ενημερώνεται η εφαρμογή του netflix.
anrim27 Δημοσ. 27 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 27 Απριλίου Σε καταλαβαίνω φίλε μου. Αλλαξες και εσύ κωδικό στο netflix και μόλις έβαλες τον καινούργιο σου προέκυψε το παραπάνω θέμα; Ή στα καλά καθούμενα σου έβγαζε μνμ ότι δεν μπορείς να συνδεθείς;
George zozo Δημοσ. 27 Απριλίου Δημοσ. 27 Απριλίου Στα καλά καθούμενα αυτό που κάνω τώρα για να μην την έχω διακοσμητική έχω συνδέσει με tv box
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα