Προς το περιεχόμενο

Πόσα λάδια μπορεί να τρώει?


Πέτρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, CanonTux είπε

Τότε γιατί υπάρχουν λάδια με δεύτερο συνθετικό 40 ή 50. Αν η θερμοκρασία κινητήρα είναι πάντα σταθερή και είναι το μόνο κριτήριο όπως λες, δεν θα είχε απολύτως κανένα νόημα ο δεύτερος αριθμός. Ίδιες συνθήκες παντού και πάντα, άρα ίδιο ιξώδες παντού και πάντα, άρα καταργούμε εξ ολοκλήρου την ανάγκη να αναφέρουμε τον δεύτερο αριθμό, ο οποίος π.χ. θα καθοριζόταν σιωπηρά από τις βιομηχανίες στο 30, χωρίς να χρειάζεται να το αναφέρουν στις προδιαγραφές. 

δυσκολεύομαι να πιστέψω οτι ρωτάς σοβαρά , πολύ απλά το κάθε μοτέρ είναι διαφορετικό

12 ώρες πριν, geopro είπε

Octavia, Fabia, Scala, Kamig με τους κινητήρες 1.0 TSI (τρικύλινρο) και 1.5 TSI evo διαμαρτύρονται ότι οι κινητήρες τους καίνε λάδια...και μάλιστα πολλά !!! 

Γιατί δεν συνιστούμε το 0W-20

Το λιπαντικό 0w-20 είναι ένα λιπαντικό πολύ ψιλό, λεπτό και δεν κάνει για τις υψηλές θερμοκρασίες που έχει η χώρα μας. Λόγω της λεπτότητας και των θερμοκρασιών γι αυτό το καίει.

Να ένας κλασικός πίνακας προτεινομένων SAE σε σχέση με την θερμοκρασία περιβάλλοντος.

Εκτός και αν εχω ταλέντο στην πλαστογραφία....

Ειναι μάταιο να σε πείσω απλώς χρησιμοποιώ τα post σου.

ΥΓ. Ειναι τόσο αναλυτικός πίνακας που εκτός από multigrade ιξώδη περιλαμβάνει και single grade .

(Oh !Yes ! Υπάρχουν και μονότυπα single grade λιπαντικά άλλα ίσως να ασχολούνται μόνο κάτι "ΜάστροΜήτσοι με αυτά 😁

SAE.png.fdc368d36ec4c036069e22bd2de96967.png

έχεις μπερδευτεί αρκετά ...

ο πίνακας δε λέει κάτι διαφορετικό , το δεύτερο συνθετικό αφορά τη ρευστότητα στη θερμοκρασία περινάλλοντως

είναι σαν να μου λες , το καλοκαίρι ξεκινά το μοτέρ στους 50+ στον ήλιο γιαυτο και βάλε πιο χοντρά (το 2ο συνθετικό) λάδια 😂🤪

Επεξ/σία από korakios
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

56 λεπτά πριν, definitio είπε

Συνεπώς τα κριτήρια των τεχνολογιών/προδιαγραφών κατασκευής και λειτουργίας του κινητήρα και της τεχνολογίας παρασκευής του λαδιού κανονίζουν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό την επιλογή του ιξώδους έναντι των εξωτερικών θερμοκρασιών

Κοίτα, για να βάλουμε λίγο τα πράγματα σε μια ρεαλιστική βάση.
Δεν ισχυρίζομαι ότι ένα μέσο 0W-20 δεν έχει καθόλου φιλμ προστασίας.
Έχει μεν, αλλά είναι ασθενέστερο από ένα μέσο 5W-30 (ειδικά σε ένα μέσο  5W-40 η διαφορά απογειώνεται).
Αν ανεβοκατεβαίνει αποκλειστικά Θεσσαλονίκη -Αθήνα χωρίς αντίξοες συνθήκες στην περιοχή μέγιστης ροπής, χωρίς ζόρια , χωρίς φορτία , χωρίς ανηφόρες βουνίσιες, τότε προφανώς και το  0W-20 θα μπορέσει να καλύψει την λίπανση και για 15Κ Km (λέμε τώρα..)
Συχνά όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Και σταμάτα-ξεκίνα με φορτίο εν μέσω καύσωνα θα τύχει συχνά και βουνίσιες ανηφόρες φορτωμένος θα τύχουν. Πόσο μάλλον όταν το λάδι μετά τις 8K θα έχει σπάσει αρκετά.
Οι διάφορες οδηγίες περί αλλαγής στα 25Κ Km ή και 30Κ Km είναι τραγικές και εκτός πραγματικότητας και χειροτερεύουν ένα ήδη μειωμένο φιλμ προστασίας.
Σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες θα χρειαστούμε το κάτι παραπάνω ,θα χρειαστούμε  κάθε ρανίδα διαθέσιμης προστασίας.
Ε, πως να γίνει ; Ένα μέσο 0W-20 δεν θα δώσει αυτό το απαιτούμενο κάτι παραπάνω. Πόσο μάλλον όταν απαιτείται αυτό το "κάτι παραπάνω" σε κινητήρες 1000cc που αποδίδουν μπόλικα άλογα.
Θα μπορούσα αργότερα να παραθέσω πίνακες που δείχνουν τις διάφορες ανάμεσα σε συγκεκριμένες μάρκες σε διάφορα ιξώδη και εκεί θα δείτε αυτό το κάτι (έως πολύ) παραπάνω στο φιλμ προστασίας.
Μόνος σου το είπες ότι όταν οι περιστάσεις το απαιτούν στο αυτοκίνητό σου συνιστάται από το 10W-40 (ήδη μεγάλο) να πηγαίνει σε ακόμη μεγαλύτερο ιξώδες 10W-60 !!!
Αρκετοί ιδιοκτήτες Octavia, Fabia, Scala, Kamig με τους κινητήρες 1.0 TSI (τρικύλινρο) και 1.5 TSI evo διαμαρτύρονται ότι οι κινητήρες τους καίνε λάδια...και μάλιστα πολλά !!! Και ναι καίνε, δεν λένε ψέματα. Γιατί καίνε όμως ;;;Για διαβάστε τι παρατήρησαν σε ευρεία κλίμακα και γιατί δεν συνιστούν την χρήση 0W-20 . Δεν είναι τίποτα τυχαίοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μπορεσα να βρω στα ποστ εαν ο φιλος που ξεκινησε το νημα ειχε ελεγξει  ποτε την σταθμη των λαδιων απο τοτε που το αγορασε δλδ εαν ειχε μετρο συγκρισης με την ενδειξη που διαβασε τελευταια.


Απο εκει και περα ως συνηθως τα αυτοκινητα δεν καινε λαδια.


Εξαιρειται ενα μικρο πσοστο  (μονοψηφιο νουμερο) οπου το αυτοκινητο ακομα και απο καινουργιο  ξεκιναει να καιει λαδια χωρις να εχει προβλημα η μηχανη.
Αυτοι ειναι οι ατυχοι ισιοκτητες που πρεπει να θυμουνται συνεχεια να συμπληρωνουν λαδι  αλλα  ως συνηθως η καταναλωση του λαδιου παραμενει σταθερη με τα χρονια.


Φυσικα υπαρχει και η αλλη περιπτωση με σοβαρα μηχανολογικα προβληματα οπου  η ποσοτητα λαδιου που καιγεται ειναι τεραστια, ή βλεπουμε οτι η καταναλωση του λαδιου αυξανεται συνεχως.

Εγω ανηκω στη  κατηγορια σταθερης καταναλωσης  οπου το focuς  μου   επι 16 χρονια καιει  μονιμα 1 λιτρο στα 1500km.
Δλδ θελω ενα 70αρι το χρονο για extra  λαδι και φυσικα να εχω τον νου μου μη τυχον ξεχασω να συμπληρωσω.

 

Επεξ/σία από ringboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, geopro said:

Κοίτα, για να βάλουμε λίγο τα πράγματα σε μια ρεαλιστική βάση.
Δεν ισχυρίζομαι ότι ένα μέσο 0W-20 δεν έχει καθόλου φιλμ προστασίας.
Έχει μεν, αλλά είναι ασθενέστερο από ένα μέσο 5W-30 (ειδικά σε ένα μέσο  5W-40 η διαφορά απογειώνεται).
Αν ανεβοκατεβαίνει αποκλειστικά Θεσσαλονίκη -Αθήνα χωρίς αντίξοες συνθήκες στην περιοχή μέγιστης ροπής, χωρίς ζόρια , χωρίς φορτία , χωρίς ανηφόρες βουνίσιες, τότε προφανώς και το  0W-20 θα μπορέσει να καλύψει την λίπανση και για 15Κ Km (λέμε τώρα..)
Συχνά όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Και σταμάτα-ξεκίνα με φορτίο εν μέσω καύσωνα θα τύχει συχνά και βουνίσιες ανηφόρες φορτωμένος θα τύχουν. Πόσο μάλλον όταν το λάδι μετά τις 8K θα έχει σπάσει αρκετά.
Οι διάφορες οδηγίες περί αλλαγής στα 25Κ Km ή και 30Κ Km είναι τραγικές και εκτός πραγματικότητας και χειροτερεύουν ένα ήδη μειωμένο φιλμ προστασίας.
Σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες θα χρειαστούμε το κάτι παραπάνω ,θα χρειαστούμε  κάθε ρανίδα διαθέσιμης προστασίας.
Ε, πως να γίνει ; Ένα μέσο 0W-20 δεν θα δώσει αυτό το απαιτούμενο κάτι παραπάνω. Πόσο μάλλον όταν απαιτείται αυτό το "κάτι παραπάνω" σε κινητήρες 1000cc που αποδίδουν μπόλικα άλογα.
Θα μπορούσα αργότερα να παραθέσω πίνακες που δείχνουν τις διάφορες ανάμεσα σε συγκεκριμένες μάρκες σε διάφορα ιξώδη και εκεί θα δείτε αυτό το κάτι (έως πολύ) παραπάνω στο φιλμ προστασίας.
Μόνος σου το είπες ότι όταν οι περιστάσεις το απαιτούν στο αυτοκίνητό σου συνιστάται από το 10W-40 (ήδη μεγάλο) να πηγαίνει σε ακόμη μεγαλύτερο ιξώδες 10W-60 !!!
Αρκετοί ιδιοκτήτες Octavia, Fabia, Scala, Kamig με τους κινητήρες 1.0 TSI (τρικύλινρο) και 1.5 TSI evo διαμαρτύρονται ότι οι κινητήρες τους καίνε λάδια...και μάλιστα πολλά !!! Και ναι καίνε, δεν λένε ψέματα. Γιατί καίνε όμως ;;;Για διαβάστε τι παρατήρησαν σε ευρεία κλίμακα και γιατί δεν συνιστούν την χρήση 0W-20 . Δεν είναι τίποτα τυχαίοι.

O,τι περιγράφεις αφορά τον φόρτο εργασίας του κινητήρα, όχι τις εξωτερικές θερμοκρασίες καθαυτές...οι "περιστάσεις" που αναφέρθηκα εγώ είναι η παρατεταμένη πίεση του μοτέρ στη πίστα, είτε η εξ.θερμοκρασία είναι 0βαθμοί είτε είναι 35βαθμοί κελσίου.

...και το 5w30 με τη λογική που εξέθεσες σε προηγούμενα μηνύματά σου και με τον πίνακα που παρέθεσες θα ήταν πολύ λίγο, πολύ ρευστό για να ανταπεξέλθει στους καύσωνες που περνάει συχνά η χώρα και χωρίς πίεση "track day" στο αυτοκίνητο...

Οπότε ας ερθουμε ξανά στο συμπέρασμα: πρώτιστο και συντριπτικά καθοριστικότερο κριτήριο για την επιλογή του ιξώδους είναι ο κινητήρας, οι προδιαγραφές του και η λειτουργία του καθώς και η ίδια η τεχνολογία των λιπαντικών...

...εγκλωβίστηκες μάλλον στην υπεράσπιση μιας γενικής παρατήρησης (πχ αν ζεις στον βόρειο Καναδά θα χρειαστείς διαφορετικό ιξώδες απ' αυτό που θα χρησιμοποιούσες αν έμενες στο Ντουμπάι) προσπαθώντας να τής αποδώσεις πολύ υψηλότερη σημασία/βαρύτητα απ' όση έχει, πχ στη μετάβαση από 0-20 σε 5-30.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, korakios είπε

Εχεις μπερδευτεί αρκετά ...

ο πίνακας δε λέει κάτι διαφορετικό , το δεύτερο συνθετικό αφορά τη ρευστότητα στη θερμοκρασία περινάλλοντως

είναι σαν να μου λες , το καλοκαίρι ξεκινά το μοτέρ στους 50+ στον ήλιο γιαυτο και βάλε πιο χοντρά (το 2ο συνθετικό) λάδια 😂🤪

Εσύ έχεις μπερδευτεί, όχι εγώ.

Τέτοιο πίνακες είναι πολύ συνηθισμένοι και απεικονίζουν ποια ιξώδη ταιριάζουν σε ποιες κλιματικές ζώνες.

Θα κάνω μια ακόμη (τελευταία) προσπάθεια να στο εξηγήσω γιατί νομίζω ότι εντόπισα το μηχανισμό της σκέψης σου .

Και το πρώτο συνθετικό και το δεύτερο συνθετικό αναφέρεται σε ιξώδες (ρευστότητα χοντρικά). Το πρώτο το W δηλαδή είναι η μέτρηση ρευστότητας στους 0 c . Το δε δεύτερο συνθετικό αναφέρεται σε μέτρηση ρευστότητας στους 100c.

Και έρχεται τώρα ο κορακιος και συλλογίζεται: αφού η θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα είναι στην περιοχή των 100c όλα είναι εντάξει και είμαστε καλυμμένοι. Σου διαφεύγει βέβαια ότι μόνο η θερμοκρασία νερού είναι γύρω στους 95c και όχι τα πάντα όλα. Οπότε κατά την άποψη σου ο ένοχος είναι το σύστημα ψύξης.

Το κυριότερο που σου διαφεύγει είναι ότι το ιξώδες (σε διάφορες θερμοκρασίες) δείχνει ΜΟΝΟ το πόσο παχύρευστο είναι και τίποτα άλλο. Κυριολεκτικά τίποτα άλλο 

Υπάρχουν ένα σωρό άλλοι παράμετροι με κυριότερη αυτή του φίλμ προστασίας.

Δεν έχει το ίδιο φίλμ προστασίας ενα εικοσαρι και ένα σαραντάρι . Δεν έχει μπορέσει ακόμη η χημική βιομηχανία να το επιτύχει. Υπάρχει δυσκολία στο να ικανοποιηθούν και τα δύο απαιτούμενα , και λεπτόρρευστο και ισχυρό φίλμ προστασίας Έχει γίνει σημαντική πρόοδος αλλά ακόμα υπάρχει δρόμος μπροστά μας. 

Όταν μπορέσουνε να παράξουν ένα εικοσαρι με ικανοποιητικό φίλμ προστασίας τότε θα το χρησιμοποιήσω.

Μέχρι τότε όμως " στου Κασιδι το κεφάλι" δεν θα συναίνέσω.

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, geopro είπε

Και το πρώτο συνθετικό και το δεύτερο συνθετικό αναφέρεται σε ιξώδες (ρευστότητα χοντρικά). Το πρώτο το W δηλαδή είναι η μέτρηση ρευστότητας στους 0 c . Το δε δεύτερο συνθετικό αναφέρεται σε μέτρηση ρευστότητας στους 100c.

αυτό λέω τόση ώρα

για μέτρηση στους 0C δεν το έχω ψάξει

6 λεπτά πριν, geopro είπε

Το κυριότερο που σου διαφεύγει είναι ότι το ιξώδες (σε διάφορες θερμοκρασίες) δείχνει ΜΟΝΟ το πόσο παχύρευστο είναι και τίποτα άλλο. Κυριολεκτικά τίποτα άλλο 

δε διαφωνώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

αυτό λέω τόση ώρα

για μέτρηση στους 0C δεν το έχω ψάξει

δε διαφωνώ

Εκτός από το ιξώδες υπάρχουν ένα σωρό άλλοι παράμετροι με κυριότερη αυτή του φίλμ προστασίας.

Δεν έχει το ίδιο φίλμ προστασίας ένα εικοσάρι και ένα σαραντάρι . Δεν έχει μπορέσει ακόμη η χημική βιομηχανία να το επιτύχει. Υπάρχει δυσκολία στο να ικανοποιηθούν και τα δύο απαιτούμενα , και λεπτόρρευστο και ισχυρό φίλμ προστασίας ταυτόχρονα .Έχει γίνει σημαντική πρόοδος αλλά ακόμα υπάρχει δρόμος μπροστά μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, geopro είπε

Εκτός από το ιξώδες υπάρχουν ένα σωρό άλλοι παράμετροι με κυριότερη αυτή του φίλμ προστασίας.

Δεν έχει το ίδιο φίλμ προστασίας ένα εικοσάρι και ένα σαραντάρι . Δεν έχει μπορέσει ακόμη η χημική βιομηχανία να το επιτύχει. Υπάρχει δυσκολία στο να ικανοποιηθούν και τα δύο απαιτούμενα , και λεπτόρρευστο και ισχυρό φίλμ προστασίας ταυτόχρονα .Έχει γίνει σημαντική πρόοδος αλλά ακόμα υπάρχει δρόμος μπροστά μας.

πάλι δε διαφωνώ ,

το αν το 0w20 είναι χειρότερο απο το 0w30 για ένα μοτέρ δεν το γνωρίζω , βάζω ότι δίνει ο κατασκευαστής

Πάντως όντως έχουν παραπονεθεί άτομα στο cng group για το 0w20 οτι σπάει στα 7-8000χλμ και αλλάξαν σε πιο χοντρό . Τώρα αν είναι σωστό για την αντλία λαδιού και τη λίπανση σε λεπτά σημεία του μοτέρ , άγνωστο για μένα

το σίγουρο είναι οτι και τα 2 (0w20 και 0w30) είναι ίδιων προδιαγραφών για την ρευστότητα που αφορά την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος (για την εκκίνηση ουσιαστικά )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλτε χοντρότερο λάδι...

Και όταν σας κολλήσει το μοτέρ η λιώσει πείτε ότι εσείς γνωρίζετε περισσότερα από μοτέρ από τον κάθε σχεδιαστή μηχανής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Βάλτε χοντρότερο λάδι...

Και όταν σας κολλήσει το μοτέρ η λιώσει πείτε ότι εσείς γνωρίζετε περισσότερα από μοτέρ από τον κάθε σχεδιαστή μηχανής.

Μα.... Ο ίδιος ο αντιπρόσωπος το λέει,  ενίοτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, geopro είπε

Δεν έχει το ίδιο φίλμ προστασίας ενα εικοσαρι και ένα σαραντάρι . Δεν έχει μπορέσει ακόμη η χημική βιομηχανία να το επιτύχει. Υπάρχει δυσκολία στο να ικανοποιηθούν και τα δύο απαιτούμενα , και λεπτόρρευστο και ισχυρό φίλμ προστασίας Έχει γίνει σημαντική πρόοδος αλλά ακόμα υπάρχει δρόμος μπροστά μας. 

Όταν μπορέσουνε να παράξουν ένα εικοσαρι με ικανοποιητικό φίλμ προστασίας τότε θα το χρησιμοποιήσω.

Μέχρι τότε όμως " στου Κασιδι το κεφάλι" δεν θα συναίνέσω.

Απο που (ποια μετρηση) καταλαβαινεις το φιλμ προστασιας ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, 2MM είπε

Απο που (ποια μετρηση) καταλαβαινεις το φιλμ προστασιας ?

Σωστή παρατήρηση.

Όταν μπορέσω θα ανεβάσω έναν τέτοιο πίνακα.

2 ώρες πριν, definitio είπε

O,τι περιγράφεις αφορά τον φόρτο εργασίας του κινητήρα, όχι τις εξωτερικές θερμοκρασίες καθαυτές...οι "περιστάσεις" που αναφέρθηκα εγώ είναι η παρατεταμένη πίεση του μοτέρ στη πίστα, είτε η εξ.θερμοκρασία είναι 0βαθμοί είτε είναι 35βαθμοί κελσίου.

...και το 5w30 με τη λογική που εξέθεσες σε προηγούμενα μηνύματά σου και με τον πίνακα που παρέθεσες θα ήταν πολύ λίγο, πολύ ρευστό για να ανταπεξέλθει στους καύσωνες που περνάει συχνά η χώρα και χωρίς πίεση "track day" στο αυτοκίνητο...

Ας δεχτούμε (για την οικονομία της συζήτησης) ότι η θερμοκρασία περιβάλλοντος δεν παίζει ρόλο αυτού καθ' αυτού όταν υπάρχει έντονο φορτίο στον κινητήρα.

Τότε γιατί σε προτρέπει ο κατασκευαστής να ανέβεις (όταν υπάρχουν ζόρια) από το ήδη αρκετά παχύρευστο 10W-40 σε ακόμη μεγαλύτερο 10W60 ?

Τί συμπέρασμα βγαίνει ; Ότι προφανώς δεν έχουν τον ίδιο δείκτη προστασίας και όταν τα πράγματα δυσκολεύουν το λεπτόρρευστο αδυνατεί να την παρέχει.

Ενα μέσο 5W-30 οριακά μπορεί να παρέχει προστασία σε ένα τυπικό κινητήρα 1000cc που είναι ήδη πιεσμένος. Το 0W-20 θα κάνει τα πράγματα πολύ χειρότερα.

Ίσως στο μέλλον η χημική βιομηχανία να επιτύχει να είναι τα λάδια λεπτόρρευστα  σάν νερό και ταυτόχρονα να προστατεύουν σαν εξηνταρι. Όταν συμβεί ας το μάθουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, geopro είπε

Αυτές οι αλλαγές προδιαγραφών δεν είναι ασυνήθιστες. Υπαγορεύονται από το μάρκετινγκ του οποίου τα συμφέροντα δεν συμπίπτουν με τα δικά σου.

Εύστοχη η παρατήρηση σου  Άρα ή μέχρι τώρα κάναμε ζημιά στα αυτοκίνητά μας ακολουθώντας την οδηγία του κατασκευαστή και αφού διαπιστωσαν προβλήματα αλλάξαν την οδηγία ή μας αλλάζουν το λάδι για κάποιον άλλο λόγο που δεν μπορώ να φανταστώ.

Ιδού και η απάντηση. Πήγα άμεσα ήδη για αλλαγή λαδιών και φίλτρου με μόλις 5.000χλμ από την προηγούμενη. Μόλις τους το έδειξα τα θυμήθηκαν όλα. Μέχρι χθες "δεν γνώριζαν" την αιτία. Περαστικά μας. 

https://www.largus.fr/actualite-automobile/peugeot-citroen-ds-opel-probleme-de-casse-sur-le-15-diesel-dv5-11079390.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το συγγεκριμενο πρόβλημα με τον 1.5 diesel της PSA (αν αφορά τον κινητήρα του αυτοκινήτου σου) δεν εχει καμμία σχέση με λαδια. Οσο συχνά και να τα αλλάzεις μπορεί να σου παρουσιαστεί. Ειναι λάθος ο υπολογισμός της αντοχής που απαιτείται για την αλυσίδα των εκκεντροφόρων.  Μονη λύση η αλλαγή της.

 

Το αν ενας κινητήρας είναι καινούργιος και καίει λάδια εξαρτάται απο άλλους παράγοντες σπουδαιότερος απ τους οποίους δεν είναι το ιξώδες του λαδιού (εφ οσον είnαι παντα εντός προδιαγραφών/αντικαταστάσεων), αλλά ο ποιοτικός έλεγχος στα απάρτια που κινητήρα. Ανοχές εμβόλων, ελατηρίων, κλπ.  Γι αυτό για τον ίδιο τύπο κινητήρα ακούμε οτι κάποιος εχει 350000 χιλ και δεν καίει σταγόνα και άλλος καίει 1 λιτρο στα 1000χλμ απο την πρώτη μέρα. Οι κατασκευαστές τα γνωρίζουν όλα αυτά και έχουν υπολογίσει μέχρι δεκάρα τι τους συμφέρει, το κερδος απο προμηθευτές  που παραδίδουν εξαρτήματα με μεγάλο εύρος ανοχών αλλά φθηνά με μεγάλη παραγωγή, μειον το κόστος τυχόν αποζημιώσεων εντος εγγύησης, μεχρι και τους "δυσαρεστημένους" που δεν  θα ξαναπροτιμήσουν τη φίρμα ή θα κλαίνε στα social media.

Με λίγα λόγια είναι να μην σου τύχει...  :)

 

 

Επεξ/σία από Pameinos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ringboy είπε

εν μπορεσα να βρω στα ποστ εαν ο φιλος που ξεκινησε το νημα ειχε ελεγξει  ποτε την σταθμη των λαδιων απο τοτε που το αγορασε δλδ εαν ειχε μετρο συγκρισης με την ενδειξη που διαβασε τελευταια.

Στην πρώτη κιόλας σελίδα, αναφέρω στα διάφορα μηνύματά μου ότι τα τσέκαρα και όταν το πήρα και αυτούς τους 20 μήνες πριν από κάθε ταξίδι (χοντρικά κάθε 3 μήνες περίπου).

Την τελευταία φορά που κοίταξα (τέλη Γενάρη ή αρχές Φλεβάρη), δεν είδα κάτι περίεργο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...