imr Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου 10 hours ago, Ukforthemoment said: Εξακύλινδρο; Απο το ταισμα με λαδι θα φυτρωσουν κυλιδροι 🤣 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου 3 ώρες πριν, papoys1 είπε ... Με ανησυχεί κάπου που λες για 100 βαθμούς θερμοκρασία γιατί οι Γερμανοί συνήθως έχουν βαλβίδα στους 92 το υψηλότερο εμένα ποτέ δεν ξεπέρασε τους 95. Αδικαιολόγητο να το δεις. ... Ίσως γιατί δεν είναι Vectra του 2005. Τα περισσότερα καινούργια λειτουργούν σε υψηλότερες θερμοκρασίες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Imola είπε Τα γερμανικά [γνωστά και ως φριτέζες] είναι μηχανολογικά υποδεέστερα απο τα Ιαπωνικά. Εγώ πάλι γέλασα με αυτό.Κατοχος ιαπωνικού του 2022 αλλά και γερμανικού του 1998 με 330.000χλμ. Αλλαγη λαδιών πάντα,από το 1995 μέχρι σήμερα,όπως προτείνει ο εκάστοτε κατασκευαστής.Στο παλιό γερμανικο,2.3 λίτρα μοτέρ κάθε 15.000χλμ ή 2 χρόνια.Τα τελευταία 15 χρόνια πάντα κάθε 2 χρόνια,μιας και υπήρχε ταυτόχρονα και ένα καινούριο και έκανα λίγα χλμ. Δεν θυμάμαι ποτε να συμπλήρωσα μια σταγόνα λαδι.Σε κανένα αμάξι που είχα. Προς Ts,τα λάδια που χάνονται/καιγονται είναι υπερβολικά πολλά.Οπότε αν τα εχεις μετρησει σωστά τότε μόνο σε με έλεγχο σε αυνεργειο θα βρεις άκρη.Και δεν πιστεύω ότι όλα τα ίδια αμάξια παγκοσμίως χάνουν τόσο λάδι,οπότε κάτι συγκεκριμένο φταίει και όχι το ότι είναι από την τάδε χώρα. Επεξ/σία 11 Απριλίου από jmmys Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sugizo Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) 3 hours ago, mechpanos said: 15 χρόνια κάτοχος Golf TSI. Ούτε σταγόνα λάδι. Δεν ισχύουν ούτε οι φήμες ούτε ότι διαβάζεις. Από εκεί και πέρα το παρακολουθείς και βλέπεις, δεν νοείται να ανεβάζει θερμοκρασία καινούργιο αμάξι και δη λόγω λαδιών, θα απαιτήσεις έλεγχο και εγγραφή αναφορά ευρημάτων και πριν το πάρεις γραπτή διαβεβαίωση ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Golf 7 TSI του '15, έλεγχος κάθε 15k, service καθε 30k ή 1 χρόνος όπως μου είπαν στην αντιπροσωπεία. (όπου και το πάω) Το πήρα με 73.000km το '19 τώρα έχει 174.000, από θέματα, του άλλαξα 1 λάμπα μπροστά δεξιά Επεξ/σία 11 Απριλίου από Sugizo 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Πέτρος Δημοσ. 11 Απριλίου Μέλος Share Δημοσ. 11 Απριλίου Ως προς τα κανονικά service και χλμ... Τί 15 και τί 20k...αυτοί θέλους επίσημα στα 30k! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
djpolyvios Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) Ας πω κ γω την ιστορία μου, νομίζω είναι σχετική. Peugeot 208 μοντέλο 21, 1.2 puretech turbo 100hp. Αλλαγή λάδια κάθε 8000-10000 , αντιπροσωπεία προτείνει κάθε 20000. Το έβλεπα άνα 1000χλμ, και πάντα είχα 200, 300 , 100, την άλλη πάλι 300. Η οδηγία που μου ειπαν είναι, ότι μέχρι 1lt στα 1000 χλμ, θεωρείτε φυσιολογικό. Έχω φτάσει στα 70000χλμ, και στα τελευταία 3000χλμ, έχω κάψιμο 1lt ανά 1000. Αποτι έψαξα σε site, είναι κλασικό πρόβλημα με ελατήρια τσιμουχακια κλπ. Αα λάδι μπαίνει 00.20 Επεξ/σία 11 Απριλίου από djpolyvios 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου Καταρχήν το sae 0W-20 για χρήση στην Ελλάδα να το ξεχάσετε. Είναι πολύ λεπτό και δεν παρέχει ισχυρό φίλμ προστασίας. Απλώς βελτιώνει την οικονομία καυσίμου (λίγο). Οπότε με την καμία λεπτότερο από 5W-30. Ανέκαθεν το ιξώδες ήταν συνδεδεμένο με την κλιματική ζώνη. Το W stands for winter 🥶 . Τι νομίζατε ότι σημαίνει? Εδώ όμως βράζει το σύμπαν.... Όι αντιπροσωπείες παπαγάλίζουν ότι τους λένε αλλά να ξέρετε ότι δεν έχουμε τα ίδια συμφέροντα. Αυτό που θέλουν είναι να διατρανώνουν τα αραιά διαστήματα σέρβις και την χαμηλότερη κατανάλωση. Και στην συνέχεια στα 8-10 χρόνια να μας λένε:"Παλιό αυτοκίνητο, τί περιμένεις ; " αφού έχει εμφανίσει δαπανηρές βλάβες. Αναφορικά με την κατανάλωση λαδιού δεν είναι σταθερή αλλά μεταβάλλεται γεωμετρικά ανάλογα με το πόσο έχει το λάδι "κουραστεί" Μέχρι τα 5Κ καίει ελάχιστα, μετά τα 8 Κ περισσότερο και μετά τα 12Κ "το παίρνει ο διάολος " Μήν το αφήνετε να το "πάρει ο διάολος" 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, geopro είπε Καταρχήν το sae 0W-20 για χρήση στην Ελλάδα να το ξεχάσετε. Είναι πολύ λεπτό και δεν παρέχει ισχυρό φίλμ προστασίας. Απλώς βελτιώνει την οικονομία καυσίμου (λίγο). Οπότε με την καμία λεπτότερο από 5W-30. Ανέκαθεν το ιξώδες ήταν συνδεδεμένο με την κλιματική ζώνη. Το W stands for winter 🥶 . Τι νομίζατε ότι σημαίνει? Εδώ όμως βράζει το σύμπαν.... Όι αντιπροσωπείες παπαγάλίζουν ότι τους λένε αλλά να ξέρετε ότι δεν έχουμε τα ίδια συμφέροντα. Αυτό που θέλουν είναι να διατρανώνουν τα αραιά διαστήματα σέρβις και την χαμηλότερη κατανάλωση. Και στην συνέχεια στα 8-10 χρόνια να μας λένε:"Παλιό αυτοκίνητο, τί περιμένεις ; " αφού έχει εμφανίσει δαπανηρές βλάβες. Αναφορικά με την κατανάλωση λαδιού δεν είναι σταθερή αλλά μεταβάλλεται γεωμετρικά ανάλογα με το πόσο έχει το λάδι "κουραστεί" Μέχρι τα 5Κ καίει ελάχιστα, μετά τα 8 Κ περισσότερο και μετά τα 12Κ "το παίρνει ο διάολος " Μήν το αφήνετε να το "πάρει ο διάολος" Επιτέλους ένας άνθρωπος που τα έγραψε ως έχουν αναφορικά με τα λάδια και το ιξώδες. Αρκετοί κατασκευαστές προτείνουν διάφορες εναλλακτικές. Εμείς ως καταναλωτές οφειλουμε να απαιτούμε τα κατάλληλα για τις κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής όπου κινούμαστε. Στο δικό μου που ήρθε με 0-20 κι έχει ως δεύτερη εναλλακτική τα 5-30. Εννοείται πως στην πρώτη αλλαγή έβαλα τα δεύτερα. Επεξ/σία 11 Απριλίου από nk9 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου 1 ώρα πριν, geopro είπε Καταρχήν το sae 0W-20 για χρήση στην Ελλάδα να το ξεχάσετε. Είναι πολύ λεπτό και δεν παρέχει ισχυρό φίλμ προστασίας. Απλώς βελτιώνει την οικονομία καυσίμου (λίγο). Οπότε με την καμία λεπτότερο από 5W-30. Ανέκαθεν το ιξώδες ήταν συνδεδεμένο με την κλιματική ζώνη. Το W stands for winter 🥶 . Τι νομίζατε ότι σημαίνει? Εδώ όμως βράζει το σύμπαν.... τότε με αυτά που λες ,αντί 0w-20 θα έπρεπε να πας στα 5w-20 μιας και το 20 είναι αδιάφορο με την εξωτερική θερμοκρασία . Που και πάλι το 0w καλύπτει το 5w ,δεν θα έχεις πρόβλημα αν είναι λεπτά τα λάδια στην εκκίνηση το αν βάζει 20 ο κατασκευαστής αντί 30 για να μειώσει τους ρύπους είναι άλλο θέμα 1 ώρα πριν, geopro είπε Όι αντιπροσωπείες παπαγάλίζουν ότι τους λένε αλλά να ξέρετε ότι δεν έχουμε τα ίδια συμφέροντα. Αυτό που θέλουν είναι να διατρανώνουν τα αραιά διαστήματα σέρβις και την χαμηλότερη κατανάλωση. Και στην συνέχεια στα 8-10 χρόνια να μας λένε:"Παλιό αυτοκίνητο, τί περιμένεις ; " αφού έχει εμφανίσει δαπανηρές βλάβες. βέβαια συμφέρει στις αντιπροσωπίες να πηγαίνεις ανα έτος να αρμέγουν στο σέρβις . Φυσικά αν δίνουν κανα δωρεάν πρόγραμμα σέρβις τότε μπορεί και να λέγαν ανα 4 έτη 😛 1 ώρα πριν, geopro είπε Αναφορικά με την κατανάλωση λαδιού δεν είναι σταθερή αλλά μεταβάλλεται γεωμετρικά ανάλογα με το πόσο έχει το λάδι "κουραστεί" Μέχρι τα 5Κ καίει ελάχιστα, μετά τα 8 Κ περισσότερο και μετά τα 12Κ "το παίρνει ο διάολος " Μήν το αφήνετε να το "πάρει ο διάολος" συμφωνώ απόλυτα 9 λεπτά πριν, nk9 είπε Εμείς ως καταναλωτές οφειλουμε να απαιτούμε τα κατάλληλα για τις κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής όπου κινούμαστε. Στο δικό μου που ήρθε με 0-20 κι έχει ως δεύτερη εναλλακτική τα 5-30. Εννοείται πως στην πρώτη αλλαγή έβαλα τα δεύτερα. το 20 με το 30 δεν καμία σχέση με τις κλιματολογικές συνθήκες μιας και είναι η ρευστότητα του λαδιού στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα . Αν "ανάβει" φταίει το ψυγείο και αντλία νερού , γενικά ο σχεδιασμός του κυκλώματος ψύξης για 0w vs 5w έγραψα πιο πάνω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, korakios είπε τότε με αυτά που λες ,αντί 0w-20 θα έπρεπε να πας στα 5w-20 μιας και το 20 είναι αδιάφορο με την εξωτερική θερμοκρασία . Που και πάλι το 0w καλύπτει το 5w ,δεν θα έχεις πρόβλημα αν είναι λεπτά τα λάδια στην εκκίνηση το αν βάζει 20 ο κατασκευαστής αντί 30 για να μειώσει τους ρύπους είναι άλλο θέμα βέβαια συμφέρει στις αντιπροσωπίες να πηγαίνεις ανα έτος να αρμέγουν στο σέρβις . Φυσικά αν δίνουν κανα δωρεάν πρόγραμμα σέρβις τότε μπορεί και να λέγαν ανα 4 έτη 😛 συμφωνώ απόλυτα το 20 με το 30 δεν καμία σχέση με τις κλιματολογικές συνθήκες μιας και είναι η ρευστότητα του λαδιού στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα . Αν "ανάβει" φταίει το ψυγείο και αντλία νερού , γενικά ο σχεδιασμός του κυκλώματος ψύξης για 0w vs 5w έγραψα πιο πάνω Καταρχήν, δεν το έγραψα για εσένα αυτό!!! Κατά δεύτερον, αντιγράφω: During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius. When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better in summer. As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind. https://lubricants.totalenergies.com/consumers/maintenancetips/Oil-viscosity-and-oil-grades Εννοείται πως λαμβάνουμε υπόψιν και τις κλιματολογικές συνθήκες. Επεξ/σία 11 Απριλίου από nk9 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tutuyo Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου 3 hours ago, djpolyvios said: Ας πω κ γω την ιστορία μου, νομίζω είναι σχετική. Peugeot 208 μοντέλο 21, 1.2 puretech turbo 100hp. Αλλαγή λάδια κάθε 8000-10000 , αντιπροσωπεία προτείνει κάθε 20000. Το έβλεπα άνα 1000χλμ, και πάντα είχα 200, 300 , 100, την άλλη πάλι 300. Η οδηγία που μου ειπαν είναι, ότι μέχρι 1lt στα 1000 χλμ, θεωρείτε φυσιολογικό. Έχω φτάσει στα 70000χλμ, και στα τελευταία 3000χλμ, έχω κάψιμο 1lt ανά 1000. Αποτι έψαξα σε site, είναι κλασικό πρόβλημα με ελατήρια τσιμουχακια κλπ. Αα λάδι μπαίνει 00.20 πολυ περιεργο. Ποια αντιπροσωπεια ηταν αυτη? μαλλον εχω ψωνισει καποιο αλλο 208 γιατι εμενα ακριβως στα 8,5κ χλμ, στο χρονο επανω μου πεταξε μηνυμα για σερβις με εσωτερικο μετρητη που κατεβαινε εβδομαδες και αναμενη την λυχνια του σερβις. Στην αντιπροσωπεια μου επιβεβαιωσαν οτι τα σερβις ειναι ετησια η 15κ χλμ, οποιο ερθει πρωτο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, nk9 είπε Καταρχήν, δεν το έγραψα για εσένα αυτό!!! ναι , απλά ανέφερα τι λανθασμένα νομίζει ο κόσμος χρόνια τώρα στην Ελλάδα 22 λεπτά πριν, nk9 είπε Κατά δεύτερον, αντιγράφω: During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius. When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better in summer. As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind. https://lubricants.totalenergies.com/consumers/maintenancetips/Oil-viscosity-and-oil-grades Εννοείται πως λαμβάνουμε υπόψιν και τις κλιματολογικές συνθήκες. δλδ , μόνο το πρώτο συνθετικό παίζει ρόλο για το κλίμα το αν πρέπει να μπει 20 ή 30 ή 40 , εξαρτάται απο τον κατασκευαστή και κατα πόσο δεν το προτείνει για μείωση ρύπων/κατανάλωσης . Βασικά φαίνεται σε καύσωνες για όσους έχουν μετρητή θερμοκρασίας λαδιού , όπου αν ξεπερνά τη θερμοκρασία λειτουργίας λόγω του οτι ο κατασκευαστής τσιγκουνεύτηκε το σύστημα ψύξης ,θα σκεφτόμουν να βάλω πιο χοντρό . Αλλά μόνο τότε, αν και θα κοιτούσα για μεγαλύτερο ψυγείο Επεξ/σία 11 Απριλίου από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
redbullboy Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά μην λέμε κουταμαρες, άμα ο κατασκευαστής λέει κάτι, και δίνει εγγύηση 4 ετη, εσύ πρέπει να κάνεις αυτό το κάτι για να συνεχίσει η εγγύηση. 1+1 κάνουν 2. Αν το αμάξι δεν είναι για 30αρι λάδι, και το πάρουν χαμπάρι, θέλετε να σας πω τι εγγύηση θα πάρετε; Ή να το ζωγραφίσω; Επεξ/σία 11 Απριλίου από redbullboy 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου 18 λεπτά πριν, redbullboy είπε Ρε παιδιά μην λέμε κουταμαρες, άμα ο κατασκευαστής λέει κάτι, και δίνει εγγύηση 4 ετη, εσύ πρέπει να κάνεις αυτό το κάτι για να συνεχίσει η εγγύηση. 1+1 κάνουν 2. Αν το αμάξι δεν είναι για 30αρι λάδι, και το πάρουν χαμπάρι, θέλετε να σας πω τι εγγύηση θα πάρετε; Ή να το ζωγραφίσω; κανένας δεν ανέφερε κάτι για την εγγύηση , αυτονόητο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nk9 Δημοσ. 11 Απριλίου Share Δημοσ. 11 Απριλίου (επεξεργασμένο) 53 λεπτά πριν, korakios είπε ναι , απλά ανέφερα τι λανθασμένα νομίζει ο κόσμος χρόνια τώρα στην Ελλάδα δλδ , μόνο το πρώτο συνθετικό παίζει ρόλο για το κλίμα το αν πρέπει να μπει 20 ή 30 ή 40 , εξαρτάται απο τον κατασκευαστή και κατα πόσο δεν το προτείνει για μείωση ρύπων/κατανάλωσης . Βασικά φαίνεται σε καύσωνες για όσους έχουν μετρητή θερμοκρασίας λαδιού , όπου αν ξεπερνά τη θερμοκρασία λειτουργίας λόγω του οτι ο κατασκευαστής τσιγκουνεύτηκε το σύστημα ψύξης ,θα σκεφτόμουν να βάλω πιο χοντρό . Αλλά μόνο τότε, αν και θα κοιτούσα για μεγαλύτερο ψυγείο Ρολο με βάση το κλίμα παίζουν και οι δύο αριθμοί. Το αναφέρει και το κείμενο που παρέθεσα: "During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius." Από εκεί και πέρα, αυτός είναι και ο λόγος που αρκετοί κατασκευαστές πλέον προτεινουν περισσότερα του ενός λάδια ως καταλληλα. Δες π.χ. το εγχειρίδιο του Vitara. Προσωπικά, εφόσον μου δίνει ο κατασκευαστής την επιλογή, βάζω αυτά που θεωρώ καταλληλότερα για την (θερμή) περιοχή όπου μένω και κινείται κυρίως το αυτοκίνητο. Κάποιοι μάλιστα, μόλις βγουν από την εγγύηση και άσχετα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, βάζουν ιξώδες που πιστεύουν οι ίδιοι ως καταλληλο. Επεξ/σία 11 Απριλίου από nk9 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα