Προς το περιεχόμενο

Πόσα λάδια μπορεί να τρώει?


Πέτρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ

Καθε χρονο ειναι μια αλλαγη λαδιων ανεξαρτητου χιλιομετρων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Κινητήρας TSI = γίνεσαι επίτιμος πελάτης των λαδάδων.
Παθών με Cupra του 2012 + Polo GTi. Αμφότερα στο manual έγραφαν με bold ότι δικαιολογείται κατανάλωση 100ml στα 1000km. Όσο και να το ψάχνεις επίσημα, δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί κανείς.

Για την ιστορία, το πρώτο μου έκαψε όλα τα μπεκ, το δεύτερο δεν πρόλαβε να κάψει μπεκ και έμεινε από το DSG. Ποτέ ξανά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ακόμα εκείνη την μπαταρία έχεις ;

Ντούρασελ το εργαλείο.

Απλα δεν δουλευει το start/stop.

Βεβαια δουλευει κανονικα η αυτοματη επανεκινηση του κινητηρα εαν σβησει απο δικο μου λαθος. Δηλαδη, σβηνει απο λαθος μου το μοτερ και αυτοματα αρπαζει ξανα.

Σημαντικο feature.

Επεξ/σία από INFLUENCER
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, this.is.elia said:

Κινητήρας TSI = γίνεσαι επίτιμος πελάτης των λαδάδων.
Παθών με Cupra του 2012 + Polo GTi. Αμφότερα στο manual έγραφαν με bold ότι δικαιολογείται κατανάλωση 100ml στα 1000km. Όσο και να το ψάχνεις επίσημα, δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί κανείς.

Για την ιστορία, το πρώτο μου έκαψε όλα τα μπεκ, το δεύτερο δεν πρόλαβε να κάψει μπεκ και έμεινε από το DSG. Ποτέ ξανά.

αλλος κινητήρας αυτος στα καινουργια οσο δεν το πιεζεις και μπαινει σωστο λάδι καλά ειναι ακομη και στα 1000cc το θεμα ξεκιναει απο συνεχής πιεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Ακόμα εκείνη την μπαταρία έχεις ;

Ντούρασελ το εργαλείο.

Όλες οι εργοστασιακές κρατάνε πολύ. Εγώ άλλαξα την εργοστασιακή στο 14ο χρόνο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, this.is.elia είπε

Κινητήρας TSI = γίνεσαι επίτιμος πελάτης των λαδάδων.
Παθών με Cupra του 2012 + Polo GTi. Αμφότερα στο manual έγραφαν με bold ότι δικαιολογείται κατανάλωση 100ml στα 1000km. Όσο και να το ψάχνεις επίσημα, δεν υπάρχει περίπτωση να ασχοληθεί κανείς.

Για την ιστορία, το πρώτο μου έκαψε όλα τα μπεκ, το δεύτερο δεν πρόλαβε να κάψει μπεκ και έμεινε από το DSG. Ποτέ ξανά.

καμία σχέση τα τωρινά μοτέρ με εκείνα…

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nk9 είπε

Καταρχήν, με βάση τα χιλιόμετρα που λες, είναι υπερβολικά μεγάλη η κατανάλωση λαδιού. Δεν δικαιολογείται ούτε και σε άστρωτο μοτέρ.

Σίγουρα θα πρέπει να το παρακολουθήσεις. Μέτρηση με ζεστό κινητήρα, αφού όμως πρώτα έχουν περάσει λίγα λεπτά για να πέσουν τα λάδια. 

Εγώ πάντως συνεχίζω να μην καταλαβαίνω πού ακριβώς σου βγάζει ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού. Έχεις κάποιο δικό σου όργανο που κουμπώνεις στη οbd; Πού και πώς την βλέπεις;

Και φυσικά η θερμοκρασία που είπες ότι ανέβηκε δεν έχει καμία σχέση με τη στάθμη του λαδιού. Δεν επηρεάζει το ένα το άλλο.

Ακριβώς έτσι μέτρησα χτες. Γύρισα, το έσβησα, έκανα 1-2 άλλα πράγματα πρώτα μέχρι να περάσουν 10΄ (οκ, μπορεί να ήταν 7') και μετά μέτρησα τρεις φορές.

Η ένδειξη "θερμοκρασία λαδιού" βγαίνει στο κέντρο της κονσόλας, ανάμεσα στο στροφόμετρο και στο ταχύμετρο. Εκεί υπάρχει μια LCD οθόνη που εμφανίζει διάφορες πληροφορίες (με έλεγχο από το τιμόνι). Μια από αυτές τις πληροφορίες είναι η "θερμοκρασία λαδιού". Αύριο με το καλό θα το πάρω μια φωτογραφία για το πως φαίνεται ακριβώς.

Στην εικόνα που έβαλα πίσω, ουσιαστικά είναι το αντίστοιχο με εδώ

image.png.a48292fbb07e0e6f0a711d3516a00dd5.png

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Ακριβώς έτσι μέτρησα χτες. Γύρισα, το έσβησα, έκανα 1-2 άλλα πράγματα πρώτα μέχρι να περάσουν 10΄ (οκ, μπορεί να ήταν 7') και μετά μέτρησα τρεις φορές.

Η ένδειξη "θερμοκρασία λαδιού" βγαίνει στο κέντρο της κονσόλας, ανάμεσα στο στροφόμετρο και στο ταχύμετρο. Εκεί υπάρχει μια LCD οθόνη που εμφανίζει διάφορες πληροφορίες (με έλεγχο από το τιμόνι). Μια από αυτές τις πληροφορίες είναι η "θερμοκρασία λαδιού". Αύριο με το καλό θα το πάρω μια φωτογραφία για το πως φαίνεται ακριβώς.

Στην εικόνα που έβαλα πίσω, ουσιαστικά είναι το αντίστοιχο με εδώ

image.png.a48292fbb07e0e6f0a711d3516a00dd5.png

Τώρα το κατάλαβα.

Η θερμοκρασία λαδιού παντως είναι φυσιολογική.

Νομίζω πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ελέγχεις (και να καταγράφεις κάπου) την στάθμη του λαδιού ανά 500 χιλιόμετρα για τους επόμενους 2-3 μήνες.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, nk9 είπε

Τώρα το κατάλαβα.

Η θερμοκρασία λαδιού παντως είναι φυσιολογική.

Νομίζω πως το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ελέγχεις (και να καταγράφεις κάπου) την στάθμη του λαδιού ανά 500 χιλιόμετρα για τους επόμενους 2-3 μήνες.

σίγουρα θα καίει μιας και τα λάδια είναι πλέον νεράκι

και πολύ άντεξαν βασικά μετά απο τόσο καιρό , ειδικά αν δεν ήταν αποκλειστική η χρήση σε εθνική

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, korakios είπε

σίγουρα θα καίει μιας και τα λάδια είναι πλέον νεράκι

και πολύ άντεξαν βασικά μετά απο τόσο καιρό , ειδικά αν δεν ήταν αποκλειστική η χρήση σε εθνική

Το αντίθετο θα έλεγα, ως προς τη χρήση. Χοντρικά τα 5k εθνική, τα υπόλοιπα σταμάτα-ξεκίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Το αντίθετο θα έλεγα, ως προς τη χρήση. Χοντρικά τα 5k εθνική, τα υπόλοιπα σταμάτα-ξεκίνα.

τότε έχουν "σπάσει" τελείως

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, INFLUENCER είπε

BMW 116D

Κατασκευαστης: καθε 30.000 χλμ ή δυο χρονια 

Tα service ολα αντιπροσωπια.

10 χρονια ο γερμανοdieselας με 9 αλλαγες λαδιων και 230.000 χλμ.

Δεν καιει ουτε ml λαδιου. Ουτε μπαταρια δεν εχω αλλαξει ακομα! 

Αθάνατος ο άτιμος! Θα εχει άλλαξει admins το insomnia, server host, οι μισοι απο δω θα εχουμε παρει συνταξη.. θα ανεβαζει καποιος post, "πρόβλημα με επαγωγικη φορτιστη στην εγνατια με Tesla super model 35s" και θα βλεπουμε στα σχολια "BMW 116D, 1.900.000χλμ, 2 μπαταριες, 2ος κινητηρας, κατανάλωση 5.4 λιτρα,  DPF μαμά"

  • Like 1
  • Haha 13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 2004 μολις είχε βγεί το Golf 5 και φίλος με παίρνει τηλέφωνο. Ελα πάρε το Golf 4/ 1.4 16v, full extra (ζαντες, clima, μπακετ, πτερυγιο πισω της μανα ς του) κλπ, μειων 1000 ευρω.

Εχοντας ήδη 16 χρόνια το Golf 2, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, το πήρα.

Ολα καλά, πρωτο service στα 5000 χιλ, και ολα τζαμι.

Καπου στα 10.000 χιλιόμετρα, ανεβαίνω ένα πεζοδρόμιο (μισό απο την μια πλευρα) και μου ΑΝΑΒΕΙ το λαμπάκι του ΛΑΔΙΟΥ.

Περίεργο, μια και καθε 2-3 μήνες τα τσεκάρω. Παω εκεί που το είχα πάρει (γιασου Ρώρη) και μου βάζει λάδι και βαζει και βαζει ....

Απο τότε αρχισε να καίει 1 λίτρο κάθε 1500 περίπου χιλιόμετρα. Η Καρέντα μου ειπε ότι προβλέπεται και ειναι οκ 1 λίτρο κάθε 1.000 χιλ. Τους ρώτησα το ΚΑΜΜΕΝΟ ΛΑΔΙ που ΠΑΕΙ ; Δεν μου απάντησαν.

Μετα σε αλλα συνεργεία, αλλάξαμε λαδια, με μικρή μειωση κατανάλωσης.

Κατά τα 50.000 χιλ, σε ενα συνεργείο μου ειπαν να βαλω ARAL 5w-40w full synt (τωρα ειναι High Tronic) και είδα σημαντική μειωση.

Τώρα στα 70.000+ χιλιόμετρα μου καίει 1 λίτρο σε κάθε αλλαγή (5.000 χιλιομετρα).

Αυτα τα ολίγα .... είπα τον πόνο μου, σορρυ αν κουρασα....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα σε Α3 30TFSI (1.0 turbo) που πήγα για αλλαγή στις 11χιλ χλμ στον Φιλιππαίο, μου άλλαξαν και την ρύθμιση της υπενθύμισης απο τις 25χιλ χλμ στις 12 ή 12,5.

Αν θες να πας κατά γράμμα τις οδηγίες συντήρησης, υπάρχει ετήσιος έλεγχος στον οποίον η αντιπροσωπεία μπορεί να σου προτείνει να γίνει έκτακτη αλλαγή λαδιών. Τώρα θα ρωτήσει κάποιος, με τι γνώμονα θα αποφασίσουν εάν τα λάδια χρήζουν αλλαγής, αφού κοιτάνε απλά την στάθμη; Νομίζω η απάντηση είναι ότι ο ιδιοκτήτης τους πίεσε να γίνει αλλαγή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, endeavour είπε

Το 2004 μολις είχε βγεί το Golf 5 και φίλος με παίρνει τηλέφωνο. Ελα πάρε το Golf 4/ 1.4 16v, full extra (ζαντες, clima, μπακετ, πτερυγιο πισω της μανα ς του) κλπ, μειων 1000 ευρω.

Εχοντας ήδη 16 χρόνια το Golf 2, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, το πήρα.

Ολα καλά, πρωτο service στα 5000 χιλ, και ολα τζαμι.

Καπου στα 10.000 χιλιόμετρα, ανεβαίνω ένα πεζοδρόμιο (μισό απο την μια πλευρα) και μου ΑΝΑΒΕΙ το λαμπάκι του ΛΑΔΙΟΥ.

Περίεργο, μια και καθε 2-3 μήνες τα τσεκάρω. Παω εκεί που το είχα πάρει (γιασου Ρώρη) και μου βάζει λάδι και βαζει και βαζει ....

Απο τότε αρχισε να καίει 1 λίτρο κάθε 1500 περίπου χιλιόμετρα. Η Καρέντα μου ειπε ότι προβλέπεται και ειναι οκ 1 λίτρο κάθε 1.000 χιλ. Τους ρώτησα το ΚΑΜΜΕΝΟ ΛΑΔΙ που ΠΑΕΙ ; Δεν μου απάντησαν.

Μετα σε αλλα συνεργεία, αλλάξαμε λαδια, με μικρή μειωση κατανάλωσης.

Κατά τα 50.000 χιλ, σε ενα συνεργείο μου ειπαν να βαλω ARAL 5w-40w full synt (τωρα ειναι High Tronic) και είδα σημαντική μειωση.

Τώρα στα 70.000+ χιλιόμετρα μου καίει 1 λίτρο σε κάθε αλλαγή (5.000 χιλιομετρα).

Αυτα τα ολίγα .... είπα τον πόνο μου, σορρυ αν κουρασα....

Και όσο το κρατάς θα καταντήσει έτσι.. 

inbound7644595718551930445.jpg

inbound3144463579791658111.jpg

Επεξ/σία από andreas-d
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...