Προς το περιεχόμενο

Πόσα λάδια μπορεί να τρώει?


Πέτρος

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

8 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Μιλώντας για λάδια, πως ακριβώς τα μετράμε σε αυτή την χαζή βέργα?

440531660_1882669762154199_7067272083268750832_n.jpg.85d0d90f7ded2fad8db9f420db61970b.jpg

Πρέπει να είναι στο οδοντωτό .Καλό καθάρισμα πριν μετρησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 26/04/2024 at 10:32, Πέτρος said:

Να 'μαστε πάλι...

IMG_20240426_102914.jpg.459ea02ceb9ba8810ad478f31f3b6fb9.jpg

Στην κίνηση του κέντρου, στα 40' περίπου,γύρω στις 9 το πρωί.

Να ασχοληθώ? Να το δω πώς εξελίσσεται?

Θέλω να φύγω ταξίδι σε λίγες μέρες.

Το λαδι ειναι φυσιολογικο. και 120 εχω δει

Για το νερο, για καλο και για κακο πηγενε το στην αντιπροσωπεια να το δουν. Αν ειχε θεμα θα ειχε αναψει και λαμπακι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, cthulhucarbide said:

Μιλώντας για λάδια, πως ακριβώς τα μετράμε σε αυτή την χαζή βέργα?

440531660_1882669762154199_7067272083268750832_n.jpg.85d0d90f7ded2fad8db9f420db61970b.jpg

Όπως και σε όλες τις άλλες, εκεί που δείχνει το πάνω βελάκι είναι το max και εκεί που δείχνει το κάτω είναι το min.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα σε ολους.Το ιξωδες ενος λιπαντικου δεν εχει τοσο μεγαλη σχεση με αυτο που αποκαλει ο κοσμος 'καψιμο λαδιου'.Ενα λεπτορευστο λιπαντικο επιστρεφει πιο γρηγορα στο καρτερ απο τις οπες του εμβολου.Το 'καψιμο' ειναι στην ουσια ο ρυθμος εξατμισης(Noack) καθως και η συνθεση της φορμουλας του.Τα λιπαντικα που περιεχουν μολυβδενιο ειναι αυτα που καιγονται πολυ πιο γρηγορα καθως ειναι σχεδιασμενα γι'αυτο τον λογο.Το μολυβδενιο σχηματιζει φιλμ το οποιο πρεπει να καιγεται.Δεν μιλαμε βεβαια για περιπτωσεις που υπαρχει φθορα σε τσιμουχακια η ελατηρια.Εκει δεν φταιει το λιπαντικο.Επισης,τα λαδια δεν τα αλλαζουμε γιατι μετα απο καποια χιλιομετρα χανουν τις λιπαντικες ιδιοτητες,αλλα γιατι πεφτει ο βαθμος αλκαλικοτητας(tbn) και αρχιζουν και γινονται οξινα(το εξηγω πολυ χοντρικα).Επισης ποτε δεν κανουμε 'σουμα' στο ιξωδες.Πχ:Οταν το manual λεει 5w30 η 10w40,δεν σημαινει οτι μπορουμε να βαλουμε 5w40 ωστε να πιασουμε ολο το ευρος.Επισης ποτε δεν βαζουμε αλλη προδιαγραφη,πχ C3 αντι για Α5 που λεει το manual.Τι αλλο;Α ναι...μην ενθουσιαζεστε με pao group 4 λαδια εκτος αν εχετε 2λιτρο turbo και πανω,γιατι σε πιο μικρο μοτερ δεν προσφερει καμια παραπανω προστασια(παλι χοντρικα).Με group 3 λαδι ειστε μια χαρα.Ολα αυτα που εγραψα δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου,αλλα ειναι το αποτελεσμα εκατονταδων ανταλλαγων mail,τεχνικων στοιχειων,χημικων αναλυσεων και φασματοσκοπησεων που μου εχουν στειλει οι ειδικοι(Valvoline Αμερικης,Valvoline Ολλανδιας,Total energies,Liqui moly).Ρωτηστε τους οτι θελετε,απαντανε(εκτος απο την Μotul που θα σας γραψει κανονικα)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω εδώ ότι σε 1400χλμ σε 2 ουσιαστικά δόσεις, δεν είχα το παραμικρό θέμα.

Τα λάδια έφτασαν μέχρι τους 109, η βελόνα έμεινε καρφωμένη στους 90.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Ας πω εδώ ότι σε 1400χλμ σε 2 ουσιαστικά δόσεις, δεν είχα το παραμικρό θέμα.

Τα λάδια έφτασαν μέχρι τους 109, η βελόνα έμεινε καρφωμένη στους 90.

Τά λάδια είναι φρέσκα ακόμη και δεν αναμένεται να δεις απώλειες μέχρι τίς 8K Km. Θα το παρακολουθείς και θα πράξεις αντίστοιχα. Δεν το αφήνουμε χωρίς επιτήρηση ούτε υπακούμε στην προτροπή της αντιπροσωπείας να ασχοληθούμε μόνο όταν ανάψει λαμπάκι. Τότε ήδη θα λείπει ενάμισι λίτρο και το εναπομείναν λιπαντικό θα έχει ήδη δυσκολότερο έργο να υπηρετήσει.

Το αυτοκίνητο σου "μιλάει" από μόνο του.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, geopro είπε

Τά λάδια είναι φρέσκα ακόμη και δεν αναμένεται να δεις απώλειες μέχρι τίς 8K Km. Θα το παρακολουθείς και θα πράξεις αντίστοιχα. Δεν το αφήνουμε χωρίς επιτήρηση ούτε υπακούμε στην προτροπή της αντιπροσωπείας να ασχοληθούμε μόνο όταν ανάψει λαμπάκι. Τότε ήδη θα λείπει ενάμισι λίτρο και το εναπομείναν λιπαντικό θα έχει ήδη δυσκολότερο έργο να υπηρετήσει.

Το αυτοκίνητο σου "μιλάει" από μόνο του.

Είπαμε, χτυπάει υπενθύμιση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Στις 7/5/2024 στις 7:21 ΜΜ, screamer50 είπε

Καλησπερα σε ολους.Το ιξωδες ενος λιπαντικου δεν εχει τοσο μεγαλη σχεση με αυτο που αποκαλει ο κοσμος 'καψιμο λαδιου'.Ενα λεπτορευστο λιπαντικο επιστρεφει πιο γρηγορα στο καρτερ απο τις οπες του εμβολου.Το 'καψιμο' ειναι στην ουσια ο ρυθμος εξατμισης(Noack) καθως και η συνθεση της φορμουλας του.Τα λιπαντικα που περιεχουν μολυβδενιο ειναι αυτα που καιγονται πολυ πιο γρηγορα καθως ειναι σχεδιασμενα γι'αυτο τον λογο.Το μολυβδενιο σχηματιζει φιλμ το οποιο πρεπει να καιγεται.Δεν μιλαμε βεβαια για περιπτωσεις που υπαρχει φθορα σε τσιμουχακια η ελατηρια.Εκει δεν φταιει το λιπαντικο.Επισης,τα λαδια δεν τα αλλαζουμε γιατι μετα απο καποια χιλιομετρα χανουν τις λιπαντικες ιδιοτητες,αλλα γιατι πεφτει ο βαθμος αλκαλικοτητας(tbn) και αρχιζουν και γινονται οξινα(το εξηγω πολυ χοντρικα).Επισης ποτε δεν κανουμε 'σουμα' στο ιξωδες.Πχ:Οταν το manual λεει 5w30 η 10w40,δεν σημαινει οτι μπορουμε να βαλουμε 5w40 ωστε να πιασουμε ολο το ευρος.Επισης ποτε δεν βαζουμε αλλη προδιαγραφη,πχ C3 αντι για Α5 που λεει το manual.Τι αλλο;Α ναι...μην ενθουσιαζεστε με pao group 4 λαδια εκτος αν εχετε 2λιτρο turbo και πανω,γιατι σε πιο μικρο μοτερ δεν προσφερει καμια παραπανω προστασια(παλι χοντρικα).Με group 3 λαδι ειστε μια χαρα.Ολα αυτα που εγραψα δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου,αλλα ειναι το αποτελεσμα εκατονταδων ανταλλαγων mail,τεχνικων στοιχειων,χημικων αναλυσεων και φασματοσκοπησεων που μου εχουν στειλει οι ειδικοι(Valvoline Αμερικης,Valvoline Ολλανδιας,Total energies,Liqui moly).Ρωτηστε τους οτι θελετε,απαντανε(εκτος απο την Μotul που θα σας γραψει κανονικα)

παρα πολυ σωστα οσα λες και εχω να συμπληρωσω και αλλα σε λιγο που θα γραψω ενα αρθρο για μυθους και αληθειες για τα λαδια.και εχεις απολυτο δικιο και για την μοτουλ και την ανυπαρκτη εξυπηρετηση πελατων.

Στις 8/5/2024 στις 2:07 ΜΜ, Πέτρος είπε

Είπαμε, χτυπάει υπενθύμιση

σωστα το κανεις.αν βαλεις πριν βγει υπενθυμιση δνε θα γνωριζεις ποσο λαδι χρειαζεται ακριβως και μπορει να προκαλεσεις υπερχειλιση που ειναι καταστροφικο .οταν βγει υπευνθυμιση γνωριζεις οτι θελει ακριβως ενα λιτρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...