Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Να 'μαστε πάλι...

IMG_20240426_102914.jpg.459ea02ceb9ba8810ad478f31f3b6fb9.jpg

Στην κίνηση του κέντρου, στα 40' περίπου,γύρω στις 9 το πρωί.

Να ασχοληθώ? Να το δω πώς εξελίσσεται?

Θέλω να φύγω ταξίδι σε λίγες μέρες.

χαλαρωσε, "γερμανικο" αμαξι 999 κυβικών ειναι, εκει δουλευει... μην σου γινεται εμμονη, ειναι λογικο!

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, paylidis είπε

χαλαρωσε, "γερμανικο" αμαξι 999 κυβικών ειναι, εκει δουλευει... μην σου γινεται εμμονη, ειναι λογικο!

1.5 λίτρο είναι, όχι το 1000ρι.

Δεν με προβληματίζει το 100-110, η αλλαγή από το μόνιμο 90 είναι το θέμα μου.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

1.5 λίτρο είναι, όχι το 1000ρι.

Δεν με προβληματίζει το 100-110, η αλλαγή από το μόνιμο 90 είναι το θέμα μου.

Δε νομίζω ότι έχεις θέμα κ πάλι 

προσωπικα δεν ασχολούμαι καν με το ίδιο μοτέρ, εάν κάτι πάει αρκετά στραβά κ ανεβει υπερβολικά πολύ θα άου ανάψει ένδειξη. Ειδικά τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία είναι λογικό να δουλεύει λίγο πιο ψηλά 

την ίδια παρατήρηση είχε κάνει κι αλλοσ με χιλιαρι πάντως πριν μηνεσ κ ήταν νορμαλ τελικά. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

1.5 λίτρο είναι, όχι το 1000ρι.

Δεν με προβληματίζει το 100-110, η αλλαγή από το μόνιμο 90 είναι το θέμα μου.

Οπότε η θερμοκρασία νερού είναι αυτό που σε απασχολεί σ' αυτή την φάση.

Ενώ για ενάμιση χρόνο ήταν καρφωμένο στο 90οC τώρα μπορεί να δείξει το όργανο έως και 100oC . Πάντως στην τελευταία φωτογραφία εγώ αυτό που βλέπω είναι μάλλον 97οC και όχι 107οC Είναι και θέμα ανάγνωσης της κλίμακας.

Όπως και να έχει αυτό το καρφωμένο ενενήντα που έβλεπες είναι και λίγο fake. Στην πραγματικότητα η θερμοκρασία νερού μεταβάλλεται μεταξύ 90 - 100οC

Μια απορία υπάρχει βέβαια γιατί ενώ πρώτα ήταν καρφωμένο και μετά από ενάμιση χρόνο άλλαξε συμπεριφορά.

Προτείνω να παρακολουθείς τους διαφόρους παραμέτρους μέσω obd.

Παρεμπιπτόντως η θερμοκρασία λαδιού είναι φυσιολογική 100 - 110oC αλλά για παραπάνω δικαιολογείται μόνο αν έχεις πιέσει τον κινητήρα. Πέρα από τους 115oC θα τα βρει "μπαστούνια" το 0W-20 , θα πέσει χαμηλά  και η πίεση του λαδιού και θα είναι "μια ομορφιά".... Μετά θα αναρωτιόμαστε γιατί το "έκαψε" άραγε....

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, geopro είπε

Οπότε η θερμοκρασία νερού είναι αυτό που σε απασχολεί σ' αυτή την φάση.

Ενώ για ενάμιση χρόνο ήταν καρφωμένο στο 90οC τώρα μπορεί να δείξει το όργανο έως και 100oC . Πάντως στην τελευταία φωτογραφία εγώ αυτό που βλέπω είναι μάλλον 97οC και όχι 107οC Είναι και θέμα ανάγνωσης της κλίμακας.

Όπως και να έχει αυτό το καρφωμένο ενενήντα που έβλεπες είναι και λίγο fake. Στην πραγματικότητα η θερμοκρασία νερού μεταβάλλεται μεταξύ 90 - 100οC

Μια απορία υπάρχει βέβαια γιατί ενώ πρώτα ήταν καρφωμένο και μετά από ενάμιση χρόνο άλλαξε συμπεριφορά.

Προτείνω να παρακολουθείς τους διαφόρους παραμέτρους μέσω obd.

Παρεμπιπτόντως η θερμοκρασία λαδιού είναι φυσιολογική 100 - 110oC αλλά για παραπάνω δικαιολογείται μόνο αν έχεις πιέσει τον κινητήρα. Πέρα από τους 115oC θα τα βρει "μπαστούνια" το 0W-20 , θα πέσει χαμηλά  και η πίεση του λαδιού και θα είναι "μια ομορφιά".... Μετά θα αναρωτιόμαστε γιατί το "έκαψε" άραγε....

Nαι, σε αυτή τη φάση αυτό με απασχολεί.

Στους 97 όντως το πρόλαβα με τη φωτό, μέχρι να σταματήσω κάπου, να πιάσω κινητό κλπ, έπεσε ο δείκτης. Ήταν 105, ας πούμε.

Σίγουρα δεν είναι σταθερή στους 90 η πραγματική, αλλά εξίσου σίγουρα ήταν σταθερά εκεί ο δείκτης για 1.5 χρόνο.

Για τα λάδια (και για τα λάδια, μάλλον), ο Γιαχβέ και η ψυχή του ομίλου.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Nαι, σε αυτή τη φάση αυτό με απασχολεί.

Στους 97 όντως το πρόλαβα με τη φωτό, μέχρι να σταματήσω κάπου, να πιάσω κινητό κλπ, έπεσε ο δείκτης. Ήταν 105, ας πούμε.

Σίγουρα δεν είναι σταθερή στους 90 η πραγματική, αλλά εξίσου σίγουρα ήταν σταθερά εκεί ο δείκτης για 1.5 χρόνο.

Για τα λάδια (και για τα λάδια, μάλλον), ο Γιαχβέ και η ψυχή του ομίλου.

Κάτι δεν πάει καλά με το σύστημα ψύξης , αλλά θα το είχαν δει φαντάζομαι στην αντιπροσωπεία ,  αφού μόνος σου το λες για 1,5 χρόνο δεν είχες θέμα κάτι δεν πάει καλά σίγουρα.

Με μια πρόχειρη αναζήτηση με παρόμοιο θέμα κάποιος αναφέρει ότι είχε πρόβλημα η αντλιά νερού

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/490915-abnormal-coolant-temperature/

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Κάτι δεν πάει καλά με το σύστημα ψύξης , αλλά θα το είχαν δει φαντάζομαι στην αντιπροσωπεία ,  αφού μόνος σου το λες για 1,5 χρόνο δεν είχες θέμα κάτι δεν πάει καλά σίγουρα.

Με μια πρόχειρη αναζήτηση με παρόμοιο θέμα κάποιος αναφέρει ότι είχε πρόβλημα η αντλιά νερού

 

https://www.briskoda.net/forums/topic/490915-abnormal-coolant-temperature/

Σερβις πριν 2.5 εβδομάδες, θυμίζω, και τους είπα συγκεκριμένα (και) για αυτό το θέμα. Με διαβεβαιωσαν ότι το κοίταξαν.

Μεγάλη Πέμπτη έχω ταξίδι. Εύκολα τους κάνω Ανάσταση εκείνη τη μέρα αν μου βγάλει πρόβλημα τελικά.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Σερβις πριν 2.5 εβδομάδες, θυμίζω, και τους είπα συγκεκριμένα (και) για αυτό το θέμα. Με διαβεβαιωσαν ότι το κοίταξαν.

Και τι σου είπαν είναι φυσιολογικό ; αν ναι δηλαδή το μη φυσιολογικό πόσο είναι 130'C ;  Κάτι δεν μου κάθεται καλά.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Και τι σου είπαν είναι φυσιολογικό ; αν ναι δηλαδή το μη φυσιολογικό πόσο είναι 130'C ;  Κάτι δεν μου κάθεται καλά.

Moυ είπαν, ουσιαστικά, ότι είναι λάθος "διάβασμα" και ότι διορθώθηκε μέσω update.

Με έπεισαν? Προφανώς όχι.

Μπορώ να κάνω κάτι άλλο? Θα δείξει.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Moυ είπαν, ουσιαστικά, ότι είναι λάθος "διάβασμα" και ότι διορθώθηκε μέσω update.

Με έπεισαν? Προφανώς όχι.

Μπορώ να κάνω κάτι άλλο? Θα δείξει.

Ε άλλο αυτό , μπορεί όντως να διαβάζει λάθος και με update να διορθωθεί , είναι εύκολο να διαπιστωθεί απλά το παρακολουθείς να δεις αν θα το κάνε πάλι.

Δημοσ.
Spoiler
Στις 13/4/2024 στις 8:04 ΠΜ, geopro είπε

Αλητεία όντως να μην αναλαμβάνουν την ευθύνη τους.

Αυτό πού καταλαβαίνω είναι το εξής:

Ότι τα κάνανε σκατά και αναζητούν βοήθεια από όπου μπορούν να την βρουν. Σκεφτήκανε ότι "ας βάλουμε στην άκρη το αφήγημα περί του 0W-20 και ας επιστρέψουμε σε πιο ρεαλιστικές και ικανές προτάσεις λίπανσης για να μην σπάσει "

Αν ήταν τόσο ικανό το 0W-20, το τόσο λεπτόρρευστο για να πηγαίνει αστραπιαία παντού με το τόσο ισχυρό φίλμ προστασίας γιατί δεν παρέμειναν σέ αυτό ; Ναι ντε! Αυτό  το 0W-20 που περνάει από τις διόδους λίπανσης εκεί που στριμώχνονται τα 5W-30 & 5W-40 , !!!

Όταν τους ζωσανε τα φίδια αναζήτησαν βοήθεια από εκεί που υπάρχει.

Υπάρχει άλλη εκδοχή και δεν την βλέπω ;

Πραγματικά αυτό το αφήγημα περί αλλαγής λαδιού στις 30.000 Km είναι κωμικοτραγικό. Και για ποια αλλαγή δηλαδή ; Στην πράξη κάνουν διαρκή ανανέωση όχι αλλαγή ! Με το να συμπληρώνουν ένα λίτρο κάθε 3.000 Km όταν θα φτάσουν στις 30.000 Km θα έχουν βάλει μέσα 10 λίτρα επιπλέον ! Τί "ωραίο" οικολογικό αφήγημα !

Ας σταματήσουν τελείως τις αλλαγές αφού έτσι και αλλιώς το λάδι με τόσο συμπλήρωμα υπόκειται σε μια διαρκή ανανέωση. Ένα φίλτρο που και που και είμαστε κομπλέ !

Το τραγικό δεν είναι μόνο ότι αυτό συμβαίνει, το τραγικό είναι ότι υπάρχει και αποδοχή ως κανονικότητα από κάποιους.

 

Χαιρετώ την παρέα εκ νέου και συγγνώμη για το ελαφρώς off topic . Οι αλχημείες της αντιπροσωπείας δεν έκαναν προφανώς τίποτα. Μεγάλη προσοχή σε όσους έχουν τον 1.5 BlueHDi στα αυτοκίνητά τους. Με άφησε το αυτοκίνητο σύξυλο. Ευτυχώς δεν έσπασε η καδένα γιατί πρόλαβε ο εγκέφαλος να μην με αφήσει να το εκκινήσω διαβάζοντας πρόβλημα στον χρονισμό των εκκεντροφόρων λόγω της χαλάρωσης της. Αν έχετε αυτόν τον κινητήρα και είστε εντός εγγύησης ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ να γίνουν οι, κατά την εταιρεία προαιρετικές, εργασίες που αναφέρονται.

https://www.largus.fr/actualite-automobile/peugeot-citroen-ds-opel-probleme-de-casse-sur-le-15-diesel-dv5-11079390.html

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 26/4/2024 στις 4:19 ΜΜ, Πέτρος είπε

Όχι, όχι, στη θερμοκρασία "νερού" λέω, τον αριστερό δείκτη.

Εντός ορίων είναι, αλλά για κάποιο λόγο τον τελευταίο καιρό ξανά και ξανά πάνω από τους 90, που δεν είχε συμβεί ποτέ πριν.

Σύνδεσε ένα OBD scanner πάνω και δες τι θερμοκρασία ακριβώς σου λέει. Για να δεις/συγκρίνεις και με το που πρέπει να δουλεύει κανονικά το αυτοκίνητό σου. Η κόκκινη περιοχή στο όργανο απέχει πάρα πολύ.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Moυ είπαν, ουσιαστικά, ότι είναι λάθος "διάβασμα" και ότι διορθώθηκε μέσω update.

Με έπεισαν? Προφανώς όχι.

Μπορώ να κάνω κάτι άλλο? Θα δείξει.

Πλέον το ζήτημα είναι αρκετά σαφές.

Ενώ για ενάμιση χρόνο η βελόνα της ένδειξης θερμοκρασίας νερού ήταν "καρφωμένη" στους 90οC τώρα ξαφνικά πηγαίνει και 110οC έστω και προσωρινά.

Στα VAG είναι η πολιτική τους να είναι η βελόνα "καρφωμένη" στους 90οC όταν η πραγματική είναι μεταξύ 85-95 αλλά στην περίπτωση σου όντως υπάρχει λόγος ανησυχίας. Όταν η πραγματική θερμοκρασία υπερβαίνει τους 95oC τότε το όργανο "ξυπνάει από την νιρβάνα" που το έχουν σεταρει και η βελόνα ξεκολλάει και δείχνει στο ξαφνικό 105 , η οποία υποψιάζομαι ότι είναι και η αληθινή θερμοκρασία.

Υποψιάζομαι ότι οι μάστορες στην αντιπροσωπεία αύξησαν περαιτέρω αυτό το  περιθώριο (margin) για να θέσουν και εσένα σε κατάσταση νιρβάνας , χωρίς αποτέλεσμα όμως.

Σιγουρέψου ότι η θερμοκρασία όντως "φλερτάρει" (έστω και προσωρινά) με τους 110οC . Πώς ; Με την χρήση obd.

Τότε θα πάς ξανά και θα απαιτήσεις επισκευή και όχι κουκούλωμα του προβλήματος.

  • Like 2
Δημοσ.
51 λεπτά πριν, geopro είπε

Υποψιάζομαι ότι οι μάστορες στην αντιπροσωπεία αύξησαν περαιτέρω αυτό το  περιθώριο (margin) για να θέσουν και εσένα σε κατάσταση νιρβάνας , χωρίς αποτέλεσμα όμως.

Δεν νομίζω , αν θα έγινε κάτι τέτοιο το πιο πιθανό να έγινε από την ίδια την VW (έχει και ιστορικό βλέπε diesel gate) , με κάποιο update που να περιέχει αυτό που λες στον κώδικα που τρέχει ο "εγκέφαλος" , παρά να το κάνανε οι ίδιοι , εξάλλου οι αναβαθμίσεις έρχονται από την μαμά εταιρεία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Moυ είπαν, ουσιαστικά, ότι είναι λάθος "διάβασμα" και ότι διορθώθηκε μέσω update.

Με έπεισαν? Προφανώς όχι.

 

29 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Δεν νομίζω , αν θα έγινε κάτι τέτοιο το πιο πιθανό να έγινε από την ίδια την VW (έχει και ιστορικό βλέπε diesel gate) , με κάποιο update που να περιέχει αυτό που λες στον κώδικα που τρέχει ο "εγκέφαλος" , παρά να το κάνανε οι ίδιοι , εξάλλου οι αναβαθμίσεις έρχονται από την μαμά εταιρεία.

Αυτό το "λάθος διάβασμά" και διόρθωση αυτού μέσω update δεν μπορει να ειναι παρά "πείραγμα" των περιθωρίων (margins) είτε χρονικών είτε και ποσοτικών.Είτε προέρχεται το update από την μαμά VW ειτε όχι.

Ως ένα βαθμό η χρήση των περιθωρίων αυτών ειναι θεμιτή διότι ο οδηγός θα βρισκόταν σε σύγχυση αν έβλεπε την βελόνα θερμοκρασίας να ανεβοκατεβαίνει διαρκώς σε real time.

Εδώ όμως έχουμε ξεφύγει από το θεμιτό και υπάρχει "άρωμα" δυσλειτουργίας.

Επεξ/σία από geopro

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...