andreas-d Δημοσ. 13 Απριλίου Share Δημοσ. 13 Απριλίου 11 λεπτά πριν, geopro είπε Δεν τα λες καθόλου σωστά ! Ο κινητήρας 1NR-FE Yaris / Auris 1,33 ήταν η ντροπή της Toyota με κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 800 ml/1000 km. Μεγάλες στιγμές ! Αθηνα - Θεσσαλονίκη σε έφταναν δεν σε έφταναν δυο μπουκάλια λάδι στο πορτμπαγκάζ. Επρόκειτο για σχεδιαστικό και κατασκευαστικό λάθος με κόστος αποκατάστασης 2.500€ Ιδού και το εσωτερικό δελτίο τεχνικής ενημέρωσης. Ιδού και η λιστα ανταλλακτικών. Δεν παραδεχόντουσαν το λάθος τους και ως λύση κατέφυγαν στο 10W-40 οι ίδιοι μέσα από την αντιπροσωπία και όχι οι απέξω. Δεν δημιούργησε το 10W-40 το πρόβλημα , το πρόβλημα προϋπήρχε. Ας σταματήσει η παραπληροφόρηση γιατί μας διαβάζει κόσμος. Το ίδιο και η BMW με τον n52b25 218ps τον πρώτο με το ασημένιο καπάκι έπινε το λάδι σα νεράκι ότι και να του έβαζες αλλά η BMW στο manual το ανέφερε σαν φυσιολογικό κάθε 100χλμ. 1 λίτρο λάδι και μετά το τέλος της εγγύησης έπινε τα διπλά κουρουμπελο γινόταν από το πολύ λάδι.. Παντού τα ίδια ής βάρος μας.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 13 Απριλίου Share Δημοσ. 13 Απριλίου 45 λεπτά πριν, andreas-d είπε Ναι αλλά από κάτω γράφει να αντικατασταθεί στην επόμενη αλλαγή με 0w16.. Άρα η αντιπροσωπεία θα έπρεπε να εφαρμόζει τους κανονισμούς και βάση χιλιομέτρων να μη σε αφήνει να βάλεις κάτι άλλο εκτος απο 0w16 τουλάχιστον τα εξουσιοδοτημενα.. Δηλαδή παρανομούν με τις ευλογίες της μαμά toyota πχ. Θεωρητικά θα μπορούσες να μετακομίσεις στην Αλάσκα από την Γερμανία που διαμένεις και να είσαι μια χαρά με το 0W-16. Για σκέψου το....Θα γλιτώσεις και το 0W-20 που σου βάζουν στην Γερμανία 🙂 Συγγνώμη για το καυστικό χιούμορ αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ 😄 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 13 Απριλίου Share Δημοσ. 13 Απριλίου 6 λεπτά πριν, geopro είπε Θεωρητικά θα μπορούσες να μετακομίσεις στην Αλάσκα από την Γερμανία που διαμένεις και να είσαι μια χαρά με το 0W-16. Για σκέψου το....Θα γλιτώσεις και το 0W-20 που σου βάζουν στην Γερμανία 🙂 Συγγνώμη για το καυστικό χιούμορ αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ 😄 πάλι συνδέεις το 16 με το 20 και την εξωτερική θερμοκρασία, δεν είναι χιούμουρ , είναι έλλειψη κατανόησης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2 λεπτά πριν, korakios είπε πάλι συνδέεις το 16 με το 20 και την εξωτερική θερμοκρασία, δεν είναι χιούμουρ , είναι έλλειψη κατανόησης Πες μου σε παρακαλώ σε ποια γλώσσα συνεννοείσαι καλύτερα ; Τι κατανοείς ? όταν λέει : recommended for ambient (outside air) temperatures Όλοι αυτοί οι πίνακες SAE αναφέρονται στην εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος . Κάποια στιγμή πρέπει να το λήξουμε αυτό. Εγώ ειμαι αυτός που δεν κατανοεί ή εσύ ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου 2 λεπτά πριν, geopro είπε Πες μου σε παρακαλώ σε ποια γλώσσα συνεννοείσαι καλύτερα ; Τι κατανοείς ? όταν λέει : recommended for ambient (outside air) temperatures Όλοι αυτοί οι πίνακες SAE αναφέρονται στην εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος . είναι η θερμοκρασία εκκίνησης και δεν κάνω copy-paste αναδιατυπώνω μπας και κάποτε το καταλάβεις : προτείνεις δλδ να χρησιμοποιεί κάποιος χοντρότερο λάδι απο αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής στην στάνταρ θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα , επειδή είναι αυξημένη η εξωτερική θερμοκρασία ?? 4 λεπτά πριν, geopro είπε Κάποια στιγμή πρέπει να το λήξουμε αυτό. δεν παίζει , πρέπει να κοπεί η παραπληροφόρηση , φτάσαμε 2024 5 λεπτά πριν, geopro είπε Εγώ ειμαι αυτός που δεν κατανοεί ή εσύ ; εσύ φυσικά, άλλο το πρώτο συνθετικό και άλλο το 2ο . Το 2ο υποτίθεται είναι σταθερό είτε με -10 έξω είτε 40 . Το αν δεν καλύπτει το κύκλωμα ψύξης του κατασκευαστή είναι άλλο θέμα εντελώς διαφορετικό απο το τι σημαίνει η προδιαγραφή του λαδιού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
andreas-d Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου 40 λεπτά πριν, geopro είπε Θεωρητικά θα μπορούσες να μετακομίσεις στην Αλάσκα από την Γερμανία που διαμένεις και να είσαι μια χαρά με το 0W-16. Για σκέψου το....Θα γλιτώσεις και το 0W-20 που σου βάζουν στην Γερμανία 🙂 Συγγνώμη για το καυστικό χιούμορ αλλά δεν μπόρεσα να κρατηθώ 😄 Ναι βρε και με βαζελίνη γλιστράει και με σάλιο γλιστράει το θέμα είναι με ποιο θα το κάψεις το εργαλείο.😁 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου Εντελώς συμπτωματικά το λέει και η Total 😁 Μεγάλος παίκτης και ηγέτης στα λιπαντικά αναφέρει : During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius.When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better in summer. As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind. Για στείλε ένα mail διαμαρτυρίας αφού διαφωνείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου (επεξεργασμένο) 25 λεπτά πριν, geopro είπε Εντελώς συμπτωματικά το λέει και η Total 😁 Μεγάλος παίκτης και ηγέτης στα λιπαντικά αναφέρει : During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius.When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better in summer. As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind. Για στείλε ένα mail διαμαρτυρίας αφού διαφωνείς. τα είπες μετά ,συγκρίνεις 0W-20 and 5W-30 με 15W-40 and 20W-50, κύκλους κάνουμε. Μια είναι η ρευστότητα όταν λειτουργεί το μοτέρ και δεν έχει σχέση με την εξωτερική όσο και να παραφράζεις διαγράμματα και κείμενα επειδή προφανώς δεν κατανοείς την προδιαγραφή που έχει θέσει η βιομηχανία Επεξ/σία 14 Απριλίου από korakios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, korakios είπε τα είπες μετά ,συγκρίνεις 0W-20 and 5W-30 με 15W-40 and 20W-50, κύκλους κάνουμε. Μια είναι η ρευστότητα όταν λειτουργεί το μοτέρ και δεν έχει σχέση με την εξωτερική όσο και να παραφράζεις διαγράμματα και κείμενα επειδή προφανώς δεν κατανοείς την προδιαγραφή που έχει θέσει η βιομηχανία Όχι μόνο δεν παραφράζω κείμενα και διαγράμματα αλλά ούτε καν τα μεταφράζω στα ελληνικά και τα αφήνω αυτούσια στην γλώσσα που γράφτηκαν, άλλωστε παραθέτω και τα λινκ. Και το πρώτο συνθετικό (W winter)της κλίμακας SAE και το δεύτερο συνθετικό ως κύριο ιξώδες είναι σε συνάρτηση με την εξωτερική θερμοκρασία περιβάλλοντος. For engine oils recommended in Relation with outside temperatures Η δε ανάλυση της total είναι τόσο μα τόσο ξεκάθαρη που δεν αφήνει κανένα περιθώριο παρανόησης ή επιτηδευμένης μετάφρασης. Οι γέλωτες στην Total, όχι σε μένα αυτά. 2 ώρες πριν, geopro είπε Δεν τα λες καθόλου σωστά ! Ο κινητήρας 1NR-FE Yaris / Auris 1,33 ήταν η ντροπή της Toyota με κατανάλωση λαδιού της τάξεως των 800 ml/1000 km. Μεγάλες στιγμές ! Αθηνα - Θεσσαλονίκη σε έφταναν δεν σε έφταναν δυο μπουκάλια λάδι στο πορτμπαγκάζ. Επρόκειτο για σχεδιαστικό και κατασκευαστικό λάθος με κόστος αποκατάστασης 2.500€ Ιδού και το εσωτερικό δελτίο τεχνικής ενημέρωσης. Ιδού και η λιστα ανταλλακτικών. Δεν παραδεχόντουσαν το λάθος τους και ως λύση κατέφυγαν στο 10W-40 οι ίδιοι μέσα από την αντιπροσωπία και όχι οι απέξω. Δεν δημιούργησε το 10W-40 το πρόβλημα , το πρόβλημα προϋπήρχε. Ας σταματήσει η παραπληροφόρηση γιατί μας διαβάζει κόσμος. 3 ώρες πριν, NT1G είπε είπαμε, 5-20 έλεγε η Toyota στο προ-προηγούμενο Γιάρις το 1,33 ο ΕΛ συνεργειάς που ξέρει καλύτερα έβαζε 10-40 γιατί ΘεΡμΟκΡαΣίΕς ΣτΗν ΕλΛάΔα και ξέρουμε τι έγινε. Ώστε οι φταίχτες ήταν οι ατίθασοι πελάτες και τα συνεργεία που έκαναν "του κεφαλιού" τους και δεν υπάκουσαν στις προσταγές της (κάθε) Τογιότας ? Όλα αυτά έγιναν επειδή δεν έβαζαν 5W-20 ? Ίσα ίσα που με το 5W-20 μεγεθύνθηκε το πρόβλημα και οι ίδιοι στην αντιπροσωπεία αυτορεζιλεύτηκαν αλλάζοντάς το σε 10W-40 μήπως και καταφέρουν οι περήφανοι κάτοχοι Γιάρις να πάνε ένα ταξιδάκι μέχρι την Θεσσαλονίκη που είχαν πεθυμήσει ! Τότε γιατι προχώρησαν σε αλλαγές στην γραμμή παραγωγής αφού όλα ήταν "καλώς καμωμένα" ? Γιατί δεν το άφησαν ως έχει ; Δεν ειναι πάντα ο συνέργειάς ο φταίχτης (και τον αποκαλείς και υποτιμητικά Μπάρμπα Μήτσο) Σημεία Απριλη μήνα άναψα aircondition και συζητάμε για χρήση 0W-20 & 5W-20 λες και μετακομίσαμε στην Αλάσκα. Επεξ/σία 14 Απριλίου από geopro 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mechpanos Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου Το 0, 5, 10 κλπ έχει να κάνει με την θερμοκρασία. Το 20, 30, 40 κλπ περιγράφει το ιξώδες. Θεωρητικά ένα 5-40 θα έχει την ίδια συμπεριφορά με ένα 15-40 σε θερμό κινητήρα. Πρακτικά το 5-40 έχει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα λίπανσης λόγω της δομής του που είναι γενικά πιο λεπτότερη. Αυτό λέει εμένα η εμπειρία μου. Αλλά κάποια μαστόρια που λένε αντί για 5-30 βάλε 10-40 γιατί Ελλάδα, τι να πω...Όλο λαλακίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tazmaaaz Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου Κλασσική περίπτωση ομίλου VW Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geopro Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου (επεξεργασμένο) Στις 12/4/2024 στις 12:27 ΜΜ, nikos_e34 είπε έχω το skoda octavia 1.5 tsi mhev και οι αλλαγές λαδιών και φίλρων ειναι στα 15000 χλμ. όχι στα 30.000. μένω κύπρο εν τω μεταξυ, παιζει και αυτο ρόλο. τα λάδια που είχε μέσα δεν έκαψε σταγόνα. μια χαρά το πάω, ούτε κάθομαι πάνω από τον κινητηρα αν ζέστανε ή όχι. βάζω μπροστά και οδηγάω. όταν η θερμοκρασία λαδιού ανέβει πάνω από τους 60 (αργεί αρκετά) τότε μπορώ να βάλω και το S mode στο σαζμάν και να παίξω λίγο. η πρώτη αλλαγή λαδιών έγινε με 5w30 mobil 1 esp. σε ερώτηση γιατί ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι ήρθε σχετική οδηγία από την VW. πάντως, ίδια θερμοκρασία λαδιού κρατάει το αυτοκίνητο, στο σταματα ξεκίνα της μηχανης καθώς και στη λειτουργεία coasting δε βλεπω διαφορά, το ιδιο βενζίνη καίει με πρίν...αυτά... πάντως μου έκανε εντύπωση για το κάψιμο λαδιού...εμένα δεν έκαψε τιποτα και είμαι κανίβαλος στα αμαξια. πήγα έλεγξα κάτω να δώ δεν έκαψε σταγόνα. παίζει να μη σου έβαλαν αρκετό λάδι, παίζει να μην έκατσε καλά το λάδι όταν το μέτρησες, παίζει να έσταξε από κάπου το λάδι. δεν υπάρχει δικαιολογια. όντως τα νέα γιαπωνεζικα εχουν ιξώδες περιεργα. το yaris hybrid της γυναικας μου ήρθε με 0w8 κάτι τέτοιο. στο πρώτο σερβις μπήκε και εκεί 5w30 με συνοπτικές διαδικασίες. μιλάμε πάντα για επίσημες αντιπροσωπείες οχι στον πάμπο και στο πανίκο. μου είπαν δε θα βάζουμε πλέον 0w20 και τέλειωσε η υπόθεση. έχω 6000 χλμ πάντως με τα νέα λάδια, 80% πόλη με πολύ σταμάτα/ξεκίνα. το αμάξι πάει υποδειγματικά. είχα κάποιες αμφιβολίες για το σύστημα mild hybrid των γερμαναράδων αλλά διαψεύστηκα κατηγορηματικά. δεν καταλαβαίνεις ποτε ξεκινά η μηχανή. ειδικά στο coasting σβηνει η μηχανή τσουλάει μόνο του και όταν ξαναπατήσεις γκάζι ξαναπαίρνει μπρος και δεν καταλαβαίνεις τίποτα. φοβερό μοτέρ το 1.5. το μόνο κριτήριο που αγοράστηκε αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι το είχαν ετοιμοπαράδοτο (ακυρωμένη παραγγελία από άλλον πελάτη) την ώρα που το troc είχε πάνω από 12 μήνες αναμονή. είμαι λάτρης της αυτοκίνησης καμίας εταιρείας συγκεκριμένα. και γιαπωνέζικο είχα, και κορεατικο, ιταλικό όλα έχουν περάσει απο τα χέρια μου. θέλω να με εξυπηρετεί και να μην είναι μπελαλίδικο. αυτά Πολύ ασφαλής η επιλογή του 5w30 mobil 1 esp ,ειναι από τα δυνατά 5W-30 και πολύ εύστοχη και τεχνικά σωστή η στάση της επίσημης αντιπροσωπείας. Αντίστοιχα και εδώ στην Ελλάδα αρκετές αντιπροσωπείες VW απέρριψαν το 0W-20 ως ακατάλληλο και βάζουν 5W-30 ως καταλληλότερο για το κλίμα της χώρας. Ας τα βλεπουν αυτά μερικοί ... Στις 12/4/2024 στις 6:03 ΜΜ, Pameinos είπε Το συγγεκριμενο πρόβλημα με τον 1.5 diesel της PSA (αν αφορά τον κινητήρα του αυτοκινήτου σου) δεν εχει καμμία σχέση με λαδια. Οσο συχνά και να τα αλλάzεις μπορεί να σου παρουσιαστεί. Ειναι λάθος ο υπολογισμός της αντοχής που απαιτείται για την αλυσίδα των εκκεντροφόρων. Μονη λύση η αλλαγή της. Οπότε γιατι εγκατέλειψε και επίσημα η αντιπροσωπία το 0W-20 και πήγαν στο 5W-30 ? Διότι αυτή η έρμη αλυσίδα χρονισμού πρέπει να αντέξει και για να αντέξει πρέπει να μπει μέσα στο κινητήρα λάδι ικανό και κατάλληλο για τα δύσκολα. Αυτό θα βγάλει τα κάστανα από την φωτιά. Επεξ/σία 14 Απριλίου από geopro Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toyo73 Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου 11 ώρες πριν, korakios είπε τα είπες μετά ,συγκρίνεις 0W-20 and 5W-30 με 15W-40 and 20W-50, κύκλους κάνουμε. Μια είναι η ρευστότητα όταν λειτουργεί το μοτέρ και δεν έχει σχέση με την εξωτερική όσο και να παραφράζεις διαγράμματα και κείμενα επειδή προφανώς δεν κατανοείς την προδιαγραφή που έχει θέσει η βιομηχανία Το πιο σχετικο Post.Μας ενδιαφερει το κινηματικο ιξωδες στους 100c πχ (14.31) mm2/s που εχει το castrol που βαζω.Εαν το λαδι εχει πιασει 100c, ειτε εξω εχει -40, ειτε +40 ειναι το ιδιο πραγμα.Απολυτως το ιδιο.Τα 0-20, 5-30 κτλ ειναι για το 95% των καταναλωτων, οι ψαγμενοι κατεβαζουν τα αναλυτικα δεδομενα και ναι υπαρχουν τεραστιες διαφορες ακομη και στα ιδια ονομαστικα ιξωδες.Υπαρχει 30αρι λαδι με 9.5 κινηματικο ιξωδες στους 100c και αλλα με 12+.Για εναν που κανει χαλαρες βολτες με 70-80c λαδιου και το αυτοκινητο του ειναι αρτιο απο θεμα ψυξης επιλεγει το προτεινομενο πχ 5-30.Το "χονδροτερο" λαδι στους 100c π,χ 16-17 δεν προσφερει καλυτερη προστασια, καμια απολυτως, αλλιως θα βαζαμε ολοι "βαλβολινες".Ειναι αλλοι οι παραγοντες αυτοι, οπως προσθετα που δεν σπανε οι αλυσιδες στις υψηλες θερμοκρασιες κτλ.Η ποιοτητα και η αντοχη του λαδιου καθοριζεται και απο ενα αλλον παραγοντα, τον δεικτη ιξωδες. Το δικο μου ειναι ημισυνθετικο και εχει 144.Που σημαινει δεν ειναι για πολλα.Υπαρχουν 20αρια με 170-180, που ειναι απειρως καλυτερο απο το δικο μου σκατολαδο, που απλως κραταει το κινητηρα να μην κολλησει.Δεν συνεχιζω το σεντονι αλλο, αλλα παντως τα 0-20, 15-40 κτλ, ειναι η πιο γενικη και μπακαλιστικη οδηγια.Το μυστικο βρισκεται στα ψιλα γραμματα.Κατεβαστε απο τον κατασκευαστη.Ολοι τα παρεχουν Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
J0hn82 Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου Οι μερακλήδες (στο Αμέρικα...) κάνουν χημική ανάλυση και καθορίζουν έτσι το χρονοδιάγραμμα των αλλαγών, έχουν μια καλή διάγνωση για το αν και τι φθορές υπάρχουν στον κινητήρα και πιο λάδι αποδίδει καλύτερα στον κινητήρα τους... (πρακτική που εφαρμόζεται σε βιομηχανικούς κινητήρες). Με λίγο ψάξιμο μπορεί να βρει κανείς αρκετές αναφορές για συγκεκριμένους συνδυασμούς οχήματος & λαδιών, π.χ.: https://www.siennachat.com/threads/blackstone-lab-analysis-after-9-000-miles-on-the-0w20-synthetic-oil-data-indicates-10k-synthetic-interval-is-very-reasonable-if-not-conservative.68578/ https://www.toyota-4runner.org/5th-gen-t4rs/124761-blackstone-oil-report-8.html Σχετικό από το Honda R&D Vol.22 No.2: Effects of Low-viscosity Engine Oil on Fuel Economy and Wear: https://www.hondarandd.jp/point.php?pid=72&lang=en 22-2_22e.pdf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PLACEBO_89 Δημοσ. 14 Απριλίου Share Δημοσ. 14 Απριλίου 8 ώρες πριν, mechpanos είπε Το 0, 5, 10 κλπ έχει να κάνει με την θερμοκρασία. Το 20, 30, 40 κλπ περιγράφει το ιξώδες. Θεωρητικά ένα 5-40 θα έχει την ίδια συμπεριφορά με ένα 15-40 σε θερμό κινητήρα. Πρακτικά το 5-40 έχει πολύ καλύτερο αποτέλεσμα λίπανσης λόγω της δομής του που είναι γενικά πιο λεπτότερη. Αυτό λέει εμένα η εμπειρία μου. Αλλά κάποια μαστόρια που λένε αντί για 5-30 βάλε 10-40 γιατί Ελλάδα, τι να πω...Όλο λαλακίες. Το 1ο νουμερο εχει να κανει με την ρευστοτητα σε κρυες εκκινησεις και το 2ο στις υψηλες θερμοκρασιες. Απο κει και περα το θεμα ειναι πολυπαραγοντικο δηλαδη απο την ποιοτητα του λιπαντικου μεχρι και συνθηκες οδηγησης. Το 10/40 για τα μαστορια,τους ειναι βολικο γιατι εχουν καλυτερο κερδος και ο πελατης μενει ευχαριστημενος σε σχεση με την τιμη που θα του εβγαινε με το 5/30! ΝΑΙ πονταρουν στο κλιμα μας και οτι στις κρυες εκκινησεις με το 10αρι δεν θα παθει κατι τουλαχιστον βραχυπροθεσμα! Το οτι ενδεχεται τον χειμωνα στις κρυες εκκινησεις να ακουγεται το μοτερ πιο τραχυ ή τα ωστηρια μεχρι να ζεσταθει δεν τρεχει και κατι.. Φθορα ειναι και δεν θα την δει ο πελατης αμεσα.. Απεναντιας ο μαστορας την εκανε ζαχαρη με ενσημα/καταθεσεις, μπυρονια/πιτογυρα και τσιγαριες!!!💪 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα