Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Pameinos είπε

Το συγγεκριμενο πρόβλημα με τον 1.5 diesel της PSA (αν αφορά τον κινητήρα του αυτοκινήτου σου) δεν εχει καμμία σχέση με λαδια. Οσο συχνά και να τα αλλάzεις μπορεί να σου παρουσιαστεί. Ειναι λάθος ο υπολογισμός της αντοχής που απαιτείται για την αλυσίδα των εκκεντροφόρων.  Μονη λύση η αλλαγή της.

Το ρώτησα ήδη και μου έδειξαν το επίσημο έγγραφο απ' την μαμά εταιρεία. Το πρόβλημα λένε οφείλεται σε ελλειπή λίπανση την αλυσίδας για αυτό προτείνουν την αλλαγή στα λάδια σε όσα δεν έχουν βγάλει βλάβη. Προληπτικά δεν την αλλάζουν ούτε στα εντός εγγύησης. Αν θέλει από μόνος του κάποιος να κάνει όλη την αλλαγή(δεν είναι μόνο η αλυσίδα) το κόστος ανέρχεται περίπου στα 2500€. Προφανώς και πρόκειται περί αλητείας. Μόνη εναλλακτική η δικαστική οδός(εδώ γελάμε). . 

  • Απαντ. 234
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 hours ago, geopro said:

Σωστή παρατήρηση.

Όταν μπορέσω θα ανεβάσω έναν τέτοιο πίνακα.

Ας δεχτούμε (για την οικονομία της συζήτησης) ότι η θερμοκρασία περιβάλλοντος δεν παίζει ρόλο αυτού καθ' αυτού όταν υπάρχει έντονο φορτίο στον κινητήρα.

Τότε γιατί σε προτρέπει ο κατασκευαστής να ανέβεις (όταν υπάρχουν ζόρια) από το ήδη αρκετά παχύρευστο 10W-40 σε ακόμη μεγαλύτερο 10W60 ?

Τί συμπέρασμα βγαίνει ; Ότι προφανώς δεν έχουν τον ίδιο δείκτη προστασίας και όταν τα πράγματα δυσκολεύουν το λεπτόρρευστο αδυνατεί να την παρέχει.

Ενα μέσο 5W-30 οριακά μπορεί να παρέχει προστασία σε ένα τυπικό κινητήρα 1000cc που είναι ήδη πιεσμένος. Το 0W-20 θα κάνει τα πράγματα πολύ χειρότερα.

Ίσως στο μέλλον η χημική βιομηχανία να επιτύχει να είναι τα λάδια λεπτόρρευστα  σάν νερό και ταυτόχρονα να προστατεύουν σαν εξηνταρι. Όταν συμβεί ας το μάθουμε.

1) Αποτυγχάνεις να επιχειρηματολογήσεις γι αυτό που λες και να δικαιολογήσεις την εξ.θερμοκρασία και τον πίνακα που παρουσίασες ως κανονιστικό κριτήριο....
...με βάσει όσα είπες το τόσο το 0-20 όσο και το 5-30 θα έπρεπε να ήταν απαγορευτικό ή επικίνδυνο για τη χώρα μας...
...και συνεχίζεις να το τεντώνεις προσπαθώντας να δικαιολογήσεις μια γενική θέση με προκείμενες που δεν τη στηρίζουν.
Το κρατάμε.

2) Όταν λειτουργεί η μηχανή σε πολύ υψηλό φορτίο - ψηλά rpm, αύξηση τριβών κτλ - η λειτουργική θερμοκρασία λαδιού μπορεί να υπερβεί τη βέλτιστη ~100C και να φτάσει/υπερβεί τους 115C.
Τότε το 5-30 ή το 10-40 δεν θα λειτουργεί ως 30-40 αλλα θα είναι πιο λεπτόρρευστο, κι αν το αυτοκίνητο ζητάει πιο παχύ λάδι (πχ αμάξια με συστήματα VANOS-VVT) τότε θέλει υψηλότερο ιξώδες στο άνω άκρο...

Αν ίσχυε ό,τι λες εσύ, τότε και χωρίς φόρτο, με υψηλή εξ.θερμοκρασία, θα έπρεπε να μπαίνει 10-60...

Κόλλησες όμως στο 10-60, γιατί νομίζεις ότι σε ευνοεί, λόγω μεγαλύτερου νούμερου...

Αλλά, ειδικά με τα νεα εξελιγμένα λιπαντικά δεν χρειάζεται να ανέβει τόσο υψηλά κανείς, ακόμα και σε track-day...

..επιπλέον το λιπαντικό με υψηλότερο ιξώδες σε ζεσταμένο κινητήρα, θα αργήσει περισσότερο να πιάσει την ενδεδειγμένη θερμοκρασία (δλδ γύρω στους 100βαθμούς) και θα αργήσει περισσότερο να ρίξει θερμοκρασία αν υπερβεί τους 115C/240F, που επίσης δεν είναι καλό.

Παρακολούθησε αυτό το βίντεο, όπου ένας τεχνικός λιπαντικών εξηγεί κάποια απ' αυτά (όπου αναφέρει ότι ανάλογα με το αμάξι και το 5-30 μπορεί να είναι αρκετό για race-track)

 

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, geopro είπε

Δεν έχει το ίδιο φίλμ προστασίας ενα εικοσαρι και ένα σαραντάρι . Δεν έχει μπορέσει ακόμη η χημική βιομηχανία να το επιτύχει. Υπάρχει δυσκολία στο να ικανοποιηθούν και τα δύο απαιτούμενα , και λεπτόρρευστο και ισχυρό φίλμ προστασίας Έχει γίνει σημαντική πρόοδος αλλά ακόμα υπάρχει δρόμος μπροστά μας. 

Όταν μπορέσουνε να παράξουν ένα εικοσαρι με ικανοποιητικό φίλμ προστασίας τότε θα το χρησιμοποιήσω.

Μέχρι τότε όμως " στου Κασιδι το κεφάλι" δεν θα συναίνέσω.

Το να μην είναι εφικτό να δημιουργηθεί καν το "φιλμ προστασίας" (που θα επιθυμούσες ...εσύ) βάζοντας ένα -τραγικά γιατί η διαφορά μεταξύ 0W20 και 5W30 είναι έως και χαώδης- παχύτερο από το συνιστώμενο λάδι σε ένα μοτέρ που δεν έχει αρκετές ανοχές για να το "χωρέσει" δηλαδή σου έχει περάσει από το μυαλό; Το να μην μπορεί να περάσει καν εύκολα από τους αυλούς ή να μην μπορεί να το διαχειριστεί αποδοτικά ή αντλία; Σου έδωσα αποδείξεις ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που συνιστούν ένα και μόνον ένα ιξώδες. Το ίδιο σου είπαν και 2-3 άλλοι για τα δικά τους. Και συνεχίζεις να επιμένεις. Έχεις "κολλήσει" αξεκόλλητα! Ποιό το νόημα; Ναι είχα κι εγώ αυτοκίνητο που έδινε εναλλακτικές για 2-3 διαφορετικά ιξώδη. 5W30, 5W40, 10W40. Τεχνολογίας κινητήρα του 1993 όμως...

Επεξ/σία από theopan
  • Like 1
Δημοσ.

Έτσι. Γνωστός έβαλε σε μηχανή ο,τι νόμιζε πως ήταν σωστό σύμφωνα με τους γνωστούς πίνακες ενώ ήθελε 10W-30 (ή -40) και χάλασε το αυτόματο κιβώτιο καθώς το λάδι δεν μπορούσε να περάσει τους αυλούς που περνάνε το λάδι από τη μηχανή στο κιβώτιο…

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, theopan είπε

Το να μην είναι εφικτό να δημιουργηθεί καν το "φιλμ προστασίας" (που θα επιθυμούσες ...εσύ) βάζοντας ένα -τραγικά γιατί η διαφορά μεταξύ 0W20 και 5W30 είναι έως και χαώδης- παχύτερο από το συνιστώμενο λάδι σε ένα μοτέρ που δεν έχει αρκετές ανοχές για να το "χωρέσει" δηλαδή σου έχει περάσει από το μυαλό; Το να μην μπορεί να περάσει καν εύκολα από τους αυλούς ή να μην μπορεί να το διαχειριστεί αποδοτικά ή αντλία; Σου έδωσα αποδείξεις ότι υπάρχουν αυτοκίνητα που συνιστούν ένα και μόνον ένα ιξώδες. Το ίδιο σου είπαν και 2-3 άλλοι για τα δικά τους. Και συνεχίζεις να επιμένεις. Έχεις "κολλήσει" αξεκόλλητα! Ποιό το νόημα; Ναι είχα κι εγώ αυτοκίνητο που έδινε εναλλακτικές για 2-3 διαφορετικά ιξώδη. 5W30, 5W40, 10W40. Τεχνολογίας κινητήρα του 1993 όμως...

Αυτό, πάντως, δεν είναι τεχνολογία του 1993:

 

Screenshot_20240411_194019_Microsoft 365 (Office).jpg

Επίσης, το διαφορετικο συνιστώμενο ιξωδες ίσως να εξηγειται από το παρακάτω...

 2 types of recommendations stand out:

1) viscosity grading as a given value, typical for some European manufacturers - the average climates characteristics of an entire continent are taken into account here, without extreme values, such as North Europe and regions with a Mediterranean climate (in some cases, an alternative viscosity grading is recommended for very low temperatures, rarely for very high ones);

2) the aforementioned viscosity grading which comes as a primary recommendation, with a table containing recommended viscosity grading for different temperature ranges - this is typical for Japanese manufacturers, even for those which have their production lines located in Europe.

It is important to know that one shouldn’t use the few extreme days of the year as a standard - they should go by the common minimum and maximum temperatures. So, modern cars usually have 1 (primary) viscosity grading which is most often recommended for a temperature range between - 30 and + 40 °C, which covers practically entire Europe’s territory.

https://totalenergies.rs/en/advice-proposals/ehow/engine-oils-our-climate-zone

Επεξ/σία από nk9
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, definitio είπε

1) Αποτυγχάνεις να επιχειρηματολογήσεις γι αυτό που λες και να δικαιολογήσεις την εξ.θερμοκρασία και τον πίνακα που παρουσίασες ως κανονιστικό κριτήριο....
...με βάσει όσα είπες το τόσο το 0-20 όσο και το 5-30 θα έπρεπε να ήταν απαγορευτικό ή επικίνδυνο για τη χώρα μας...
...και συνεχίζεις να το τεντώνεις προσπαθώντας να δικαιολογήσεις μια γενική θέση με προκείμενες που δεν τη στηρίζουν.

Ουδεμία υποχρέωση έχω ,είτε άμεση είτε έμμεση είτε ηθική να αποδείξω κάτι προσωπικά διότι πολύ απλά αυτοί οι πίνακες δεν είναι δικοί μου ούτε αποκυήματα της φαντασίας.

Είναι κανονικοί πίνακες σε ισχύ οι οποίοι συνδέουν το προτεινόμενο ιξώδες σε άμεση εξάρτηση με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος κλιματικής ζώνης,

Απορώ δε που αμφιβάλλεις για την ισχύ τους διότι βρίσκονται κυριολεκτικά παντού ακόμη και στα βιβλία χρήσης των κατασκευαστών

SAE.png.2cb089db3670f9e24168fa5a166bc512.png

CRV.png.e4fb661f302db32e3e60d21b5313de7b.png

honda.png.4d130d946e4d6dbed072a52e224482fb.png

Εδώ η HONDA το λέει ξεκάθαρα με αστερίσκο οτι το 0W-20 προορίζεται για οικονομια καύσιμου.

Η Total μεγάλος παίκτης και ηγέτης στα λιπαντικά αναφέρει :

During winter and for cars used in cooler regions, your engine will benefit from using oil with low winter viscosity. During summer and in hotter regions, your engine will benefit more from oil with higher viscosity at 100 degrees Celsius.When comparing oils, it is important to take into account the location in which the car will be used. Thin oils that are less prone to thickening in low temperatures will help you start your engine more quickly in winter while thick oils that are less prone to thinning in hot temperatures will help your engine perform better  in summer.  As a result, 0W-20 and 5W-30 oils have been developed for colder climates while 15W-40 and 20W-50 oils have been developed with hotter climates in mind.

Αν διαφωνείς μπορείς να στείλεις email διαμαρτυρίας στην Total ότι δεν τα λένε καλά ! Όχι σε μένα !

Ένας απλός άνθρωπος είμαι που μάτια έχω και βλέπω , και τι βλέπω ; Να τι βλέπω !

Τους ανθρώπους του skoda club να φωνάζουν πως τα αμάξια καίνε λάδια ! Αυτό άρχισε να γίνεται γιατί κάποιοι άρχισαν να βάζουν λάδι 0w-20. Τόσα χρόνια στους κινητήρες αυτούς βάζουν 5w-30 και δεν έκαναν κιχ. Ποιος πανέξυπνος σύστησε και για την Ελλάδα το 0W-20 να του δώσουμε συγχαρητήρια και να μας κάνει καλή τιμή στα λάδια γιατί ένα 4λιτρο το θέλουμε Αθήνα - Θεσσαλονίκη

Επίσης μπορείς να στείλεις email διαμαρτυρίας στο skoda club ότι δεν τα λένε καλά ! Όχι σε μένα !

Δεν είναι λίγες οι αντιπροσωπείες VAG που εγκατέλειψαν το 0W-20 και επέστρεψαν στο 5W-30.

Το 0W-20 προορίζεται για την οικονομία καύσιμων πάνω σε ένα δήθεν οικολογικό αφήγημα

Ίσως ,και λέγω ίσως, μελλοντικά η χημική βιομηχανία να μπορέσει να φτιάξει ένα 0W-20 με μια ανεκτή επάρκεια λίπανσης.

SAE chart.jpeg

5 ώρες πριν, theopan είπε

 Έχεις "κολλήσει" αξεκόλλητα! Ποιό το νόημα; Ναι είχα κι εγώ αυτοκίνητο που έδινε εναλλακτικές για 2-3 διαφορετικά ιξώδη. 5W30, 5W40, 10W40. Τεχνολογίας κινητήρα του 1993 όμως...

Σου φαίνεται ότι προορίζεται για αυτοκίνητο του 1993 κάνοντας αναφορά σε οδηγια VW 508 ?

Δεν σου κτυπάει καμπανάκι ότι για μεταβλητό σέρβις ζητάει VW 508 πρώτη επιλογή (0W-20) και για σταθερό σέρβις μόνο VW 502 (5W-40)

Εγώ ειμαι ο κολλημένος ; Δεν το αντιλαμβάνεσαι ότι μας κοροϊδεύουν ;

VW_POLO_OIL.jpg.d4e5b9609657af741578a4208e5ea397.jpg

12 ώρες πριν, 2MM είπε

Απο που (ποια μετρηση) καταλαβαινεις το φιλμ προστασιας ?

Εύστοχη παρατήρηση.

Παραθέτω ένα πίνακα με κάποιους μεγάλους παίκτες στην λίπανση,

Εδώ ειναι συγκεντρωμένοι οι κυριότεροι παράμετροι που καθορίζουν ένα λιπαντικό. (Κινηματικό ιξώδες , viscosity index , TBN (Total Base Number)

Παρατηρούμε ότι τα 5W-30 ειναι μεν επαρκή αλλά δυσκολεύονται να πλησιάσουν ένα 5W-40

tbn.png.49f809d7d73a2f6550782fa88df8d0fc.png

Επεξ/σία από geopro
Δημοσ.

Θα ελεγα ότι τέτοια αντιπαλότητα και επικές μάχες είναι βούτυρο στο ψωμί των εταιρειών για να λένε ότι έπαθε βλάβη ο κινητήρας σου γιατί δεν χρησιμοποιούσες το σωστό ιξώδες.

5/30 λέει εμένα κάθε 25.000 χιλιόμετρα από τα 130.000 βάζω μόνο 10/40 αλλά τα αλλάζω κάθε 6 με 7 χιλ χιλιόμετρα έφτασα στις 375.000 χιλιόμετρα και δεν χρειάστηκε ποτέ να συμπληρώσω λάδι. Αλλάχτε λάδι πιο συχνά έστω αυτό το ιξώδες που βάζετε και μην ακούτε τον κατασκευαστή που σας λέει 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα.Ειδικά αν είναι καλοκαίρι με 40άρια θερμοκρασία πετρέλαιο και όχι λάδι θα είναι μετά από τόσα χιλιόμετρα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, nlogginidis είπε

Το ρώτησα ήδη και μου έδειξαν το επίσημο έγγραφο απ' την μαμά εταιρεία. Το πρόβλημα λένε οφείλεται σε ελλειπή λίπανση την αλυσίδας για αυτό προτείνουν την αλλαγή στα λάδια σε όσα δεν έχουν βγάλει βλάβη. Προληπτικά δεν την αλλάζουν ούτε στα εντός εγγύησης. Αν θέλει από μόνος του κάποιος να κάνει όλη την αλλαγή(δεν είναι μόνο η αλυσίδα) το κόστος ανέρχεται περίπου στα 2500€. Προφανώς και πρόκειται περί αλητείας. Μόνη εναλλακτική η δικαστική οδός(εδώ γελάμε). . 

Αλητεία όντως να μην αναλαμβάνουν την ευθύνη τους.

Αυτό πού καταλαβαίνω είναι το εξής:

Ότι τα κάνανε σκατά και αναζητούν βοήθεια από όπου μπορούν να την βρουν. Σκεφτήκανε ότι "ας βάλουμε στην άκρη το αφήγημα περί του 0W-20 και ας επιστρέψουμε σε πιο ρεαλιστικές και ικανές προτάσεις λίπανσης για να μην σπάσει "

Αν ήταν τόσο ικανό το 0W-20, το τόσο λεπτόρρευστο για να πηγαίνει αστραπιαία παντού με το τόσο ισχυρό φίλμ προστασίας γιατί δεν παρέμειναν σέ αυτό ; Ναι ντε! Αυτό  το 0W-20 που περνάει από τις διόδους λίπανσης εκεί που στριμώχνονται τα 5W-30 & 5W-40 , !!!

Όταν τους ζωσανε τα φίδια αναζήτησαν βοήθεια από εκεί που υπάρχει.

Υπάρχει άλλη εκδοχή και δεν την βλέπω ;

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

 Αλλάχτε λάδι πιο συχνά έστω αυτό το ιξώδες που βάζετε και μην ακούτε τον κατασκευαστή που σας λέει 20 και 30 χιλιάδες χιλιόμετρα.Ειδικά αν είναι καλοκαίρι με 40άρια θερμοκρασία πετρέλαιο και όχι λάδι θα είναι μετά από τόσα χιλιόμετρα.

Πραγματικά αυτό το αφήγημα περί αλλαγής λαδιού στις 30.000 Km είναι κωμικοτραγικό. Και για ποια αλλαγή δηλαδή ; Στην πράξη κάνουν διαρκή ανανέωση όχι αλλαγή ! Με το να συμπληρώνουν ένα λίτρο κάθε 3.000 Km όταν θα φτάσουν στις 30.000 Km θα έχουν βάλει μέσα 10 λίτρα επιπλέον ! Τί "ωραίο" οικολογικό αφήγημα !

Ας σταματήσουν τελείως τις αλλαγές αφού έτσι και αλλιώς το λάδι με τόσο συμπλήρωμα υπόκειται σε μια διαρκή ανανέωση. Ένα φίλτρο που και που και είμαστε κομπλέ !

Το τραγικό δεν είναι μόνο ότι αυτό συμβαίνει, το τραγικό είναι ότι υπάρχει και αποδοχή ως κανονικότητα από κάποιους.

Επεξ/σία από geopro
  • Like 3
Δημοσ.
Στις 10/4/2024 στις 11:37 ΠΜ, Πέτρος είπε

Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ.

Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως).

Όταν γύρισα σπίτι κοίταξα τα λάδια και ισα που "βρεχόταν" η μύτη του δείκτη. Έβαλα ένα λίτρο κι έφτασε στη μέση της ένδειξης στο σίδερο, έκλεισα τρέχοντας ραντεβού για το service και μέχρι τότε βλέπω αστεράκια.

Είναι ποτέ δυνατόν να καίει τόσο πολύ? Εντάξει, γερμανικό είναι, είναι διαβόητα τρομάρα τους.

Να το θεωρήσω "φυσιολογικό" και να έχω πάντα το νου μου ή θα μου έρθει απότομα στο συνεργείο? Λάδια στο γκαράζ, πάντως, δεν έχω. Εννοείται ποτέ κανένα χτύπημα ή οτιδήποτε.

Κοντά 20 χρόνια το κορόλα βενζίνη μόνο ζητούσε, κι αυτό υπό προϋποθέσεις...

Να έχεις τον νόυσου μην το αφήνεις να πέφτει πολύ η στάθμη, δεν υπάρχει skoda που να μην καίει λάδι, μην ακούς τίποτα το 0 20  είναι ότι καλύτερο, όσους υποστηρίζουν το 5 30 να πάνε να βρουν αυτούς που υποστήριζαν το 10 40 πριν 15 χρόνια. Και πάντα να υποστηρίζει το πρότυπο wv508 509. Άμα το προσέχεις θα έχει σταθερή κατανάλωση και μετά τα 20.000 χιλιόμετρα θα μειωθεί, παντός έχει σημασια και πόσο το πιέζεις και πιέζετε εύκολα μην ξεχνάς είναι τρικυλινδρο χιλιαρι, λογικά θα σου καίει περισσότερο σε εθνική 

  • Confused 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, alor είπε

είναι τρικυλινδρο χιλιαρι, λογικά θα σου καίει περισσότερο σε εθνική 

Διάβασε μπρε την 1η-1η πρόταση στο μήνυμά μου που παραθέτεις.

Δημοσ.
15 ώρες πριν, geopro είπε

Είναι κανονικοί πίνακες σε ισχύ οι οποίοι συνδέουν το προτεινόμενο ιξώδες σε άμεση εξάρτηση με τη θερμοκρασία περιβάλλοντος κλιματικής ζώνης,

όλοι οι πίνακες που δίνεις είναι για θερμοκρασία περιβάλλοντος και όχι θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα που είναι αρκετά παραπάνω , εκεί το μπερδεύεις

δε διαφωνώ φυσικά το αν τα 20άρια λάδια προστατεύουν όπως πρέπει το μοτέρ και το αν το κάνανε για μείωση κατανάλωσης/ρύπων σε βάρος μακροζωίας του κινητήρα

Δημοσ.

Ερώτηση κρίσεως σε  toyota chr 2.0l hybrid η toyota συνιστά 0w16, οι αντιπροσωπείες βάζουν 0w20 τη είναι σωστό και τη πρέπει να κάνουμε εμείς σαν πελάτες, εγώ προσωπικά θεωρώ ιδανικό το 0w20 και εφόσον το βάζει η αντιπροσωπεία υπάρχει λόγος να έρθεις σε αντιπαράθεση η να φέρνεις δικά σου λάδια να σου βάζουν.. και να το σημειώνουν στην απόδειξη ότι τοποθετήθηκαν λάδια που έφερε ο πελάτης..

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Ερώτηση κρίσεως σε  toyota chr 2.0l hybrid η toyota συνιστά 0w16, οι αντιπροσωπείες βάζουν 0w20 τη είναι σωστό και τη πρέπει να κάνουμε εμείς σαν πελάτες, εγώ προσωπικά θεωρώ ιδανικό το 0w20 και εφόσον το βάζει η αντιπροσωπεία υπάρχει λόγος να έρθεις σε αντιπαράθεση η να φέρνεις δικά σου λάδια να σου βάζουν.. και να το σημειώνουν στην απόδειξη ότι τοποθετήθηκαν λάδια που έφερε ο πελάτης..

αν φέρεις δικά σου λάδια πρέπει να είναι ίδιων προδιαγραφών και ιδανικά η απόδειξη να αναφέρει και ακριβώς τον τύπο λαδιού (αυτά για την εγγύηση)

τώρα , απο τη στιγμή που βάζει 0w20 η ίδια η αντιπροσωπία , κομπλέ . Βέβαια υπάρχει και ενδεχόμενο να βάζουν βαρέλι ότι να'ναι

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, korakios είπε

αν φέρεις δικά σου λάδια πρέπει να είναι ίδιων προδιαγραφών και ιδανικά η απόδειξη να αναφέρει και ακριβώς τον τύπο λαδιού (αυτά για την εγγύηση)

τώρα , απο τη στιγμή που βάζει 0w20 η ίδια η αντιπροσωπία , κομπλέ . Βέβαια υπάρχει και ενδεχόμενο να βάζουν βαρέλι ότι να'ναι

Το ερώτημα είναι γιατί δεν τηρούν τις προδιαγραφές..( δε με χαλάει το διευκρίνησα).. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, andreas-d είπε

Το ερώτημα είναι γιατί δεν τηρούν τις προδιαγραφές..( δε με χαλάει το διευκρίνησα).. 

απο τυχαίο manual γράφει 0w20 (ή και μεγαλύτερο ,το 2ο συνθετικό δλδ αντί 20 να βάλεις 30) , αν το ζορίζεις ή αν είναι μέσα στην κίνηση συχνά

εσύ που είδες το 0w16 ?

_______________

βασικά στείλε στην toyota email ζητώντας κωδικό που δίνει για το μοντέλο σου . Αν σε γράψουν στα τέτοια τους, κάνε μέσω ΣτΚ μιας και είναι υποχρεωμένοι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...