Πέτρος Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ. Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως). Όταν γύρισα σπίτι κοίταξα τα λάδια και ισα που "βρεχόταν" η μύτη του δείκτη. Έβαλα ένα λίτρο κι έφτασε στη μέση της ένδειξης στο σίδερο, έκλεισα τρέχοντας ραντεβού για το service και μέχρι τότε βλέπω αστεράκια. Είναι ποτέ δυνατόν να καίει τόσο πολύ? Εντάξει, γερμανικό είναι, είναι διαβόητα τρομάρα τους. Να το θεωρήσω "φυσιολογικό" και να έχω πάντα το νου μου ή θα μου έρθει απότομα στο συνεργείο? Λάδια στο γκαράζ, πάντως, δεν έχω. Εννοείται ποτέ κανένα χτύπημα ή οτιδήποτε. Κοντά 20 χρόνια το κορόλα βενζίνη μόνο ζητούσε, κι αυτό υπό προϋποθέσεις... 1 2 6
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Κοντά 20 χρόνια το κορόλα βενζίνη μόνο ζητούσε, κι αυτό υπό προϋποθέσεις... Έτσι είναι τα corola και γενικά τα Ιαπωνικά Ποτέ μα ποτέ δεν έχω συμπληρώσει σταγόνα λάδι. Nissan, Toyota, Honda Όπως και να έχει πρέπει να το δει μάστορας το δικό σου τώρα Επεξ/σία 10 Απριλίου από Γιάννης Platano 4
SaFiS Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου Tο μεγα λαθος ειναι οτι αφηνετε τα λαδια για τοσα χλμ και δεν τα κοιτατε κιολας. Οι συντηρησεις που δινουν οι εταιριες ειναι για να δειχνουν αραια service και μετα στα 100k τα περισσοτερα μοτερ πανε για γενικη επισκευη… 17 1 1
PLACEBO_89 Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου 26 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ. Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως). Όταν γύρισα σπίτι κοίταξα τα λάδια και ισα που "βρεχόταν" η μύτη του δείκτη. Έβαλα ένα λίτρο κι έφτασε στη μέση της ένδειξης στο σίδερο, έκλεισα τρέχοντας ραντεβού για το service και μέχρι τότε βλέπω αστεράκια. Είναι ποτέ δυνατόν να καίει τόσο πολύ? Εντάξει, γερμανικό είναι, είναι διαβόητα τρομάρα τους. Να το θεωρήσω "φυσιολογικό" και να έχω πάντα το νου μου ή θα μου έρθει απότομα στο συνεργείο? Λάδια στο γκαράζ, πάντως, δεν έχω. Εννοείται ποτέ κανένα χτύπημα ή οτιδήποτε. Κοντά 20 χρόνια το κορόλα βενζίνη μόνο ζητούσε, κι αυτό υπό προϋποθέσεις... Σε καινουργιο μοτερ δεν κανεις τοσα πολλα χιλιομετρα με τα ιδια λαδια.. και συ θα μου πεις τι σου ειπαν.. Τωρα και συ με την σειρα σου κυνηγησε τους(εγγυηση) να υποστηριξεις τα συμφεροντα σου! 3
Πέτρος Δημοσ. 10 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 31 λεπτά πριν, SaFiS είπε Tο μεγα λαθος ειναι οτι αφηνετε τα λαδια για τοσα χλμ και δεν τα κοιτατε κιολας. Οι συντηρησεις που δινουν οι εταιριες ειναι για να δειχνουν αραια service και μετα στα 100k τα περισσοτερα μοτερ πανε για γενικη επισκευη… 3 λεπτά πριν, PLACEBO_89 είπε Σε καινουργιο μοτερ δεν κανεις τοσα πολλα χιλιομετρα με τα ιδια λαδια.. και συ θα μου πεις τι σου ειπαν.. Τωρα και συ με την σειρα σου κυνηγησε τους(εγγυηση) να υποστηριξεις τα συμφεροντα σου! Δίκιο έχετε και οι δύο σε αυτό, απλά κακοέμαθα τόσα χρόνια με το προηγούμενο και δεν πήγε ποτέ το μυαλό μου. Τα κοίταξα πριν κάποιους μήνες, πριν από ταξίδι, δεν είδα κάτι περίεργο. Να σημειωθεί ότι και μέσα στο βιβλίο για δύο χρόνια αναφέρει, δεν ήταν μόνο στο μιλητό. Τρομάρα τους.
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου 2 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Να σημειωθεί ότι και μέσα στο βιβλίο για δύο χρόνια αναφέρει, δεν ήταν μόνο στο μιλητό. Τρομάρα τους. Ουτε για αλαλγη λαδιων δεν γραφει ? Δηλαδη αν καποιος κανει 50.000 σε 2 χρονια δεν κανει τιποτε ? 1
Πέτρος Δημοσ. 10 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου Μόλις τώρα, Γιάννης Platano είπε Ουτε για αλαλγη λαδιων δεν γραφει ? Δηλαδη αν καποιος κανει 50.000 σε 2 χρονια δεν κανει τιποτε ? Αυτό πρέπει να το ξανατσεκάρω για να σιγουρευτώ. Ίσως κάτι για 20k? 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου 4 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Αυτό πρέπει να το ξανατσεκάρω για να σιγουρευτώ. Ίσως κάτι για 20k? Αν δεν λει κατι γραφουν μαλακιες
Ukforthemoment Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου 18 λεπτά πριν, Πέτρος είπε Δίκιο έχετε και οι δύο σε αυτό, απλά κακοέμαθα τόσα χρόνια με το προηγούμενο και δεν πήγε ποτέ το μυαλό μου. Τα κοίταξα πριν κάποιους μήνες, πριν από ταξίδι, δεν είδα κάτι περίεργο. Να σημειωθεί ότι και μέσα στο βιβλίο για δύο χρόνια αναφέρει, δεν ήταν μόνο στο μιλητό. Τρομάρα τους. Στο βιβλίο θα γράφει και τι κατανάλωση λαδιού είναι δικαιολογημένη. 1
nk9 Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Πέτρος είπε Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ. Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως). Όταν γύρισα σπίτι κοίταξα τα λάδια και ισα που "βρεχόταν" η μύτη του δείκτη. Έβαλα ένα λίτρο κι έφτασε στη μέση της ένδειξης στο σίδερο, έκλεισα τρέχοντας ραντεβού για το service και μέχρι τότε βλέπω αστεράκια. Είναι ποτέ δυνατόν να καίει τόσο πολύ? Εντάξει, γερμανικό είναι, είναι διαβόητα τρομάρα τους. Να το θεωρήσω "φυσιολογικό" και να έχω πάντα το νου μου ή θα μου έρθει απότομα στο συνεργείο? Λάδια στο γκαράζ, πάντως, δεν έχω. Εννοείται ποτέ κανένα χτύπημα ή οτιδήποτε. Κοντά 20 χρόνια το κορόλα βενζίνη μόνο ζητούσε, κι αυτό υπό προϋποθέσεις... 1) Μέγα σφάλμα η αλλαγή λαδιών ανά 2 χρόνια. Ακόμα κι αν κάποιος δεν γράφει χιλιομετρα, στον χρόνο τα αλλάζουμε (μαζί με το φίλτρο τους). 2) Όταν λες πως ίσα που βρεχοταν η μυτη τι εννοείς; Ήταν στο min ή κάτω από αυτό; 3) Όταν συμπληρωσες το 1 λίτρο, που έφτασε σε σχέση με τα min και max; 4) Πριν πόσο καιρό ειχες τσεκάρει στάθμη λαδιού; Που ήταν τότε; 5) Σου άναψε κάποια ένδειξη στον πίνακα οργάνων; Κανονικ θα έπρεπε να ανάψει η ένδειξη του λαδιού, μαζί με ένα προειδοποιητικό τρίγωνο. 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Στο βιβλίο θα γράφει και τι κατανάλωση λαδιού είναι δικαιολογημένη. Καρμπον το ίδιο κείμενο πλέον από τους κατασκευαστες. "Έως 0,5 λίτρα ανά 1.000 χιλιόμετρα", που στα πρώτα 5.000 "μπορεί να είναι υψηλότερη". Δηλαδή, σύμφωνα με τους διάφορους κατασκευαστές, στο φίλο είναι φυσιολογικά συνολικά 7,5 λίτρα λάδι!!! Επεξ/σία 10 Απριλίου από nk9
kage Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου (επεξεργασμένο) 20κ κμ για αλλαγη λαδιων σε τούρμπο αυτοκ είναι υπερβολή... Μήπως δεν διαβάζεις σωστά την βέργα? Αμα δεν είσαι σίγουρος για το πόσο λαδι είχε μέσα όταν το πηρες ,δεν γίνεται να καταλάβεις πόσο εκαψε κ πότε.. 1λιτρο στα 15κ κμ παλεύεται Γ Θερμοκρασία νερού αναφέρεις?δεν γίνεται να ανεβαίνει πάνω από το οριο..αυτή είναι η λειτουργία τ θερμοστάτη Μην ψαρώνεις με ιαπωνικά vs γερμανικά ...ήταν κουβεντα δεκαετιών πισω Όλοι τις ίδιες μλκς κάνουν εκτός αν αναφερομαστε για αρχαιολογίες .. π.χ. 1.το φετινο honda crv 60 70k αμαξι για πρώτη φορά φτιάχνεται στην κινα 2.https://cdn-bb-eu1.insomnia.gr/file/insomnia-s3/monthly_2020_06/5.jpg.73f7a7cbe100261dfabecb035e61a2ce.jpg 3.https://lemonlawexperts.com/honda-oil-dilution-lawsuit/ Επεξ/σία 10 Απριλίου από kage 4
theopan Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, Πέτρος είπε Skoda Kamiq 1.5 TS, αυτόματο, 20μηνών, με λίγο πάνω από 15k χλμ. Ακόμα δεν έφτασε καν η ώρα για το 1ο service (στα 2 χρόνια είναι) και χτες βλέπω να ψιλοανεβάζει θερμοκρασία (χωρίς ένδειξη/προειδοποίηση, όμως). Το ανησυχητικό είναι αυτό. Η θερμοκρασία (του ψυκτικού) δεν έχει σχέση -υπό κανονικές συνθήκες- με την ποσότητα του λαδιού που έχει το κάρτερ. Μάλλον έχεις πολλαπλό πρόβλημα. Το ίδιο θέμα αντιμετώπισε κι ο κουμπάρος μου με ένα T-Roc με το ίδιο ακριβώς μοτέρ πριν προλάβει καν κι αυτός να κάνει την 1η αλλαγή. Του είπαν ότι μπορεί να ήταν ελλιπές σε λάδι από το εργοστάσιο, συμπλήρωσαν και δεν το ξαναεμφάνισε βέβαια*. Αλλά θερμοκρασία δεν είχε ανεβάσει από όσο θυμάμαι. Γενικά στα VAG πρέπει να κοιτάτε τη στάθμη τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα... * Συμπληρώνω ότι εκείνο το συμβάν δεν ήταν λίγο πριν τα 30.000 χλμ. που προτείνει αλλαγή λαδιών η VW αλλά κάπου στα μόλις 12.000! Είχε σκοπό να αλλάξει στα 15.000 δηλαδή κι αυτός αλλά ούτε ως εκεί δεν έφτασε! Επεξ/σία 10 Απριλίου από theopan
paylidis Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου Πρωτον, εχεις κανει τεραστιο λαθος που αφησες τα λαδια τοσο καιρο, οτι μπουρδα κ να σου λενε ανα 15000 μαξ (εγω ανα 7-8 τα αλλαζω) ή 12 μηνες πρεπει να αλλαζουν τα λαδια. Δευτερον, ελεγξες οτι στην αρχη τα λαδια ηταν στο max η το υποθέτεις; Γιατι παιζει να μην ειναι γεματο (δε τα γεμιζουν τελειως στο εργοστασιο και συμπληρωνουν εδω κατα το pdi-το οποιο ειναι αρπα κολλα και ειτε δε βαζουν ειτε βαζουν λιγοτερο) Τριτον, ολα τα μοτερ καινε πλεον λιγο λαδι, αλλα 1 λιτρο ειναι αρκετο (βεβαια κ παλι ειναι εντος προδιαγραφών) Τεταρτον, εγω στη θεση σου θα ειχα κανει αλλαγη μετα το στρωσιμο (3000χλμ), ποσο μαλλον να τα αφησω 20 μηνες... Πεμπτον, το οτι ανεβαζει θερμοκρασία ειναι ασχετο, ισως ειναι ιδεα σου ίσως λογω αλλαγης εποχης (το πιο πιθανό) ή ισως θελει λιγο συμπληρωμα αντιψυκτικού (στο καμικ το εχω ξανασυναντησει να θελει στο χρονο συμπληρωμα μερικα γραμμαρια και ειχε μια μικρη διαρροή πανω απο το σασμαν-το ειχαν συναντησειι αλλοι με model year 19-21) Εκτο και τελευταιο, μη το συγκρινεις με την κορολα του κολοκοτρώνη... ειναι ατοπο... Εχω το ιδιο μοτερ σε 2 αμαξια, απο την εμπειρια μου δε καιει σταγονα απο αλλαγη σε αλλαγη (1 χρονο). Το δευτερο οταν το πηρα τσεκαρα τα λαδια και ηταν στο min στη παραλαβη (γτπ Pdi που λεγαμε), οποτε απαιτησα και τα συμπληρωσαν επιτόπου στο συνεργείο... Ουτε χρειαζεται να κοιτας τα λαδια ανα εβδομαδα/μηνα/δευτερολεπτο ουτε τιποτα, απλα να το συντηρεις σωστα, πραγμα που εως τωρα δεν εχεις κανει... Οι εταιρειες εχουν λογο που πουλάνε αυτες τις μπουρδες περι αλλαγης λαδιών ανα 2 χρονια...στο χερι σου ειναι αν θα πεσεις στη παγιδα τους και θα ρημαξεις το αμαξι σου για να γλυτωσεις 140€ που εχει ενα λαδια φιλτρο στην αντιπροσωπεία ή οχι... 6
Πέτρος Δημοσ. 10 Απριλίου Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε Αν δεν λει κατι γραφουν μαλακιες To κοιτάζω να το βρω και δεν βλέπω κάτι. Μπορεί κάλλιστα να είναι μπροστά μου και να μην το βλέπω, δεν θα είναι η 1η φορά τον τελευταίο καιρό. 5 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Στο βιβλίο θα γράφει και τι κατανάλωση λαδιού είναι δικαιολογημένη. Ναι, γράφει το ίδιο κείμενο που αναφέρει (κι) από κάτω. Την 1η φορά που το διάβασα, όταν πήρα το αμάξι, έβαλα τα γέλια και δεν έδωσα την παραμικρή σημασία, το θεώρησα αστείο και μόνο σαν σκέψη. 4 ώρες πριν, nk9 είπε 1) Μέγα σφάλμα η αλλαγή λαδιών ανά 2 χρόνια. Ακόμα κι αν κάποιος δεν γράφει χιλιομετρα, στον χρόνο τα αλλάζουμε (μαζί με το φίλτρο τους). 2) Όταν λες πως ίσα που βρεχοταν η μυτη τι εννοείς; Ήταν στο min ή κάτω από αυτό; 3) Όταν συμπληρωσες το 1 λίτρο, που έφτασε σε σχέση με τα min και max; 4) Πριν πόσο καιρό ειχες τσεκάρει στάθμη λαδιού; Που ήταν τότε; 5) Σου άναψε κάποια ένδειξη στον πίνακα οργάνων; Κανονικ θα έπρεπε να ανάψει η ένδειξη του λαδιού, μαζί με ένα προειδοποιητικό τρίγωνο. Καρμπον το ίδιο κείμενο πλέον από τους κατασκευαστες. "Έως 0,5 λίτρα ανά 1.000 χιλιόμετρα", που στα πρώτα 5.000 "μπορεί να είναι υψηλότερη". Δηλαδή, σύμφωνα με τους διάφορους κατασκευαστές, στο φίλο είναι φυσιολογικά συνολικά 7,5 λίτρα λάδι!!! 1) Δεν διαφωνώ επί της ουσίας, αλλά επί της αρχής (θα εξηγήσω παρακάτω, αφού αρκετοί γράφετε το ίδιο). Μου είχε κάνει εντύπωση, ρώτησα, ξαναρώτησα. 2) Ήταν κάτω από το min. Το αμάξι ήταν ζεστό μεν, αλλά από 25' λειτουργίας σε χαμηλές ταχύτητες/στροφές (όσο να γυρίσω από τη δουλειά, σκάρτα 8km) και είχε μείνει σβηστό περίπου 10' πριν τσεκάρω. Ο έλεγχος (βγάλσιμο-σκούπισμα-βάλσιμο-βγάλσιμο και έλεγχος) έγινε 3 φορές, γιατί δεν το πίστευα. 3) Πήγε περίπου στη μέση μεταξύ min και max. To βενζινάδικο είναι 1' οδήγηση, συνολικά πέρασαν άλλα 5-10' από τον έλεγχο. Εννοείται κι εκεί ήταν στο ίδιο σημείο η στάθμη, κάτω και από το min. Τσεκάραμε και το ψυκτικό, ήταν σωστή η στάθμη του. 4) Εννοείται όταν το πήρα (Αύγουστος 22) κοίταξα τα πάντα, ήταν ολόσωστα (με εξαίρεση το νερό για τα τζάμια...δεν είχε σταγόνα). Έκτοτε, πριν από κάθε ταξίδι τσεκάρω, χοντρικά μια φορά στους 3 μήνες, και πάντα ήταν σε σωστή στάθμη. Τελευταία φορά ήταν την τελευταία εβδομάδα του Γενάρη ή την πρώτη του Φλεβάρη. 5) Όχι, δεν άναψε τίποτα. Αν είχε γίνει κάτι τέτοιο απλά (αφού είχα σιγουρευτεί ότι ήταν ελεγχόμενη η κατάσταση) θα το είχα πάει σούμπιτο στο service που είναι ούτε 10' από το σπίτι, χωρίς ραντεβού ή οτιδήποτε. 3 ώρες πριν, kage είπε 20κ κμ για αλλαγη λαδιων σε τούρμπο αυτοκ είναι υπερβολή... Μήπως δεν διαβάζεις σωστά την βέργα? Αμα δεν είσαι σίγουρος για το πόσο λαδι είχε μέσα όταν το πηρες ,δεν γίνεται να καταλάβεις πόσο εκαψε κ πότε.. 1λιτρο στα 15κ κμ παλεύεται Γ Θερμοκρασία νερού αναφέρεις?δεν γίνεται να ανεβαίνει πάνω από το οριο..αυτή είναι η λειτουργία τ θερμοστάτη Μην ψαρώνεις με ιαπωνικά vs γερμανικά ...ήταν δεκαετιών πισω Όλοι τις ίδιες μλκς κάνουν εκτός αν αναφερομαστε για αρχαιολογίες .. π.χ. το φετινο honda crv 60 70k αμαξι για πρώτη φορά φτιάχνεται στην κινα https://cdn-bb-eu1.insomnia.gr/file/insomnia-s3/monthly_2020_06/5.jpg.73f7a7cbe100261dfabecb035e61a2ce.jpg https://lemonlawexperts.com/honda-oil-dilution-lawsuit/ Υπερβολή-ξεϋπερβολή, αυτή είναι η θέση τους. Και στο ραντεβού για το service, μου το (ξαναμανα)επιβεβαίωσαν, τους φάνηκε εξαιρετικά περίεργο που χρειάστηκε κάτι νωρίτερα. Όχι, δεν έχω "θερμοκρασία νερού" κάπου. Η μέτρηση που μου βγάζει το αναφέρει ως "θερμοκρασία λαδιού". Το αναλογικό όργανο, αντίστοιχα, είναι επί 20 μήνες καρφωμένο στους 90 βαθμούς (αφού ζεσταθεί, εννοείται). Χειμώνα-καλοκαίρι, σε μικρές διαδρομές, σε μεγάλες, στην πόλη, στην εθνική, σε οτιδήποτε. Χτες (αλλά και σήμερα το πρωί), κάπου στα 30-35' στην κίνηση, ανέβηκε στους 100 για 20-30'' και μετά ξανά στους 90. Το θέμα είναι ότι έφτανα δουλειά μετά από 1-2' οπότε δεν μπορούσα να συνεχίσω για να δω τί έπαιζε. Την ίδια στιγμή, η θερμοκρασία λαδιού στη μέτρηση ήταν 100-105 βαθμοί. Ειλικρινά, δεν ξέρω αν οι "γερμανοί" είναι περήφανοι για το λάδι που καίνε οι κινητήρες τους, έχω ένα παλιό 2χρονο στο χωριό να τους δώσω. 3 ώρες πριν, theopan είπε Το ανησυχητικό είναι αυτό. Η θερμοκρασία (του ψυκτικού) δεν έχει σχέση -υπό κανονικές συνθήκες- με την ποσότητα του λαδιού που έχει το κάρτερ. Μάλλον έχεις πολλαπλό πρόβλημα. Το ίδιο θέμα αντιμετώπισε κι ο κουμπάρος μου με ένα T-Roc με το ίδιο ακριβώς μοτέρ πριν προλάβει καν κι αυτός να κάνει την 1η αλλαγή. Του είπαν ότι μπορεί να ήταν ελλιπές σε λάδι από το εργοστάσιο, συμπλήρωσαν και δεν το ξαναεμφάνισε βέβαια. Αλλά θερμοκρασία δεν είχε ανεβάσει από όσο θυμάμαι. Γενικά στα VAG πρέπει να κοιτάτε τη στάθμη τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα... Ότι γράφω παραπάνω. 2 ώρες πριν, paylidis είπε Πρωτον, εχεις κανει τεραστιο λαθος που αφησες τα λαδια τοσο καιρο, οτι μπουρδα κ να σου λενε ανα 15000 μαξ (εγω ανα 7-8 τα αλλαζω) ή 12 μηνες πρεπει να αλλαζουν τα λαδια. Δευτερον, ελεγξες οτι στην αρχη τα λαδια ηταν στο max η το υποθέτεις; Γιατι παιζει να μην ειναι γεματο (δε τα γεμιζουν τελειως στο εργοστασιο και συμπληρωνουν εδω κατα το pdi-το οποιο ειναι αρπα κολλα και ειτε δε βαζουν ειτε βαζουν λιγοτερο) Τριτον, ολα τα μοτερ καινε πλεον λιγο λαδι, αλλα 1 λιτρο ειναι αρκετο (βεβαια κ παλι ειναι εντος προδιαγραφών) Τεταρτον, εγω στη θεση σου θα ειχα κανει αλλαγη μετα το στρωσιμο (3000χλμ), ποσο μαλλον να τα αφησω 20 μηνες... Πεμπτον, το οτι ανεβαζει θερμοκρασία ειναι ασχετο, ισως ειναι ιδεα σου ίσως λογω αλλαγης εποχης (το πιο πιθανό) ή ισως θελει λιγο συμπληρωμα αντιψυκτικού (στο καμικ το εχω ξανασυναντησει να θελει στο χρονο συμπληρωμα μερικα γραμμαρια και ειχε μια μικρη διαρροή πανω απο το σασμαν-το ειχαν συναντησειι αλλοι με model year 19-21) Εκτο και τελευταιο, μη το συγκρινεις με την κορολα του κολοκοτρώνη... ειναι ατοπο... Εχω το ιδιο μοτερ σε 2 αμαξια, απο την εμπειρια μου δε καιει σταγονα απο αλλαγη σε αλλαγη (1 χρονο). Το δευτερο οταν το πηρα τσεκαρα τα λαδια και ηταν στο min στη παραλαβη (γτπ Pdi που λεγαμε), οποτε απαιτησα και τα συμπληρωσαν επιτόπου στο συνεργείο... Ουτε χρειαζεται να κοιτας τα λαδια ανα εβδομαδα/μηνα/δευτερολεπτο ουτε τιποτα, απλα να το συντηρεις σωστα, πραγμα που εως τωρα δεν εχεις κανει... Οι εταιρειες εχουν λογο που πουλάνε αυτες τις μπουρδες περι αλλαγης λαδιών ανα 2 χρονια...στο χερι σου ειναι αν θα πεσεις στη παγιδα τους και θα ρημαξεις το αμαξι σου για να γλυτωσεις 140€ που εχει ενα λαδια φιλτρο στην αντιπροσωπεία ή οχι... Νομίζω απάντησα σε όλες τις παρατηρήσεις σου στους παραπάνω. Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που γράφεις/γράφετε. Κακώς δεν το πήγα πριν ένα μήνα που έπιασα τα 15k, χαλαρός από τις διαβεβαιώσεις τους αλλά και από το γεγονός ότι κάνω λίγα χιλιόμετρα, πολύ ήρεμα. Το αυτοκίνητο δεν έχει ζοριστεί παρά ελάχιστα, στην εθνική με το ζόρι τα 140 πιάνω και ίσως συνολικά για 10'' έχω πάει μέχρι 160 γιατί ξεχάστηκα, όσο καιρό το έχω. Μέσα στην πόλη, με κοροϊδεύουν και με λένε συνταξιούχο διάφοροι χρόνια τώρα, για το πόσο ήρεμα και προσεκτικά πηγαίνω. Αλλά...αν μου λέτε "1ο service σε 2 χρόνια, μην το σκέφτεστε, μην το συζητάτε" ενώ έχω ρωτήσει 2 και 3 φορές, θα σας το φέρω με ραγισμένο κινητήρα και θα μου το αλλάξετε όλο με καινούριο. Αν μπουν οι προστασίες όταν προκύψει πρόβλημα και το σώσουν, έχει καλώς. Αν όχι, γιατί πουλάτε αραμπάδες για αυτοκίνητα με ποιοτικό έλεγχο της πλάκας και δεν άναψε το παραμικρό, τον Κούρκουλο θα κάνω και θα χορεύω ενώ καίγεται μπροστά στην αντιπροσωπεία. Κάπου ώπα με τα καραγκιοζιλίκια τους. Αν θέλουν να προτάσσουν ψευδή πλεονεκτήματα και ανύπρκτες προδιαγραφές, θα τη φάνε κατακέφαλα, χωρίς πολλά-πολλά. Έχω βαρεθεί να ακούω για προβλήματα (μεσαία/μεγάλα) σε ολοκαίνουρια αυτοκίνητα, από φίλους και γνωστούς. Επεξ/σία 10 Απριλίου από Πέτρος
nk9 Δημοσ. 10 Απριλίου Δημοσ. 10 Απριλίου (επεξεργασμένο) Θεωρητικά, εάν δεν αναψε η λυχνία των λαδιων σημαίνει πως η στάθμη ήταν ακριβώς στο min και δεν είχε πέσει κάτω από αυτή. Πόσα χιλιόμετρα έχεις κάνει από τα τέλη Γενάρη μέχρι σήμερα (2,5 μήνες); Γιατί περιγράφεις κατανάλωση λαδιού που 2 λίτρα περίπου (από max στο μέσον της ένδειξης)... Επίσης, δεν κατάλαβα αυτό που έγραψες στον φίλο από πάνω. Θερμοκρασία σου ανέβασε στο όργανο του ψυκτικιυ υγρου. Σωστά; Επεξ/σία 10 Απριλίου από nk9
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα