Προς το περιεχόμενο

Εργαστήριο ανάπτυξης μπαταριών λιθίου ανακοίνωσε η Ferrari εν όψει του πρώτου της ηλεκτρικού οχήματος


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η εξέλιξη αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της παρουσίασης του πρώτου πλήρους ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου της ιταλικής εταιρίας, προς τα τέλη του επόμενου χρόνου.

Το εργαστήριο, όπου μετέχουν επιστήμονες του Πανεπιστημίου της Μπολόνια, θα επικεντρωθεί στην ανάλυση των σταθερών δομών, την ταχεία φόρτιση, τη θερμική φόρτιση, καθώς και στην ασφάλεια και τις επιδόσεις των κυψελών, όπως ανακοίνωσε η Ferrari τη Δευτέρα.

Το ερευνητικό κέντρο αναμένεται να ενισχύσει τις προσπάθειες που καταβάλει ο Μπενεντέτο Βίνια, γενικός διευθυντής του ιταλικού κολοσσού, προκειμένου να οδηγήσει τη Ferrari, η οποία φημίζεται για τους εντυπωσιακούς, δωδεκακύλινδρους κινητήρες της, στη νέα, ηλεκτρική πραγματικότητα. Η εταιρία σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό όχημά της κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2025.

Ο ανταγωνισμός για τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, εντωμεταξύ, ενισχύεται διαρκώς. Η κινεζική BYD παρουσίασε το Φεβρουάριο ένα ηλεκτρικό όχημα υψηλών επιδόσεων, κόστους 1,68 εκατομμυρίων γιουάν (214.000 ευρώ, περίπου), με το οποίο στοχεύει να αμφισβητήσει την πρωτοκαθεδρία εταιριών όπως η Ferrari και η Lamborghini. Παρότι και οι δύο αυτές εταιρίες έχουν διαθέσει στην αγορά υβριδικά μοντέλα, ακόμη δεν έχουν παρουσιάσει ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο υπεραυτοκίνητο. 

Το νέο ερευνητικό κέντρο, με την επωνυμία E-Cells Lab, θα μπορούσε να επιταχύνει τις προσπάθειες της Ferrari. Η εταιρία ανακοίνωσε πως θα κοινοποιεί τα αποτελέσματα των ερευνών στους προμηθευτές κυψελών, προκειμένου να αυξηθεί η απόδοση των μπαταριών που θα συναρμολογούνται στο Μαρανέλο, όπου η εταιρία κατασκευάζει νέο εργοστάσιο παραγωγής υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Ο Βίνια, στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε τη Δευτέρα, ανέφερε πως η εταιρία βρίσκεται εντός χρονοδιαγράμματος προκειμένου να εγκαινιάσει τις νέες εγκαταστάσεις μέσα στον Ιούνιο.

Οι όποιες εφαρμογές της έρευνας θα αξιοποιούνται επίσης από κοινού με την ολλανδική κατασκευάστρια ημιαγωγών NXP Semiconductors, τεχνολογικό εταίρο της Ferrari.

Ενώ οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες βελτιώνουν την τεχνολογία των μπαταριών έχοντας ως στόχο τη μαζική παραγωγή οχημάτων, τα οχήματα υψηλών επιδόσεων έχουν διαφορετικές ανάγκες, μεταξύ των οποίων τη διαχείριση υψηλότερων θερμοκρασιών. Το 2021, η Porsche έθεσε υπό τον έλεγχό της τη γερμανική εταιρία Custom Cells GmbH, που ειδικεύεται στις μπαταρίες ιόντων λιθίου, προκειμένου να κατασκευάσει κυψέλες για τα κορυφαία οχήματά της.

Στις δηλώσεις του, ο Βίνια ανέφερε πως το νέο εργαστήριο της Ferrari αναμένεται να συμβάλει ουσιαστικά στο πεδίο της ηλεκτροχημείας.

Τον περασμένο μήνα, η ιταλική εταιρία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την SK On με στόχο την ανάπτυξη μπαταριών για ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητα. Η νοτιοκορεατική εταιρία αποτελεί προμηθευτή της Ferrari εδώ και αρκετά χρόνια, καθώς την εφοδιάζει με τη μπαταρία που χρησιμοποιείται στο SF90 Stradale, το υβριδικό μοντέλο που παρουσιάστηκε το 2019. 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω και χρονια δεν μου αρεσει κανενα αυτοκινητο σχεδιαστικα ανω παλια μου αρεσαν τα ακριβα. Η φεραρι ειναι η πρωτη εταιρια που θα κοιτουσα αν ειχα πεσει απο τα καταλληλα @@

  • Like 1
  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, NiKoSmile είπε

Όχι άλλο μπαταρίες... βαρεθήκαμε πια, χειρότερες και από το κάρβουνο είναι!

το κινητό σου με τι το έχεις με υδροηλεκτρικό?

  • Like 1
  • Haha 22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, chek2fire είπε

το κινητό σου με τι το έχεις με υδροηλεκτρικό?

Κινητό μπορείς να αλλάζεις κάθε χρόνο, αμάξι;

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κινεζική BYD παρουσίασε το Φεβρουάριο ένα ηλεκτρικό όχημα υψηλών επιδόσεων,

FB3AIFDH82U29VM.jpg

κόστους 1,68 εκατομμυρίων γιουάν (214.000 ευρώ, περίπου), με το οποίο στοχεύει να αμφισβητήσει την πρωτοκαθεδρία εταιριών όπως η Ferrari και η Lamborghini.

 

 

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και είμαι ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ της ηλεκτροκίνησης εδώ βλέπω φάουλ... Φερράρι δίχως τον ήχο από τους κυλίνδρους της δεν είναι Φερράρι.... :(

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NiKoSmile είπε

Όχι άλλο μπαταρίες... βαρεθήκαμε πια, χειρότερες και από το κάρβουνο είναι!

Όταν όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές γλύφουν εκεί που έφτυναν, κάποιοι συνεχίζουν το ίδιο βιολί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ilpapacha είπε

Τρίζουν τα κόκκαλα του Enzo…

1 ώρα πριν, TechnoState είπε

.... τρίζουν τα κόκκαλα του Εντζο

Το 'χετε πάει σε άλλο level οι petrolheads.. Δεν πειράζει, θα καταλάβετε όταν οδηγήσετε ένα

  • Like 3
  • Confused 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, panoskatos said:

Τέρμα λάθος κίνηση η Ferrari να ασχοληθεί με κάτι τέτοιο, μόνο κακό θα της κάνει.

ευτυχως που στην ferrari δεν διαβαζουν Insomnia :P

  • Like 2
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...