visualmaster Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 45 λεπτά πριν, Speculoos είπε Κανένα σκίσιμο δεν προβλέπεται. Ακόμα κι αν η ελληνική νομοθεσία προβλέπει κάποιο πρόστιμο, στην Ευρωπαϊκή δεν υπάρχει κάτι, θα είναι για το οποιο τυπογραφικό λάθος στο φυλλάδιο. Για να υπάρχει κάτι περισσότερο θα πρέπει να υπάρχει απόδειξη ότι αυτό λάθος ήταν εσκεμμένο και στα πλαίσια πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού ή πρακτικών τραστ/ολιγοπωλίου των σούπερ μάρκετ. Καλημέρα @Speculoos. Η τιμή ήταν σωστή και στο καλάθι του νοικοκυριού, δηλαδή στο σάιτ του υπουργείο και στο φυλλάδιο τους. Από ότι μου εξήγησαν η τιμή του φυλλαδίου ήταν η σωστή. Λάθος, (πιο ανεβασμένη) ήταν η τιμή στο ράφι. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2024 από visualmaster 1
nick_souvlaki Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 3 hours ago, visualmaster said: Καλημέρα @Speculoos. Η τιμή ήταν σωστή και στο καλάθι του νοικοκυριού, δηλαδή στο σάιτ του υπουργείο και στο φυλλάδιο τους. Από ότι μου εξήγησαν η τιμή του φυλλαδίου ήταν η σωστή. Λάθος, (πιο ανεβασμένη) ήταν η τιμή στο ράφι. Όταν όμως το πέρναγες από το ταμείο τι γινόταν; Έλεγε την λάθος τιμή του ραφιού ή τη σωστή;
visualmaster Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 1 ώρα πριν, nick_souvlaki είπε Όταν όμως το πέρναγες από το ταμείο τι γινόταν; Έλεγε την λάθος τιμή του ραφιού ή τη σωστή; Στο ταμείο, έλεγε την τιμή από το ράφι. Δηλαδή την λάθος (την ακριβότερη).
papoys1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Άσε μπάχαλο. Εμένα εκείνο που τη δίνει περισσότερο είναι οι κόκκινες πινακίδες καθημερινής προσφοράς και οι άλλες κόκκινες κουπονιού που πρέπει να τις τσεκάρεις να πάρεις την έκπτωση. Στην αρχή ήταν εύκολο γιατί είχε καμιά δεκαριά πράγματα στα κουπόνια και 5-6 στις καθημερινές προσφορές. Τώρα έχει ολόκληρο κατεβατό 20-30 πραγματων στα κουπόνια και καμιά 15αριά στις προσφορές και σου βγαίνουν τα μάτια να δεις που είναι το καθένα και αν δεν τσεκάρεις σωστά τα κουπόνια πληρώνεις στην κανονική τιμή 1
Nabuko Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 5 ώρες πριν, visualmaster είπε Από ότι μου εξήγησαν η τιμή του φυλλαδίου ήταν η σωστή. Λάθος, (πιο ανεβασμένη) ήταν η τιμή στο ράφι. Προφανώς και θα απολυθεί ο υπάλληλος που έπρεπε να αλλάξει τις τιμές στο ράφι και του ξέφυγε.
nick_souvlaki Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 50 minutes ago, Nabuko said: Προφανώς και θα απολυθεί ο υπάλληλος που έπρεπε να αλλάξει τις τιμές στο ράφι και του ξέφυγε. Μα είναι λάθος και στο ταμείο, άρα στο σύστημα τους (και από ότι είπε ο TS και σε άλλα μαγαζιά). Άρα από τα κεντρικά είναι το θέμα και όχι από έναν υπάλληλο στο κατάστημα. 1
Glikos Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Από την στιγμή που στο ταμείο πέρναγε η ίδια τιμή με το ράφι τότε μάλλον αυτή ήταν και η σωστή. Ισχύει η τιμή που δείχνει στο ταμείο όταν σκανάρετε με το bar code εκτός αν είναι κάποιο λάθος του συστήματος ή του φυλλαδίου στην περίπτωση αυτή. Ο υπάλληλος δεν πρόκειται να απολυθεί για κάτι τέτοιο. Αλίμονο αν έδιωχναν κάθε υπάλληλο που πιθανός να ξέχασε να αλλάξει καρτελάκι τιμής σε κάποιο προιόν λες και έκανε κάτι τραγικό. Οι τιμές έρχονται από τα κεντρικά και οι βραδινοί υπάλληλοι κάθε εβδομάδα με το εβδομαδιαίο φυλλάδιο τις αλλάζουν πριν το κλείσιμο του καταστήματος. Αν είναι να την πληρώσει κάποιος ας είναι το κατάστημα/όμιλος σουπερμάρκετ. Αλλά τα πρόστιμα που (δικαίους) τρώνε ανα καιρούς είναι ψίχουλα και δεν τους νοιάζει. 2 1
SB_1957 Δημοσ. 11 Απριλίου 2024 Δημοσ. 11 Απριλίου 2024 Δυστυχώς το πρόβλημα δεν είναι μόνο στο λιντλ αλλά σε όλα τα σούπερ μάρκετ. Πρέπει να ελέγχουμε τις τιμές στο ράφι και στην απόδειξη σε όλα ανεξαιρέτως. Τρείς φορές το τελευταίο διάστημα έχω διαπιστώσει στο ράφι χαμηλή τιμή και στο ταμείο πιο ακριβή. Την πρώτη φορά μου είπαν ότι ξέχασαν να αλλάξουν την τιμή στο ράφι. Τις επόμενες δύο ζήτησαν συγνώμη και μου επέστρεψαν τη διαφορά. Αλλά αν ξανασυμβεί θα φάνε καταγγελία! 1
tzotzo Δημοσ. 11 Απριλίου 2024 Δημοσ. 11 Απριλίου 2024 Γιατί διαφορά τιμής μιλάμε; Btw ακόμα περιμένω απάντηση από τον Αύγουστο, για αλλοιωμένο προϊόν.
lector Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Μου εχει τυχει κι εμενα συστημικο λαθος στο lidl. Αλλα ηταν προς οφελος μου, η τιμη στο ταμειο ηταν χαμηλοτερη απο του ραφιου. Και το χαρακτηριζω συστημικο διοτι επαναληφθηκε αλλη μερα σε αλλο καταστημα για το ιδιο προιον.
Ntinaras Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Στις 9/4/2024 στις 8:01 ΜΜ, Ukforthemoment είπε Στα φυλλάδια γράφουν ότι δεν έχουν ευθύνη για λανθασμένες τιμές ή τυπογραφικά λάθη. Tι προιόν είναι και πόση η διαφορά; Αν η τιμη στο ραφι ειναι μικροτερη απο αυτη του ταμειου, ειναι παρανομο και τρωνε μεγαλη φολα.
chrisxkar Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 Δημοσ. 12 Απριλίου 2024 δεν καταβαινω γιατι σε εκνευρίζει το οτι γίνεται στην φετα δηλαδή αν γινόταν στο πασιγνωστο σε περισσότερους τσένταρ θα έλεγες ελα μωρε τσενταρ είναι? Και για εμένα είναι μεγαλύτερο φάουλ το να σου πουλανε λευκά τυριά που δεν μπορουν να λέγονται φέτα σαν φέτα και στην τιμή φέτας παρά η λάθος τιμή ( το οποίο συμβαίνει σε αρκετές μεγάλες εταιρείες τεράστια γαλακτοβιομηχανία στην ήπειρο μεγάλη στην καρδίτσα και στην λάρισσα έχουν βρεθεί να έχουν 50-80% αγελαδινό γάλα ψάξε νοθεία φέτας και θα πάθεις σοκ πόσες εταιρείες βρίσκονται αλλά δεν αποκαλύπτονται τα ονόματα των εταιρειών). Πχ στο καλάθι του νοικοκυριού όσα γκουντα και αν έχω δοκιμάσει τουλάχιστον απο γεύση απέχουν απο το γκουντα όσο ο σκυλος με το άλογο. Γενικά το λιντλ το εμπιστεύομαι(μονο λιντλ και σκλαβενίτη για την ακρίβεια) γιατί όποτε έχει προκύψει το οτιδήποτε έχουν δεχτεί επιστροφές ,αντικαταστάσεις και επιστροφή χρημάτων χωρίς καμια ερώτηση,για μηχάνημα δεν μου ζήτησαν καν απόδειξη (μου είπε η ταμίας ναι αυτο το προιον ήταν προσφορά πέρσι ξερω έχει δυο χρόνια εγγύηση θέλετε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση).Συν οτι πολλές φορές σε διαφορετικά καταστήματα στα ταμία με έχουν ενημερωσει να μπώ στην εφαρμογή να ενεργοποιήσω κουπόνια για να μήν χάσω εκπτωση την ώρα της πληρωμής.Οπότε για την ώρα θα το θεωρήσω λάθος. Απλα για κατακλίδα καλύτερα για εμένα να υπάρχουν λάθος τιμές σε φυλλάδια από το να αγοράζω αγελαδινό για φέτα.Όσον αφορά την καταγγελία δικαίωμα σου είναι και αν θες να κάνεις κάνε δεν βρίσκω κάτι λάθος προσωπικά έχω κάνει δυο φορές καταγγελία μετά από επαναλαμβανόμενα τραγικά θέματα υγειονομικού χαρακτήρα που συναντούσα σε μεγάλη αλυσίδα αλλά δεν άλλαξε τίποτα οπότε σταμάτησα να παίρνω απο την αλυσίδα 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα