Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα 

Σε πρόσφατη αγορά μου σε μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, διαπίστωσα ότι η τιμή προϊόντος που ανήκει στο καλάθι του νοικοκυριού, ήταν διαφορετική, και μάλιστα υψηλότερη, απο αυτήν που ήταν αναρτημένη στο διαδίκτυο και στο φυλλάδιο τους.

Προφανώς οι υπάλληλοι είχαν άγνοια και με παρέπεμψαν να στείλω μέιλ στο costumer service.

Μετά από επικοινωνία μαζί τους με μέιλ με παίρνουν τηλέφωνο και μου ζητάνε 1000 συγγνώμη κτλ μάλιστα μου προσφέρουν και 15 ευρώ κουπόνι που δεν δέχτηκα.

Θεωρείτε ότι πρέπει να κάνω καταγγελία;

Για το ενδιαφέρον της υπόθεσης θα σας πω ότι το κατάστημα μέχρι και χτες εξακολουθούσε να έχει στο ράφι την λανθασμένη τιμή. 

Η λανθασμένη αυτή τιμή βρίσκεται σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, καθώς το χαρακτήρισαν συστημικό λάθος.

 

Επεξ/σία από visualmaster
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Καταγγελία Πασίγνωστου Σούπερ μάρκετ για ψευδείς τιμές φυλλαδίου.
Δημοσ.

Ναι έτσι ήθελα και μάλλον αυτό θα κάνω. Αν και είναι χρονοβόρο. Σκέφτομαι μήπως να το δώσω και σε κανάλια; Έχει μια βδομάδα ένα προϊόν λάθος τιμή και δεν ασχολείται κανείς.. και ο κόσμος το αγοράζει.

  • Haha 4
Δημοσ.

@ts

Λάθη γίνονται. Αλλά όταν μετά την υπόδειξη συνεχίζει να υπάρχει το "λάθος" τα πράγματα αρχίζουν και δείχνουν λίγο περίεργα (εννοείται ότι αυτή τη συνήθη ατάκα περί "συστημικού λάθος" το ακούω βερεσέ).

Και προφανώς από αυτό το "λάθος" το όφελος της εταιρίας είναι αρκετό (κι επαναλαμβανόμενο) αφού μιλάμε για μεγάλη εταιρία με καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Το ότι το παρατήρησες και (προς τιμήν σου) δεν μπήκες στη διαδικασία της "συναλλαγής" ("σας ευχαριστώ για το κουπόνι, πότε θα το παραλάβω;"), χωρίς να το θεωρώ κακό, δείχνει τι άνθρωπος είσαι. Οπότε αν θες να το προχωρήσεις καλό θα έκανες. Σε όλους μας. Και γιατί πολλοί δεν θα πληρώσουν παραπάνω απ' ότι θα 'πρεπε αλλά και γιατί καλό είναι να υπάρχει ο "φόβος" προς τις εταιρίες (όχι πως θα ιδρώσει το αυτί τους βέβαια αλλά ας αισιοδοξούμε για κάτι εμείς οι κοινοί θνητοί)

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.

@haris_216 σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Θα το προχωρήσω. Προσωπικά το θεωρώ άσχημο ότι τους το έστειλα Παρασκευή απόγευμα, και το διόρθωσαν σήμερα το πρωί.

Μάλιστα αρνήθηκαν να πιστωσουν τα αντίστοιχα χρήματα στους καταναλωτές (σε όσους το αγόρασαν χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο προσωποποιημένο εργαλείο τους).

 

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Στα φυλλάδια  γράφουν ότι δεν έχουν ευθύνη για λανθασμένες τιμές ή τυπογραφικά λάθη.

Tι προιόν είναι και πόση η διαφορά;

Καλησπέρα @Ukforthemoment. Σε αυτό με το φυλλάδιο έχεις ίσως δίκιο.

Ωστόσο η τιμή είναι αναρτημένη λάθος και στην σελίδα του υπουργείου.

Για να έχει ενδιαφέρον η συζήτηση θα πω μόνο ότι λανθασμένη τιμή αφορά την ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ σε όλους ΦΕΤΑ... 

Η διάφορα ήταν μικρή σχετικά (κάτω του ενός ευρώ, αν και δεν την θεωρώ μικρή σε σχέση με ολόκληρη την τιμή του προϊόντος) αλλά ήταν αρκετή για να τους δείχνει περίπου τους πιο φθηνούς 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Άσχετο με το θέμα αλλά έχει ενδιαφέρον το ότι συνήθως στην όποια "πατάτα" γίνεται (όχι μόνο από εταιρίες αλλά και δημόσιο, οργανισμούς, κλπ) αναφέρονται συνήθως γενικόλογα σε "συστημικό λάθος" το οποίο είναι ιδιαίτερα απρόσωπο και άρα...από ποιον να ζητήσεις ευθύνη.

Ενώ το "κάναμε λάθος" το οποίο είναι και η πραγματικότητα (σε τελική ανάλυση το λάθος έγινε μέσα από το δικό σου σύστημα/ανθρώπους) είναι αρκετά προσωπικό και θα "έβαζε ιδέες" για φασαρίες, αποζημιώσεις, κλπ (δεν μιλάω για το συγκεκριμένο γεγονός αλλά γενικότερα)

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 minutes ago, Ukforthemoment said:

Στα φυλλάδια  γράφουν ότι δεν έχουν ευθύνη για λανθασμένες τιμές ή τυπογραφικά λάθη.

Εχουν και παραεχουν ευθυνη. Γιαυτο πρεπει και υπαρχει ποιοτικος ελεγχος σε μια εταιρεια/οργανισμο.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/unfair-treatment/unfair-commercial-practices/index_el.htm

@visualmaster υπερ της καταγγελιας και εγω. Δεν υπαρχει κανενα μεμονομενο κρουσμα ουτε ανθρωπινο λαθος. Επιλογη τους ηταν, ας την λουστουν. Κοιταξε την παραπανω σελιδα για περισσοτερες πληροφοριες.

Επεξ/σία από Getta Robo
  • Thanks 1
Δημοσ.

Δεν θα κερδίσεις τίποτα με την καταγγελία. Θα απαντήσουν στο ΣτΚ ό,τι και σε σενα. Άντε να φάνε κανά πρόστιμο αν ασχοληθεί η ΔΙΜΕΑ (αυτή που κάνει τους ελέγχους και ακούμε τα τρελά ποσά). Το περισσότερο που είχες να κερδίσεις είναι τα 15Ε που δεν πήρες. 

  • Sad 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, Getta Robo είπε

Εχουν και παραεχουν ευθυνη. Γιαυτο πρεπει και υπαρχει ποιοτικος ελεγχος σε μια εταιρεια/οργανισμο.

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/unfair-treatment/unfair-commercial-practices/index_el.htm

@visualmaster υπερ της καταγγελιας και εγω. Δεν υπαρχει κανενα μεμονομενο κρουσμα ουτε ανθρωπινο λαθος. Επιλογη τους ηταν, ας την λουστουν. Κοιταξε την παραπανω σελιδα για περισσοτερες πληροφοριες.

Καλησπέρα @Getta Robo Σε ευχαριστώ για αυτά. Πραγματικά είχα άγνοια για κάποια πράγματα.

32 λεπτά πριν, 1comment είπε

Δεν θα κερδίσεις τίποτα με την καταγγελία. Θα απαντήσουν στο ΣτΚ ό,τι και σε σενα. Άντε να φάνε κανά πρόστιμο αν ασχοληθεί η ΔΙΜΕΑ (αυτή που κάνει τους ελέγχους και ακούμε τα τρελά ποσά). Το περισσότερο που είχες να κερδίσεις είναι τα 15Ε που δεν πήρες. 

Σχεδόν βέβαιο. Αλλά όταν βλέπω αυτό το πράγμα στην ΦΕΤΑ τρελαίνομαι.... 

  • Like 1
Δημοσ.
12 minutes ago, visualmaster said:

Καλησπέρα @Getta Robo Σε ευχαριστώ για αυτά. Πραγματικά είχα άγνοια για κάποια πράγματα.

Να εισαι καλα εσυ, και φυσικα προχωρα σε καταγγελια οπως ειπαμε.

Και οι ιδιοι θελουν να προφασιζονται αγνοια, και σε αυτη πατανε. Και στους φιλους και επαφες που εχουν τελος παντων αλλα ας μην επεκταθουμε.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Κάνε καταγγελία να τους σκίσουν. Τα περί συγνώμης και κουπονιού 15 ευρώ είναι όλα στο σχέδιο από πριν νομίζοντας ότι ο πελάτης θα κάνει πίσω. Μόνο και μόνο με τις λάθος τιμές έχουν βγάλει πολύ πολύ παραπάνω από τα 15 ευρώ που προσφέρουν θεωρωντας ότι έχουν τον πελάτη στο χέρι. 

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, 1comment είπε

Δεν θα κερδίσεις τίποτα με την καταγγελία. Θα απαντήσουν στο ΣτΚ ό,τι και σε σενα. Άντε να φάνε κανά πρόστιμο αν ασχοληθεί η ΔΙΜΕΑ (αυτή που κάνει τους ελέγχους και ακούμε τα τρελά ποσά). Το περισσότερο που είχες να κερδίσεις είναι τα 15Ε που δεν πήρες. 

Λάθος σκεπτικό αλλά πρέπει να το παραδεχτούμε πως είναι η πραγματική αλήθεια , σε ένα σύστημα εναγκαλισμού , ειδικά κεφαλαίου  ΜΜΕ και πολιτικών , που ουδόλως ενδιαφέρονται με την καθημερινότητα του πολίτη και πως τα βγάζει αν τα βγάζει πέρα και το μόνο τους μέλημα είναι τι ποσοστό θα πάρει το κάθε κόμμα στις Ευρωεκλογές και με τι θα ασχοληθεί η κάθε Κατίνα στις κουτσομπολίστικες εκπομπές τους.

Το πιο πιθανό να μπει αρχικά κάποιο πρόστιμο το οποία θα ανακληθεί μετά από κάποιες προσφυγές.

  • Like 2
Δημοσ.

Κανένα σκίσιμο δεν προβλέπεται. 

Ακόμα κι αν η ελληνική νομοθεσία προβλέπει κάποιο πρόστιμο, στην Ευρωπαϊκή δεν υπάρχει κάτι, θα είναι για το οποιο τυπογραφικό λάθος στο φυλλάδιο. 

Για να υπάρχει κάτι περισσότερο θα πρέπει να υπάρχει απόδειξη ότι αυτό λάθος ήταν εσκεμμένο και στα πλαίσια πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού ή πρακτικών τραστ/ολιγοπωλίου των σούπερ μάρκετ.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...