visualmaster Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα Σε πρόσφατη αγορά μου σε μεγάλης αλυσίδας σούπερ μάρκετ, διαπίστωσα ότι η τιμή προϊόντος που ανήκει στο καλάθι του νοικοκυριού, ήταν διαφορετική, και μάλιστα υψηλότερη, απο αυτήν που ήταν αναρτημένη στο διαδίκτυο και στο φυλλάδιο τους. Προφανώς οι υπάλληλοι είχαν άγνοια και με παρέπεμψαν να στείλω μέιλ στο costumer service. Μετά από επικοινωνία μαζί τους με μέιλ με παίρνουν τηλέφωνο και μου ζητάνε 1000 συγγνώμη κτλ μάλιστα μου προσφέρουν και 15 ευρώ κουπόνι που δεν δέχτηκα. Θεωρείτε ότι πρέπει να κάνω καταγγελία; Για το ενδιαφέρον της υπόθεσης θα σας πω ότι το κατάστημα μέχρι και χτες εξακολουθούσε να έχει στο ράφι την λανθασμένη τιμή. Η λανθασμένη αυτή τιμή βρίσκεται σε ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, καθώς το χαρακτήρισαν συστημικό λάθος. Επεξ/σία 10 Απριλίου 2024 από visualmaster
marinna Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Ναι, αν μπορείς κάνε καταγγελία. Δεν έχω ιδέα πού και πώς όμως, θεωρητικά στον ΣτΚ. 2
visualmaster Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Ναι έτσι ήθελα και μάλλον αυτό θα κάνω. Αν και είναι χρονοβόρο. Σκέφτομαι μήπως να το δώσω και σε κανάλια; Έχει μια βδομάδα ένα προϊόν λάθος τιμή και δεν ασχολείται κανείς.. και ο κόσμος το αγοράζει. 4
haris_216 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 @ts Λάθη γίνονται. Αλλά όταν μετά την υπόδειξη συνεχίζει να υπάρχει το "λάθος" τα πράγματα αρχίζουν και δείχνουν λίγο περίεργα (εννοείται ότι αυτή τη συνήθη ατάκα περί "συστημικού λάθος" το ακούω βερεσέ). Και προφανώς από αυτό το "λάθος" το όφελος της εταιρίας είναι αρκετό (κι επαναλαμβανόμενο) αφού μιλάμε για μεγάλη εταιρία με καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Το ότι το παρατήρησες και (προς τιμήν σου) δεν μπήκες στη διαδικασία της "συναλλαγής" ("σας ευχαριστώ για το κουπόνι, πότε θα το παραλάβω;"), χωρίς να το θεωρώ κακό, δείχνει τι άνθρωπος είσαι. Οπότε αν θες να το προχωρήσεις καλό θα έκανες. Σε όλους μας. Και γιατί πολλοί δεν θα πληρώσουν παραπάνω απ' ότι θα 'πρεπε αλλά και γιατί καλό είναι να υπάρχει ο "φόβος" προς τις εταιρίες (όχι πως θα ιδρώσει το αυτί τους βέβαια αλλά ας αισιοδοξούμε για κάτι εμείς οι κοινοί θνητοί) 5 1
Ukforthemoment Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Στα φυλλάδια γράφουν ότι δεν έχουν ευθύνη για λανθασμένες τιμές ή τυπογραφικά λάθη. Tι προιόν είναι και πόση η διαφορά; 1
visualmaster Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 @haris_216 σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Θα το προχωρήσω. Προσωπικά το θεωρώ άσχημο ότι τους το έστειλα Παρασκευή απόγευμα, και το διόρθωσαν σήμερα το πρωί. Μάλιστα αρνήθηκαν να πιστωσουν τα αντίστοιχα χρήματα στους καταναλωτές (σε όσους το αγόρασαν χρησιμοποιώντας το αντίστοιχο προσωποποιημένο εργαλείο τους). 3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Στα φυλλάδια γράφουν ότι δεν έχουν ευθύνη για λανθασμένες τιμές ή τυπογραφικά λάθη. Tι προιόν είναι και πόση η διαφορά; Καλησπέρα @Ukforthemoment. Σε αυτό με το φυλλάδιο έχεις ίσως δίκιο. Ωστόσο η τιμή είναι αναρτημένη λάθος και στην σελίδα του υπουργείου. Για να έχει ενδιαφέρον η συζήτηση θα πω μόνο ότι λανθασμένη τιμή αφορά την ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ σε όλους ΦΕΤΑ... Η διάφορα ήταν μικρή σχετικά (κάτω του ενός ευρώ, αν και δεν την θεωρώ μικρή σε σχέση με ολόκληρη την τιμή του προϊόντος) αλλά ήταν αρκετή για να τους δείχνει περίπου τους πιο φθηνούς 1
haris_216 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Άσχετο με το θέμα αλλά έχει ενδιαφέρον το ότι συνήθως στην όποια "πατάτα" γίνεται (όχι μόνο από εταιρίες αλλά και δημόσιο, οργανισμούς, κλπ) αναφέρονται συνήθως γενικόλογα σε "συστημικό λάθος" το οποίο είναι ιδιαίτερα απρόσωπο και άρα...από ποιον να ζητήσεις ευθύνη. Ενώ το "κάναμε λάθος" το οποίο είναι και η πραγματικότητα (σε τελική ανάλυση το λάθος έγινε μέσα από το δικό σου σύστημα/ανθρώπους) είναι αρκετά προσωπικό και θα "έβαζε ιδέες" για φασαρίες, αποζημιώσεις, κλπ (δεν μιλάω για το συγκεκριμένο γεγονός αλλά γενικότερα) 1 1
Getta Robo Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 (επεξεργασμένο) 29 minutes ago, Ukforthemoment said: Στα φυλλάδια γράφουν ότι δεν έχουν ευθύνη για λανθασμένες τιμές ή τυπογραφικά λάθη. Εχουν και παραεχουν ευθυνη. Γιαυτο πρεπει και υπαρχει ποιοτικος ελεγχος σε μια εταιρεια/οργανισμο. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/unfair-treatment/unfair-commercial-practices/index_el.htm @visualmaster υπερ της καταγγελιας και εγω. Δεν υπαρχει κανενα μεμονομενο κρουσμα ουτε ανθρωπινο λαθος. Επιλογη τους ηταν, ας την λουστουν. Κοιταξε την παραπανω σελιδα για περισσοτερες πληροφοριες. Επεξ/σία 9 Απριλίου 2024 από Getta Robo 1
1comment Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δεν θα κερδίσεις τίποτα με την καταγγελία. Θα απαντήσουν στο ΣτΚ ό,τι και σε σενα. Άντε να φάνε κανά πρόστιμο αν ασχοληθεί η ΔΙΜΕΑ (αυτή που κάνει τους ελέγχους και ακούμε τα τρελά ποσά). Το περισσότερο που είχες να κερδίσεις είναι τα 15Ε που δεν πήρες. 1
visualmaster Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 50 λεπτά πριν, Getta Robo είπε Εχουν και παραεχουν ευθυνη. Γιαυτο πρεπει και υπαρχει ποιοτικος ελεγχος σε μια εταιρεια/οργανισμο. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/unfair-treatment/unfair-commercial-practices/index_el.htm @visualmaster υπερ της καταγγελιας και εγω. Δεν υπαρχει κανενα μεμονομενο κρουσμα ουτε ανθρωπινο λαθος. Επιλογη τους ηταν, ας την λουστουν. Κοιταξε την παραπανω σελιδα για περισσοτερες πληροφοριες. Καλησπέρα @Getta Robo Σε ευχαριστώ για αυτά. Πραγματικά είχα άγνοια για κάποια πράγματα. 32 λεπτά πριν, 1comment είπε Δεν θα κερδίσεις τίποτα με την καταγγελία. Θα απαντήσουν στο ΣτΚ ό,τι και σε σενα. Άντε να φάνε κανά πρόστιμο αν ασχοληθεί η ΔΙΜΕΑ (αυτή που κάνει τους ελέγχους και ακούμε τα τρελά ποσά). Το περισσότερο που είχες να κερδίσεις είναι τα 15Ε που δεν πήρες. Σχεδόν βέβαιο. Αλλά όταν βλέπω αυτό το πράγμα στην ΦΕΤΑ τρελαίνομαι.... 1
Getta Robo Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 Δημοσ. 9 Απριλίου 2024 12 minutes ago, visualmaster said: Καλησπέρα @Getta Robo Σε ευχαριστώ για αυτά. Πραγματικά είχα άγνοια για κάποια πράγματα. Να εισαι καλα εσυ, και φυσικα προχωρα σε καταγγελια οπως ειπαμε. Και οι ιδιοι θελουν να προφασιζονται αγνοια, και σε αυτη πατανε. Και στους φιλους και επαφες που εχουν τελος παντων αλλα ας μην επεκταθουμε. 1
mariosnik_ Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Κάνε καταγγελία να τους σκίσουν. Τα περί συγνώμης και κουπονιού 15 ευρώ είναι όλα στο σχέδιο από πριν νομίζοντας ότι ο πελάτης θα κάνει πίσω. Μόνο και μόνο με τις λάθος τιμές έχουν βγάλει πολύ πολύ παραπάνω από τα 15 ευρώ που προσφέρουν θεωρωντας ότι έχουν τον πελάτη στο χέρι. 1
papoys1 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 10 ώρες πριν, 1comment είπε Δεν θα κερδίσεις τίποτα με την καταγγελία. Θα απαντήσουν στο ΣτΚ ό,τι και σε σενα. Άντε να φάνε κανά πρόστιμο αν ασχοληθεί η ΔΙΜΕΑ (αυτή που κάνει τους ελέγχους και ακούμε τα τρελά ποσά). Το περισσότερο που είχες να κερδίσεις είναι τα 15Ε που δεν πήρες. Λάθος σκεπτικό αλλά πρέπει να το παραδεχτούμε πως είναι η πραγματική αλήθεια , σε ένα σύστημα εναγκαλισμού , ειδικά κεφαλαίου ΜΜΕ και πολιτικών , που ουδόλως ενδιαφέρονται με την καθημερινότητα του πολίτη και πως τα βγάζει αν τα βγάζει πέρα και το μόνο τους μέλημα είναι τι ποσοστό θα πάρει το κάθε κόμμα στις Ευρωεκλογές και με τι θα ασχοληθεί η κάθε Κατίνα στις κουτσομπολίστικες εκπομπές τους. Το πιο πιθανό να μπει αρχικά κάποιο πρόστιμο το οποία θα ανακληθεί μετά από κάποιες προσφυγές. 2
Speculoos Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Κανένα σκίσιμο δεν προβλέπεται. Ακόμα κι αν η ελληνική νομοθεσία προβλέπει κάποιο πρόστιμο, στην Ευρωπαϊκή δεν υπάρχει κάτι, θα είναι για το οποιο τυπογραφικό λάθος στο φυλλάδιο. Για να υπάρχει κάτι περισσότερο θα πρέπει να υπάρχει απόδειξη ότι αυτό λάθος ήταν εσκεμμένο και στα πλαίσια πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού ή πρακτικών τραστ/ολιγοπωλίου των σούπερ μάρκετ. 1
ekrepali Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 Δημοσ. 10 Απριλίου 2024 14 hours ago, marinna said: Ναι, αν μπορείς κάνε καταγγελία. Δεν έχω ιδέα πού και πώς όμως, θεωρητικά στον ΣτΚ. Στη Γενική Γραμματεια Εμπορίου γίνονται καταγγελίες για τέτοια πράγματα. https://kataggelies.mindev.gov.gr/καταγγελία/ 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα