Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα JMC Tech


Annaa_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Απορώ με το 4.5 στο skroutz πάντως.


Όταν ήταν στο σκρούτζ είχε καλές βαθμολογίες παντού. 
 

Απλά δεν πουλάει μέσω Σκρουτζ εδώ και 4 περίπου χρόνια και έχουν μείνει οι καλές βαθμολογίες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

47 λεπτά πριν, Nickfoxjr είπε


Όταν ήταν στο σκρούτζ είχε καλές βαθμολογίες παντού. 
 

Απλά δεν πουλάει μέσω Σκρουτζ εδώ και 4 περίπου χρόνια και έχουν μείνει οι καλές βαθμολογίες. 

Είναι ακόμα στο σκρουτζ https://www.skroutz.gr/shop/9172/JMCtech/products.html Απλώς εκεί ειναι πιο συνεπής και δεν έχει τις καλύτερες τιμές, αντιθέτως τα πιο πολλά προϊόντα τα έχει διαθέσιμα και αρκετά πιο ακριβά από την καλύτερη τιμή.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Nickfoxjr είπε


Όταν ήταν στο σκρούτζ είχε καλές βαθμολογίες παντού. 
 

Απλά δεν πουλάει μέσω Σκρουτζ εδώ και 4 περίπου χρόνια και έχουν μείνει οι καλές βαθμολογίες. 

Πουλάει και μάλιστα πάρα πάρα πολύ. Αυτές οι 1000+ παραγγελίες που αναφέρει είναι ένα νούμερο το οποίο ενημερώνεται αν θυμάμαι καλά κάθε 2-4 βδομάδες οπότε είναι ένα actual νούμερο πωλήσεων. Και είναι πάνω από 1000 γιατί αυτό 1000+ καλύπτει ακριβώς μέχρι και το σημείο στο οποίο θα φτάσει στο επόμενο status το οποίο πρέπει να είναι ή 1500+ ή 2000+ οπότε καταλαβαίνεις ότι το πιο πιθανό να είναι πολύ παραπάνω από το 1000+ που αναγράφουν. 

Απλά είναι αυτό που γράφει ο @sakisgri , επειδή στο Skroutz έχει βούρδουλα και σου το κλείνουν άνετα και εύκολα το μαγαζί (βέβαια όταν έχεις 4.000-6.000 παραγγελίες το μήνα τα προβλήματα "χάνονται")

Βέβαια στο Skroutz πλέον (γιατί πριν μερικές βδομάδες δεν ίσχυε αυτό) πουλάει περίπου 20%+ πιο ακριβά συγκριτικά με το site του.  Στο Skroutz έχει περιθώριο MAX μέχρι την 6η εργάσιμη να το στείλει, ενώ στο site σε καθυστερεί όσο θέλει. 

image.png.7175b63c27cdc7dc24aba52b58d8f7c7.png
image.png.c237272e828e7fd9f06857ee98ce0ca2.png

Επεξ/σία από Billator
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Στις 14/5/2024 στις 6:37 ΜΜ, bebius είπε

Ξέρεις κανείς τι σημαίνει το παρακάτω αναφορικά με τα τιμολόγια; 

image.png.38cd0849350c3fa78cf740f14e8a64cf.png

Αναγράφεται πάνω πάνω στη σελίδα των αιτήσεων για επιστροφή χρημάτων.

Αναφέρεται μήπως στο δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα στις 14 μέρες από την αγορά που ισχύει για αγορές από απόσταση;

Γιατί αλλιώς δε βγάζει νόημα. Είναι σαν να λέει ότι δε μπορείς να ακυρώσεις μια παραγγελία ακόμα και αν δεν την στείλουν ποτέ.

Στις b2b αγορές ΔΕΝ ισχύουν οι 14 ημερολογιακές ημέρες για υπαναχώρηση από την ΠΑΡΑΛΑΒΗ του προϊόντος. 

Το τιμολόγιο λειτουργεί ως σύμβαση μεταξύ των δύο συμβαλλόμενων, δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Αν όμως εμπίπτει στις κατηγορίες "Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών"  (όπως και αν έχει βλάβη ή δεν είναι το ίδιο) τότε εμπιπτει σε διαδικασία επιστροφής προϊόντων ή χρημάτων.

Συγκεκριμένα ο προμηθευτής οφείλει να παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης, εκτός και αν αναγράφεται στην σύμβαση κάτι διαφορετικό. Αν και αυτή δεν τηρηθεί, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης

Και για να απαντήσω στο ερώτημα σου, σε τιμολόγιο ΟΧΙ δεν μπορείς να ακυρώσεις, είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματος αν θέλει να σε εξυπηρετήσει, μιας και εσύ αποδέχτηκες την σύμβαση μαζί τους για την παράδοση στην αναγραφόμενη περίοδο. Αν δεν τηρηθεί αυτή η περίοδος τότε θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94, αλλά τότε πρέπει εσύ να κινηθείς με καταγγελία στην ΓΔΠΚ και μπαίνεις σε έναν φαυλο κύκλο. Και εδώ είναι που χωλαίνει το όλο πράγμα είναι είναι b2b είτε b2c αγορές γιατί μόλις πάει στο ΓΔΠΚ θα πάρει πολλές βδομάδες για να βγει (και αν λύση). 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Απορώ με το 4.5 στο skroutz πάντως.

Μην απορείς.

Το Skroutz κάνει τεράστια λογοκρισία στις κριτικές.

Επίσης δεν είναι τυχαίο που το ίδιο το Skroutz πέταξε το JMC από το καλάθι σε πολλές κατηγορίες προϊόντων.

Το συγκεκριμένο κατάστημα που λειτουργεί ως τράπεζα πλέον αφού δουλεύει με τα λεφτά των πελατών,τους τελευταίους μήνες είναι ακραία ύποπτο. Να προσέχετε

Επεξ/σία από kyr123
  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, APapsda είπε

εσυ θελεις και να αγορασεις απο το πιο φθηνο site της ελλαδος (που κανει πουστια με το ΦΠΑ) ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ να κανεις ακύρωση!!! Δηλαδη ελεος... ολα δικα σου δεν θα τα εχεις

Οσες φορες αγορασα εγω απο αυτο το μαγαζι, περιμενα 2 βδομαδες αλλα παντα πηρα το προιον μου (samsung) σε αριστη τιμη 200 κατω απο τους αλλους

Eίσαι εκτός τόπου και χρόνου. Εννοείται ότι θα αγοράσω με τιμολόγιο όπως κάνουν όλοι όσοι έχουν τη δυνατότητα. Όταν αγοράσεις κάτι b2b δεν σημαίνει ότι μπορεί ο άλλος να μην στο στείλει ποτέ.

Για το ΦΠΑ τι λαμογιά κάνουν; Πώς το ανακάλυψες πρώτος ενώ δεν έχει αναφερθεί από κανέναν κάποια παρανομία;

2 ώρες πριν, Billator είπε

 

Στις b2b αγορές ΔΕΝ ισχύουν οι 14 ημερολογιακές ημέρες για υπαναχώρηση από την ΠΑΡΑΛΑΒΗ του προϊόντος. 

Το τιμολόγιο λειτουργεί ως σύμβαση μεταξύ των δύο συμβαλλόμενων, δεδομένου ότι ο πωλητής έχει αποστείλει το σωστό προϊόν, το οποίο δεν παρουσιάζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, η σύμβαση δεν παρέχει στον αγοραστή το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα παραπάνω προκύπτουν από το 1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.

Αν όμως εμπίπτει στις κατηγορίες "Μη παράδοση αγαθών – παραπλανητική πληροφόρηση – καταχρηστικοί όροι συναλλαγών"  (όπως και αν έχει βλάβη ή δεν είναι το ίδιο) τότε εμπιπτει σε διαδικασία επιστροφής προϊόντων ή χρημάτων.

Συγκεκριμένα ο προμηθευτής οφείλει να παραδίδει τα αγαθά εντός 30 ημερολογιακών ημερών από τη σύναψη της σύμβασης, εκτός και αν αναγράφεται στην σύμβαση κάτι διαφορετικό. Αν και αυτή δεν τηρηθεί, ο καταναλωτής δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση και ο προμηθευτής οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που είχαν πληρωθεί βάσει της σύμβασης

Και για να απαντήσω στο ερώτημα σου, σε τιμολόγιο ΟΧΙ δεν μπορείς να ακυρώσεις, είναι στην διακριτική ευχέρεια του καταστήματος αν θέλει να σε εξυπηρετήσει, μιας και εσύ αποδέχτηκες την σύμβαση μαζί τους για την παράδοση στην αναγραφόμενη περίοδο. Αν δεν τηρηθεί αυτή η περίοδος τότε θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94, αλλά τότε πρέπει εσύ να κινηθείς με καταγγελία στην ΓΔΠΚ και μπαίνεις σε έναν φαυλο κύκλο. Και εδώ είναι που χωλαίνει το όλο πράγμα είναι είναι b2b είτε b2c αγορές γιατί μόλις πάει στο ΓΔΠΚ θα πάρει πολλές βδομάδες για να βγει (και αν λύση). 

Eυχαριστώ για τις πληροφορίες. Δεν κατάλαβα καλά τη διαφορά μεταξύ των 2 τελευταίων παραγράφων. Από τη μια γράφεις ότι οφείλει ο πωλητής να επιστρέψει τα χρήματα αν περάσουν 30 ημέρες και δεν έχει παραδώσει. Στην τελευταία παράγραφο όμως γράφεις ότι πρέπει να γίνει καταγγελία στην ΓΔΠΚ; Αυτό σε περίπτωση που δεν δεχτεί να επιστρέψει τα χρήματα μετά το διάστημα που ορίζει ο νόμος;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, bebius είπε

Eίσαι εκτός τόπου και χρόνου. Εννοείται ότι θα αγοράσω με τιμολόγιο όπως κάνουν όλοι όσοι έχουν τη δυνατότητα. Όταν αγοράσεις κάτι b2b δεν σημαίνει ότι μπορεί ο άλλος να μην στο στείλει ποτέ.

Για το ΦΠΑ τι λαμογιά κάνουν; Πώς το ανακάλυψες πρώτος ενώ δεν έχει αναφερθεί από κανέναν κάποια παρανομία;

Eυχαριστώ για τις πληροφορίες. Δεν κατάλαβα καλά τη διαφορά μεταξύ των 2 τελευταίων παραγράφων. Από τη μια γράφεις ότι οφείλει ο πωλητής να επιστρέψει τα χρήματα αν περάσουν 30 ημέρες και δεν έχει παραδώσει. Στην τελευταία παράγραφο όμως γράφεις ότι πρέπει να γίνει καταγγελία στην ΓΔΠΚ; Αυτό σε περίπτωση που δεν δεχτεί να επιστρέψει τα χρήματα μετά το διάστημα που ορίζει ο νόμος;

Ο φίλος ίσως εννοεί την γνωστή λαμογιά που κάνουν οι κομπιναδόροι με την ανώνυμη απόδειξη. Κόβουν μία ανώνυμη απόδειξη και χωρίς S/N για το ίδιο προϊόν και την στέλνουν πχ σε 10 διαφορετικούς πελάτες που έχουν αγοράσει το ίδιο προϊόν.

Επεξ/σία από kyr123
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, bebius είπε

 

Eυχαριστώ για τις πληροφορίες. Δεν κατάλαβα καλά τη διαφορά μεταξύ των 2 τελευταίων παραγράφων. Από τη μια γράφεις ότι οφείλει ο πωλητής να επιστρέψει τα χρήματα αν περάσουν 30 ημέρες και δεν έχει παραδώσει. Στην τελευταία παράγραφο όμως γράφεις ότι πρέπει να γίνει καταγγελία στην ΓΔΠΚ; Αυτό σε περίπτωση που δεν δεχτεί να επιστρέψει τα χρήματα μετά το διάστημα που ορίζει ο νόμος;

 

Οφείλει σημαίνει ότι πρέπει να το κάνει, αν δεν το κάνει πρέπει να γίνει καταγγελία για να τον "αναγκάσει" να το κάνει. (Όπου και εκεί και μετά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο για του τι συμβαίνει). Το ότι υπάρχει νόμος δεν σημαίνει ότι κάποιος θα τον "υπακούσει" , για τις αγορές μας εκεί μπαίνει η ΓΔΠΚ (με πιθανές κυρώσεις) , για άλλες καταστάσεις γενικότερα η αστυνομία κλπ. 

Το κομμάτι αυτό αφορά είτε b2b είτε b2c αγορές.  

Το χρονικό περιθώριο φυσικά εξαρτάται από το τι έχει συμφωνηθεί αρχικά. Αν δεν αναγράφει κάτι τότε είναι οι 30 μέρες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την πάτησα κι εγώ. Έκανα παραγγελία μια κάρτα 140€ στις 16/3/24. μου την ακυρώσανε 15/4/24. 17/5/24 και ακόμη δεν έχει γίνει η επιστροφή χρημάτων. Έκανα σήμερα μια επώνυμη καταγγελία στο ΓΔΠΚ και βλέπουμε..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, JohnMik είπε

Την πάτησα κι εγώ. Έκανα παραγγελία μια κάρτα 140€ στις 16/3/24. μου την ακυρώσανε 15/4/24. 17/5/24 και ακόμη δεν έχει γίνει η επιστροφή χρημάτων. Έκανα σήμερα μια επώνυμη καταγγελία στο ΓΔΠΚ και βλέπουμε..

Mε την τράπεζα μίλησες αρχικά ώστε να δεις αν μπορούν να ακυρώσουν αυτοί την πληρωμή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή σας ημέρα , σημερα τελικα οπως μου εταξαν το JMC Tech μου εβαλαν τα χρηματα. Μου εφυγε ενα αγχος πραγματικα . Περιμενω 15 εργασιμες οπως μου ειπαν για 2 παραγγελιες απο 25 Μαρτιου και 29 Μαρτιου , δηλαδη πρωτη βδομαδα Ιουνιου και θα σας ενημερωσω. ALPHABANKJMCTECH.png.f00c2dcf18772471ad44fb21892fe55b.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, JohnMik είπε

Την πάτησα κι εγώ. Έκανα παραγγελία μια κάρτα 140€ στις 16/3/24. μου την ακυρώσανε 15/4/24. 17/5/24 και ακόμη δεν έχει γίνει η επιστροφή χρημάτων. Έκανα σήμερα μια επώνυμη καταγγελία στο ΓΔΠΚ και βλέπουμε..

Σε ποιο σύνδεσμο έκανες την καταγγελία; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ τον καταλαβαίνω τον Τζίμη από το Καρπενήσι. Τώρα τελευταία το Bitcoin έχει πολλά σκαμπανεβάσματα οπότε ίσως χρειαστεί να κρατήσει 2-3 βδομάδες παραπάνω τα λεφτά σας πριν σας ρίξει το άκυρο. Να βγάλει και λίγο πράφιτ ο άνθρωπος.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 2
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...