Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα JMC Tech


Annaa_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα κάνει 2 παραγγελίες στο παρελθόν (όμως αναγραφανε ότι ήταν διαθέσιμα τα προϊόντα) και μου ήρθαν στον αναμενόμενο χρόνο.

Όμως μετά την τελευταία εμπειρία(σε προϊόντα 15-30μερες παράδοση) μου προσπεράσετε τους εάν δεν θέλετε ίντριγκα στην ζωή σας

Spoiler

Τώρα ήθελα 2 bionix f140 σε μαύρο χρώμα και ήταν το μόνο που τα "είχε"->παράδοση 15-30 μέρες.

Οκ δεν τα βιαζομουν και εφόσων θα πλήρωνα μεταφορικά εβαλα αλλά 2 προϊόντα μικρής αξίας(άσχετα με πλροφορικη).

Έπεσε η παραγγελία 4/4/24.

Πλέον εφόσων εχει περάσει πάνω απο ένας μήνας ειπα να ασχοληθώ λίγο να δω που βρισκόμαστε.

Παίρνω αλλεπάλληλα τηλέφωνα αλλά πέφτει η γραμμή.

Στέλνω mail, απαντησανε μέσα στην μέρα ->

"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι λόγω κάποιας περαιτέρω καθυστέρησης στην παραλαβή προϊόντων από τον προμηθευτή μας, η παραγγελία σας θα φύγει από εμάς σε τουλάχιστον 15 εργάσιμες ημέρες".

Spoiler

Απαράδεκτο γιατί 

Α)Δεν με ενημερώσαμε μέχρι να τους στείλω στις 36μερες

Β)Τουλάχιστον 15 εργάσιμες για να παραλάβουν αυτοί σημαίνει 3 βδομάδες για να παραλάβω εγώ στην καλύτερη- στην χειρότερη βέβαια κανείς δεν ξέρει.

Γ)Καμία πρόταση εναλλακτικής (άλλο προϊόν/επιστροφή χρημάτων).

Και θεωρώ πιθανότατα ψέμα γιατί

Α)βλέπω στις αξιολογήσεις του best ότι σε πολλούς έχουν αναφέρει την ίδιο χρονοδιάγραμμα.

Β)Τα προϊόντα ήταν άσχετα μεταξύ τους και αποκλείετε να ερχόντουσαν από τον ίδιο προμηθευτή.

Αλλα δεν προτείνανε να μου αποστείλουν κάποιο από αυτά που λογικά θα έπρεπε να έχουν παραλάβει -έστω και με επιπλέον μεταφορικα-

Είμαι τυχερός γιατί όλη η παραγγελία ήταν στο 30ευρω και το πάθημα έγινε μάθημα σε αυτή την παραγγελία και όχι σε κάτι σοβαρής αξίας.

 

Spoiler

Και λίγο rant ακομα->

Βλέπω τις απαντήσεις του καταστηματος στις αξιολογήσεις στο bestprice.

Όλο αναφέρουν "μικρή καθυστέρηση" (το 15 εργασιμες) και επιπλέον ότι καταβάλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να εξασφαλίσουν τα προϊόντα από τους προμηθευτές.

Σαμπος τους έβαλε κάνεις με το ζόρι να αναρτήσουν τα συγκεκριμένα προϊόντα στις συγκεκριμένες τιμές.Εαν δεν μπορούν να τα εξασφαλίσουν ας τα κατεβάσουν.

Δικό μου πρόβλημα είναι

Α)να βρω τα χρηματα για την παραγγελία

Β)Να μπορώ να  περιμένω μέχρι να έρθει εφόσων αναγράφετε.

 Όμως δικό τους πρόβλημα είναι

Να διασφαλίσουν ότι θα έρθει το προϊόν που έχω προπληρώσει στις ημερομηνίες που αυτοί αναφερρουν(οκ 2-3 μέρες παραπάνω λόγο Πάσχα η κάτι αντίστοιχο το παραβλέπω)

 

Υ.γ Εννοείτε θα πεσει και καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

-Εάν γνωρίζετε και άλλη αντίστοιχη υπηρεσία πείτε μου-

 

Επεξ/σία από @topos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το συγκεκριμένο κατάστημα έτσι λειτουργεί, κάποια στιγμή θα βαρέσει πιστόλι, θα φάει και ένα πρόστιμο που δεν θα πληρώσει ποτέ και θα τελειώσει το θέμα.

Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με το perishop, εγώ δεν θα αγόραζα από εκεί

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5/4 παραγγελία

στον μήνα με ενημερώνουν για καθυστέρηση τουλάχιστον 10 ημερών

μέχρι σήμερα δεν έχω παραλάβει κάτι.Καταγγελία δεν θα κάνω εφόσον το στείλουν μέσα στην επόμενη εβδομάδα αλλά οτιδήποτε πέρα της άλλης εβδομάδας κατευθείαν επωνυμη καταγγελία.Και το αστείο είναι πως γράφει στο σαιτ διαθεσιμότητα τώρα 7-14 μέρες για το προιόν που έχω παραγγείλει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι σε εμένα τα ίδια. Από 10 μέρες σε 10 μέρες. Έχει νόημα να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής?

Επεξ/σία από achilles_g_
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παραγγελια , οθονης μονιτορ DELL απο 25 Μαρτιου στα 155 ευρω περιπου το συγκεκριμενο 200+ στο Skroutz . Πηρα τηλεφωνο σημερα και περιμενω ακομη μου ειπαν σε 15 εργασιμες . Οποτε παει για 2 Ιουνιου . Απο 25 Μαρτιου παρακαλω , στις 2 Ιουνιου , ενω 3 φορες που με πηραν τηλεφωνο μου το καθυστερουν σε 10 εργασιμες , σε 15 , και παλι λεγοντας .  Η πρωτη παραγγελια εγινε στις 25 Μαρτιου , οπως προανεφερα ενα monitor της DELL , μετα απο 10 μερες εκανα αλλη μια παραγγελια ενα CPU, μια μητρικη , και ενα σετ DDR5 ολα μαζι 405 ευρω . Μετα απο 10 μερες ακυρωνω την μνημη RAM , σημερα παιρνοντας τηλεφωνο εχοντας περασει 14 εργασιμες επικοινωνω με το αρμοδιο τμημα τους και μου στελνουν μηνυμα οτι σε 3 εργασιμες τα χρηματα θα μπουν στην τραπεζα . Εντωμεταξυ μου στελνουν και ενα μηνυμα στο email οτι εγινε μερικως επιστροφη χρηματων , που μεχρι στιγμης δεν εχουν μπει τα χρηματα στην τραπεζα .

 

Τον Οκτωμβριο του 2023 παρεγγειλα ενα κινητο Poco X5 PRO στα 240 , απο 350 που ηταν σε αλλα καταστηματα και το παρελαβα σε περιπου 20 μερες χωρις προβλημα . Τωρα ομως υπαρχει θεμα .

 

Θα ενημερωσω εαν και οποτε επιστραφουν τα χρηματα απο την παραπανω ακυρωση προιοντος που μου εταξε το εν λογω καταστημα.

jmc tech dell.jpg

jmc tech . cpu - motherboard . ram.jpg

jmc tech refund.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις κανείς τι σημαίνει το παρακάτω αναφορικά με τα τιμολόγια; 

image.png.38cd0849350c3fa78cf740f14e8a64cf.png

Αναγράφεται πάνω πάνω στη σελίδα των αιτήσεων για επιστροφή χρημάτων.

Αναφέρεται μήπως στο δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα στις 14 μέρες από την αγορά που ισχύει για αγορές από απόσταση;

Γιατί αλλιώς δε βγάζει νόημα. Είναι σαν να λέει ότι δε μπορείς να ακυρώσεις μια παραγγελία ακόμα και αν δεν την στείλουν ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/5/2024 στις 1:54 ΜΜ, Arkin είπε

Δεν παει καλα το JMC προσοχη. Μεχρι 3 μηνες και ακομα περιμενουν καποιοι να παρουν τα χρηματα τους. Στα βηματα του perishop ελπιζω τουλαχιστον να δωσει οσα λεφτα χρωστανε σε ακυρωμενες παραγγελιες και μετα ας κλεισει. 

 


Αυτές τις καθυστερήσεις τις διάβασες στις κριτικές; 
 

Εγω ακύρωσα παραγγελία καθώς είχε περάσει ο μήνας και δεν είχα κάποιο νέο τους.

 

Επίσης πλέον δεν απαντάνε και στο τηλέφωνο.

 

Για αρχή θα συμβουλευτώ την τράπεζα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nickfoxjr είπε


Αυτές τις καθυστερήσεις τις διάβασες στις κριτικές; 
 

Εγω ακύρωσα παραγγελία καθώς είχε περάσει ο μήνας και δεν είχα κάποιο νέο τους.

 

Επίσης πλέον δεν απαντάνε και στο τηλέφωνο.

 

Για αρχή θα συμβουλευτώ την τράπεζα. 

Κριτικες και εδω μεσα καποια παιδια εγραψαν για 3 μηνες και ακομα περιμενουν τα λεφτα τους μιας και εγινε ακυρωση απο καιρο. Στα ιδια βηματα με perishop αλλα ισως απλα να επεσαν παρα πολλες παραγγελιες και να μην μπορει να ανταπεξελθει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
41 λεπτά πριν, Arkin είπε

Κριτικες και εδω μεσα καποια παιδια εγραψαν για 3 μηνες και ακομα περιμενουν τα λεφτα τους μιας και εγινε ακυρωση απο καιρο. Στα ιδια βηματα με perishop αλλα ισως απλα να επεσαν παρα πολλες παραγγελιες και να μην μπορει να ανταπεξελθει. 


Υπάρχει κάποιος εδώ που δεν έχει λάβει επιστροφή χρημάτων;

 

Έλαβε κάποιος επιστροφή και μετά  απο ποιο διάστημα;

 

Επεξ/σία από Nickfoxjr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υποτίθεται ότι αύριο δηλαδή 17 Μαίου πρέπει να λάβω τα χρήματα αφού είπαν σε 3 εργάσιμες μέρες και με ρώτησαν ποια τράπεζα έχω το λογαριασμό. Παρεπιπτόντως Δευτέρα αυτή της εβδομάδος έκλεισαν και οι 14 μέρες για την επιστροφή των χρημάτων . Θα επανέλθω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, @udioTechnic@ είπε

Υποτίθεται ότι αύριο δηλαδή 17 Μαίου πρέπει να λάβω τα χρήματα αφού είπαν σε 3 εργάσιμες μέρες και με ρώτησαν ποια τράπεζα έχω το λογαριασμό. Παρεπιπτόντως Δευτέρα αυτή της εβδομάδος έκλεισαν και οι 14 μέρες για την επιστροφή των χρημάτων . Θα επανέλθω. 


Σε τρεις ή 14 εργάσιμες απο την ακύρωση της παραγγελίας είπαν ότι θα επιστραφούν τα χρήματα; 
 

Ποιες ενέργειες έκανες; 

Επεξ/σία από Nickfoxjr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/5/2024 στις 6:37 ΜΜ, bebius είπε

Ξέρεις κανείς τι σημαίνει το παρακάτω αναφορικά με τα τιμολόγια; 

image.png.38cd0849350c3fa78cf740f14e8a64cf.png

Αναγράφεται πάνω πάνω στη σελίδα των αιτήσεων για επιστροφή χρημάτων.

Αναφέρεται μήπως στο δικαίωμα υπαναχώρησης μέσα στις 14 μέρες από την αγορά που ισχύει για αγορές από απόσταση;

Γιατί αλλιώς δε βγάζει νόημα. Είναι σαν να λέει ότι δε μπορείς να ακυρώσεις μια παραγγελία ακόμα και αν δεν την στείλουν ποτέ.

εσυ θελεις και να αγορασεις απο το πιο φθηνο site της ελλαδος (που κανει πουστια με το ΦΠΑ) ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ να κανεις ακύρωση!!! Δηλαδη ελεος... ολα δικα σου δεν θα τα εχεις

Οσες φορες αγορασα εγω απο αυτο το μαγαζι, περιμενα 2 βδομαδες αλλα παντα πηρα το προιον μου (samsung) σε αριστη τιμη 200 κατω απο τους αλλους

Επεξ/σία από APapsda
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνωμη εκανα λαθος την Τριτη 14 Μαιου αυτης της εβδομαδας  14 εργασιμες εκλεισαν απο την μερα που αποδεχτηκαν την επιστροφη χρηματων . Μιλησα και το αρμοδιο τμημα του , μια κυρια το σηκωσε μου λεει τη τραπεζα εχεις της λεω Alpha Bank , λεει ωραια σε 3 εργασιμες θα μπουν τα χρηματα γεια σας.... Παρασκευη τωρα για αυριο περιμενω ... και δεν ξερω τι να κανω εαν δεν μπουν τα χρηματα γιατι εχω και 2 παραγγελιες απο αυτο το καταστημα η μια απο της 25 Μαρτιου και η αλλη απο 29 Μαρτιου και δεν μου εχει ερθει τιποτα ακομη ... την Τριτη που επικοινωνησα μου λενε ζητουμε Συγγνωμη 15 εργασιμες υπαρχουν καθυστερησεις . Οποτε με πανε για 2 Ιουνιου ... Ενα DELL Μονιτορ , Ενα επεξεργαστη 12400f και μια Β760m Aurus Ax Elite μητρικη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...