Προς το περιεχόμενο

Κατάστημα JMC Tech


Annaa_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 9/4/2024 στις 1:43 ΜΜ, Aric είπε

Καλησπέρα σε όλους . Έχει γίνει μια παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα και βλέπω ότι υπάρχει μεγάλη καθυστέρηση και συνεχώς δικαιολογίες . Υπάρχει κανείς που να έχει παραγγείλει και να έχει παραλάβει τελικά από το συγκεκριμένο κατάστημα έστω και αρκετά καθυστερημένα...διοτη από μερικά comments που έχουν έχω άρχει να απορώ εάν στελνουν και τπτ στο τέλος . Σχολιαστέ για πρόσφατες αγορές και εμπειρίες από το συγκεκριμένο κατάστημα 👇

είναι εξαιρετικοί , έχω παραγγηλει από αυτοθσ ναι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

On 25/04/2024 at 21:05, nickol-us said:

 

 

Όλα καλά με την δική μου παραγγελία η οποία εκπληρώθηκε με επιτυχία.

Τρομάζω ναι μεν με τα σχόλια, ωστόσο και η δεύτερη εμπειρία μου με το κατάστημα εξελίχθηκε θετικά (η πρώτη ήταν 3 χρόνια πίσω, όταν υπήρχε ακόμη η δυνατότητα αντικαταβολής).

Παραλαβή ακριβώς σε 1 ημερολογιακό μήνα, η ανταπόκριση στα email (ένα για επιβεβαίωση παραγγελίας και ένα για την εξέλιξη της) ήταν άμεση.

Αν αξίζει κανείς να περιμένει τόσο διάστημα, με πιθανότητα ενδεχομένως να μην παραλάβει θα πρέπει να το κρίνει ο ίδιος, σύμφωνα με τα λεφτά που γλιτώνει.  Εγώ για κέρδος 20-25€ στα 210€ (~10%) θα έλεγα οτι μπορεί και να μην άξιζε αλλά πήραμε την υλοποίηση που θέλαμε στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς.

 

1.png.f329e1229ac4adf5dca1861931517096.png2.png.7aade953dfb8f50b9aa19eb80988ac9a.png

 

Η απόδειξη αγοράς που έστειλε  είναι ονομαστική , περιγράφη αναλυτικά το μοντέλο της κάρτας ? 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, leros2004 είπε

Η απόδειξη αγοράς που έστειλε  είναι ονομαστική , περιγράφη αναλυτικά το μοντέλο της κάρτας ? 

Για την ακρίβεια κόπηκε τιμολόγιο και ναι το προϊόν είχε την ακριβές περιγραφή

Vga SAPPHIRE Pulse RADEON RX 6600 8GB Gaming GDDR6 (uefi)

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/4/2024 στις 9:05 ΜΜ, nickol-us είπε

Όλα καλά με την δική μου παραγγελία η οποία εκπληρώθηκε με επιτυχία.

Τρομάζω ναι μεν με τα σχόλια, ωστόσο και η δεύτερη εμπειρία μου με το κατάστημα εξελίχθηκε θετικά (η πρώτη ήταν 3 χρόνια πίσω, όταν υπήρχε ακόμη η δυνατότητα αντικαταβολής).

Παραλαβή ακριβώς σε 1 ημερολογιακό μήνα, η ανταπόκριση στα email (ένα για επιβεβαίωση παραγγελίας και ένα για την εξέλιξη της) ήταν άμεση.

Αν αξίζει κανείς να περιμένει τόσο διάστημα, με πιθανότητα ενδεχομένως να μην παραλάβει θα πρέπει να το κρίνει ο ίδιος, σύμφωνα με τα λεφτά που γλιτώνει.  Εγώ για κέρδος 20-25€ στα 210€ (~10%) θα έλεγα οτι μπορεί και να μην άξιζε αλλά πήραμε την υλοποίηση που θέλαμε στην χαμηλότερη τιμή της αγοράς.

Το κέρδος είναι σημαντικό αναμφίβολα αλλά - ξέρω γω - 1 μήνα μετά έχει "μπαγιατέψει" και η επιθυμία σου για το είδος...

btw στην περίπτωση υπάρχει και ένας άλλος αντικειμενικός λόγος καθυστέρησης... τώρα το συνέδεσα... ο άνθρωπος είναι στο καρπενήσι... δηλαδή πιό βουνό και πιό τέρμα Θεού δε γινόταν... Σκεφθείτε τώρα πρέπει να' ρθει το βαπόρι από την κίνα στον πειραιά, να φύγει φορτωτική το εμπόρευμα για καρπενήσι (που πόσο συχνά θα έχει φορτηγό για κει) και από κει να το πάρει το κούριερ να το ξαναφέρει στην Αθήνα... είναι αυτό που λέμε μέσω βορείου πόλου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθισα και διάβασα όλο το thread βραδιάτικα.. 

Είμαι το φρέσκο δείγμα. Παραγγελία 23/4 με προπληρωμή και έκδοση τιμολογίου. Το προϊόν είναι ένας επεξεργαστή Η/Υ. Η καλύτερη τιμή με διαφορά 50€ από τον επόμενο.

Η διαθεσιμότητα που έδινε είναι 15-30 εργάσιμες. Σε σημερινή επικοινωνία με email απάντησαν εντός της ημέρας οτι αναμένεται να παραλάβουν εντός των 15 ημερών. Το τηλέφωνο το θεωρώ απρόσιτο καθώς έκανα 4 προσπάθειες σε 2 μέρες δεν το σήκωσαν ποτε σε σημείο που έπεφτε η γραμμή.

Μου λείπουν 3 κομμάτια για την ολοκλήρωση του υπολογιστή που ανάλογα τις ευκαιρίες που θα βρω θα τα πάρω ( θεωρώ μέχρι το τέλος του μήνα ), οπότε το λες και ότι το βιάζομαι .

I’ll keep you posted για το πως πήγε , πάντως εάν εμφανιστεί και ιδιαίτερα εν μέσω αύξησης τιμών στους x3d θα είναι το παζάρι της χρονιάς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εξαιρετικη η εξυπηρετηση στις παραγγελιες που εχω κανει ως τωρα στο JMCTECH.

Δεν ειχα καποιο παραπονο. 

Καλο θα ηταν καποιος διαχειριστης να αλλαξει το ονομα του thread, καθως εχουν συζητηθει καταστηματα και ειδικα απο επαρχια που ποναει οικονομικα, και οχι μονο ενα. 

 

Επεξ/σία από cortaN@
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ ζήτησα επιστροφή χρημάτων στις 25/4 και ακόμη δεν έχουν μπει. Βέβαια ίσως φταίει που και οι τράπεζες είναι κλειστές τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ! ΣΧΗΜΑ PONZI!
ΜΑΚΡΥΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙΤΕ!!!
ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ!
ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ!

Αγαπητοί κύριοι και κυρίες, υπεύθυνοι του jmctech.gr

Έπειτα από

α) την πολύμηνη ταλαιπωρία μου με 2 παραγγελίες την

2420924 στις 24/01/2024 με εκτιμώμενη παράδοση στις 23/02/2024 την οποία και ακυρώσατε στις 21/02/2024 με την δικαιολογία της έλλειψης αφού κρατήσατε τα χρήματα μου για σχεδόν 1 μήνα,

2503691 στις 27/02/2024 με εκτιμώμενη παράδοση στις 28/03/2024 την οποία ακόμη δεν έχω παραλάβει μέχρι σήμερα 27/04/2024 αφού έχετε κρατήσει τα χρήματα μου για 2 μήνες. Ειδικά για την #2503691 δεν είχα καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της ούτε μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί σας τηλεφωνικά, ούτε απαντήσατε στο email μου παρά μόνο με καλέσατε στο τηλέφωνο αφού έγραψα μια κριτική στο bestprice.gr για την ταλαιπωρία που υπέστη με την εμπειρία μου στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Στο τηλέφωνο μου εξηγήσατε ότι υπάρχει έλλειψη στο χρώμα του κινητού που παρήγγειλα (ενάμιση μήνα μετά την πληρωμή της παραγγελίας καταλάβατε την έλλειψη; ) και ότι μπορείτε να μου στείλετε άλλο χρώμα μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας. Η εβδομάδα πέρασε, δεν έχω παραλάβει τίποτα και μάλιστα αλλάξατε την κατάσταση της παραγγελίας μου σε 'ολοκληρώθηκε' χωρίς καμία ενημέρωση αποστολής ή επιστροφής χρημάτων,

β) τις πολυάριθμες κριτικές ανθρώπων που έχουν υποβληθεί και συνεχίζουν να υποβάλλονται σε παρόμοια ταλαιπωρία με την δική μου η οποία δείχνει συστηματικότητα από μέρους σας αυτής τη πρακτικής,

γ) την πολιτική και τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης σας η οποία θυμίζει σχήμα PONZI εφόσον κρατάτε τα χρήματα των πελατών για πάνω από 2 μήνες και εκτελείτε μέρος των παραγγελιών ή επιστρέφετε μέρος των χρημάτων προηγούμενων μηνών,

αποφάσισα να υποβάλλω καταγγελίες σε όλους τους αρμόδιους φορείς και αρχές (Συνήγορος του Καταναλωτή , Υπουργείο Ανάπτυξης, ΣΔΟΕ κτλ.) καθώς και να κινηθώ νομικά εναντίον σας αν χρειαστεί.

Ειλικρινά λυπάμαι πολύ με αυτήν την εξέλιξη αυτή αλλά είναι απόρροια των δικών σας πρακτικών που ως επιχειρηματίας του κλάδου αλλά και ως καταναλωτής δεν αποδέχομαι.

Αλέξανδρος Μίγκος.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν παει καλα το JMC προσοχη. Μεχρι 3 μηνες και ακομα περιμενουν καποιοι να παρουν τα χρηματα τους. Στα βηματα του perishop ελπιζω τουλαχιστον να δωσει οσα λεφτα χρωστανε σε ακυρωμενες παραγγελιες και μετα ας κλεισει. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/5/2024 στις 6:27 ΜΜ, amigkos είπε

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ! ΣΧΗΜΑ PONZI!
ΜΑΚΡΥΑ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙΤΕ!!!
ΕΧΟΥΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ!
ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ!

Αγαπητοί κύριοι και κυρίες, υπεύθυνοι του jmctech.gr

Έπειτα από

α) την πολύμηνη ταλαιπωρία μου με 2 παραγγελίες την

2420924 στις 24/01/2024 με εκτιμώμενη παράδοση στις 23/02/2024 την οποία και ακυρώσατε στις 21/02/2024 με την δικαιολογία της έλλειψης αφού κρατήσατε τα χρήματα μου για σχεδόν 1 μήνα,

2503691 στις 27/02/2024 με εκτιμώμενη παράδοση στις 28/03/2024 την οποία ακόμη δεν έχω παραλάβει μέχρι σήμερα 27/04/2024 αφού έχετε κρατήσει τα χρήματα μου για 2 μήνες. Ειδικά για την #2503691 δεν είχα καμία ενημέρωση για την εξέλιξη της ούτε μπόρεσα να επικοινωνήσω μαζί σας τηλεφωνικά, ούτε απαντήσατε στο email μου παρά μόνο με καλέσατε στο τηλέφωνο αφού έγραψα μια κριτική στο bestprice.gr για την ταλαιπωρία που υπέστη με την εμπειρία μου στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Στο τηλέφωνο μου εξηγήσατε ότι υπάρχει έλλειψη στο χρώμα του κινητού που παρήγγειλα (ενάμιση μήνα μετά την πληρωμή της παραγγελίας καταλάβατε την έλλειψη; ) και ότι μπορείτε να μου στείλετε άλλο χρώμα μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας. Η εβδομάδα πέρασε, δεν έχω παραλάβει τίποτα και μάλιστα αλλάξατε την κατάσταση της παραγγελίας μου σε 'ολοκληρώθηκε' χωρίς καμία ενημέρωση αποστολής ή επιστροφής χρημάτων,

β) τις πολυάριθμες κριτικές ανθρώπων που έχουν υποβληθεί και συνεχίζουν να υποβάλλονται σε παρόμοια ταλαιπωρία με την δική μου η οποία δείχνει συστηματικότητα από μέρους σας αυτής τη πρακτικής,

γ) την πολιτική και τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης σας η οποία θυμίζει σχήμα PONZI εφόσον κρατάτε τα χρήματα των πελατών για πάνω από 2 μήνες και εκτελείτε μέρος των παραγγελιών ή επιστρέφετε μέρος των χρημάτων προηγούμενων μηνών,

αποφάσισα να υποβάλλω καταγγελίες σε όλους τους αρμόδιους φορείς και αρχές (Συνήγορος του Καταναλωτή , Υπουργείο Ανάπτυξης, ΣΔΟΕ κτλ.) καθώς και να κινηθώ νομικά εναντίον σας αν χρειαστεί.

Ειλικρινά λυπάμαι πολύ με αυτήν την εξέλιξη αυτή αλλά είναι απόρροια των δικών σας πρακτικών που ως επιχειρηματίας του κλάδου αλλά και ως καταναλωτής δεν αποδέχομαι.

Αλέξανδρος Μίγκος.

θεωρω οτι ο ορος απατεωνες ειναι καταχραστικός, απατεωνες θα ηταν εαν δεν ελεγαν οτι υπαρχει αναμονη περι τον μήνα,  και δεν σου εδιναν τα χρηματα σου πισω οσο αφορα την εξυπηρετηση τους απο ακυρωση μου μεχρι να δω λεφτα στην καρτα προσωπικα εφαγα μηνα, αλλα αυτο μου εχει τυχει και απο μεγαλα πιο επωνυμα μαγαζια εξωτερικου....

για το γ ψαξε τη ειναι το ponzi και μην το ριχνεις ετσι μεσα σε κειμενο , δεν εντυπωσιαζει κανεναν...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 29/04/2024 at 16:40, leros2004 said:

Η απόδειξη αγοράς που έστειλε  είναι ονομαστική , περιγράφη αναλυτικά το μοντέλο της κάρτας ? 

Η δικια μου αποδειξη για κατι ram που πηρα εγραφε Ειδος:DDR4 32GB KIT 2x16GB PC,αντε βρες ακρη.Απο το eshop πχ αποδειξη καρτας γραφικων γραφει αναλυτικα μοντελο και τετοια καθως και το SN του προιοντος.Ελπιζω να μην χρειαστω ποτε εγγυηση,ουτε για τις ram ουτε για τον nvme που εχω παρει απο αυτον.

8 hours ago, Arkin said:

Δεν παει καλα το JMC προσοχη. Μεχρι 3 μηνες και ακομα περιμενουν καποιοι να παρουν τα χρηματα τους. Στα βηματα του perishop ελπιζω τουλαχιστον να δωσει οσα λεφτα χρωστανε σε ακυρωμενες παραγγελιες και μετα ας κλεισει. 

 

Γι αυτο μετα το προστιμο των 120.000€ που του επιβληθηκε του κυριου περισοπ,δυσκολευτηκε πολυ να ανοιξει μετα απο 3-4 ωρες αλλο e-shop με το ονομα περιστορ,τους τρολαρει κιολας απο πανω.Πρεπει να πληρωσε και το προστιμο,μαλλον οχι.Μαλλον γνωριζουν πολυ καλα πως δουλευει το συστημα και γι αυτο κανουν οτι κανουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/5/2024 στις 10:07 ΜΜ, kolin890 είπε

Κάθισα και διάβασα όλο το thread βραδιάτικα.. 

Είμαι το φρέσκο δείγμα. Παραγγελία 23/4 με προπληρωμή και έκδοση τιμολογίου. Το προϊόν είναι ένας επεξεργαστή Η/Υ. Η καλύτερη τιμή με διαφορά 50€ από τον επόμενο.

Η διαθεσιμότητα που έδινε είναι 15-30 εργάσιμες. Σε σημερινή επικοινωνία με email απάντησαν εντός της ημέρας οτι αναμένεται να παραλάβουν εντός των 15 ημερών. Το τηλέφωνο το θεωρώ απρόσιτο καθώς έκανα 4 προσπάθειες σε 2 μέρες δεν το σήκωσαν ποτε σε σημείο που έπεφτε η γραμμή.

Μου λείπουν 3 κομμάτια για την ολοκλήρωση του υπολογιστή που ανάλογα τις ευκαιρίες που θα βρω θα τα πάρω ( θεωρώ μέχρι το τέλος του μήνα ), οπότε το λες και ότι το βιάζομαι .

I’ll keep you posted για το πως πήγε , πάντως εάν εμφανιστεί και ιδιαίτερα εν μέσω αύξησης τιμών στους x3d θα είναι το παζάρι της χρονιάς.

Αρα αν παραλαβεις 6 Ιουνιου θα πρεπε να εισαι ευχαριστημενος, σωστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, 8eios είπε

Αρα αν παραλαβεις 6 Ιουνιου θα πρεπε να εισαι ευχαριστημενος, σωστα?

Ευχαριστημένος θα είμαι εάν δεν εξαντληθεί όλο το χρονικό περιθώριο αφού έχω προπληρώσει. Αλλά θα είμαι έστω ικανοποιημένος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...