Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 796
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, ChristosG82 είπε

ενώ θα έπρεπε να είναι πιστοποιημένα eshop που είναι καλοί επαγγελματίες,

Διαφώτισε μας, πως πιστοποιείται  αυτό ? 

  • Like 3
Δημοσ.

Πραγματικά θέλω να μάθω τα τελευταία χρόνια πόσα τέτοια καταστήματα έχουν εξαφανιστεί και έχουν χάσει χρήματα καταναλωτές. Γιατί δεν είναι αυτά τα 2 τα μόνα που έριξαν κανόνι. Πολλά άλλα καταστήματα στο παρελθόν ενώ έπαιρναν παραγγελίες δεν παρέδιδαν στους καταναλωτές και έχαναν τα χρήματά τους και πολλοι έμειναν εκτεθειμένοι και από άποψη εγγύησης. Μεγάλες ευθύνες πρέπει να ρίχνουμε και στις μηχανές σύγκρισης τιμών για όλο αυτό που τις περισσότερες φορές βγάζουν την ουρά τους απ έξω καθώς απλά αναφέρουν ότι  συγκρίνουν τιμές μεταξύ των καταστημάτων.

  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Lancastidisp είπε

Πραγματικά θέλω να μάθω τα τελευταία χρόνια πόσα τέτοια καταστήματα έχουν εξαφανιστεί και έχουν χάσει χρήματα καταναλωτές. Γιατί δεν είναι αυτά τα 2 τα μόνα που έριξαν κανόνι. Πολλά άλλα καταστήματα στο παρελθόν ενώ έπαιρναν παραγγελίες δεν παρέδιδαν στους καταναλωτές και έχαναν τα χρήματά τους και πολλοι έμειναν εκτεθειμένοι και από άποψη εγγύησης. Μεγάλες ευθύνες πρέπει να ρίχνουμε και στις μηχανές σύγκρισης τιμών για όλο αυτό που τις περισσότερες φορές βγάζουν την ουρά τους απ έξω καθώς απλά αναφέρουν ότι  συγκρίνουν τιμές μεταξύ των καταστημάτων.

Βρομαει το πραγμα απο παρα πολλα πραγματα. 

Δεν πληρωνουν ΦΠΑ εδω φταιει ξεκαθαρα το κρατος που δεν κανει κανενα ελεγχο

Οι μηχανες αναζητησης που εχουν καθε σαπιο καταστημα στη σελιδα τους ενω ξερουν οτι ειναι απατεωνες επειδη κερδιζουν και αυτοι.

Ο καταναλωτης που μολις δει χαμηλη τιμη την παταει και ας την εχει ξανα πατησει παλιοτερα σου λεει ειναι στη μηχανη αναζητησης ειναι και πανω πανω οποτε καλο καταστημα θα ειναι και πως τυχαινει και δεν διαβαζει τις κριτικες. Ετσι την πατησα εγω με perishop πρωτη φορα δεν διαβασα κριτικες αλλα μετα απο 50 mail και τηλεφωνα πηρα τα λεφτα μου πισω με καταθεση. 

Γενικα πολλοι παραγοντες σε ολο αυτο το πραγμα που συμβαινει με πολλα καταστηματα και κανεις δεν κανει τιποτα για να προφυλαξει τον κοσμο. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Jiakometi είπε

Διαφώτισε μας, πως πιστοποιείται  αυτό ? 

Πως πιστοποιείτε αυτό, ένας από τους τρόπους θα ήταν να ζητάει από τα άτομα που βάζουν αρνητικά σχόλια, να στείλουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να εξακριβώσει τι γίνεται με το συγκεκριμένο κατάστημα, ώστε αν δεν είναι σωστός να το βγάλει από την πλατφόρμα του, και όχι να το βγάζει όταν ξεκινάνε οι μηνύσεις.

Εγω δεν γνώριζα ότι υπάρχουν άτομα που περίμεναν 2 και 3 μήνες να πάρουν τα χρήματα τους, αυτό δεν το ήξερε το best price, δεν διάβαζε τα σχόλια του κόσμου?

* Για να μην πω, πως σίγουρα άτομα που δεν έβγαζαν άκρη με το jmctech, σίγουρα και κάποιοι θα έστειλαν και στο best price, αλλά το best price κέρδιζε χρήματα από,το jmctech , γιατί να το έβγαζε, το έβγαλε τώρα.
 

Επεξ/σία από ChristosG82
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, ChristosG82 είπε

Πως πιστοποιείτε αυτό, ένας από τους τρόπους θα ήταν να ζητάει από τα άτομα που βάζουν αρνητικά σχόλια, να στείλουν περισσότερες πληροφορίες, ώστε να εξακριβώσει τι γίνεται με το συγκεκριμένο κατάστημα, ώστε αν δεν είναι σωστός να το βγάλει από την πλατφόρμα του, και όχι να το βγάζει όταν ξεκινάνε οι μηνύσεις.

Αγαπητέ συγγνώμη που σε στεναχωρώ αλλά αυτό δεν γίνεται με κάποιο θεσμικό τρόπο. Αυτό λέγεται λαϊκό δικαστήριο. 
Σε κάποιο μαγικό - ουτοπικό χώρο που δεν υπήρχαν ψεύτικες ή κακόβουλες κριτικές, μπορεί να γινόταν …

Οι κριτικές γράφονται σε εθελοντική βάση και δεν ελέγχονται για την ακρίβεια τους παρά μόνο αν η υπόθεση φτάσει στα δικαστήρια. 

Πως λοιπόν κάποιος, το κράτος που υπονοείς εν προκειμένω,  θα μπορούσε να «υποχρεώσει» αυτούς που έκαναν τις κριτικές να «υποβάλουν» «τεκμήρια» ? 
Και που θα τους βρει πίσω από το ιντερνετικό nickname ? 
Με εισαγγελική άρση απορρήτου ?  Για τον καθένα που γράφει μια κριτική ???? 
 

Μην γράφετε πράγματα λογικοφανή αλλά όχι λογικά χωρίς γνώση των πραγματικών συνθηκών και του εφικτού επειδή απλώς βολεύει ….. Αφήνω έξω τον Αστικό κώδικα. 
 

Η απάντηση είναι απλή….

Αυτός που έσπευσε να αγοράσει Maserati σε τιμή χαμηλότερη ενός Yiaris πρέπει να -πάρει μια ανάσα και να σκεφτεί, γιατί στο μέλλον θα έχει μεγαλύτερα προβλήματα. 
 

Η όπως γράφεται στα εγχειρίδια των οικονομικών και business σχολών …

«Caveat Emptor»

(Ο αγοραστής πρέπει να ασκεί τον απαραίτητο έλεγχο πριν αγοράσει). 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 8
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Αγαπητέ συγγνώμη που σε στεναχωρώ αλλά αυτό δεν γίνεται με κάποιο θεσμικό τρόπο. Αυτό λέγεται λαϊκό δικαστήριο. 
Σε κάποιο μαγικό - ουτοπικό χώρο που δεν υπήρχαν ψεύτικες ή κακόβουλες κριτικές, μπορεί να γινόταν …

Οι κριτικές γράφονται σε εθελοντική βάση και δεν ελέγχονται για την ακρίβεια τους παρά μόνο αν η υπόθεση φτάσει στα δικαστήρια. 

Πως λοιπόν κάποιος, το κράτος που υπονοείς εν προκειμένω,  θα μπορούσε να «υποχρεώσει» αυτούς που έκαναν τις κριτικές να «υποβάλουν» «τεκμήρια» ? 
Και που θα τους βρει πίσω από το ιντερνετικό nickname ? 
Με εισαγγελική άρση απορρήτου ?  Για τον καθένα που γράφει μια κριτική ???? 
 

Μην γράφετε πράγματα λογικοφανή αλλά όχι λογικά χωρίς γνώση των πραγματικών συνθηκών και του εφικτού επειδή απλώς βολεύει ….. Αφήνω έξω τον Αστικό κώδικα. 
 

Η απάντηση είναι απλή….

Αυτός που έσπευσε να αγοράσει Maserati σε τιμή χαμηλότερη ενός Yiaris πρέπει να -πάρει μια ανάσα και να σκεφτεί, γιατί στο μέλλον θα έχει μεγαλύτερα προβλήματα. 
 

Η όπως γράφεται στα εγχειρίδια των οικονομικών και business σχολών …

«Caveat Emptor»

(Ο αγοραστής πρέπει να ασκεί τον απαραίτητο έλεγχο πριν αγοράσει). 

Δηλαδή τα πιο πάνω τα πιστεύεις...

Το best price δηλαδή δεν μπορεί να κάνει έλεγχο, στο τι καταστήματα έχει στην πλατφόρμα του, γιατί θα κατηγορηθεί ως λαϊκό δικαστήριο, ε ρε τι διαβάζουμε βραδιάτικα...

Βασικά για να σου χαλάσω το δικό σου όνειρο, το best price την απάντηση που έστειλε σε όλους, ήταν ότι έβγαλε το jmctech, γιατί είχε πολλά αρνητικά σχόλια. Το θέμα είναι πως αυτό είναι που θα έπρεπε να κάνει πολύ πιο μπροστά, όμως το έκανε τώρα γιατί φοβήθηκε τι οποίες ευθύνες μπορεί να έχει.

Το skroutz δηλαδή πως έβγαλε το κατάστημα πολύ πιο μπροστά από το best price, γιατί όπως λέει έβλεπε πως κάτι δεν πάει καλά, έκανε λαϊκό δικαστήριο?

8 λεπτά πριν, ChristosG82 είπε

 

 

58 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Αγαπητέ συγγνώμη που σε στεναχωρώ αλλά αυτό δεν γίνεται με κάποιο θεσμικό τρόπο. Αυτό λέγεται λαϊκό δικαστήριο. 
Σε κάποιο μαγικό - ουτοπικό χώρο που δεν υπήρχαν ψεύτικες ή κακόβουλες κριτικές, μπορεί να γινόταν …

Οι κριτικές γράφονται σε εθελοντική βάση και δεν ελέγχονται για την ακρίβεια τους παρά μόνο αν η υπόθεση φτάσει στα δικαστήρια. 

Πως λοιπόν κάποιος, το κράτος που υπονοείς εν προκειμένω,  θα μπορούσε να «υποχρεώσει» αυτούς που έκαναν τις κριτικές να «υποβάλουν» «τεκμήρια» ? 
Και που θα τους βρει πίσω από το ιντερνετικό nickname ? 
Με εισαγγελική άρση απορρήτου ?  Για τον καθένα που γράφει μια κριτική ???? 
 

Μην γράφετε πράγματα λογικοφανή αλλά όχι λογικά χωρίς γνώση των πραγματικών συνθηκών και του εφικτού επειδή απλώς βολεύει ….. Αφήνω έξω τον Αστικό κώδικα. 
 

Η απάντηση είναι απλή….

Αυτός που έσπευσε να αγοράσει Maserati σε τιμή χαμηλότερη ενός Yiaris πρέπει να -πάρει μια ανάσα και να σκεφτεί, γιατί στο μέλλον θα έχει μεγαλύτερα προβλήματα. 
 

Η όπως γράφεται στα εγχειρίδια των οικονομικών και business σχολών …

«Caveat Emptor»

(Ο αγοραστής πρέπει να ασκεί τον απαραίτητο έλεγχο πριν αγοράσει). 

Βασικά για απλούς σκεπτόμενους ανθρώπους. Αν γράψεις email στο best price και τους ρωτήσεις "πως είχατε ένα τέτοιο κατάστημα ως πιστοποιημένο", σου λέει πως είχε όλα τα έγραφα για νόμιμη λειτουργία, δηλαδή τα άλλα που δεν είναι πιστοποιημένα δεν είναι νόμιμα? ( Και τα έχει στην πλατφόρμα τους)

Επεξ/σία από ChristosG82
  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, Tortugas said:

Πολύ σημαντικό για μελλοντική αποφυγή τέτοιων περιστατικών, και κάτι που δεν έχει αναφερθεί στις τελευταίες σελίδες.

Πρέπει να στείλουμε και στο support του Skroutz ή/και bestprice και να τους κράξουμε που αφήνουν τέτοια "καταστήματα" στις πλατφόρμες τους.

Έχουν μερίδιο ευθύνης και αυτοί. Το JMC το έμαθα αποκλειστικά από αυτούς. Λειτουργούσε με botάκια τιμών στην πλατφόρμα, οι ακυρώσεις παραγγελιών πέφτανε βροχή με τα λάθη που κάναν τα botάκια, με τις τιμές να διορθώνονται 1-2 μέρες μετά και για όσους πλήρωναν τα χρήματα δεσμευμένα. Να πω και τις λανθασμένες διαθεσιμότητες που ακόμα υπάρχουν σε πολλά ακόμη καταστήματα... Το άφηναν όμως μόνιμα top αποτέλεσμα σε αναρίθμητα προϊόντα, ειδικά στα πιο δημοφιλή που παίρναν κλίκς. Ξέρανε τι γινόταν, μέχρι και σε παραγγελίες μέσω skroutz πέφτανε τα άκυρα. Το brand recognition από εκεί το έχτισε το JMC όμως και οι πλατφόρμες επέτρεπαν αυτό να γίνεται. Στείλτε στα support, βγάλτε κι εκεί την αγανάκτηση σας, αν δεν ήταν αυτές οι 2 πλατφόρμες τιμών, είναι σίγουρο πως δεν θα το ξέραμε σχεδόν όλοι. Με λίγο πίεση, μπορούμε να αποφύγουμε παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον.

Για να προλάβω και τους πιο κυνικούς που θα πούνε πώς κερδίζουν οι πλατφόρμες και δεν θα κάνουν τίποτα... Στέλνοντας μαζικά παράπονα, μια χαρά θα κινητοποιηθούν. Το κόστος στο brand reputation και loyalty που θα υπολογίσουν σε σχέση με τα κέρδη από ελάχιστα τέτοια μαγαζιά, δεν τους συμφέρει. Μόλις δούνε πως το όνομα τους πιάνει να συνδυάζεται με αυτές τις απάτες στο μυαλό του κόσμου, θα υποχωρήσουν. Προς το παρόν την έχουν γλυτώσει γιατί κανείς (ακόμη) δεν τους αναφέρει. Ειδικά το skroutz που θέλει άμεσους πελάτες με το plus κι αγορές μέσω skroutz, κοιτάει μακροχρόνια και το νοιάζουν αρκετά αυτά. Πρέπει λοιπόν εμείς να τους δείξουμε ότι τους συμφέρει να μην υπάρχουν τέτοια καταστήματα στην σελίδα τους, από την καλή τους την καρδιά και μόνοι τους δεν θα το κάνουν.

Μόνος μου είχα στείλει για το JMC και το dotpower πριν 2 χρόνια, με γράψανε στα @@ τους και λογικό. Πάμε λίγο τώρα που βράζει το θέμα να spamάρουμε λίγο το skroutz support. Μόλις πιάσουν να πατάνε Control+F στα e-mail για ψάξουν "JMC", θα πιάσουν να αλλάζουν τα πράγματα

 

Μην τις χρησιμοποιεις ? 

Μπες , δες τιμες , επελεξε μαγαζι και πηγαινε παρελαβε σαν ανθρωπος το Σαββατο η μια μερα που θα εχεις κενο . 

Η ευκολια του να μην χρειαστει να σηκωσουμε τον κωλο απο τον καναπε , εχει το κοστος της . 

 

 

Τωρα ..... με το να στειλεις μυνημα , να γραψεις ΦΒ η ακομα και να βγεις στο συνταγμα να φωναζεις οτι το σκρουτζ προωθουσε απατεωνες (και το ξερανε) , δεν νομιζω να εχει κανενα απολυτως νοημα , γιατι πολυ απλα δεν μετρας , ουτε εσυ , ουτε ολοι μας εδω μεσα συλλογικα . Η "πελατια" των μηχανων αναζητησης ειναι "απλος" κοσμακις που εχει μαυρα μεσανυχτα τοσο απο τεχνολογια οσο και πως να προστατευτει απο αυτην . 

Δημοσ.

Γενικότερα, πρέπει να διαλέξουμε αν θέλουμε μια οικονομία που λειτουργεί straight και ηθικά ή είναι όλα fair-game διότι.......ας πρόσεχες.

Τί πάει να πει "πιστοποιημένο" κατάστημα; Ποιός πιστοποιεί; Με ποία κριτήρια; Γιατί τα Χ κριτήρια και όχι τα Ψ που είναι αυστηρότερα; Αυτό πάει από τη λειτουργία της διαφήμισης, μέχρι την πιστοποίηση προϊόντων ως "βιολογικά" (πχ για μένα βιολογικό είναι αυτό που βγάζει στο χωριό η θεία μόνο με κοπριά. Για το εμπόριο, δεν είναι ίδιος ο ορισμός).

Αν όμως θέλουμε απλά ελεύθερο χωρίς όρους εμπόριο, ας μην με κυνηγήσουν αν αρχίσω να πουλάω κομμάτια της γέφυρας του Μπρούκλιν ως δικά μου. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/6/2024 στις 3:39 ΜΜ, godfather0991 είπε

Δεν έχω διάθεση να υπερασπιστώ το best price αλλά στις συχνές ερωτήσεις το αναφέρει ξεκάθαρα ότι πληρώνεις 50ε ανα περιστατικό

"Να σημειώσουμε ότι η ασφάλιση αγορών καλύπτει αποκλειστικά ηλεκτρονικές αγορές από πιστοποιημένα καταστήματα και η συνολική αξία αποζημίωσης μπορεί να φτάσει τα 1.500€ ανά χρήστη ανά έτος. Σε περίπτωση που χρειαστεί να κάνεις χρήση του προγράμματος ασφάλισης, το ποσό της απαλλαγής - δηλαδή της συμμετοχής σου - είναι 50€ ανά περιστατικό."

Έχεις δίκιο, το είδα και εγώ. Δεν ξέρω γιατί, την πρώτη φορά το προσπέρασα .. Ίσως το διάβασα πολύ βιαστικά. 

EDIT: Το ξανασκέφτηκα .. Δεν το είχα δει, γιατί δεν είχα δει τις 'συχνές ερωτήσεις'. Είχα απλώς διαβάσει το πρώτο, βασικό κείμενο της ασφάλισης (στην σελίδα που το διαφήμιζε, καθώς και στις υπόλοιπες που άνοιξα και έκανα register στην εν λόγω υπηρεσία), το οποίο τόνιζε το 'δωρεάν' της υπηρεσίας, χωρίς να αναφέρει αυτή την λεπτομέρεια. Σε κάθε περίπτωση, δεν το θεωρώ σημαντικό θέμα - το είπα εξαρχής. Ίσως να ήταν πιο 'τίμιο' να έπαιρναν ένα ποσοστό από το κόστος της παραγγελίας (μέχρι ένα όριο), αλλά και αυτοί δουλειά κάνουν, πρέπει να ζήσουν. Θέλω να πω, προφανώς έχουν υπολογίσει το κόστος σε εργατοώρες που θα έχουν για να εξετάσουν την υπόθεση και να προβούν σε όποια ενέργεια χρειάζεται (πριν και μετά) και καταλήγουν στο 50ρικο ως αναγκαία ταρίφα για εκείνους. Όλα οκ, πραγματικά. Το κρίσιμο θα είναι πόσο γρήγορα θα αποζημιώσουν, και φυσικά, το ΑΝ θα αποζημιώσουν. Για να δούμε ... 

 

Επεξ/σία από belalik
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε παιδια, δεν το σκεφτηκε κανεις σας οτι ενας μπουρτζοβλαχος σε ενα μερος που λεγεται καρπενησι (που δεν ειναι νησι), πουλαει στις καλυτερες τιμες της ελλαδος? χωρις καν αποθηκη?

Επεξ/σία από APapsda
  • Like 1
Δημοσ.
29 λεπτά πριν, APapsda είπε

ρε παιδια, δεν το σκεφτηκε κανεις σας οτι ενας μπουρτζοβλαχος σε ενα μερος που λεγεται καρπενησι (που δεν ειναι νησι), πουλαει στις καλυτερες τιμες της ελλαδος? χωρις καν αποθηκη?

Το έκανε χρόνια και οι περισσότερες παραγγελίες στέλνονταν άρα μην δείχνουμε με το δάχτυλο γιατί και εσύ θα την πατούσες αν τύχαινε να αγοράσεις από αυτούς και δεν είχες πρόβλημα τα προηγούμενα χρόνια / μήνες.

Εκ υστέρων το βλέπεις σαν "βόμβα" αλλά όταν το κάνει χρόνια αυτό οι περισσότεροι λένε "δεν με νοιάζει αφού το παίρνω τόσο πιο φθηνά και ας κλέβει το ΦΠΑ ή οτιδήποτε" όποτε τα "καμπανάκια" δεν τα βλέπεις ή παίρνεις το ρίσκο. Είχε δεκάδες χιλιάδες παραγγελίες ολοκληρωμένες ως κατάστημα με δεκάδες χιλιάδες πελάτες. 

Το λάθος έγκειται στο τρόπο πληρωμής που επιλέγουν μέχρι και σήμερα πάρα πολλά άτομα κάνοντας καταθέσεις και μεταφορές σε αγνώστους λες και είναι οι γονείς τους ή τα παιδιά τους. Ή που νομίζουν ότι μία αντικαταβολή ή έλεγχος στο courier μπορεί να τους προστατέψει. 

  • Like 4
Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους,

σήμερα ήρθε ειδοποίηση από Τράπεζα Πειραιώς ότι το αίτημα αμφισβήτησης που είχα κάνει στις 02.06.24 έγινε αποδεκτό. Κανά 2 ώρες αργότερα μπήκαν και τα χρήματα. Είχα κάνει αγορά μέσω χρεωστικής/VISA.

Θεωρώ ότι τουλάχιστον όσοι παραγγείλαμε με αυτό τον τρόπο θα πάρουμε τα χρήματά μας πίσω. Υπομονή παιδιά και όλα θα πάνε καλά!

  • Like 9
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joethegod80 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

σήμερα ήρθε ειδοποίηση από Τράπεζα Πειραιώς ότι το αίτημα αμφισβήτησης που είχα κάνει στις 02.06.24 έγινε αποδεκτό. Κανά 2 ώρες αργότερα μπήκαν και τα χρήματα. Είχα κάνει αγορά μέσω χρεωστικής/VISA.

Θεωρώ ότι τουλάχιστον όσοι παραγγείλαμε με αυτό τον τρόπο θα πάρουμε τα χρήματά μας πίσω. Υπομονή παιδιά και όλα θα πάνε καλά!

Εγώ από 14/05 με πιστωτική mastercard Πειραιώς ακόμη περιμένω.

  • Sad 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...